Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
cheno
Uporabnik
 
Prispevkov: 861
Pridružen: So dec 13, 2003 12:06 am
Kraj: Laibach

Napisal/-a cheno Po jun 07, 2004 8:43 pm

:twisted: :twisted: hud avto, sm že mislu da ne bodo več delali legacy-ja STi, so me presenetli :D :D sm upal da 245km(3.0l) ne bo dovolj, očitno ni bilo. Sm prebral da bodo naredili legacy-ja GT TT(titanium turbo) z 300km in 344n/m pri 2400rpm...

a kdo kupi ledvico(pijem ne, kadim slabo leto :D ) ...
"glas boxerskega puhala"
 
Uporabniški avatar
shelton
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: To nov 16, 2004 1:53 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a shelton To nov 16, 2004 2:05 pm

ni kaj, dobra mašinca ja.

mamo doma že ta drugega legacya, pa ravn ta novga kupujemo.
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham To nov 16, 2004 3:31 pm

Opa....Hm, a potem to pomeni da ima Impreza tekmeca v Legacyju??
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To nov 16, 2004 3:48 pm

cheno je napisal/-a::twisted: :twisted: hud avto, sm že mislu da ne bodo več delali legacy-ja STi, so me presenetli :D :D sm upal da 245km(3.0l) ne bo dovolj, očitno ni bilo. Sm prebral da bodo naredili legacy-ja GT TT(titanium turbo) z 300km in 344n/m pri 2400rpm...

a kdo kupi ledvico(pijem ne, kadim slabo leto :D ) ...


GT Titanium turbo je že kr neki časa možno kupit u novi zelandiji. Ima pa 2000ccm in 206kW(280KM) pa 340Nm navora s tem da sta turbini iz titana in se vrtita z 260.000 obrati. Na novi zelandiji so ga tud že navil (samo japonsko omejitev(206kW) so vn vrgl) in mal bolj optimalne nastavitve u računalnik vrgl, pa je imel avto takoj 450+KM.

To naj bi bil tekmec imprezi, podvozje ima boljše kot ga ima impreza in malo daljšo medosno razdaljo - boljš se drži ceste.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To nov 16, 2004 4:17 pm

Caterham je napisal/-a:Opa....Hm, a potem to pomeni da ima Impreza tekmeca v Legacyju??


niti ne, sta po zasnovi dost drugačna, da ciljata na drug krog kupcev...
Impreza zaradi manjše teže, krajše medosne razdalje (verjetno/sigurno) nažge Legacy-ja po kratkih zaprtih ovinkih ali po spolzkem, ker je zaradi določenih prednosti bolj živa, bolj vodljiva, na hitrih (120+) recimo regionalnih cestah, pa bi Legacy peljal bolj mirno zaradi daljše medosne razdalje, vendar pa se zaradi nje ne drži nujno boljše...oprijem je odvisen od gum, vzmetenja, ki ga ima tudi Impreza vrhunskega, ter geometrije podvozja...
V vsakem primeru, je danes Impreza bolj dirkaško usmerjen avto, medtem ko je Legacy nekoliko bolj...hmmm luksuzno športen...luksuzno dirkalen :lol: ...Impreza je vseeno nekoliko bolj hardcore ;)

Tale Legacy STi, je resnično dober skupek tehnike pa vendar sodi na druge poligone kot pa sestrska Impreza STi ;) Konkurenca si nekako nista...da se kateri hitreje pelje po ovinkih, je pa delanje krivice drugemu ;)

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Dugi7
Novinec
 
Prispevkov: 415
Pridružen: Pe jun 04, 2004 11:36 pm
Kraj: bogu izza nogu

Napisal/-a Dugi7 To nov 16, 2004 4:18 pm

Jao, pojeo bi govno ko sarmu :D :D
SIMPLY CLEVER
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham To nov 16, 2004 9:24 pm

Slide je napisal/-a:
Caterham je napisal/-a:Opa....Hm, a potem to pomeni da ima Impreza tekmeca v Legacyju??


niti ne, sta po zasnovi dost drugačna, da ciljata na drug krog kupcev...
Impreza zaradi manjše teže, krajše medosne razdalje (verjetno/sigurno) nažge Legacy-ja po kratkih zaprtih ovinkih ali po spolzkem, ker je zaradi določenih prednosti bolj živa, bolj vodljiva, na hitrih (120+) recimo regionalnih cestah, pa bi Legacy peljal bolj mirno zaradi daljše medosne razdalje, vendar pa se zaradi nje ne drži nujno boljše...oprijem je odvisen od gum, vzmetenja, ki ga ima tudi Impreza vrhunskega, ter geometrije podvozja...
V vsakem primeru, je danes Impreza bolj dirkaško usmerjen avto, medtem ko je Legacy nekoliko bolj...hmmm luksuzno športen...luksuzno dirkalen :lol: ...Impreza je vseeno nekoliko bolj hardcore ;)

Tale Legacy STi, je resnično dober skupek tehnike pa vendar sodi na druge poligone kot pa sestrska Impreza STi ;) Konkurenca si nekako nista...da se kateri hitreje pelje po ovinkih, je pa delanje krivice drugemu ;)

LP


Se mi je zdel da bi je neka ocitna razlika ker bi blo dost nelogicno da bi si avta iste firme skakala v zelje... ;)
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
mistervegas
Uporabnik
 
Prispevkov: 863
Pridružen: Sr sep 15, 2004 12:45 am
Kraj: Ptuj, okolica

Napisal/-a mistervegas To nov 16, 2004 9:46 pm

boa extra huda zadeva. Ma gdo vec podatkov tega ??
2.0l T ?? kolko km, 0-100....
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To nov 16, 2004 10:17 pm

To je moj mnenje, sej pravm...
Sm pa vozu Imprezo STi in Legacy-ja 3.0 Outback, ki je sicer svetlobna leta stran od tega STi-ja, in lahko sam tle neposredno primerjavo delam...v tem primeru je Impreza mnogo bolj "drivers car"
Čeprav, če ga primerjam pa z Audijem A4, je pa volan v Legacy-ju mnogo bolj trd(v dobrem smislu), ga bolj čutiš, maš boljši feedback s ceste, čeprov je avto tko...malo terensko naravnan...nism mogu verjet...
Impreza STi...to je pa dirkalni stroj za na cesto...ko pospešuješ lima, ko si v ovinku se držiiiiiiiiiii, ko bremzaš lima v kontra, pa še grozn trda ni...je pa res, da nisem tiste sorte človek, ki bi ga športna trdota vzmetenja motila...prav nasprotno...skratka...WRX STi je boginja od avtomobilov zame...
Je pa do 3000 vrtljajev dost zaspana...pol pa dobesedno trga :twisted: Nor avto...prov spoštujem ga :bow

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham To nov 16, 2004 10:22 pm

Impreza res seka, zdej ta nova naj bi mela not 2.4 al pa 2.5 motor ce se ne motm. Sam kaj k takoj skurs sklopko k je AWD...hecam se ;) ;) ;)
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
SubaruFreak
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 669
Pridružen: Po avg 16, 2004 7:34 pm

Napisal/-a SubaruFreak To nov 16, 2004 11:16 pm

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=16788&postdays=0&postorder=asc&start=380
Poglejte kdaj sem ze to objavil.
Kolikor mi je znano 3.0 R spec.B ne bo prisel v evropo.
Razen ce se bojo pri Prodrive-u usmilili nas navadnih smrtnikov.
B4, ki je na sceni ze kar lep cas in je v najhujsi mozni motorizaziji opremljen z dvema turbinama, je na volje le v Angliji, Japonskem, avstraliji in novi zelandiji. Skratka v drzavah z desnim sistemom.

Lahko se vam se bolj cedijo sline - ampak po mojem bo tale rec v Sloveniji ostala le v sanjah nas najbolj zagretih.

Se opravicujem, ce sem vam pokvaril idilo... Je pa se druga skrajnost in s tem se lahko tolazimo: Pri Japoncih nikoli ne ves kaj bojo spravili na evropski trg- predvsem to veljaza taksne hude stvari...

A ce bi ga imel? Ja takoj . Tudi hiso sem pripravljen prodat za tak avto.

Lp
SubaruFreak...
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To nov 16, 2004 11:24 pm

3.0 R spec B s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in Bilsteinovim podvozjem, se že prodaja v Nemčiji...juhuhu...hitr šparat ;)
Stane pa 42.000 € ;)

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
SubaruFreak
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 669
Pridružen: Po avg 16, 2004 7:34 pm

Napisal/-a SubaruFreak To nov 16, 2004 11:31 pm

Kakor koli se vzame: se vedno najcenejsi cestni dirkalnik...
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To nov 16, 2004 11:32 pm

Je Impreza WRX STi :P :twisted:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul To nov 16, 2004 11:35 pm

SubaruFreak je napisal/-a:Tudi hiso sem pripravljen prodat za tak avto.



tok hud pa spet ni :roll:
 
Uporabniški avatar
mistervegas
Uporabnik
 
Prispevkov: 863
Pridružen: Sr sep 15, 2004 12:45 am
Kraj: Ptuj, okolica

Napisal/-a mistervegas To nov 16, 2004 11:40 pm

Slide je napisal/-a:3.0 R spec B s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in Bilsteinovim podvozjem, se že prodaja v Nemčiji...juhuhu...hitr šparat ;)
Stane pa 42.000 € ;)

LP


dobis ga ze za ca. 32.000€ star max 6 mescov.
3.0 maschina in 245PS

fucking ey kak svetovni je ta avto
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Pe nov 19, 2004 11:07 pm

SubaruFreak je napisal/-a:http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=16788&postdays=0&postorder=asc&start=380
Poglejte kdaj sem ze to objavil.
Kolikor mi je znano 3.0 R spec.B ne bo prisel v evropo.
Razen ce se bojo pri Prodrive-u usmilili nas navadnih smrtnikov.
B4, ki je na sceni ze kar lep cas in je v najhujsi mozni motorizaziji opremljen z dvema turbinama, je na volje le v Angliji, Japonskem, avstraliji in novi zelandiji. Skratka v drzavah z desnim sistemom.

Lahko se vam se bolj cedijo sline - ampak po mojem bo tale rec v Sloveniji ostala le v sanjah nas najbolj zagretih.

Se opravicujem, ce sem vam pokvaril idilo... Je pa se druga skrajnost in s tem se lahko tolazimo: Pri Japoncih nikoli ne ves kaj bojo spravili na evropski trg- predvsem to veljaza taksne hude stvari...

A ce bi ga imel? Ja takoj . Tudi hiso sem pripravljen prodat za tak avto.

Lp
SubaruFreak...


Ti si tvojo novico objavil 3. novembra, medtem ko ta Safraneov post datira 30. maj 2004. Brez zamere.




LP,
don CONSIGLIO
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov