Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice To apr 26, 2005 9:52 am

Naj omenim da za 2,1mio ne dobiš ne električnega pomika, ne klime, samo 2 airbaga, skratka podn... za 3,0mio kot govoriš o "tem razredu" morajo pa tudi materiali že biti malo na nivoji, ne? Avto bomo predvidoma stestirali v začetku maja - nisem vedel da imajo samo eno testno vozilo in da se je treba grebst... :roll:

no, vseeno je najboljša varianta 3 mio sit še vedno 1mio sit cenejša od Minija... ampak motorji od Suzukija so pa sam :shock: :?
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
SELJO
Novinec
 
Prispevkov: 395
Pridružen: Pe jan 28, 2005 1:52 pm
Kraj: SK LOKA

..

Napisal/-a SELJO To apr 26, 2005 10:04 am

jap za 2,1mio ne dobis nic...
mi smo kupili corso sicer za 2.25 mio pa ma vse od kovinske bave do klime 80km
airbagi dalinsko centralno zaklepanje itd...sam hocem povedat da za ta kes bi se dalo v tudi kaj opreme dobit.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To apr 26, 2005 10:18 am

a swift bi se rad z minijem driblal
kar se mene tiče je ta mal bosa, ker mu do kolen ne seže
je pa mini definitivno predrag
 
Uporabniški avatar
swiftrider
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: Če dec 04, 2003 2:02 am
Kraj: črnuče

Napisal/-a swiftrider Sr apr 27, 2005 2:31 am

Swift ni konkurenca miniju in tud noce bit, dejte mi povedat kdo tocno je konkurenca miniju po vase.
Kaj tocn mate tok proti materialom. A ste ze kdaj sedel v puntotu al pa cliotu.
Za 2,1mio dobis ABS, 2xair bag, 92KM, suzukija k ti bo delu, servo volan, k ga naprimer osnovn cist tanov clio nima (nadomestna vozila naprimer).
za 2,49mio pa dobis klimo, cd in vse ostalo.
Za 2,69 dobis se vzig in odkleb brez kluca 8x air bag, tolk kokr ne vem ce kje u tej klasi.
Aja, pa ze osnoven ma EBD pa brake assist.

Ne hvalm neki posebi tega avta, sej ne da je slab, sam ne vem ce je to tocno naslednik swifta...

Aja, pa se opravicujem lastnikom puntotov pa cliotov, so cist ql avti, predvsem clio, ampak materjali v notranjosti so pa pr osnovnih modelih bl cudni kokr u 16 let starem swiftu.
Švoh, ampak lahek 8)
!New! White blinkers-Chicks go crazy! :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky Sr apr 27, 2005 8:02 am

Ej samo čaki to ti je nov avto. Morajo dat not nove reči in pač bit konkurenčni drugim, tko da nevem zakaj primerjaš Puntote in Cliote in še koga, glede osnovnih modelov.

Samo teh 8x airbag me prow zanima kolk točk bo to dobilo na crash testih. Ni vse v air-bagih

LP
The MAN
 
Uporabniški avatar
swiftrider
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: Če dec 04, 2003 2:02 am
Kraj: črnuče

Napisal/-a swiftrider Pe apr 29, 2005 2:47 am

Vem da ni, 4 zvezdice. Mas prou, avto je nov, konkurenca bo kmal prsla na novo. Bomo vidl. Verjetno je colt npr., vecini folka bolj vsec.
Švoh, ampak lahek 8)
!New! White blinkers-Chicks go crazy! :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Sr maj 04, 2005 3:00 pm

No, ob lansiranju novega portala v3 smo želeli tudi predstaviti novega swifta v sliki in filmu, ampak očitno v Sloveniji niso pri uvozniku zainteresirani za malo spletne promocije, kajti po obljubi o začetku testa ta mesec so prestavili možnost testa na junij(!). Kar pa je za nas malce prepozno... tako da bomo objavili le okrnjen opis, ko(če) dobimo med člani lastnika novega swifta :?
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Pe maj 06, 2005 3:10 pm

uff komi cakam GTI verzijo, kva ti pravs Swiftrider!!???!!
Slika
 
Uporabniški avatar
mistervegas
Uporabnik
 
Prispevkov: 863
Pridružen: Sr sep 15, 2004 12:45 am
Kraj: Ptuj, okolica

Napisal/-a mistervegas Pe maj 06, 2005 9:42 pm

swifthead je napisal/-a:uff komi cakam GTI verzijo, kva ti pravs Swiftrider!!???!!


me tudi zanima. najbol pa specs. kilaža po mojem okoli 1050kg

Slika
 
Uporabniški avatar
Mantara
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: So jun 08, 2002 5:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Mantara Pe maj 06, 2005 10:02 pm

enga takega nebi bilo slabo imet :DDD :DDD :DDD :DDD
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO So jun 11, 2005 9:33 pm

Odličen prispevek by Pillgrim:

Zame je novi swift eden najlepših avtomobilov, ki je prišel na trg zadnje čase. Ma kaj, najlepši je! Svinjsko kompakten, po izgledu (in vožnji najbrž) močno stabilen - kot novi mini npr., malo nasilen z izbuljenimi in v kote potisnjenimi kolesi, kakovosten noter....

po prvih odzivih novinarji sicer ne padajo tako dol kot ob kakem modusu, očitajo mu neodziven motor (v varianti 1,3), malo prostora zadaj in v prtljažniklu, v primerjavi s konkurenco...
vendar meni to kaj malo mar, saj veste, ljubezen je iracionalna na celi črti; ko se v punco zaljubiš, ji spregledaš marsikaj.

slike še zdaleč ne povedo vsega o avtomobilu, v živo je :shock:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Auto motor und sport o novem suzukiju swift 1,3 …: Že videno? Ta oblika nam je že od nekod znana. Kratek, kompaktno zasnovan, s kratkim prednjim delom in plečat. Gremo naprej. Par žarometov ima obliko trapeza in celotna pojava suzukija swifta je pravi vzor mimikrije. O čem govorimo? Seveda, gre za primerjavo z angleškim minijem, ki ga je spretno oživil BMW. Skupne točke obeh avtomobilov pa se s tem še zdaleč ne končajo. Malček ima izjemno dobro lego na cesti in piljenje raznih cestnih krivin predstavlja pravi užitek. Na žalost dober vtis pokvarijo zavore, ki po večkratnem močnem zaviranju kažejo znake zmanjševanja zavorne sile. Tudi krmilni mehanizem ni ravno vzor natančnosti, ampak je bolj namenjen lahkotnemu upravljanju. Parkiranje z novim swiftom je mačji kašelj. Podvozje in vzmetenje sta zelo dobro uglašena in zadnja prema presenetljivo suvereno požira raznovrstne nepravilnosti na cesti. Nekoliko slabše se avto izkaže pri premagovanju daljših in precej grobih neravnin. Preizkušeni 1,3-litrski štirivaljnik z 92 KM ne ponudi nikakršnega razloga za veselje. Delovanje motorja zaznamuje nejevolja do vrtenja. Kam se je skrila polovica od 92 KM? Edina svetla točka v tem pogledu je izjemno natančen petstopenjski ročni menjalnik. Notranjost prostornega japonca je moderna in simpatična. To je avtomobil, ki je izjemno prijazen do ljubiteljev klobukov, saj ima obilo prostora za glavo. Brez dvoma je Suzuki z novim swiftom napravil prvi pravilen korak, ki vodi v svetlejšo prihodnost.
Delo, 14.5.05

varnost
Swift se je na splošno dobro obnesel, ima ekstremno močno karoserijo. Ob čelnem trku so na njej nastale minimalne poškodbe in je dobro zavarovala potnike, pri čemer je bila v pomoč tudi vgrajena varnostna oprema. Kljub temu so izmerjene obremenitve voznikovega oprsja tako velike, da je raven zaščite na meji. Poleg tega je okoli volanskega obroča plastika trda in neprožna, zato je velika nevarnost poškodbe voznikovega in sovoznikovega kolena. Bolje, tudi s peno, je zavarovan spodnji del nog. Pri bočnem trku se je swift odrezal odlično, a vseeno ni dosegel največjega števila točk: glavni razlog je nerealna porazdelitev sile na voznikovi hrbtenici, zaradi katere so instrumenti izmerili nižje obremenitve od dejanskih. Priporočana otroška sedeža, pritrjena v sidrišča isofix, sta pustila mešane vtise. Ob čelnem trku so izmerili visoko obremenitev glave mlajšega otroka, medtem ko je bilo pri starejšem precej hudo obremenjeno oprsje. Vsemu navkljub sta sedeža dobro zadržala oba malčka. Ob trku s pešcem je swift prijazen predvsem v predelu odbijača in tam, kamor bi udarila glava otroka. Slabše bi se končalo ob trku z odraslim, saj je del, kamor bi zadela glava, manj zaščiten. Pod črto je swift vseeno dosegel lep uspeh glede zaščite pešcev.
Oprema: čelni in bočni zračni varnostni blazini, zračni varnostni zavesi za zaščito glave, varnostna pasova na sprednjih sedežih z zategovalnikom, ki je odvisen od obremenitve, isofix na zadnjih bočnih sedežih, opomnik za varnostni pas na voznikovem sedežu, ABS, EBD in BA
.Deo, 5.3.05
EuroNcap 4 zvezdice, pešci in otroci po 3.

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=1&id2=213

pa še:
Pred leti je bil Suzuki največje japonsko avtomobilsko ime na našem trgu, kar je bil v bistvu dosežek par excellence. Suzuki namreč v globalni avtomobilski industriji ni velik igralec, pa tudi pri modelskih prenovah je med bolj zadržanimi. Slovenski zastopnik je, zlasti s spretno censko politiko in agresivno medijsko navzočnostjo, to pravilo postavil na glavo in ni vas tako malo, ki dobro poznate modele, kot so swift, jimny ali vitara.
Potem je zastopnik ritem malo upočasnil, tekmeci so strnili vrste, slovenski kupci pa so Suzuki na prodajni jakostni lestvici postavili na mesto, ki mu večinoma pripada tudi v globalnem smislu, torej bolj na začelje japonske avtomobilske industrije. A pri zastopniku še niso rekli zadnje besede, saj je te dni k nam zapeljal novi swift, ki naj bi Suzukijevo ime srednjeročno vrnil med tržne uspešneže, šef družbe Suzuki Hungary (tam swifta tudi izdelujejo) pa je slovensko predstavitev pospremil z napovedjo, da bodo odslej vsako leto predstavili najmanj en nov model.
A ostanimo pri swiftu, ki bo glede na censko umestitev znova postal najpomembnejši Suzukijev avtomobil na našem trgu, z nekaj sreče in predvsem zaupanja kupcev pa mu lahko uspe tudi temeljito premešati karte v segmentu malih avtomobilov. Malček je delo japonskih razvojnikov, kot že rečeno, ga izdelujejo v Evropi, zato ni obremenjen s carinskimi dajatvami, glede pestrosti ponudbe (motorji, oprema) pa teži proti vrhu med primerljivimi avtomobili. Na voljo je v tri- in petvratni karoserijski izvedenki, dolg je 3695 mm, širok 1690 in visok 1510 mm, medosna razdalja znaša 2390 mm, s kratkima kolesnima previsoma pa obljublja tudi zadostno prostornost.
A kakor v večini tovrstnih avtomobilov se bosta v swiftu najbolje počutila potnika na prednjih sedežih, kjer je tudi za visokorasle prostora dovolj. Precej slabše jo bodo odnesli tisti na zadnji klopi, zlasti pri nogah je tesno, še najmanj pozornosti pa so snovalci namenili prtljažniku, ki z 213 litri osnovne prostornine ni prvak. Če med tremi deželnimi opremskimi paketi (GC, GLX in GS) izberete katerega od dražjih dveh, ga lahko z zlaganjem deljive zadnje klopi (v razmerju 60:40) povečate vse do 562 litrov prostornine, a kljub temu bo swift le stežka prvi avtomobil v družini. Ima pa že v paketu GC dodan volanski servoojačevalnik, zavorni sistem ABS z elektronsko porazdelitvijo zavorne moči (EBD) in z zavorno asistenco (BA) ter sistem isofix za pritrditev otroškega sedeža. Na preizkusnih trčenjih konzorcija Euro NCAP si je prislužil varnostno oceno štiri zvezdice (30 od skupno 37 točk).
Trenutno sta v ponudbi bencinska motorja, 1328- in 1490-kubični, oba s po štirimi valji in opremljena s štiriventilsko motorno tehniko, ki poganjata prednji kolesni par. Prvi zmore največji navor 116 Nm in moč 68 kW (92 KM), kar zadostuje za največjo hitrost 175 km/h, drugi pa ima dodan sistem za spremenljivo krmiljenje delovanja ventilov (VVT) in zmore največji navor 133 Nm ter moč 75 kW (102 KM). To zadostuje za največjo hitrost 185 km/h, poraba goriva pa se pri obeh giblje med 5,2 in 8,6 litra bencina na 100 prevoženih kilometrov. Serijsko imata ročni petstopenjski menjalnik, ob doplačilu si lahko pri prvem omislite petstopenjski polavtomatski menjalnik (200.000 tolarjev) in pri drugem štiristopenjski avtomatski menjalnik (300.000 sit). Prihodnje leto bodo v swiftu ponudili še štirikolesni pogon in 1,2-litrski štirivaljni dizelski motor s 16 ventili in z vbrizgom goriva prek skupnega voda, ki zmore največji navor 133 Nm in moč 51 kW (69 KM). Varčnež na 100 kilometrov poti porabi od 4 do 5,7 litra plinskega olja in zmore največjo hitrost 165 km/h.
Novinec je pri nas že naprodaj, vendar slovenski zastopnik, ljubljansko podjetje Suzuki Odar, dobi prvo večjo pošiljko avtomobilov od letos predvidenih 150 šele proti koncu tega meseca. Tistih nekaj vozil, ki so že pri pooblaščenih trgovcih, pa si lahko ogledate in jih verjetno tudi preizkusite. Še maloprodajne cene; novi swift stane od 2.190.000 tolarjev, kolikor je treba odšteti za trivratnega 1.3 GC, do 3.090.000 tolarjev za petvratno karoserijsko izvedenko z 1,5-litrskim bencinskim motorjem in z opremskim paketom GS. Pri paketu GC je treba za klimatsko napravo doplačati 200.000 tolarjev, petičnejši pa si lahko v paketu GS za enako doplačilo omislite še navigacijski sistem.
Delo, 14.5.05

Hvala!

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če sep 15, 2005 10:47 pm

uradne slikice popraste verzije:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

SlikaSlika
SlikaSlika


SlikaSlika
SlikaSlika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Pe sep 16, 2005 7:31 am

Izgleda zelo dobro. 8)
GTI
ITR
E30
 
Legi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Ne sep 25, 2005 4:42 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Legi Ne sep 25, 2005 8:35 pm

Hello. Malo sem pregledoval forume, pa sem vido da je nekdo omeno da si zeli mnenje lastnika o novem swiftu. Ja trenutno ga mam 3 tedne, avtek se mi zdi lep po obliki, je vredu vodljiv, ceprav se spredaj ravno ne vidi vredu dolzine vozila, ampak se pocasi navadis in se navajam. Masino mam 1.3 in vso opremo in ja.Zelo zadovoljen z avtom. Ceprav ta Swift Sport pa tak :o :roll: hud v glavnem:D no ce hoce kdo se kaj vec inf. glede avta naj vprasa :P
It's not drift, It's swift :P :)
 
Uporabniški avatar
[Psyho]
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: Sr maj 26, 2004 1:34 pm

Napisal/-a [Psyho] Če okt 13, 2005 2:50 pm

Mene malo zanima.
Doma ga nameravamo kupit in sicer 1.5 mašino z vso opremo.
Pa me zanima kako je kej poskočen? In koliko dejansko kuri (nikoli ne zaupam številkam na prospektih :D )
In pa kako je z vožnjo in udobjem na daljše razdalje (če si se že kam odpeljal)

Lp
 
Legi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Ne sep 25, 2005 4:42 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Legi Pe okt 14, 2005 3:11 pm

Ja meni je avtek super do sedaj. Poskocen je kr, mam 1.3 masino kar pomeni 93 Km in ja, je poskocen :D drugace pa kar se porabe tice je pa odv. kak mas tezko nogo :D sem vozo normalno pa sem cca. 7, 7.5 porabo. Osebno me motijo sedezi ker so iz nekega cudnega materiala(plastika po domace :D ). Drugace pa se drzi ceste. Kupite ga v glavnem :D hehe ;)
It's not drift, It's swift :P :)
 
Uporabniški avatar
mistervegas
Uporabnik
 
Prispevkov: 863
Pridružen: Sr sep 15, 2004 12:45 am
Kraj: Ptuj, okolica

Napisal/-a mistervegas Po okt 17, 2005 11:27 pm

gti zamuja na trg ker je suzuki sam mogo priznat ta tistih 120 ali 125km kolko je mislil met GTI enostavno niso časovni, itak nebi potem mel konkurenta ker bi blo vozilo pre švoh.

upam da bojo kmalu našli kakšno 2.0 200km rešitev lol
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Če dec 08, 2005 8:30 am

Sem imel priložnost spoznat novega Swifta in odkrito povedano, me ni ravno navdušil. Notranjost mi ni ravno oblikovalski biser, zunaj je pa itak skoraj vsakemu všeč. Vendar, če bi kupoval tak tip avta, bi se definitivno odločil za Yarisa 1.3... Swift 1.3 je res len in ga je treba ganjat v obrate... če je pa nekdo navdušen nad swiftom in ga želi kupit, pa priporočam max verzijo (1.5, full oprema).
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim Pe jun 02, 2006 1:47 pm

no, pa malo potegnimo iz naftalina tega leeeepega swifta:

to pa je dobra novica (večer, včeraj):

Slika

lep kot je, 4x4 za sigurnost, podobno kot njegov brat, pa vendar na zunaj ne tako neizrazit kot ignis (sori ice :-P )
to pa bo pravi avtek.
lp pilgrim
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Pe jun 16, 2006 7:10 am

Pilgrim: heh, važn je ko se avto pelje, ravno swift mi je bil pri vožnji neizrazit :) zunanjost pa počak da se mal spedena v stilu: http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 275#679275

:)
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov