Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Po maj 16, 2005 7:36 pm

jakaracman je napisal/-a:
don CONSIGLIO je napisal/-a:[
...
posodobljeni menjalnik F1 - samo 180 tisočink sekunde za menjavo - kot SMG II :P).
...

180 tiosčink? 1,8 desetinke? To se pa ni ravno za hvalit.


To res ni glih neka huda stevilka, ce pravjo da loh F430 F1 prestav v 150ms.

DSG pa kao v samo 25ms (dve sklopki ni kej) ;)
SMG pa 65 ms.

LP
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS To maj 17, 2005 8:13 am

Men je hud.Upam edino da ne bo prepodoben 612ki.

DSG ne zamenja v 25 ms.

Slide: to je pa tko ce delas predrage, pretezke, nepotrebno premocne avte ki se jih ne da normalno vozit (1800kg+, 510 konjev brez ESPejev pa povprecni potencialni kupec BreakMyWallet-a= smrt pred vrati ( verjamem da bi teb sedl da nebi blo tega sam nisi lih tipicni kupec BMWja zato raj razmisljaj o ksnem pravem dirkalcu :D :D)
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Sr maj 18, 2005 2:23 pm

zakaj je meni podoben obstrani VIPER-ju?!?!? :?
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Sr maj 18, 2005 8:15 pm

HajdukS je napisal/-a:DSG ne zamenja v 25 ms.


:roll: :roll: :roll:

Tale dva posta iz ene druge teme, ti bosta odgovorila.....Pa mislm da ma jakaracman mal vec izkusenj z menjalniki.....

jakaracman je napisal/-a:.......DSG prestavlja v par stotinkah, recimo 20-30 ms - seveda je odvisno iz katere v katero prestavo.....


Tole je pa napisu TomyBoy2

TomyBoy2 je napisal/-a:Tole drži ??? :shock:
Za prestavlanje navzgor.
VAG DSG naj bi imel 8-10ms ?????
BMW SMG II (M3 E46)..................................80 ms
Ferrari F1 (Maserati 4200GT).........................80 ms
Ferrari F1 (360 F1)......................................150 ms
Ferrari F1 (Enzo) ........................................150 ms
Bugatti Veyron (proposed)............................200 ms
Ferrari F1 (575M)........................................220 ms
BMW SMG (M3 E36)....................................220 ms
Aston Martin Vanquish.................................250 ms
BMW SSG (3-series)....................................250ms (150ms for 1st to 2nd)
Alfa Selespeed (156 Selespeed) (old)..............700 ms
http://www.eurotechniks.com/forums/prin ... ge=1&pp=10 :shock:


Tko da ja, v 25ms prestav.....

LP
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Sr maj 18, 2005 8:45 pm

Caterham je napisal/-a:
HajdukS je napisal/-a:DSG ne zamenja v 25 ms.


:roll: :roll: :roll:

Tale dva posta iz ene druge teme, ti bosta odgovorila.....Pa mislm da ma jakaracman mal vec izkusenj z menjalniki.....

jakaracman je napisal/-a:.......DSG prestavlja v par stotinkah, recimo 20-30 ms - seveda je odvisno iz katere v katero prestavo.....


Tole je pa napisu TomyBoy2

TomyBoy2 je napisal/-a:Tole drži ??? :shock:
Za prestavlanje navzgor.
VAG DSG naj bi imel 8-10ms ?????
BMW SMG II (M3 E46)..................................80 ms
Ferrari F1 (Maserati 4200GT).........................80 ms
Ferrari F1 (360 F1)......................................150 ms
Ferrari F1 (Enzo) ........................................150 ms
Bugatti Veyron (proposed)............................200 ms
Ferrari F1 (575M)........................................220 ms
BMW SMG (M3 E36)....................................220 ms
Aston Martin Vanquish.................................250 ms
BMW SSG (3-series)....................................250ms (150ms for 1st to 2nd)
Alfa Selespeed (156 Selespeed) (old)..............700 ms
http://www.eurotechniks.com/forums/prin ... ge=1&pp=10 :shock:


Tko da ja, v 25ms prestav.....

LP


Torej sem imel prav, da 575 M Handling GTC prestavi v 180 tisočinkah ;)

Za SMG II pa sem v reviji auto dobil podatek, da zamenja v 180 tisočinkah... to je blo ob predtavitvi, razen če so ga kasneje kaj posodabljali :roll:

Pa DSG ne prestavi v 8-10 ms???

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Sr maj 18, 2005 8:52 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:
Caterham je napisal/-a:
HajdukS je napisal/-a:DSG ne zamenja v 25 ms.


:roll: :roll: :roll:

Tale dva posta iz ene druge teme, ti bosta odgovorila.....Pa mislm da ma jakaracman mal vec izkusenj z menjalniki.....

jakaracman je napisal/-a:.......DSG prestavlja v par stotinkah, recimo 20-30 ms - seveda je odvisno iz katere v katero prestavo.....


Tole je pa napisu TomyBoy2

TomyBoy2 je napisal/-a:Tole drži ??? :shock:
Za prestavlanje navzgor.
VAG DSG naj bi imel 8-10ms ?????
BMW SMG II (M3 E46)..................................80 ms
Ferrari F1 (Maserati 4200GT).........................80 ms
Ferrari F1 (360 F1)......................................150 ms
Ferrari F1 (Enzo) ........................................150 ms
Bugatti Veyron (proposed)............................200 ms
Ferrari F1 (575M)........................................220 ms
BMW SMG (M3 E36)....................................220 ms
Aston Martin Vanquish.................................250 ms
BMW SSG (3-series)....................................250ms (150ms for 1st to 2nd)
Alfa Selespeed (156 Selespeed) (old)..............700 ms
http://www.eurotechniks.com/forums/prin ... ge=1&pp=10 :shock:


Tko da ja, v 25ms prestav.....

LP


Torej sem imel prav, da 575 M Handling GTC prestavi v 180 tisočinkah ;)

Za SMG II pa sem v reviji auto dobil podatek, da zamenja v 180 tisočinkah... to je blo ob predtavitvi, razen če so ga kasneje kaj posodabljali :roll:

Pa DSG ne prestavi v 8-10 ms???

LP,
don CONSIGLIO


Men se tut zdi da je 8-10ms mal premal. Sam 25-30ms bi pa ze kr vrjel.....

LP
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
anel18
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To apr 26, 2005 1:12 am
Kraj: Postojna

Napisal/-a anel18 Po maj 23, 2005 10:21 pm

Tudi meni se zdi ful podoben viperu, kot je reku Venom
anlee
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead To maj 24, 2005 1:23 pm

kr naj pr 575 ostanejo bo cist kul!!
Slika
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS To maj 24, 2005 2:56 pm

đabe pol ferrariju tehnologija iz F1 v enzotu ce en VW menjalnik prestavi 7krat hitreje.. A dsg je una scena menjalnika z jermenom?

(kiri avti majo dsg u redni prodaji?)
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To maj 24, 2005 7:03 pm

HajdukS je napisal/-a:đabe pol ferrariju tehnologija iz F1 v enzotu ce en VW menjalnik prestavi 7krat hitreje.. A dsg je una scena menjalnika z jermenom?

(kiri avti majo dsg u redni prodaji?)


Em...

Kolega zdej si pa mal zamoču. DSg je menjalnik z dvema sklopkama, ena v drugi(koncentrično). Pamet menjalnika predvidi katero prestavo boš potreboval in ptem predpripravi tisto prestavo. Manj. ima posebej gred za lihe in sode prestave in za vsako gred svojo sklopko. Ko je treba prestavt, sam sklopko spusti in drugo sklopi, pa je že v naslednji(prejšni) prestavi. Ta menjalnik imajo Golf GTI, Audi A3 3.2 V6, A4 pa še jih je iz koncerna VAG.

Menjalnik z jermenom je multitronic. Majo ga tut v VAG koncernu.

Menjalnik v Enzotu je SEKVENČNI menjalnik in je čisto druga pesem. Je predvsem lažji kot DSG ali multitronic, pa še malo morje razlik.
Slika
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash To maj 24, 2005 7:08 pm

Caterham je napisal/-a:
don CONSIGLIO je napisal/-a:
Caterham je napisal/-a:
HajdukS je napisal/-a:DSG ne zamenja v 25 ms.


:roll: :roll: :roll:

Tale dva posta iz ene druge teme, ti bosta odgovorila.....Pa mislm da ma jakaracman mal vec izkusenj z menjalniki.....

jakaracman je napisal/-a:.......DSG prestavlja v par stotinkah, recimo 20-30 ms - seveda je odvisno iz katere v katero prestavo.....


Tole je pa napisu TomyBoy2

TomyBoy2 je napisal/-a:Tole drži ??? :shock:
Za prestavlanje navzgor.
VAG DSG naj bi imel 8-10ms ?????
BMW SMG II (M3 E46)..................................80 ms
Ferrari F1 (Maserati 4200GT).........................80 ms
Ferrari F1 (360 F1)......................................150 ms
Ferrari F1 (Enzo) ........................................150 ms
Bugatti Veyron (proposed)............................200 ms
Ferrari F1 (575M)........................................220 ms
BMW SMG (M3 E36)....................................220 ms
Aston Martin Vanquish.................................250 ms
BMW SSG (3-series)....................................250ms (150ms for 1st to 2nd)
Alfa Selespeed (156 Selespeed) (old)..............700 ms
http://www.eurotechniks.com/forums/prin ... ge=1&pp=10 :shock:


Tko da ja, v 25ms prestav.....

LP


Torej sem imel prav, da 575 M Handling GTC prestavi v 180 tisočinkah ;)

Za SMG II pa sem v reviji auto dobil podatek, da zamenja v 180 tisočinkah... to je blo ob predtavitvi, razen če so ga kasneje kaj posodabljali :roll:

Pa DSG ne prestavi v 8-10 ms???

LP,
don CONSIGLIO


Men se tut zdi da je 8-10ms mal premal. Sam 25-30ms bi pa ze kr vrjel.....

LP



res da je 8-10ms dokaj mal, ampak tile dsg-ji prestavljajo tele sode pa lihe prestave tko dobr, da se niti na sport vožnji skoraj nič ne čuti ko prestavi! jst pravm. DSG je zakon in zmerj bo, pa naj bodo še tko dobri avtomatiki, boljši kot DSG sploh ne morjo bit!
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash To maj 24, 2005 7:10 pm

HajdukS je napisal/-a:đabe pol ferrariju tehnologija iz F1 v enzotu ce en VW menjalnik prestavi 7krat hitreje.. A dsg je una scena menjalnika z jermenom?

(kiri avti majo dsg u redni prodaji?)


phaeton, toledo, golf,touran,A3,itd...
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To maj 24, 2005 7:12 pm

DSg ima eno veliko pomankljvost oz. ima nečesa preveč. MASE. Audi A3 3.2 V6 dobi napram 2.0 TDI, kjer ga dobiš v serijski opremi z Quattro pogonom in DSG menjalnikom zraven 300 kilogramov. Na menJlanik tako odpade tako nekako100 kg, kar pa je PRECEEEEEEJ.
Slika
 
Uporabniški avatar
anel18
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To apr 26, 2005 1:12 am
Kraj: Postojna

Napisal/-a anel18 To maj 24, 2005 7:37 pm

se strinjam z Mickom Jerryom. aajd
anlee
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Sr maj 25, 2005 11:43 am

aha, tnx za odgovore MJ. Sm vedu da mora bit v necemu bedn. :D
(a ni AUDI neki razvijal nek menjalnik z jermeni katerim bi dolocal dolzino oziroma bi jih napenjal na razlicne dolzine (res vem povrsno ker nism nek fan vw tehnike)
Zadnjič spremenil HajdukS, dne Sr maj 25, 2005 12:01 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
RoZleht
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: To okt 19, 2004 9:28 am
Kraj: Lj

Napisal/-a RoZleht Sr maj 25, 2005 11:51 am

grrrrrrrrrrrrrrrrrr ... tole bi pa mene melo jst pa njega :)
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr maj 25, 2005 3:23 pm

HajdukS je napisal/-a:aha, tnx za odgovore MJ. Sm vedu da mora bit v necemu bedn. :D
(a ni AUDI neki razvijal nek menjalnik z jermeni katerim bi dolocal dolzino oziroma bi jih napenjal na razlicne dolzine (res vem povrsno ker nism nek fan vw tehnike)


ne vem na kaj ciljaš, ampak to je pomoje kar mislš Multitronic. Ta ima dve jermenici, ki sta sestavljeni iz dveh stožcev, ki se poljubno premikata po osi in tako spreminjata svoj obseg ter s tem s prestavno razmerje menjalnika. Tko dobiš neomejeno število razmerij, ki so mejeni samo z razmakom jemenic. zdej so prvič lohk to ponucal za vto, ko je tehnologija dala materiale za izdelavo takega jermena ki bi zrdžal navor. Še ta jih zdrži samo do okoli 400 Nm. To naj bi zdej popravl, da bojo lahko dal k večjim mašinam, ker menjalnik je res uglajen, ko enkrat spelješ. pri speljevanju pa se zna mal zatikat.
Slika
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Sr maj 25, 2005 3:38 pm

Mick Jerry je napisal/-a:
HajdukS je napisal/-a:aha, tnx za odgovore MJ. Sm vedu da mora bit v necemu bedn. :D
(a ni AUDI neki razvijal nek menjalnik z jermeni katerim bi dolocal dolzino oziroma bi jih napenjal na razlicne dolzine (res vem povrsno ker nism nek fan vw tehnike)


ne vem na kaj ciljaš, ampak to je pomoje kar mislš Multitronic. Ta ima dve jermenici, ki sta sestavljeni iz dveh stožcev, ki se poljubno premikata po osi in tako spreminjata svoj obseg ter s tem s prestavno razmerje menjalnika. Tko dobiš neomejeno število razmerij, ki so mejeni samo z razmakom jemenic. zdej so prvič lohk to ponucal za vto, ko je tehnologija dala materiale za izdelavo takega jermena ki bi zrdžal navor. Še ta jih zdrži samo do okoli 400 Nm. To naj bi zdej popravl, da bojo lahko dal k večjim mašinam, ker menjalnik je res uglajen, ko enkrat spelješ. pri speljevanju pa se zna mal zatikat.

Obvladaš :tomidelej:
Če kdo ne ve je DSG menjalnik že stara zadeva sej ga je audi razvil že v časih grupe B.
Multitronic-nekoč variomatic pa je razvil DAF za avto DAF 55 ampak je stvar počasi zamrla zaradi prešibkih jermenov. No z današnjo tehnologijo to ni več tak problem.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov