Sedeži??



wildbliw je napisal/-a:V BTC sem ga prvič videl v živo. In ne deluje mi spet tako zelo cenen. Oblikovno pa vse pohvale, izgleda dobro. Ne razumem pa čemu tako velik spojler, želijo z njim preprečiti prašenje zadnje šipe? Ali zgolj aerodinamika?
vipe5s je napisal/-a:Kristjan123 -> Oprosti, ampak tvoje karakteristike sličijo na "prvi avto pri hiši" ne pa drugi, prav tako imaš malo nerealne zahteve, kot je npr. polnjenje 3 min in podobno, ki niti tehnično trenutno še niso možne za običajno uporabo. Drugače si pa kakšno leto nazaj dobil e-Golfa za cca. 22k, kar je 8k manj od vsaj enega tvojega cilja. Povpraševanja je bilo kar dosti.
Enim je 200km dometa in polnjenje čez noč dovolj, naberejo pa pri potnih stroških, solarni elektrarni, kakšnem brezplačnem polnjenju ter cenejših servisih. Imajo že nekje računico.
Če nisi za elektriko pač nisi in boš vedno nekje našel razlog, se pa strinjam, da za masovno uporabo tole še ni, prav tako je prehod na elektriko v nekaterih zadevah kar boleč napram fosilnim gorivom.
Tako kot je realno, da se pri električnem vozilu vsako jutro odpelješ s polnim "tankom", kar pa pri klasiki ni izvedljivo... Pri električnem vozilu je pač treba zamenjati filozofijo tankanja / polnenja (ko vozilo stoji mora biti priklopljen in se polniti in to je tudi vsa umetnost). Ob takem načinu potem v veliki meri tudi "problemi" s premajhnim dometom postanejo trivialni...povprečni voznik na dan tako naredi samo 50 - 70 km! Za tistih dvakrat na leto, ko greš na dopust v Dalmacijo, se boš pa z veseljem na vsakih 300km ustavil na počivališču za pol ure, da napolniš baterije (avta in sebe).Kristjan123 je napisal/-a:...3min za polnjenje je cisto realno pri avtu na fosilno gorivo ce ni guzve na blagajni....
Tukaj se pa strinjam...ampak tudi diesel ni za vse, pa so ga nekaj časa dejansko vsi kupovali!Kristjan123 je napisal/-a:Tako da elektrika da vendar ne za vse..
Tattoo- je napisal/-a:Tako kot je realno, da se pri električnem vozilu vsako jutro odpelješ s polnim "tankom", kar pa pri klasiki ni izvedljivo... Pri električnem vozilu je pač treba zamenjati filozofijo tankanja / polnenja (ko vozilo stoji mora biti priklopljen in se polniti in to je tudi vsa umetnost). Ob takem načinu potem v veliki meri tudi "problemi" s premajhnim dometom postanejo trivialni...povprečni voznik na dan tako naredi samo 50 - 70 km! Za tistih dvakrat na leto, ko greš na dopust v Dalmacijo, se boš pa z veseljem na vsakih 300km ustavil na počivališču za pol ure, da napolniš baterije (avta in sebe).Kristjan123 je napisal/-a:...3min za polnjenje je cisto realno pri avtu na fosilno gorivo ce ni guzve na blagajni....
Pa govorim iz prve roke, ker sem skoraj dva meseca imel v uporabi e-Golfa...
Ja...ker mi čisto paše, da se na dobri 2 uri ustavim in malo pretegnem ter spijem kavo ali sok! Drugače pa saj ne, da si popolnoma iz konteksta iztrgal tisto, kar sem napisal (glede povprečno prevožene kilometrine in uporabe električnega avta).matejxx je napisal/-a:Vsakih 300km, da se bi ustavljal. Pa kaj se šališ?
In tebi je všeč, da moraš potem vsak dan vlačiti tiste kable. V glavnem električni avti so neuporabni, dokler ne boš njimi delal enako kot z navadnimi avti. Eno polnjenje vsaj 800km in da je poln v 3 min.
Pa veselo poslušanje...Gricko je napisal/-a:ko se bo nabralo malo večje število el avtov in poleti ob že tako veliki porabi elektrike (gospodarstvo, proizvodnja,klime.....) , bo vse dol padlo, pa naj bodo polnilnice smart ali ne, če elektrike ni je ni ( pa že sedaj marsi kje pride do izpada poleti in imajo manjko elektrike). nizki vodostaji ne pomagajo, vetrni elektrarni pri nas tudi nista ravno v pomoč, sončne.....no ja, enih par jih je, pa še te ze zapostavljajo.....ostane premog in atomi. Kaj bomo delali?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov