Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Pe jun 25, 2004 12:22 pm

Audi 3.2tt ma 250 hp @ 6300 rpm brez vseh turbin.
R32 ima original 240km in se ga da čipat za cca. 20km.
Najšvohnej turbo kit za R32 (da ga poznam) da dodatnih 80km.
:?:
Slika
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Pe jun 25, 2004 12:35 pm

Sej pravim, da je 300 KM prva in zelo neuradna špekulacija. Bomo videli kdaj bo kakšna nova informacija, pa bomo lahko nadalje debatirali.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna So jun 26, 2004 7:03 pm

ta golf na sliki pomoje da ne bo nikol vidu teh 300KM :wink:
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho So jun 26, 2004 8:26 pm

ASenna je napisal/-a:ta golf na sliki pomoje da ne bo nikol vidu teh 300KM :wink:


Zakaj pa ne? Manjši poseg se naredi in zadeva lahko ima krepko čez 300 KM.

Poglej si samo kaj je cicero naredil iz 1.8 T!!!
Slika
 
Uporabniški avatar
Kaktus
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: So sep 14, 2002 8:29 pm
Kraj: Mirna

Napisal/-a Kaktus So jun 26, 2004 8:40 pm

videz vara - pomembna je notranjost :D
meni bi bil tut dost bolš, če bi bil tak, da potem kakemu "dobremu" pokažeš, kaj zmore "en navaden golf"... :twisted:

lp Pero
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso So jun 26, 2004 10:15 pm

Zanimivo!

Sigurno bo imel nad 300 konjev, ker je že sedanji R32 bil čisto malo za konkurenco. Ta pa ni WRX in EVO, ampak S3, M2, GTAm... Vseeno pa mislim, da ne bodo uspeli narediti avtomobila, ki bi bil popolni hit, pa čeprav bo tehnološko dovršen. Manjkala mu bo prepoznavnost(večina ljudi bo mislila, da je navaden golf, tako kot so za R32), prestiž, ime, strast... Pa še kanibalizem se bo vršil med S3 in R32, saj si bosta sigurno delila mnogo delov in tudi če si ne bosta, se mnogo ljudi ne moglo znebiti tega občutka.

Se pa pri VW trudijo in nabirajo izkušnje, mogoče se bodo še kdaj spustili v kakšen šport(izjema Le Mans) in bodo nekoč res sposobni narediti avtomobil, ki bo imel vse zgoraj napisano.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So jun 26, 2004 11:49 pm

Kot prvo se strinjam da Golf nikoli ne bo konkurenca imprezi kaj šele EVOtu. Če ma štirikolesni pogon še ne pomeni da je to to...Tudi to da ma 200 konjev več(mogoče na ravnini) ti nič ne pomeni če se avto drži ceste ko, da je namzana z oljem.

EVO(sicer posebna serija s 301KM) je na track testu zaostal samo za pagani zondo(0,1s) ki ima 106KM več in kar nekaj kilogramskih stotov manj. vsi za njima somurcielago, konigseg, razne BMW m verzije impreza, Audijeve S verzije...

Kot drugo bo pa ta golf dopuščal predelave. Seveda kvečjemu pol ko bojo ven prišli rabljeni. Da bi šel šraufat novega ko če se preav spomnim je predhonik veljal okoli 7 miljončkov je precej huda glede na to da je konec koncev le golf s navitim hrčkalom... :wink:

Lepo vas prosim 99,999% tistih ko se hrustite o navijanju motorjev čez tolko in tolko konjev itd. in kak je to kul ko pustiš koga za sabo nebi v takem avtu odpeljali enega hitrega ovinka. pospeševat je eno ko praktično pri raznih TSCjih in podobnih varijantah sploh ne rabiš volana ...

Sicer v čem je smisel takega navijanja. Avto postane še bolj neobvladljiv bolj drsi se obrača. S tem da se življenska doba motorja skrajša krepko! In če nisi ravno šumi da se kopaš v dnarju in ti ni težko kurit $ za take igračke ti bo verjetno težko napraskat 8-10milSIT z avto in predelavo... Za tak denar ni treba predelovat klumpa ampak si lahko kupiš nekaj kar ni treba fejst po motorju šarit razen izgleda predelovat itd...
 
Uporabniški avatar
MGsax
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: Ne okt 27, 2002 2:51 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MGsax Ne jun 27, 2004 9:33 am

AnDrO__ je napisal/-a:
MGsax je napisal/-a:Golg R z 4-imi vrati?? težka bo! čeprav bi meni bilo bolj všeč, samo dvomim!


R 32 je tudi v 5 vratni razlicici tak da je mozno.

Drugac pa ne vem no te felne so iste kot je en model od ATP, potem tisto kar je v sredini ne vem ce so ravno izpuhi glede na to, da ima ene ze na levi, bolj bi mogoce lahko bila kaksna varianta difuzroja, ne vem no pac razmisljam.

Ampak se vseeno mislim da bo Audi pripravil kaksno se bolj hudo varianto S3.


si ziher?
ke rponavadi ni mogoče dobiti take avte z 5-imi vrati (npr. clio 2.0, peugeot 206 RC, audi S3 ipd.)
SlikaSlika
če te zanima powerlifting ali strongman tekme klikni -
Stran za najmočnejše
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne jun 27, 2004 9:39 am

R23 mislm(99%) da je samo 3-vratni...
Če sm se pa le zmotu pol me pa ne :/:o:/

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
ASenna
Uporabnik
 
Prispevkov: 1249
Pridružen: To jan 20, 2004 10:53 am
Kraj: kropa

Napisal/-a ASenna Ne jun 27, 2004 11:48 am

a hoč rečt R32 :roll:
men mama prav "za vsakmu ovinkom je hodič"
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne jun 27, 2004 12:15 pm

ujej...prehitri prsti...R32 ja :oops: :oops: Sej je blo očitn no :wink:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne jun 27, 2004 1:33 pm

[quote="Templar"]
EVO(sicer posebna serija s 301KM) je na track testu zaostal samo za pagani zondo(0,1s) ki ima 106KM več in kar nekaj kilogramskih stotov manj. vsi za njima somurcielago, konigseg, razne BMW m verzije impreza, Audijeve S verzije...

quote]

BTW: En drugi avto iz tega razreda je bil blizu, tri mesta za njim, vmes sta se vrinila lambo in alpina, pa ima zgolj prednji pogon. Res pa je, da je imel 27 konjev več kot EVO, a hkrati tudi nekaj kilogramov več. In sedaj, ko je že napovedan naslednjik tega avtomobila, ki bo tudi premogel 4X4 pogon(s tremi Torsen samozapornimi diferenciali) in 310 PS iz 2.2 turbo motorja ali pa 360 ps iz 3.2 biturbo motorja, se torej novemu golfu obeta kar močna konkurenca. Da kakšnih slavnih korenin, bogate zgodovine, strasti, dizajna sploh ne omenimo. Hkrati pa se bo z vsem tem in izjemnimi lastnostmi sigurno ponašal tudi novi mali BMW.

V vsakem primeru boj za kupce bo trd.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne jun 27, 2004 2:04 pm

No da ne bo tle preveč ugibanj...Alfa je vozila krog 1:30, Micka Evo VIII je vozila 1.28.9, EVO VIII s primerljivo močjo torej 320 KM, pa je mel že čas 1.26...kar pomeni 4 sekunde oziroma celo večnost...to je izredno hiter avto in bil je hitrejši celo od lotusovega exige-a :wink:
Drugač pa...uradni podatki, da se ne bote :/:o:/
1st Mercedes McLaren SLR - 1.20.9 Joint 2nd Ferrari 360 CS - 1.22.3 Joint 2nd ; Porsche GT3 RS - 1.22.3; 3rd Murcielago - 1.23.7; 4th Zonda - 1.23.8; 5th Koenigsegg - 1.23.9; 6th Noble - 1.25.0; 7th Gallardo - 1.25.8; 8th Lotus Exige -1.26.4; 9th Porsche 911 GT3 - 1.27.2; 10th TVR 350c - 1.27.5; 11th BMW M3 CSL -1.28.0; 12th MG SV - 1.28.6;13th; Mitsubishi Evo VIII - 1.28.9; 14th BMW Alpine Z8 - 1.29.0; 15th Alfa 3.7 GTA - 1.30.0; 16th Subaru Impreza STI - 1.30.1; 17th Aston Martin DB7 GT - 1.30.4; 18th Audi S4 - 1.30.9; 19th Porsche 911 turbo - 1.31.0; 20th Vauxhall VX 220 turbo - 1.31.3; 21th Honda NSX Type R - 1.31.6; 22th BMW M3 - 1.31.8; 23th Nissan 350Z - 1.31.8; 24th Mazda RX8 - 1.31.8; 25th Ford Focus RS - 1.32.2; 26th Lotus Esprit V8 - 1.32.5; 27th Audi TT V6 - 1.32.7; 28th MG ZT - 1.33; 29th Noble - 1.33.1; 30th Mercedes SL 55 AMG - 1.33.2; 31th Volkswagen Golf R32 - 1.33.2.

Manjka pa še čisto na vrhu Carrera GT ki je mela čas 1.19.8 torej najhitrejši avto na testni progi Top Gear doslej...
Če bo mela pa res tri samozaporne dif. nasledna 147 GTA, pol bo pa R32 najmanjši problem...bo skor težko konkurenco najdit :wink: Ampak če jih bo pa zagotovo mela, je pa pomoje še vprašanje...Pa recimo da bojo odpravl tud učink težkega nosu...pol bo res zanimiv boj v tem razredu

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne jun 27, 2004 2:12 pm

Slide je napisal/-a:No da ne bo tle preveč ugibanj...Alfa je vozila krog 1:30, Micka Evo VIII je vozila 1.28.9, EVO VIII s primerljivo močjo torej 320 KM, pa je mel že čas 1.26...kar pomeni 4 sekunde oziroma celo večnost...to je izredno hiter avto in bil je hitrejši celo od lotusovega exige-a :wink:
Drugač pa...uradni podatki, da se ne bote :/:o:/
1st Mercedes McLaren SLR - 1.20.9 Joint 2nd Ferrari 360 CS - 1.22.3 Joint 2nd ; Porsche GT3 RS - 1.22.3; 3rd Murcielago - 1.23.7; 4th Zonda - 1.23.8; 5th Koenigsegg - 1.23.9; 6th Noble - 1.25.0; 7th Gallardo - 1.25.8; 8th Lotus Exige -1.26.4; 9th Porsche 911 GT3 - 1.27.2; 10th TVR 350c - 1.27.5; 11th BMW M3 CSL -1.28.0; 12th MG SV - 1.28.6;13th; Mitsubishi Evo VIII - 1.28.9; 14th BMW Alpine Z8 - 1.29.0; 15th Alfa 3.7 GTA - 1.30.0; 16th Subaru Impreza STI - 1.30.1; 17th Aston Martin DB7 GT - 1.30.4; 18th Audi S4 - 1.30.9; 19th Porsche 911 turbo - 1.31.0; 20th Vauxhall VX 220 turbo - 1.31.3; 21th Honda NSX Type R - 1.31.6; 22th BMW M3 - 1.31.8; 23th Nissan 350Z - 1.31.8; 24th Mazda RX8 - 1.31.8; 25th Ford Focus RS - 1.32.2; 26th Lotus Esprit V8 - 1.32.5; 27th Audi TT V6 - 1.32.7; 28th MG ZT - 1.33; 29th Noble - 1.33.1; 30th Mercedes SL 55 AMG - 1.33.2; 31th Volkswagen Golf R32 - 1.33.2.

Manjka pa še čisto na vrhu Carrera GT ki je mela čas 1.19.8 torej najhitrejši avto na testni progi Top Gear doslej...
Če bo mela pa res tri samozaporne dif. nasledna 147 GTA, pol bo pa R32 najmanjši problem...bo skor težko konkurenco najdit :wink: Ampak če jih bo pa zagotovo mela, je pa pomoje še vprašanje...Pa recimo da bojo odpravl tud učink težkega nosu...pol bo res zanimiv boj v tem razredu

LP


Bravo.


Ta razred pa bo še kako zanimiv čez nekaj časa. :D
 
Uporabniški avatar
Catch_me
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Sr apr 07, 2004 3:32 pm

Napisal/-a Catch_me Ne jun 27, 2004 3:18 pm

sam tko za pojasnitev......kar se vid na tem hudmu avtu ka bo res bil sam rori...tko da ne mislt da bo tak.....;-) pridejo se pragovi odbija
i, spojlerji...pa se neki se govori naj bi mel strahoten pospespesek tko da ne prehitr govort... :-)
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Ne jun 27, 2004 7:26 pm

Nevem kdo bi kupu golfa5 z 300KM za tako ceno (garant bo 4x prevelika)
ccc
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Ne jun 27, 2004 9:46 pm

jst tud ne vidm pointa v golfu s 300+ konji. Zadeva bo nedvomno predraga. Ko sem bral teste o R32 so se povsod pritoževali nad pre veliko težo in posledično ne posebno hitre vožnje skozi ovinke.
Naj raje naredijo enega orn GTi-ja pa bo.
Let there be rock!
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po jun 28, 2004 8:54 am

Slash: ti ga ne vidis, ker ti VW verjetno ni vsec... Men pa je, pa bi ga mel, ce bi mi denar to dopuscu... tko se pa vozim z 1.6 ;P Sej je ista fora... star ata tud ne bo su kupit impreze, da bo lahko sel v nedeljo k masi. Glede lege na cesti, se ga da pa pomoje dost dobr ustimat.
 
Uporabniški avatar
pyngo
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če nov 06, 2003 1:47 pm
Kraj: krajevni odred dolina

Napisal/-a pyngo Po jun 28, 2004 9:11 am

Konkurenca Imprezi in Evotu?

OB SVETEM NIKOLI :!: :!: :!: [/b]
planet Melmak
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Po jun 28, 2004 10:15 am

Mate je napisal/-a:Slash: ti ga ne vidis, ker ti VW verjetno ni vsec... Men pa je, pa bi ga mel, ce bi mi denar to dopuscu... tko se pa vozim z 1.6 ;P Sej je ista fora... star ata tud ne bo su kupit impreze, da bo lahko sel v nedeljo k masi. Glede lege na cesti, se ga da pa pomoje dost dobr ustimat.


men je VW kr ušeč- sploh so mi ušeč Touareg, Passat in Phaeton
Let there be rock!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov