Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To jun 26, 2007 11:29 am

Nos trenutnega modela res ni posrečen. Preveč navaden, neoster. Upam da ga bodo popravili.
Slika
 
Uporabniški avatar
yigy
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Če maj 17, 2007 6:36 pm
Kraj: Šentjur

Napisal/-a yigy To avg 28, 2007 6:59 pm

Nova razlicica: Quattroporte Sport GT S

http://carscoop.blogspot.com/2007/08/ma ... -gt-s.html

Slika

Slika

Slika

:shock: Kira lepota! Jao, kje je mojih €130.000!!?? :cry:
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To avg 28, 2007 9:36 pm

:bow
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To avg 28, 2007 9:43 pm

Ob takem dizajnu QP-ja (skoraj kot utelešenje duše :P ) me Panamera asocira izključno na Bangla Bangerse. Tudi A7 naj bi bil konkurenca - s povdarkom na naj in bi.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter To avg 28, 2007 9:54 pm

ta avto mi je vedno zgledal kot žalost... spredaj riba na kopnem zadaj ni idej :?
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To avg 28, 2007 10:07 pm

Tomcatter je napisal/-a:ta avto mi je vedno zgledal kot žalost... spredaj riba na kopnem zadaj ni idej :?


Pravijo, da o okusih ni razglabljati. Pri QP ni tako, komur ni všeč, enostavno nima okusa.
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 To avg 28, 2007 10:14 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
Tomcatter je napisal/-a:ta avto mi je vedno zgledal kot žalost... spredaj riba na kopnem zadaj ni idej :?


Pravijo, da o okusih ni razglabljati. Pri QP ni tako, komur ni všeč, enostavno nima okusa.


Zadaj zgleda kot nek poceni Hyundai, spredaj pa kot stara Alfa166 s tistimi mini lučkami na vsaki strani, ki avtu nikakor ne pašejo. In sedaj nimam okusa, ker mi to ni všeč?
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To avg 28, 2007 10:14 pm

Tomcatter je napisal/-a:ta avto mi je vedno zgledal kot žalost... spredaj riba na kopnem zadaj ni idej :?


Riba na kopnem? Kot tale spodaj? To ti vidiš? Kupi ksenonke!

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
yigy
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Če maj 17, 2007 6:36 pm
Kraj: Šentjur

Napisal/-a yigy To avg 28, 2007 11:21 pm

Pjebi ne se kregat....sej vete kak pravjo...vsake oci majo svojga malarja. Zame recimo master piece od avto Alfa 159 je za nekatere grda. Podobno velja za kaksne Ferrarije itd. Vsak ima pac svoj okus. Nekateri zelo hvalijo Audi A5. Meni na slikah ne zgleda nic posebnega, toda avto v zivo bolj impresionira. Se vseeno mi pa ni "lep da bi dol padu".
Ko sem l. 2004 prvic vidu Quattroporte-ja mi tudi zadek nekako ni sedel...zdaj mi je ena, ce ne najlepsa in najbolj zazeljena limuzina. Nekje je biu lep clanek, kjer je novinar primerjal Lexus LS in Maserati Quattroporte. Predvsem je bilo na temo custev in samega obcutka v avtu. Zelo zanimiv clanek. Ga bom poskusu najdit.
 
mala_golazn
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Ne okt 01, 2006 9:54 pm

Napisal/-a mala_golazn To avg 28, 2007 11:23 pm

ku kahla za dojencka, da mamica vidi cez steklo kok se je pokaku..pa še koleščke ma da je mali bol mobilen
HONDA- the power of dreams
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To avg 28, 2007 11:26 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
Tomcatter je napisal/-a:ta avto mi je vedno zgledal kot žalost... spredaj riba na kopnem zadaj ni idej :?


Pravijo, da o okusih ni razglabljati. Pri QP ni tako, komur ni všeč, enostavno nima okusa.


Wooooord! :con :tomidelej:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Sr avg 29, 2007 12:03 am

Joie de vivre! je napisal/-a:
Tomcatter je napisal/-a:ta avto mi je vedno zgledal kot žalost... spredaj riba na kopnem zadaj ni idej :?


Pravijo, da o okusih ni razglabljati. Pri QP ni tako, komur ni všeč, enostavno nima okusa.


Đoi, boš šel za Clarksona? :D
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr avg 29, 2007 12:14 am

Ne more Đoi it za Jeremijo! Najmanj za Broj Jedan (ali morda za Bob Rocka :P ) :roll: :lol:
Pri QP-ju se takoj vidi, kdo so Jeremije... :P
QP je kot Clarkmusov papir za prisotnost okusa ;)
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr avg 29, 2007 4:14 pm

Ne me jebat kok je Joie spet dobr zadel. :lol:

Sicer pa kdor primerja Lexusa in Maseratija, ta zame ni čisto pri pravi.
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To nov 20, 2007 7:05 pm

Primerjalni test največjega Lexusa (hibridnega), Jaguarja, MB S-a in Quattroporte-ja, kjer QP ostale gladko povozi v marsikaterem elementu! Pravijo, da je MB najboljši "stroj", a vsi želijo (in jočejo za) QP Maserati.

http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... comparison

To quote editor MacKenzie: "It has more charisma in its front fender than a new S-Class and 7 Series put together. And a V-8 under the hood that at 6800 rpm sounds as spine-tingling as a Pavarotti aria. " (iz testa novega QP-ja)

....
But the one car that every voter desperately wanted to mortgage his soul to own was the Maserati. "I think that is the best-handling sedan I've ever driven," gushed St. Antoine on climbing out atop Mt. Palomar-tall praise from someone with almost two decades experience evaluating sport sedans. Nobody could argue. We all know this car will drive its owner crazy reaching for a CD changer mounted below the steering column, waiting forever for the nav system to calculate a route, cranking the engine three times as long as in any other car to start, listening to a squeak in the driver's shoulder-belt, etc. None of that matters when this car is shouting "I'm so special I had this gorgeous car tailor-made for me and you're damned lucky just to catch a glimpse of it." It made us feel like F1 glamour-pusses and we physically ached to see it go. If you can swing $116,500 plus some options, look no further for the feel-big sedan of our time.

....
1st place: Maserati Quattroporte Sport GT
Lights up the brain's pleasure centers like no other sedan we know.

2nd place: Mercedes-Benz S550
Pushes the lux sedan envelope in all the right directions.

3rd place: Jaguar Super V8
Disguises modern technology and dynamics in authentic 19th-century elegance.

4th place: Lexus LS 600hL
Overpromises and underdelivers on performance, fuel economy, and even luxury.

...
V testnih podatkih najprej Jag, Lex, Mas, Mer
Quarter mile 14.0 sec @ 104.2 mph 14.1 sec @ 100.7 mph 13.9 sec @ 102.2 mph 14.2 sec @ 100.4 mph
Braking, 60-0 mph 134 ft 122 ft 107 ft 127 ft
Lateral acceleration 0.80 g (avg) 0.82 g (avg) 0.91 g (avg) 0.83 g (avg

 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To nov 20, 2007 11:43 pm

Pa naj še kdo reče da so Američani debili, kar se tiče avtotesterjev, so med najboljšimi.

Pri tako luksuznih avtomobilih je objektivno točkovanje irelevantno in MT to razume. Ob branju takega članka se človeku prikrade solza v oko.

Maserati je zakon.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr nov 21, 2007 12:32 am

Podpis!
Čeprav - objektivno točkovanje tudi njim ni irelevantno - so pa objektivno točkovanje spravili na dosti višji nivo od raznih nemških in ostalih avtotestejev. V "objektivno" oceno vključujejo tudi karizmo, ki jo avto izraža, pa tudi vse tiste presežke, ki jih tak luksuzen avto lahko in mora nuditi - in so nujno predvsem subjektivni (saj v takem "superluksuznem" razredu pač ne more biti velikih "objektivnih/tehničnih" pomanjkljivosti). Na kratko - prilagodijo se samim avtom, njihovi namembnosti, specifičnostim, tudi ciljni publiki. Ni slučaj, da je Citroen C6 (in SM etc) dobival še najboljše ocene prav od Američanov!

Nemci - in delno tudi ostali, še najbolj se Američanom približajo Angleži - nasprotno zelo togo ocenjujejo vse po istem kopitu (ki je povrh še prilagojen specifičnim nemškim "prednostim"). Npr - glavni očitek kakšnemu Espace-u v nemškem testu bi lahko bil, da je slabo vodljiv, da je volan premalo odziven (nima feedbacka) ipd - kot da kdo kupi Espace-a zato, da bo dirkal po zavitih cestah! Pravilo je, da imajo kriterije prilagojene močnim točkam nemških avtov (za ostalo pa jim ni dosti mar), seveda velja tudi obratno (da se nemška produlcija prilagaja temu duhu) in krog "prevlade" nemške tehnologije je sklenjen.

BTW - novi predpisi o omejevanju onesnaževanja bi ta krog razprli in odvzemali eno glavnih "prednosti" nemške produkcije (predimenzioniranost motorjev in ostalega) - tudi zato taka borba in lobiranje nemške avtoindustrije proti novim predpisom.
BBTW - morda je Mazda 2 dobila toliko točk na tekmovanju za evr. avto leta tudi zaradi obračanja trenda stalnega povečevanja avtov in njih motorjev, poleg ostalega, seveda.

Žal so tudi slovenski novinarji/avtotesterji povsem podložni nemškemu duhu, kdaj se zdi, kot da bi prepisovali iz nemških avto revij (pa tu ne govorim o AvtoBildu). Doklej?
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 Sr nov 21, 2007 6:10 am

sam ni mi jasno ko eni v tej temi govorijo o nekakšni konkurenci med ferariji in maserati. pa saj ne more bit konkurence ko so vsi pod isto streho.
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Sr nov 21, 2007 9:35 am

trafo66 je napisal/-a:sam ni mi jasno ko eni v tej temi govorijo o nekakšni konkurenci med ferariji in maserati. pa saj ne more bit konkurence ko so vsi pod isto streho.

točno tak
ferrari,lamborghini,maserati to je vse isto sr.... ;)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr nov 21, 2007 9:40 am

esem je napisal/-a:Podpis!
Čeprav - objektivno točkovanje tudi njim ni irelevantno - so pa objektivno točkovanje spravili na dosti višji nivo od raznih nemških in ostalih avtotestejev. V "objektivno" oceno vključujejo tudi karizmo, ki jo avto izraža, pa tudi vse tiste presežke, ki jih tak luksuzen avto lahko in mora nuditi - in so nujno predvsem subjektivni (saj v takem "superluksuznem" razredu pač ne more biti velikih "objektivnih/tehničnih" pomanjkljivosti). Na kratko - prilagodijo se samim avtom, njihovi namembnosti, specifičnostim, tudi ciljni publiki. Ni slučaj, da je Citroen C6 (in SM etc) dobival še najboljše ocene prav od Američanov!

Nemci - in delno tudi ostali, še najbolj se Američanom približajo Angleži - nasprotno zelo togo ocenjujejo vse po istem kopitu (ki je povrh še prilagojen specifičnim nemškim "prednostim"). Npr - glavni očitek kakšnemu Espace-u v nemškem testu bi lahko bil, da je slabo vodljiv, da je volan premalo odziven (nima feedbacka) ipd - kot da kdo kupi Espace-a zato, da bo dirkal po zavitih cestah! Pravilo je, da imajo kriterije prilagojene močnim točkam nemških avtov (za ostalo pa jim ni dosti mar), seveda velja tudi obratno (da se nemška produlcija prilagaja temu duhu) in krog "prevlade" nemške tehnologije je sklenjen.

BTW - novi predpisi o omejevanju onesnaževanja bi ta krog razprli in odvzemali eno glavnih "prednosti" nemške produkcije (predimenzioniranost motorjev in ostalega) - tudi zato taka borba in lobiranje nemške avtoindustrije proti novim predpisom.
BBTW - morda je Mazda 2 dobila toliko točk na tekmovanju za evr. avto leta tudi zaradi obračanja trenda stalnega povečevanja avtov in njih motorjev, poleg ostalega, seveda.

Žal so tudi slovenski novinarji/avtotesterji povsem podložni nemškemu duhu, kdaj se zdi, kot da bi prepisovali iz nemških avto revij (pa tu ne govorim o AvtoBildu). Doklej?


Tako je. Če nek avto nima trdega podvozja in zicev, če nima knofov točno tam kot jih ima VW, je avto popušil na celi črti. Tuji proizvajalci (denimo Francozi) so se nekaj časa temu prilagajali, zdaj pa nič več. Je pa tudi odvinso od novinarjev, nekateri so prav kul, nekateri so tipično nemško togi. Eden izmed urednikov na AutoBildu je celo kupil C6...
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov