Joie de vivre! je napisal/-a:Tomcatter je napisal/-a:ta avto mi je vedno zgledal kot žalost... spredaj riba na kopnem zadaj ni idej
Pravijo, da o okusih ni razglabljati. Pri QP ni tako, komur ni všeč, enostavno nima okusa.
Joie de vivre! je napisal/-a:Tomcatter je napisal/-a:ta avto mi je vedno zgledal kot žalost... spredaj riba na kopnem zadaj ni idej
Pravijo, da o okusih ni razglabljati. Pri QP ni tako, komur ni všeč, enostavno nima okusa.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
To quote editor MacKenzie: "It has more charisma in its front fender than a new S-Class and 7 Series put together. And a V-8 under the hood that at 6800 rpm sounds as spine-tingling as a Pavarotti aria. " (iz testa novega QP-ja)
....
But the one car that every voter desperately wanted to mortgage his soul to own was the Maserati. "I think that is the best-handling sedan I've ever driven," gushed St. Antoine on climbing out atop Mt. Palomar-tall praise from someone with almost two decades experience evaluating sport sedans. Nobody could argue. We all know this car will drive its owner crazy reaching for a CD changer mounted below the steering column, waiting forever for the nav system to calculate a route, cranking the engine three times as long as in any other car to start, listening to a squeak in the driver's shoulder-belt, etc. None of that matters when this car is shouting "I'm so special I had this gorgeous car tailor-made for me and you're damned lucky just to catch a glimpse of it." It made us feel like F1 glamour-pusses and we physically ached to see it go. If you can swing $116,500 plus some options, look no further for the feel-big sedan of our time.
....
1st place: Maserati Quattroporte Sport GT
Lights up the brain's pleasure centers like no other sedan we know.
2nd place: Mercedes-Benz S550
Pushes the lux sedan envelope in all the right directions.
3rd place: Jaguar Super V8
Disguises modern technology and dynamics in authentic 19th-century elegance.
4th place: Lexus LS 600hL
Overpromises and underdelivers on performance, fuel economy, and even luxury.
...
V testnih podatkih najprej Jag, Lex, Mas, Mer
Quarter mile 14.0 sec @ 104.2 mph 14.1 sec @ 100.7 mph 13.9 sec @ 102.2 mph 14.2 sec @ 100.4 mph
Braking, 60-0 mph 134 ft 122 ft 107 ft 127 ft
Lateral acceleration 0.80 g (avg) 0.82 g (avg) 0.91 g (avg) 0.83 g (avg
esem je napisal/-a:Podpis!
Čeprav - objektivno točkovanje tudi njim ni irelevantno - so pa objektivno točkovanje spravili na dosti višji nivo od raznih nemških in ostalih avtotestejev. V "objektivno" oceno vključujejo tudi karizmo, ki jo avto izraža, pa tudi vse tiste presežke, ki jih tak luksuzen avto lahko in mora nuditi - in so nujno predvsem subjektivni (saj v takem "superluksuznem" razredu pač ne more biti velikih "objektivnih/tehničnih" pomanjkljivosti). Na kratko - prilagodijo se samim avtom, njihovi namembnosti, specifičnostim, tudi ciljni publiki. Ni slučaj, da je Citroen C6 (in SM etc) dobival še najboljše ocene prav od Američanov!
Nemci - in delno tudi ostali, še najbolj se Američanom približajo Angleži - nasprotno zelo togo ocenjujejo vse po istem kopitu (ki je povrh še prilagojen specifičnim nemškim "prednostim"). Npr - glavni očitek kakšnemu Espace-u v nemškem testu bi lahko bil, da je slabo vodljiv, da je volan premalo odziven (nima feedbacka) ipd - kot da kdo kupi Espace-a zato, da bo dirkal po zavitih cestah! Pravilo je, da imajo kriterije prilagojene močnim točkam nemških avtov (za ostalo pa jim ni dosti mar), seveda velja tudi obratno (da se nemška produlcija prilagaja temu duhu) in krog "prevlade" nemške tehnologije je sklenjen.
BTW - novi predpisi o omejevanju onesnaževanja bi ta krog razprli in odvzemali eno glavnih "prednosti" nemške produkcije (predimenzioniranost motorjev in ostalega) - tudi zato taka borba in lobiranje nemške avtoindustrije proti novim predpisom.
BBTW - morda je Mazda 2 dobila toliko točk na tekmovanju za evr. avto leta tudi zaradi obračanja trenda stalnega povečevanja avtov in njih motorjev, poleg ostalega, seveda.
Žal so tudi slovenski novinarji/avtotesterji povsem podložni nemškemu duhu, kdaj se zdi, kot da bi prepisovali iz nemških avto revij (pa tu ne govorim o AvtoBildu). Doklej?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov