
LP
Slide je napisal/-a:xandrej je napisal/-a:No Citroena C6 primerjaš z Audijem A6... No pa preberi:
1. Kot vemo je bil Citroen vedno nekak napredek z rešitvami avtomobilizma in vedno nekaj posebnega. Po krizi 90 let se spet postavlja na svoja stara pota. Evo najnovejša admiralska ladja C6, kot prvi avto na svetu, vgrajene pnevmatike najnovejse "flat tire" tehnologije, ki omogočajo vožnjo s predrto pnevmatiko do hitrosti 237 km/h.
2. Pnevmatike je posebej za Citroën razvil razmeroma neznani proizvajalec iz Češke republike Pelikan v sodelovanju z francosko tvrtko Aerospatiale iz Toulousa, ki se primarno ukvarja z izdelovanjem nosilnih raket za Euro satelite.
Pnevmatika nosi ime Pelican Astrocitro sport
Najbolj zanimivo pri pnevmatiki pa je dejstvo, da so uspeli kanale za odvajanje vode pri velikih hitrostih oblikovati v Citroënovem simbolu, poznanem že dolga desetletja - Double Chevron.
3. To odlično sodelovanje francoskih in čeških inženirjev seveda pomeni prekinitev sodelovanja z dolgoletnim ekskluzivnim dobaviteljem pnevmatik Michelin, zaradi vse vecjega pritiska nasih kupcev, razocaranih nad kvaliteto njihovih pnevmatik.
Kot eden glavnih razlogov je bilo navedeno nezadovoljstvo kupcev nad Michelinovo popularno pnevmatiko Energy, saj se je v praksi pokazalo, da v 7. letu starosti postane fizično pretrda in se ji drastično poslabša oprijem na mokri cesti. Na suhi pa tako ali tako pokaže slabosti že kako leto prej oz. že po 130.000 prevoženih kilometrih.
Za razliko od francoskega proizvajalca so pri Pelikanu uporabili revolucionarno zmes Dubčekspecial mesanico kavčuka, ki omogoča odličen oprijem v vseh vremenskih razmerah – še najbolj so ponosni na dejstvo, da ima nezmanjšan oprijem tudi pri pri -45 "C!! kar bo naredilo C6 idealen avtomobil za prodor na zahteven sibirski trg!
Tudi same dimenzije gum pomenijo revolucijo v gumarski industriji – nedvomno nekaj povsem novega v razredu osebnih limuzin - tako bodo spredaj vgrajevali dimenzijo 265/ 35/ 21" in zadaj 305/35/22". Gume bodo v prid čim manjši teži seveda polnjene s Helijem.
Obenem so tako tudi dosegli tudi uporabo enega tipa pnevmatike tekom celega leta – kar so dosedaj mnogo proizvajalci poskušali, uspelo pa ni še nikomur!
Tako lahko z gotovostjo rečemo le – sodelovanje češkega znanja in francoskega denarja je zmagovita kombinacija za prihodnje!
4. Ni pa bilo sodelovanje uspešno zgolj na področju gum – tudi sama zasnova avtomobila je nekaj povsem drugega kot smo bili zadnjih sedem desetletij navajeni pri Citroënu – poslovila se je zmotna in zgrešena zasnova »vse spredaj« - nadomestila pa jo je češka pogruntavščina (Tatra) »vse zadaj« - tako ima novi zastavonoša te avantgardne znamke zadaj nameščen 6 valjni zračno hlajeni bokserski motor (pri sodelovanju so se s sodelovanjem oprli na dolgoletne izkušnje Subarujevih konstruktorjev), kar mu zagotavlja izjemno nizko težišče ter nizek nos avtombila – kar je pogoj za nizek koeficient zračnega upora.
Obenem so tudi opustili misel o razvoju Hydractive4 podvozja, kajti izkazalo se je da je ob uporabi specialnih vzmetnih gumi elementov (ponovno plod sodelovanja med Pelikanom in Aerospatiale) klasično vzmetenje lažje za vzdrževanje obenem pa zadovoljivo opravlja svojo nalogo, saj daje avtomobil vtis, da lebdi na gumijasti preprogi.
No, za zagrizene ljubitelje znamke bodo ob doplačilu vseeno ponudili sistem Hydractive3,znan ze iz neuspešnega modela C5 vendar po tržnih raziskavah si ne obetajo veliko kupcev, ki se bodo odločili za to popolnoma zgrešeno filozofijo vzmetenja s katero so pri Citroënu poskušali prodreti skoraj 50 let. Nazadnje jih je srečala pamet.
5. No če ti to liči z Audijem pol pa ne vem.. Pa lahko lepo primerjaš Audi 100 z XM leta 1993 pa boš videl...
Samo ljudje raje kupijo Audi... Kaj češ... Tak je to...
Huh...
1. kdo je tako nor, da se bo peljal 237 z predrto gumo![]()
2.Zakaj ne zaupam tej x firmi...
3.Kako hudiča, gume komu zdržijo 130.000km(Moj fotr vozi lepo, ampak res lepo, pa je največ naredu 60.000 z enimi gumami
![]()
4.Resnično me zanima lega na cesti, te ladje z motorjem zadaj...sploh brez tovrstnih izkušenj...kot jih ima recimo Porsche...
5.Citroen XM, je bil seveda tudi mnogo bolj zanesljiv kot Audi 100, z mnogo boljšo lego na cesti
...itd...Sej ne rečem...za tiste čase hud avto, elektronike, kot sta jo mela 80 in 100 skupaj najbrž...ampak zdaj se prodajajo pa po smešno nizkih cenah...in to ne ravno brez vzroka...
LP
xandrej je napisal/-a:
1. Nihče ni rekel, da se moraš peljat z tako guma samo guma bo tako hitrost zdržala...
2. To je tvoj problem BOSCHU pa zaupaš al kaj taka oh in sploh firma???
3. Lepo ti piše, da so razvite gume posebej za ta avto...
4. Ne pozabi na hidravliko in 4 generacijo active oz. na silikon...
5. Glej XM so takrat vozile firme oz. direktorji in takrat je v tehnologijo Audi 100 bila daleč dale zadaj in poleg Slovenskih dobrih serviserjev... Kolega ima XM-a letnik 1997 z 400 000 kilometri... Avto je kot nov in dela kot urca... Samo je pa v pravih rokah... Prejšni lastnik Lek Ljubljana... Če pa primerjaš lego Audija 100 in Xm pa si zelo mimo brcnil... Pa brez zamere...
Idi se enkrat peljat s kakim hidravličarjem pa potem govori bedarije...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov