
no, vseeno je najboljša varianta 3 mio sit še vedno 1mio sit cenejša od Minija... ampak motorji od Suzukija so pa sam


Delo, 14.5.05Auto motor und sport o novem suzukiju swift 1,3 …: Že videno? Ta oblika nam je že od nekod znana. Kratek, kompaktno zasnovan, s kratkim prednjim delom in plečat. Gremo naprej. Par žarometov ima obliko trapeza in celotna pojava suzukija swifta je pravi vzor mimikrije. O čem govorimo? Seveda, gre za primerjavo z angleškim minijem, ki ga je spretno oživil BMW. Skupne točke obeh avtomobilov pa se s tem še zdaleč ne končajo. Malček ima izjemno dobro lego na cesti in piljenje raznih cestnih krivin predstavlja pravi užitek. Na žalost dober vtis pokvarijo zavore, ki po večkratnem močnem zaviranju kažejo znake zmanjševanja zavorne sile. Tudi krmilni mehanizem ni ravno vzor natančnosti, ampak je bolj namenjen lahkotnemu upravljanju. Parkiranje z novim swiftom je mačji kašelj. Podvozje in vzmetenje sta zelo dobro uglašena in zadnja prema presenetljivo suvereno požira raznovrstne nepravilnosti na cesti. Nekoliko slabše se avto izkaže pri premagovanju daljših in precej grobih neravnin. Preizkušeni 1,3-litrski štirivaljnik z 92 KM ne ponudi nikakršnega razloga za veselje. Delovanje motorja zaznamuje nejevolja do vrtenja. Kam se je skrila polovica od 92 KM? Edina svetla točka v tem pogledu je izjemno natančen petstopenjski ročni menjalnik. Notranjost prostornega japonca je moderna in simpatična. To je avtomobil, ki je izjemno prijazen do ljubiteljev klobukov, saj ima obilo prostora za glavo. Brez dvoma je Suzuki z novim swiftom napravil prvi pravilen korak, ki vodi v svetlejšo prihodnost.
.Deo, 5.3.05Swift se je na splošno dobro obnesel, ima ekstremno močno karoserijo. Ob čelnem trku so na njej nastale minimalne poškodbe in je dobro zavarovala potnike, pri čemer je bila v pomoč tudi vgrajena varnostna oprema. Kljub temu so izmerjene obremenitve voznikovega oprsja tako velike, da je raven zaščite na meji. Poleg tega je okoli volanskega obroča plastika trda in neprožna, zato je velika nevarnost poškodbe voznikovega in sovoznikovega kolena. Bolje, tudi s peno, je zavarovan spodnji del nog. Pri bočnem trku se je swift odrezal odlično, a vseeno ni dosegel največjega števila točk: glavni razlog je nerealna porazdelitev sile na voznikovi hrbtenici, zaradi katere so instrumenti izmerili nižje obremenitve od dejanskih. Priporočana otroška sedeža, pritrjena v sidrišča isofix, sta pustila mešane vtise. Ob čelnem trku so izmerili visoko obremenitev glave mlajšega otroka, medtem ko je bilo pri starejšem precej hudo obremenjeno oprsje. Vsemu navkljub sta sedeža dobro zadržala oba malčka. Ob trku s pešcem je swift prijazen predvsem v predelu odbijača in tam, kamor bi udarila glava otroka. Slabše bi se končalo ob trku z odraslim, saj je del, kamor bi zadela glava, manj zaščiten. Pod črto je swift vseeno dosegel lep uspeh glede zaščite pešcev.
Oprema: čelni in bočni zračni varnostni blazini, zračni varnostni zavesi za zaščito glave, varnostna pasova na sprednjih sedežih z zategovalnikom, ki je odvisen od obremenitve, isofix na zadnjih bočnih sedežih, opomnik za varnostni pas na voznikovem sedežu, ABS, EBD in BA
Delo, 14.5.05Pred leti je bil Suzuki največje japonsko avtomobilsko ime na našem trgu, kar je bil v bistvu dosežek par excellence. Suzuki namreč v globalni avtomobilski industriji ni velik igralec, pa tudi pri modelskih prenovah je med bolj zadržanimi. Slovenski zastopnik je, zlasti s spretno censko politiko in agresivno medijsko navzočnostjo, to pravilo postavil na glavo in ni vas tako malo, ki dobro poznate modele, kot so swift, jimny ali vitara.
Potem je zastopnik ritem malo upočasnil, tekmeci so strnili vrste, slovenski kupci pa so Suzuki na prodajni jakostni lestvici postavili na mesto, ki mu večinoma pripada tudi v globalnem smislu, torej bolj na začelje japonske avtomobilske industrije. A pri zastopniku še niso rekli zadnje besede, saj je te dni k nam zapeljal novi swift, ki naj bi Suzukijevo ime srednjeročno vrnil med tržne uspešneže, šef družbe Suzuki Hungary (tam swifta tudi izdelujejo) pa je slovensko predstavitev pospremil z napovedjo, da bodo odslej vsako leto predstavili najmanj en nov model.
A ostanimo pri swiftu, ki bo glede na censko umestitev znova postal najpomembnejši Suzukijev avtomobil na našem trgu, z nekaj sreče in predvsem zaupanja kupcev pa mu lahko uspe tudi temeljito premešati karte v segmentu malih avtomobilov. Malček je delo japonskih razvojnikov, kot že rečeno, ga izdelujejo v Evropi, zato ni obremenjen s carinskimi dajatvami, glede pestrosti ponudbe (motorji, oprema) pa teži proti vrhu med primerljivimi avtomobili. Na voljo je v tri- in petvratni karoserijski izvedenki, dolg je 3695 mm, širok 1690 in visok 1510 mm, medosna razdalja znaša 2390 mm, s kratkima kolesnima previsoma pa obljublja tudi zadostno prostornost.
A kakor v večini tovrstnih avtomobilov se bosta v swiftu najbolje počutila potnika na prednjih sedežih, kjer je tudi za visokorasle prostora dovolj. Precej slabše jo bodo odnesli tisti na zadnji klopi, zlasti pri nogah je tesno, še najmanj pozornosti pa so snovalci namenili prtljažniku, ki z 213 litri osnovne prostornine ni prvak. Če med tremi deželnimi opremskimi paketi (GC, GLX in GS) izberete katerega od dražjih dveh, ga lahko z zlaganjem deljive zadnje klopi (v razmerju 60:40) povečate vse do 562 litrov prostornine, a kljub temu bo swift le stežka prvi avtomobil v družini. Ima pa že v paketu GC dodan volanski servoojačevalnik, zavorni sistem ABS z elektronsko porazdelitvijo zavorne moči (EBD) in z zavorno asistenco (BA) ter sistem isofix za pritrditev otroškega sedeža. Na preizkusnih trčenjih konzorcija Euro NCAP si je prislužil varnostno oceno štiri zvezdice (30 od skupno 37 točk).
Trenutno sta v ponudbi bencinska motorja, 1328- in 1490-kubični, oba s po štirimi valji in opremljena s štiriventilsko motorno tehniko, ki poganjata prednji kolesni par. Prvi zmore največji navor 116 Nm in moč 68 kW (92 KM), kar zadostuje za največjo hitrost 175 km/h, drugi pa ima dodan sistem za spremenljivo krmiljenje delovanja ventilov (VVT) in zmore največji navor 133 Nm ter moč 75 kW (102 KM). To zadostuje za največjo hitrost 185 km/h, poraba goriva pa se pri obeh giblje med 5,2 in 8,6 litra bencina na 100 prevoženih kilometrov. Serijsko imata ročni petstopenjski menjalnik, ob doplačilu si lahko pri prvem omislite petstopenjski polavtomatski menjalnik (200.000 tolarjev) in pri drugem štiristopenjski avtomatski menjalnik (300.000 sit). Prihodnje leto bodo v swiftu ponudili še štirikolesni pogon in 1,2-litrski štirivaljni dizelski motor s 16 ventili in z vbrizgom goriva prek skupnega voda, ki zmore največji navor 133 Nm in moč 51 kW (69 KM). Varčnež na 100 kilometrov poti porabi od 4 do 5,7 litra plinskega olja in zmore največjo hitrost 165 km/h.
Novinec je pri nas že naprodaj, vendar slovenski zastopnik, ljubljansko podjetje Suzuki Odar, dobi prvo večjo pošiljko avtomobilov od letos predvidenih 150 šele proti koncu tega meseca. Tistih nekaj vozil, ki so že pri pooblaščenih trgovcih, pa si lahko ogledate in jih verjetno tudi preizkusite. Še maloprodajne cene; novi swift stane od 2.190.000 tolarjev, kolikor je treba odšteti za trivratnega 1.3 GC, do 3.090.000 tolarjev za petvratno karoserijsko izvedenko z 1,5-litrskim bencinskim motorjem in z opremskim paketom GS. Pri paketu GC je treba za klimatsko napravo doplačati 200.000 tolarjev, petičnejši pa si lahko v paketu GS za enako doplačilo omislite še navigacijski sistem.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov