Ta večna fama okoli višjega sedenja... Najbolj je vse skupaj odvisno od telesne višine, nekaj malega tudi od let. Recimo moja mama, ki v višino meri cca. 154 cm, ji za vstop/izstop v/iz avta precej bolj odgovarjajo normalni avti ala fiesta, clio, polo. Enostavno v višjih avtomobilih ni videla prav nobene prednosti pa čeprav je že tudi v letih (prek 70), ampak to tu ne igra kakšne posebne vloge.
Nasprotno od tega imam nekaj znancev, ki merijo prek ali pa tam okoli 190 cm, njim pa za vstopanje/izstopanje zelo odgovarjajo višji avtomobili. Pa so vsi stari med 30 in 40 let, z zaenkrat še zdravimi hrbtenicami. Torej leta niti niso toliko važna kolikor je sama telesna višina.
Je pa seveda dejstvo (kar vedno omenim), da so križanci trenutna modna muha. Pred njimi so bili to enoprostorci, ki jim na račun prvih precej pada prodaja, posledično se določene modele ukinja. Tako je v bistvu Hyundai Kona neke vrste naslednik modela ix20, podobno kot je pri Renaultu Captur naslednik Modusa. Škoda, ker enoprostorci so bili vsaj praktični (prostor in razporejanje le tega), kar za te dvignjene, na zunaj glomazne, a znotraj večinoma utesnjene in nepregledne "škatle" težko rečem...