Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 To sep 07, 2004 10:14 pm

hja to bo spet avto k bo sam za posebneže,kaj čš pol s takim,pa 22 col gume,pa 335 širine,ja kdo bo pa kupu tak avto,tu je sama bedarija,paše drga bo pomoje zlo,pomoje dražji od S klase al pa nekje blizu,sm usak bo raj kupu S klaso,saj moje mnenje je tako....mogl bi ga ponudt tud s takimi motorji,oz bolje rečeno,z bolj človeškimi motorji....kle so mal falil :wink: ...no moje mnenje

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To sep 07, 2004 10:17 pm

Slika
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To sep 07, 2004 10:18 pm

sori k tle težim... sam kk se da sliko gor?!?
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To sep 07, 2004 10:32 pm

kwa pa prawte na nowega citroena C4?
Slika
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To sep 07, 2004 10:34 pm

hehe fino... dela.. kr znam gor limat slike
Slika
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To sep 07, 2004 10:36 pm

Slika
ewo to je pa zadne cajte eden redkih ki mi je ušeč...
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
ThARippA
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:44 pm

Napisal/-a ThARippA Sr sep 08, 2004 8:11 am

Po lignagu so me tele slikice kar malo razočarale. Bomo videli ...
 
Uporabniški avatar
Mrcina
Uporabnik
 
Prispevkov: 831
Pridružen: To jun 29, 2004 10:55 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Mrcina Sr sep 08, 2004 8:29 am

UUUUUUFFFFFFFF! Ej, ampak če se bo to, kar je xandrej napisal, uresničilo, bo pa to čista revolucija! Jaz skor nisem verjel, ko sem to prebral! Dizelski Wankel zadaj!?!? Edino hidravlike je škoda...
Pod pokrovom pa (že) 86 hrčkov...
dihtunga.press
 
Uporabniški avatar
ThARippA
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:44 pm

Napisal/-a ThARippA Sr sep 08, 2004 8:56 am

xandrej, niso tole buče?
Je blo že kakšno leto nazaj na mobisuxu pa že takrat nisem verjel.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr sep 08, 2004 9:07 am

V 6 letih delanja s citroeni niti ene žabe ni na cesti pustila hidravlika... Vse kaj je so lastniki sami krivi... 3 leta sem imel Xantio pa dokler si nebom kupil hidravličarja se nebom nikoli več tako udobno vozil...

To je še vedno stara finta kao hidravlika na Citroenih crkne to so vedno rekli tisti ki hidravličarja na 2 metra še v življenju niso videli...

Hidravlika je ZAKON!!! Misliš, da Mercedes pa Audi itd nebi imeli hidravlike??? Če je Andre Citroen nebi zaščitil patenta??? So pa naredili zračno vzmetenje ki je daleč od hidravlike kaj šeče od sistema Activa... No pa si poglej sliko Active v ovinku pri isti hitrosti obeh avtomobilov...

Slika

Gre za Golfa V6 4Motion in Citroen Xantia Activa V6... Activa je dobila 4 zvezdice kot: Subaru Impreza GT, Honda Acord Type R...

Toliko o hidravliki. Članek pa je copy paste od Citroen Press...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr sep 08, 2004 9:20 am

Slide je napisal/-a:
xandrej je napisal/-a:No Citroena C6 primerjaš z Audijem A6... No pa preberi:

1. Kot vemo je bil Citroen vedno nekak napredek z rešitvami avtomobilizma in vedno nekaj posebnega. Po krizi 90 let se spet postavlja na svoja stara pota. Evo najnovejša admiralska ladja C6, kot prvi avto na svetu, vgrajene pnevmatike najnovejse "flat tire" tehnologije, ki omogočajo vožnjo s predrto pnevmatiko do hitrosti 237 km/h.
2. Pnevmatike je posebej za Citroën razvil razmeroma neznani proizvajalec iz Češke republike Pelikan v sodelovanju z francosko tvrtko Aerospatiale iz Toulousa, ki se primarno ukvarja z izdelovanjem nosilnih raket za Euro satelite.
Pnevmatika nosi ime Pelican Astrocitro sport
Najbolj zanimivo pri pnevmatiki pa je dejstvo, da so uspeli kanale za odvajanje vode pri velikih hitrostih oblikovati v Citroënovem simbolu, poznanem že dolga desetletja - Double Chevron.
3. To odlično sodelovanje francoskih in čeških inženirjev seveda pomeni prekinitev sodelovanja z dolgoletnim ekskluzivnim dobaviteljem pnevmatik Michelin, zaradi vse vecjega pritiska nasih kupcev, razocaranih nad kvaliteto njihovih pnevmatik.
Kot eden glavnih razlogov je bilo navedeno nezadovoljstvo kupcev nad Michelinovo popularno pnevmatiko Energy, saj se je v praksi pokazalo, da v 7. letu starosti postane fizično pretrda in se ji drastično poslabša oprijem na mokri cesti. Na suhi pa tako ali tako pokaže slabosti že kako leto prej oz. že po 130.000 prevoženih kilometrih.
Za razliko od francoskega proizvajalca so pri Pelikanu uporabili revolucionarno zmes Dubčekspecial mesanico kavčuka, ki omogoča odličen oprijem v vseh vremenskih razmerah – še najbolj so ponosni na dejstvo, da ima nezmanjšan oprijem tudi pri pri -45 "C!! kar bo naredilo C6 idealen avtomobil za prodor na zahteven sibirski trg!
Tudi same dimenzije gum pomenijo revolucijo v gumarski industriji – nedvomno nekaj povsem novega v razredu osebnih limuzin - tako bodo spredaj vgrajevali dimenzijo 265/ 35/ 21" in zadaj 305/35/22". Gume bodo v prid čim manjši teži seveda polnjene s Helijem.
Obenem so tako tudi dosegli tudi uporabo enega tipa pnevmatike tekom celega leta – kar so dosedaj mnogo proizvajalci poskušali, uspelo pa ni še nikomur!
Tako lahko z gotovostjo rečemo le – sodelovanje češkega znanja in francoskega denarja je zmagovita kombinacija za prihodnje!
4. Ni pa bilo sodelovanje uspešno zgolj na področju gum – tudi sama zasnova avtomobila je nekaj povsem drugega kot smo bili zadnjih sedem desetletij navajeni pri Citroënu – poslovila se je zmotna in zgrešena zasnova »vse spredaj« - nadomestila pa jo je češka pogruntavščina (Tatra) »vse zadaj« - tako ima novi zastavonoša te avantgardne znamke zadaj nameščen 6 valjni zračno hlajeni bokserski motor (pri sodelovanju so se s sodelovanjem oprli na dolgoletne izkušnje Subarujevih konstruktorjev), kar mu zagotavlja izjemno nizko težišče ter nizek nos avtombila – kar je pogoj za nizek koeficient zračnega upora.
Obenem so tudi opustili misel o razvoju Hydractive4 podvozja, kajti izkazalo se je da je ob uporabi specialnih vzmetnih gumi elementov (ponovno plod sodelovanja med Pelikanom in Aerospatiale) klasično vzmetenje lažje za vzdrževanje obenem pa zadovoljivo opravlja svojo nalogo, saj daje avtomobil vtis, da lebdi na gumijasti preprogi.
No, za zagrizene ljubitelje znamke bodo ob doplačilu vseeno ponudili sistem Hydractive3,znan ze iz neuspešnega modela C5 vendar po tržnih raziskavah si ne obetajo veliko kupcev, ki se bodo odločili za to popolnoma zgrešeno filozofijo vzmetenja s katero so pri Citroënu poskušali prodreti skoraj 50 let. Nazadnje jih je srečala pamet.

5. No če ti to liči z Audijem pol pa ne vem.. Pa lahko lepo primerjaš Audi 100 z XM leta 1993 pa boš videl...

Samo ljudje raje kupijo Audi... Kaj češ... Tak je to...


Huh...
1. kdo je tako nor, da se bo peljal 237 z predrto gumo :noro
2.Zakaj ne zaupam tej x firmi...
3.Kako hudiča, gume komu zdržijo 130.000km :shock: (Moj fotr vozi lepo, ampak res lepo, pa je največ naredu 60.000 z enimi gumami :?
4.Resnično me zanima lega na cesti, te ladje z motorjem zadaj...sploh brez tovrstnih izkušenj...kot jih ima recimo Porsche...
5.Citroen XM, je bil seveda tudi mnogo bolj zanesljiv kot Audi 100 :roll: , z mnogo boljšo lego na cesti :roll: ...itd...Sej ne rečem...za tiste čase hud avto, elektronike, kot sta jo mela 80 in 100 skupaj najbrž...ampak zdaj se prodajajo pa po smešno nizkih cenah...in to ne ravno brez vzroka...

LP


1. Nihče ni rekel, da se moraš peljat z tako guma samo guma bo tako hitrost zdržala...
2. To je tvoj problem BOSCHU pa zaupaš al kaj taka oh in sploh firma???
3. Lepo ti piše, da so razvite gume posebej za ta avto...
4. Ne pozabi na hidravliko in 4 generacijo active oz. na silikon...
5. Glej XM so takrat vozile firme oz. direktorji in takrat je v tehnologijo Audi 100 bila daleč dale zadaj in poleg Slovenskih dobrih serviserjev... Kolega ima XM-a letnik 1997 z 400 000 kilometri... Avto je kot nov in dela kot urca... Samo je pa v pravih rokah... Prejšni lastnik Lek Ljubljana... Če pa primerjaš lego Audija 100 in Xm pa si zelo mimo brcnil... Pa brez zamere...

Idi se enkrat peljat s kakim hidravličarjem pa potem govori bedarije...
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Sr sep 08, 2004 10:36 am

Tukaj je članek od autocar:

"A flagship Citroën C6 saloon will go on sale in spring 2005, marking the return of a big Citroën after the demise of the XM in 2000.

The luxury four-door is further evidence of the revival of Citroën and Peugeot, who will launch 26 new models by the end of 2006, by when Citroën’s entire range will have been replaced.

At 4.92m long, the new C6 will make an impressive top of the range model. In size it will be close to luxury saloons like the Jaguar XJ and Merc S-Class, but will feature more futuristic styling and an advanced digital dashboard to distinguish itself from established luxury marques.

Under the skin the C6 will be more familiar, employing a stretched version of the C5’s PF3 platform, the largest of the PSA Group’s three common platforms. Up to 60 per cent of the parts will be common, the percentage targeted by PSA to keep costs under control.

The C5’s Hydractive suspension, engines and gearboxes will also be adapted from the C5. In its fourth-generation, the smooth-riding gas/fluid suspension is expected to get further refinements to its electronic control to improve the ride/handling compromise.

But the C6’s dramatic styling, interior and digital instrument panel will all be unique.

The shape and architecture is closely based on the C6 Lignage concept (shown above) from Geneva 1999 and the work of advanced design chief Mark Lloyd.

But the design details, such as the distinctive new ‘twin-Chevron’ nose decoration and ‘boomerang’ headlights were created under Jean-Pierre Plouie, Citroën’s new design boss. These were previewed on the C-Airlounge concept. The smoothly-curved nose and low-set air intake bring an aerodynamic theme to the C6, a feature of both the XM and the1970s flagship, the CX. Also unusual will be frameless doors, a detail on the DS.

The rear of the C6 is distinctive, too, and very close in design to the Lignage concept. Each rear pillar is a ‘flying buttress’, raked at a sharper angle than the rear screen.

The rear glass features intriguing design with a convex rear glass instead of the more usual concave. Because the convex glass curves towards the front of the C6, it creates a bigger boot lid, easing access to the boot. A similar detail featured on the CX.

The interior will also make a reference to the GS and CX with a digital dashboard that sweeps across the full width of the cabin. Featuring a head-up display that projects key information like road speed, engine revs, and fuel level onto the windscreen at the same level as the driver’s eye, it is a road safety item that keeps driver distraction to a minimum.

The engine line-up for the C6 will be headed by a 200bhp-plus version of the British-built 2.7-litre V6 turbo-diesel co-developed with Jaguar and Ford and built in Britain at Dagenham.

Mated to an automatic six-speed gearbox it should make the C6 an effortless cruiser with a strong touring range thanks to near 40mpg cruising consumption.

The V6 TD will be fitted with a particulate trap as standard, which will virtually eliminate tailpipe emissions of soot.

Citroën is expected to offer two four-cylinder diesel engines — a 2.2HDi with around 150bhp and a 2.0HDi with 136bhp, each featuring a particulate filter. While the petrol line-up will include a 210bhp 3.0-litre V6 petrol and 140bhp 2.0-litre four cylinder.

The C6 will keep a sense of exclusivity missing from some of its competitors with maximum production of 24,000 a year. In its best year, the XM sold 6500 in the UK. It’s more likely that just a third of that number will be a comfortable level of C6 sales this time around."

Nič kaj ne omenja posebnosti, ki jih navaja Xandrej. Ne vem...

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr sep 08, 2004 10:43 am

Še enkrat bilo je: Copy paste od citroen press... Kaj pa je res pa kaj ni pa bomo videli... res je tudi, da je to kako leto staro... Bomo videli sigurno tega si nisem jaz zmislil...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr sep 08, 2004 11:31 am

xandrej je napisal/-a:
1. Nihče ni rekel, da se moraš peljat z tako guma samo guma bo tako hitrost zdržala...
2. To je tvoj problem BOSCHU pa zaupaš al kaj taka oh in sploh firma???
3. Lepo ti piše, da so razvite gume posebej za ta avto...
4. Ne pozabi na hidravliko in 4 generacijo active oz. na silikon...
5. Glej XM so takrat vozile firme oz. direktorji in takrat je v tehnologijo Audi 100 bila daleč dale zadaj in poleg Slovenskih dobrih serviserjev... Kolega ima XM-a letnik 1997 z 400 000 kilometri... Avto je kot nov in dela kot urca... Samo je pa v pravih rokah... Prejšni lastnik Lek Ljubljana... Če pa primerjaš lego Audija 100 in Xm pa si zelo mimo brcnil... Pa brez zamere...

Idi se enkrat peljat s kakim hidravličarjem pa potem govori bedarije...


Seveda ni zamere, sej samo debatiramo...
Glede zaupanja...ja no, samo to je res neznana firma, gume je očitno razvijala samo za ta avto, kar jim še vedo ne prinese izkušenj...
Ne pozabljam na hidravliko, ampak to je pri takšnem avtu hudičevo zgrešena razporeditev teže...Ni to sredinsko nameščen motor, ampak čisto v zadku, kar pa pri tej dolžini in (sklepam) posledično velikem previsu čez zadnja kolesa, legi na cesti definitivno ne bo doprinesel...
Drugače sem se pa že peljal s "hidravličari" najboljši od teh je bil prav XM...celo z najmočnejšim motorjem in vso opremo...morm rečt, da je bil avto za tiste čase res vesolje, oprema ni da ni...ampak lega na cesti me še vedno ni navdušila, avto se dvigne kot gliser ko ga pohodiš, v ovinkih se pa tudi precej nagiba, ko pa zaviraš, pa je ko pri enduro motorju...
Če pa grem še v extrem...nisem zasledil, da bi podoben sistem Citroen uporabljal pri dirkanju, če je že tako hudičevo učinkovit pri legi...Čeprav vemo, da se serijski avto z dirkalnim težko primerja, pa vendarle...
Ta sistem je Citroen razvijal predvsem zaradi udobja v vožnji in ne zato da postavljal nova merila pri legi na cesti...tako je...ni pa to nujno slabo...si me narobe razumel... :wink:
To seveda ni slabo, saj konec koncev ne morejo biti vsi avtomobili športni, kocine se mi pa dvignejo, ko kdo trdi, da je kakšen avto extremno športen in obenem tudi udoben kot leteča preproga...to nisi ti reku da me ne napadeš spet...
En avto ima pač svojo ciljno skupino kupcev, drugi drugo...Recimo jaz osebno, definitivno ne spadam v "naudobjemahnjenoinpožvižgamsenagugajočovožnjo" ampak v tisto, ki pogled vrže za avtomobilom, ki me bo prepričal z lego na cesti, vodljivostjo, odzivnostjo...na račun tega me prov boli za udobje, ker sem še zadost mlad da mi kosti ne škripajo...po drugi strani, mam pa kakšnega kolega, ki je star isto, pa prisega na lagano vožnjo, udobje brez primere itd...takšen, bo pa verjetno ob "sekiri namočeni v med" pogledal za kakšnim takšnim Citroenom, za katerega verjamem da ne bo slab avto ampak kvečjemu nasprotno...Ampak! Za vsakogar nekaj! :wink: Pri legi in udobju, je težko volk sit in koza cela...žal...so dobri približki, ampak če hočeš res vrhunsko eno, se moraš skoraj 100% odreči drugemu...vsaj delno :wink:

Pa LP,
Slide
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr sep 08, 2004 1:57 pm

Moja Xantia letnik 1993 je imela Hidroactivo 2 se pravi je imela gumbek sport na kar si se peljal kot po preprogi, avto sem ob hitri vožnji pritisnil gumbek nakar je računalnik zaprl dovod in odvod hidravljičnega olja skozi centralno hidravlično bunko avto se je strdil in se ni nagibal v ovinkih.... Glede lege moje Xantie... Sem brez besed ker je bila zalimana na cesto.... Pa še nekja je spustil sem jo kdaj hočeš in to v 10 minutah, vozil sem se udobno in športno obenem..

C5 ima hidroactivo 3 generacije katera sama nastavlja višino in trdoto vozila... Na Avtocesti se avtombil avtomatsko spusti na tla, ob slabi cesti se dvigne... Ima samonastavljivo trdoto podvozja in udobje...

Zakaj tega ne vgrajujejo v športne avtmobile? glej hidravlika ima hidravlično pumpo katera je obešena na motor in 1. motorju vzame kar nekaj energije, hidravlika pa je težka in 200 kil se ppri športnem avtomobilu pozna se ti ne zdi? Samo to je to... Citroen ni imel nobenega avtomobila z hidravliko v avtošportu bila je Xnatia za avtoreli pa ti bom samo sliko pokazal... Drugi citroeni pa imajo klasično vzmetenje z zadnjo premo...

Xantia COMPETITIONS turbo 4x4

Bila je evropski prvak 1993 in Francoski prvak 1993, 1994, 1995 in je L1993 imela 550KS leta 1997 pa že 700KS, pa ne boš vrjel imela je hidravliko in to je edini ato citroena srednjega razreda ki je bil v športu in je v serijski proitvodnji hidravličar...

Slika
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr sep 08, 2004 1:59 pm

No bilo je tudi kaj takega samo o tem nebi pa o dosežkih... leta 1970

Slika
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr sep 08, 2004 2:05 pm

Pa kaki CX bi se tudi našel... Pa vsi imajo hidravliko...

Slika

Slika

Pa Paris Dakar

Slika

Pa, da ne govorim o tem ki je bil dolga leta nepremagliv ZX dakar

Slika

Slika

ta ni imel hidravlike... Samo tak...

Citroen bi 100% tekmoval s hidravliko samo nima trenutno teh ambicij zgleda... Zgleda, da Xsara trenutno kar zadovoljuje njihove športne dosežke in novi C2..
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr sep 08, 2004 2:32 pm

No...kakorkoli že...tebi hidravlika paše...meni ne, in bom raje dal nekaj $$$ za vrhunsko športno podvozje "klasične gradnje" kot pa za hidravliko...
Pa dosežki iz starih časov, danes pomenijo ama nič...napredek drugih podvozij je šel od takrat ko je hidravlika pomenila revolucijo in super dosežek tako naprej, da se vsaj po mojem mnenju hidravlika ne more primerjat z recimo enim vrhunskim ...kaj vem...da ne bo spet ognja v strehi...pa recimo vseeno BMW-jevim ali pa Subarujevim podvozjem, kar se tiče sam vodljivosti in lege na cesti...pustimo zadnji pogon ob strani...Je pa res...nagibanje so dobro omejili...samo dvigovanje sprednjega dela pri pospeševanju in potapljanja pri zaviranju pa ne...
Kokr sem napisu...kakor za koga :!:
In zopet(2423-ič) bom tole reku...pa mislm da bi se marsikdo strinjal z mano...nekateri avti so udobni...nekateri športni...obstajajo nekateri, ki so dober približek sitemu volku in celi kozi...ampak Citroen, pa če ti to priznaš ali ne, tega pripomočka ni nikoli razvijal zaradi vrhunske lege na cesti, ampak zaradi udobja...
Recimo...če gremo še globlje v zgodovino...spačkovo podvozje, je bilo razvito po besedah vodilnih, ki so šle nekak takole...Hočemo takšno podvozje, da bo spaček lahko po razritem kolovozu, prepeljal košaro j**c, brez da bi se katera razbila... :wink: Seveda ni imel hidravlike...ampak tako malo za intermezzo...
Še vedno pa zagovarjam drugo stališče...če bi to podvozje postavljalo merila v športnem smislu, bi bilo tem tudi kdaj govora...danes, ne pred 30 leti :wink: pa tega še nisem zasledil...(pa pusti Citroen press...to je isto, ko če bi pri BMW-car primerjal Citroena in BMW-ja...logično da Citroen tam popuši...tak kot pri Citroen Press popuši BMW ali Golf :wink: )
Postavljat zna pa merila v udobju...to pa drži...ampak prosim...ne govori mi o vrhunski legi na cesti in primerjavi s kakšnim športnim podvozjem ala Impreza ali pa kaj bavarskega...Če se boš kdaj imel srečo zapeljat z Imprezo...pomožnosti Sti...boš videl, kaj pomeni vrhunska lega itd, kar sem jaz opisoval v prejšnjem postu...samo tam pa škoda da čakaš udobje...ga ni :wink:
Poleg tega, pa je odvisno, do katere mere tebe zadovolji športnost, da rečeš da si se vozil športno, pa s tem ni nič narobe, vsak ma svoja merila in svoj okus...meni udobje ne pomeni nič...ti pa si bil ZELO zadovoljen, s kompromisom, ki ti ga je uspelo zagotoviti Xantiino podvozje...lepo da si bil zadovoljen...in ne...nič nimam proti Citroenu, verjamem ti da ima hudo dobro podvozje...ampak dvomim pa v trditev, da je hidravlika, v športnem smislu boljša od klasičnega (športnega!!!) vzmetenja...
Kakorkoli že, tole je ratalo nesmiselno, ker vsak nabija svoje... :roll:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Sr sep 08, 2004 2:45 pm

Ja, človek kdaj kar prehitro pozabi na tako legendarno znamko, kot je Citroen...

Dejte prosim vsi iskat čimveč informacij o tem, ali bo imel C6 res filozofijo vse zadaj.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr sep 08, 2004 2:51 pm

Mislim, da legend je malo... BMW, Citroen in Alfa romeo... Druga pa minič ne pade na pamet...

O C6 pa je milion govoric tak, da bomo videli kako bo...

@Slide... Bova se enkrat na kakem pivu zmenla... Mislim pa, da je primerjava Imprezze 4x4 in vse butasta primerjava športnega avtomobila... Govorimo o avtih za navadne smrtnike... Moja Xantia je imela 155 konjev in pogon spredaj itd itd... AX 4x4 je bila zadnja študija 4x4 pogona pri citroenu, če pa bi s tem dodal še hidravliko pa bi bila stvar že spet drugačna... Pivo pa je... :wink:
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov