Lada Kalina- test
Prodaja serijskih kalin je v rusiji šele dobro stekla in novinarji so vozili najcenejšo različico lade kaline s 1.6 16 V motorjem za ruski trg. Kakor je zaslediti se strinjajo, da je oblika malo za časom, kar niti ni bila ob prvi predstavitvi še ne povsem dodelana Kalina v HB verziji leta 1998. Lada Kalina je po dolgem času prva Lada na in v kateri ne spraviš prsta v skoraj vsako špranjo. Po kvaliteti, natančnosti izdelave ni Lada naredila s tem modelom samo korak, ampak velik skok naprej in tako Lada počasi z novim modelom Kalina, ki naj bi k nam pripeljal konec leta postaja pravi avto. Avto je napredoval, v primerjavi z dosedaj najsodobnejšo Lado Desetko v izvedbah 110,111,112 v praktično vsem( govori se tudi o 10 letnem jamstvu na rjo), saj so za proizvodnjo modela Kalina Sedan, ki bo v kratkem dobil še izvedbo HB in Kombi zgradili povsem novo, sodobno tovarno in v procesu proizvodnje uporabili sodobne postopke, tako so nekateri procesi prvič avtomatizirani. Avto je manjši od Desetke, narejen na njeni izboljšani osnovi(enaka medosna razdalja) in kljub temu, da je za 20 cm krajša od Desetke Sedan (110) je precej varnejša, na EuroNCAP testih naj bi dobila vsaj 3, možnosti naj bi imela tudi za 4 zvezdice. Ima le malo manjši pritljažnik, celih 400 litrov je za avto, malo klasično limuzino, ki je komaj kaj daljša od 4. metrov skoraj izjemno in se še poveča ko zložimo po tretini deljivo zadnjo klop. Cena tega vozilca se v Rusiji prične prične pri okoli 7800$, kar je zelo ugodno, vendar za nas to ni reprezentativno, saj se naprimer v Rusiji za nekaj več kot 2,1 mio, kolikor stane pri nas Desetka z nekaj opreme v Rusiji dobi z vso možno opremo (usnje, ABS, el nastavitev vzratnih ogledal, potovalni računalnik in mnogo drugega).
Lada naj bi s Kalino naredila velik korak naprej, če je res, bomo videli, tudi v Sloveniji mogoče še letos.
motor 1,6 od 58kw
Pritljažnik:
400 litrov, povečljiv, tretinsko deljiva zadnja klop
Notranjost najcenejše različice; možne so 3 barve plastike in kombinacije, različna oblazinjenja sedežev, tudi usnje. Bolj razvajene bo hladila klima, ogledala si bodo lahko nastavljali z gumbki med sedežema,....
Na Desetki je nad in predvsem pod zadnjo lučjo za prst prostora
Detajli:
Ključ: končno izgleda normalen, bo počasi tudi pri Ladi ključ za vžig, odklepanje vrat in pokrovčka za gorivo, vsak zase počasi preteklost?
Prostora na zadnjih sedežih kot v Desetki
