Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
darwin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:05 pm

Napisal/-a darwin Ne okt 17, 2004 7:46 pm

menjekul je napisal/-a:zanimivo, da avto industrija dela serijske vse močnejše avtomobile.

niso mi všeč 1000+ krake felne. je zejaban prat :P . počakajmo pa bomo videli. mater ta industrija drvi. ne moreš ustavit. vsak dan pride ven nov avto :?


Aja, pa tle feltne so sam 20 krake, tko, da so ti še všeč, ane? :D
Licet volare si in tergo aquilae volat.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Ne okt 17, 2004 8:02 pm

A ni blo ful govora o tem, da bo ta alfa RWD ? Upam, da ne bojo italjani zamoril, pa bojo končno nardil spodobno konkurenco BMWju. Sicer nimam nič proti bimmerjem, ampak italjanska mašinca v RWD avtomobilu bi bla pa nora kombinacija. Sploh una 2.2 turbo :)
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul Ne okt 17, 2004 8:16 pm

darwin je napisal/-a:
menjekul je napisal/-a:zanimivo, da avto industrija dela serijske vse močnejše avtomobile.

niso mi všeč 1000+ krake felne. je zejaban prat :P . počakajmo pa bomo videli. mater ta industrija drvi. ne moreš ustavit. vsak dan pride ven nov avto :?


Aja, pa tle feltne so sam 20 krake, tko, da so ti še všeč, ane? :D


pol je pa majka :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne okt 17, 2004 8:27 pm

Žal bo samo 4X4, no ampak vedno bo šlo na zadnji kolesi med 58 in 80% moči. :twisted:
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Ne okt 17, 2004 8:37 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Žal bo samo 4X4, no ampak vedno bo šlo na zadnji kolesi med 58 in 80% moči. :twisted:


Uau :shock:

Tega nisem vedel. A mogoče lahko napišeš kakšno je to razmerje pri Audi Quattro, BMW X ali Mercedes 4 Matic? Tolko za primerjavo :wink:

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Ne okt 17, 2004 8:47 pm

Quatro je ime pod katerim se skiva več različnih pogonov. A4 recimo ima Torsen diff. in ima 50/50 dokler kolesa ne zdrsnejo. Nevem pa kolk lahko maximalno prenese moči na zadnja kolesa. Tisti s haldex sklopko (TT) pa so ubistvu FWD avtomobili, ki priklopijo še zadnji pogon ko sprednji zdrsnejo.

Jaz bi drugač še vseen raje imel RWD varjanto Alfe z možnostjo 4x4 za doplačilo.
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Ne okt 17, 2004 8:48 pm

pa kaj sm šou to temo odperat...jaooo zdj pa spat ne bom mogu... :D


LP
Slika
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Ne okt 17, 2004 9:01 pm

rok46 je napisal/-a:pa kaj sm šou to temo odperat...jaooo zdj pa spat ne bom mogu... :D


LP


Kaj si odpru :? :roll:

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne okt 17, 2004 9:17 pm

Če bo res uredu(dober...skoraj zadnji :lol: ) 4-pogon in bo VDC končno spet izklopljiv :roll: ...potem se obeta BMW-ju dobra konkurenca...samo na povsem zadnji pogon bi lahko res prešaltal :wink:
Za moj okus no :oops:
Drugač pa nora armatura, o zunanjosti in designu Alf pa tako ni za dvomiti 8)

LP, Slide
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne okt 17, 2004 9:27 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Žal bo samo 4X4, no ampak vedno bo šlo na zadnji kolesi med 58 in 80% moči. :twisted:


Uau :shock:

Tega nisem vedel. A mogoče lahko napišeš kakšno je to razmerje pri Audi Quattro, BMW X ali Mercedes 4 Matic? Tolko za primerjavo :wink:

LP,
don CONSIGLIO


Audi Quatro ima na sredi običajen Torsen diferencial, konstrukcija A ali B, odvisno od letnika pač. Navor razporeja ob normalnih pogojih 50/50, v vseh ostalih situacijah pa dodeljuje več navora osi, ki ga lahko več prenese na cesto. Navor razporeja po razmerju BIAS, ki je odvisno od njegove zgradbe (od razmerja med polži). Razliko navorov na obeh oseh, pomnoženo z BIAS prenese na os z več oprijema. (problem se pojavi, ko je na eni osi navor 0, takrat Torsen ne deluje tako kot ostali samozaporni diferenciali). Je pa sistem s sredinskim Torsnom A ali B dvorezen meč. Sistem je zelo dober na spolzkih podlagah, a slabši na asfaltu. Na asfaltu se zgodi, da ena os popolnoma izgubi oprijem, nato pa je na njej nič navora in takrat Torsen dodeli tej osi preveč navora, kar zadevo še poslabša. Tipičen primer je podkrmarjenje pri vseh Audijih na asfaltu. So pa zato dobri v snegu.:-P

Vsak Torsen diferencial pa razporeja navro že pred zdrsom in tako preventivno preprečuje le tega.

BMW X je podoben sistem kot sistemi z viskozno sklopko. Navor se primarno prenaša na zadnjo os, del moči pa se lahko s pomočjo verige in variabilnih jermenic prenaša na prednjo os. Sistem z verigo (v vlogi jermena) in jermenicami je podoben kot v brezstopenjskem menjalniku v Audijih (mislim, da multitronik). Količino navora, ki se prenaša na prednjo os določa elektronika. Mislim, da normalno gre na prednjo os 20% v kriznih situaciah pa 50%. Nisem pa popolnoma prepričan, tako da lahko da so razmerja drugačna.

4matic, pa se doslej nisem še poglabljal.

Torsen C pa omogoča favoriziranje določene osi in tako odpravlja hibo dosedanjih Torsnov, predvsem v trenutkih popolnoga zdrsa posamezne osi. Predvidevam, pa da je v blatu in snegu malo slabši kot Torsna A ali B. Pa saj alfe (ki jih uporabljajo), niso nikoli bile namenjene drugim podlagam kot asfaltu. :twisted:


Kar se pa tiče porabe mislim, da je BMW X najboljši, s tem, da ponuja malce slabše obnašanje na asfaltu. Mislim, da se elektronika ne more tako hitro prilagajati spremembam na kolesih kot mehanski samozaporni diferenciali. Sicer pa bodo najboljši BMWji še dolgo le RWD, Ferrariji in Maseratiji pa tudi. 8)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Ne okt 17, 2004 9:38 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:
rok46 je napisal/-a:pa kaj sm šou to temo odperat...jaooo zdj pa spat ne bom mogu... :D


LP


Kaj si odpru :? :roll:

LP,
don CONSIGLIO


ni blo mišleno tko kukr je napisano,zajebu sm...mislu sm kaj sm šou pogledat to temo :oops:

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
f4676
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Ne maj 30, 2004 10:39 am

Napisal/-a f4676 Ne okt 17, 2004 9:50 pm

Kar se tiče dizajna so zopet zadeli v črno. :bow :bow Za motorje bom pa raje počakal, da jih vidim v seriji. So že prevečkrat obljubljali in potem pozabili na obljube.
Slika
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Ne okt 17, 2004 10:34 pm

De_Tomaso: Hvala, to je bilo res izčrpno in strokovno :wink: Spraševal sem zato, ker večkrat vozim A4 1.9 TDI Quattro od kolega in sem bil enkrat prav presenečen. V dolgem zaprtem ovinku sem odprl plin do konca v drugi, pri tem pa sem imel popolnoma enak občutek kot bi vozil RWD. Zdaj vsaj vem zakaj :D

Kar se pa snega tiče je ta pogon skoraj neverjeten. Hvala še enkrat za natančne informacije.

rok46: Nisem hotel bit strog do tebe, ali te zajebawat. Brez zamere.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
swoop
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: To feb 17, 2004 1:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swoop Ne okt 17, 2004 10:36 pm

Slika

upam, d je to sam slaba photoshop predelava
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne okt 17, 2004 10:44 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:De_Tomaso: Hvala, to je bilo res izčrpno in strokovno :wink: Spraševal sem zato, ker večkrat vozim A4 1.9 TDI Quattro od kolega in sem bil enkrat prav presenečen. V dolgem zaprtem ovinku sem odprl plin do konca v drugi, pri tem pa sem imel popolnoma enak občutek kot bi vozil RWD. Zdaj vsaj vem zakaj :D

Kar se pa snega tiče je ta pogon skoraj neverjeten. Hvala še enkrat za natančne informacije.

rok46: Nisem hotel bit strog do tebe, ali te zajebawat. Brez zamere.

LP,
don CONSIGLIO


Hočeš rečt FWD...quattro se na NEspolzkem cestišču obnaša kot FWD ali Sprednji pogon in ne kot zadnji ali RWD :wink:
PA še težak nos ma Audi, kar je tudi velik problem za podkrmarjenje...
:!:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Ne okt 17, 2004 10:57 pm

Ne. Sem mislil prav RWD. Mogoče zaradi polnega pospeševanja. V tem primeru ima po mojem večji oprijem zadnji par koles. Pa ni bilo niti kaj dosti občutka težkega nosu...

Tko da ne vem, kaj si imel v mislih.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne okt 17, 2004 11:02 pm

Čudno se mi zdi, da ti je pri Audiju odneslo zadek, sploh na A4, ki je kar precej precej podkrmarjen, kar pomeni da mu sprednji konec ven nese...pa najsi bo to quattro ali pa FWD, tak da ne vem kako to da je tebi zadek opletal...ne rečem da ni, samo hudo čudno :wink:
Težek nos pa pomeni, da ta sili ven z ovinka, ker je recimo pri A4 precej naprej postavljena mašina, vzdolžno, zato je posledično še mnogo težje izzvati zadek k drsenju, saj nos hoče v ovinku naravnost :wink:
To sm hotu povedat...da mi ni jasno, kako je lahko zadek ušel...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Ne okt 17, 2004 11:46 pm

Slide je napisal/-a:Čudno se mi zdi, da ti je pri Audiju odneslo zadek, sploh na A4, ki je kar precej precej podkrmarjen, kar pomeni da mu sprednji konec ven nese...pa najsi bo to quattro ali pa FWD, tak da ne vem kako to da je tebi zadek opletal...ne rečem da ni, samo hudo čudno :wink:
Težek nos pa pomeni, da ta sili ven z ovinka, ker je recimo pri A4 precej naprej postavljena mašina, vzdolžno, zato je posledično še mnogo težje izzvati zadek k drsenju, saj nos hoče v ovinku naravnost :wink:
To sm hotu povedat...da mi ni jasno, kako je lahko zadek ušel...


Ok. Nisem rekel, da mi je odneslo zadek (tudi zato, ker sem imel vklopljen ESP).

Hotel sem samo povedat, da je bil precej drugačen občutek kot sem ga imel svoj čas z našim Passatom, ki pa je imel sprednji pogon in praktično isto podvozje. Passat je imel zelo težek nos, medtem ko ta Audi tega pojava skoraj ne pozna. Iz te primerjave sem izhajal :wink:

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti Po okt 18, 2004 1:47 pm

Upam ,da bo tale alfica res ala Breira protoip!!! Samo notranjost naj bolj kvalitetno nardijo pa malo spremenijo ,pa še res ,ki alfista postanem!!! :D
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Po okt 18, 2004 7:41 pm

Koberneti: alfist ne postnemo, alfisti se rodimo :D :D 8) 8) 8)

Hecam se, da ne boš resno mislil.

Glede občutka pe je tako kot je don_Con. napisla popolnoma mogoče, saj se Torsen obnaša ne glede na osi vedno enako. Če bi bil avto v osnovi zgrajen tako, da bi bil nagnjen k prekrmarjenju potem pa bi Torsen v trenutku popolne izgube oprijema na zadnji osi lahko tudi to situacijo potenciral.


So pa audiji večinoma nagnjeni k podkrmarjenju.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov