Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Pe jan 07, 2005 10:16 pm

kaki stroj bo to!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
mislim da bo BMW ja nesu v vseh pogledih!
aja kolk ma pa to kej navora?
glede 600KM to je čist zadost za tak avto pomislte mal na menjalnik k mora vso to moč na cesto spravt.... to ni mačji kašelj
glede karavana.. k greš na morje ti prav pride ker je veliko bolj uporaben kot katerikoli drug športen avto...
no sej zihr se bo najdu kak tuner(MTM) pol bomo pa vidl kaj bo vn dobu :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR So jan 08, 2005 1:03 am

Biskvitek je napisal/-a:kaki stroj bo to!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
mislim da bo BMW ja nesu v vseh pogledih!
aja kolk ma pa to kej navora?
glede 600KM to je čist zadost za tak avto pomislte mal na menjalnik k mora vso to moč na cesto spravt.... to ni mačji kašelj
glede karavana.. k greš na morje ti prav pride ker je veliko bolj uporaben kot katerikoli drug športen avto...
no sej zihr se bo najdu kak tuner(MTM) pol bomo pa vidl kaj bo vn dobu :lol:

:D :D :D
Fahren bis der Arzt kommt!
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker So jan 08, 2005 10:31 am

Biskvitek je napisal/-a:...glede karavana.. k greš na morje ti prav pride ker je veliko bolj uporaben kot katerikoli drug športen avto...


A si predstavljaš da je treba za na morje prišparat 2x več prihrankov in to samo zaradi porabe avtomobila :D :D
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid So jan 08, 2005 1:50 pm

to bomo pa še vidl, če ga bo nesu al ne, je pa M5 definitivno lepši, še posebej k nemorm gledat karavan izvedbe. Pa isto kot je nekdo reku quattro hitr poje tistih 90KM 8)

a audi ma LC ?
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 So jan 08, 2005 2:07 pm

Eno vprašanje fantje.
Zakaj sploh delajo tako močne avtomobile,če se recimo po evropskih državah zelo teži k izboljšanju prometne varnosti in kazni postajajo vse dražje in višje + lahko tudi izpit izgubiš.
Zakaj potem recimo taka uto prodajo na Švedsko če majo pa tam najbolj zafukan prometni režim?

Nerazumem logike,na eni strani proizvajalci obljubljajo nevem 300HP autp pa pospeški taki pa taki,če se v realnosti kot 1.nemoreš vozit s takim autom kot 2.pa zakon ti tega nedopušča.

Recimo če maš pr nas Lamborginija takega kot ga ma Hrvatič, ta auto ni uporabljen niti 30% njegovega namena oziroma njegove zmogljivosti,ker se ponaših cestah nemoreš vozit 300km/h,ker je preveč avtomobilov na cestah,nekateri neznajo upoštevat predpise,nekateri zanalašč nočejo upoštevat in potem so tu še omejitve in kazni.
Ok če Hrvatiča doleti kazen 200000sit to ni nič,sam da pa izpit izgubiš zaradi 4 sekundnega adrenalina je pa bedarija.

Zato me zanima zakaj se sploh auti delajo na hitrosti več kot 130km/h v Evropi,če vsaka vlada teži k večjim kaznim.
In potem ko je tak auto star recimo 10 let ni vreden nič.Sramota.Primeri so Audiji A8 letnika 95/96 z mašinami 4.2 itd.. s ceno 1,5 milijona tolarjev,al pa Renault Safrane 3.0 V6 400000sit vreden danes pa da ne omenjam vlkih mašin.

Men osebno se to zdi butasto delat take aute če se nnemoreš več vozit z njimi.Ceste danes niso enakovredne cestam pred 20 let nazaj,ko je blo pol manj avtomobilov in nikakvi zakoni.
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So jan 08, 2005 2:10 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:to bomo pa še vidl, če ga bo nesu al ne, je pa M5 definitivno lepši, še posebej k nemorm gledat karavan izvedbe. Pa isto kot je nekdo reku quattro hitr poje tistih 90KM 8)

a audi ma LC ?


Ja seveda...M5 je lepši, ja...ampak vi ste vsi čudni. je ja Tavria lepša od obeh :roll:
Ste že slišal da ma vsak svoj okus...in trditev, da je M5 lepši, je tebi lahko samo tolažba, nekemu ki so pa Audiji všeč pa se samo nasmehne ob tej trditvi...Enmu tretjemu je pa AMG bog, M5 in RS6 pa grde spake...Ok? ;)
Se pa strinjam da ne more noben rečt s tega foruma, kdo bo koga nesu...
Če bo imel DSG potem bo imel tudi neke vrste launch control...bremza+poln gas...tako je bilo mislim da pri TT 3.2q DSG...torej malo drugače kot pri BMW-ju, ampak isti šmorn na konc ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So jan 08, 2005 2:38 pm

darkdog24 je napisal/-a:Eno vprašanje fantje.
Zakaj sploh delajo tako močne avtomobile,če se recimo po evropskih državah zelo teži k izboljšanju prometne varnosti in kazni postajajo vse dražje in višje + lahko tudi izpit izgubiš.
Zakaj potem recimo taka uto prodajo na Švedsko če majo pa tam najbolj zafukan prometni režim?

Nerazumem logike,na eni strani proizvajalci obljubljajo nevem 300HP autp pa pospeški taki pa taki,če se v realnosti kot 1.nemoreš vozit s takim autom kot 2.pa zakon ti tega nedopušča.

Recimo če maš pr nas Lamborginija takega kot ga ma Hrvatič, ta auto ni uporabljen niti 30% njegovega namena oziroma njegove zmogljivosti,ker se ponaših cestah nemoreš vozit 300km/h,ker je preveč avtomobilov na cestah,nekateri neznajo upoštevat predpise,nekateri zanalašč nočejo upoštevat in potem so tu še omejitve in kazni.
Ok če Hrvatiča doleti kazen 200000sit to ni nič,sam da pa izpit izgubiš zaradi 4 sekundnega adrenalina je pa bedarija.

Zato me zanima zakaj se sploh auti delajo na hitrosti več kot 130km/h v Evropi,če vsaka vlada teži k večjim kaznim.
In potem ko je tak auto star recimo 10 let ni vreden nič.Sramota.Primeri so Audiji A8 letnika 95/96 z mašinami 4.2 itd.. s ceno 1,5 milijona tolarjev,al pa Renault Safrane 3.0 V6 400000sit vreden danes pa da ne omenjam vlkih mašin.

Men osebno se to zdi butasto delat take aute če se nnemoreš več vozit z njimi.Ceste danes niso enakovredne cestam pred 20 let nazaj,ko je blo pol manj avtomobilov in nikakvi zakoni.


Seveda nimajo taki avti nobene logike danes , ko smo vse bolj v policijski državi z kaznami kakršne so - stvar zakaj se takšni avti izdelujejo leži nekje drugje:

1. Prestiž in ugled tovarne; tovarne tekmujejo med seboj kdo naredi boljše in hitrejše
2. Prestiž in ugled kupcev; kupci se radi ločijo od "navadnih smrtnikov" kao wow lej kak avto ima, čeprav ga mogoče nikoli ne pritisne do konca
3. Prodajni efekt za druge avtomobile v ponudbi. Psihološki učinek da kupuješ nekaj izvrstnega od proizvajalca , ki proizvaja tudi tako hude avtomobile, pa čeprav si kupil "le" navaden audi A6 - sej poznaš ponos lastnika na znamko, ki jo vozi.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So jan 08, 2005 5:32 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:to bomo pa še vidl, če ga bo nesu al ne, je pa M5 definitivno lepši, še posebej k nemorm gledat karavan izvedbe. Pa isto kot je nekdo reku quattro hitr poje tistih 90KM 8)

a audi ma LC ?


This coming from a BMW owner... Izguba moči napram M5 bo maksimalno nekaj odstotkov več, ne vem kje si dobil številko 90 KM. Pri pospeševanju naravnost bo M5 definitivno zaostajal, glede ovinkov pa mislim, da si bosta dokaj enakovredna (v končni fazi gre za avtomobile s prek 1800 kg). Kar se tiče izgleda je to zelo subjektivno, vendar so komentarji, s komerkoli se govoril, bodiosi v ZDA, bodisi v Evropi, večinoma negativni, velik del pozitivnih mnenj pa je prišel s strani trenutnih lastnikov BMW-jev (brand loyalty at its best). Kar se izgleda tiče bo A6 definitivno širše sprejet. Lepe, elegantne linije, napram drznemu, a na koncu neprivlačnemu dizajnu. Da ne bo pomote, E39 M5 je bil zame ena lepših limuzin. Launch control? Zakaj? Takega avtomobila ne kupiš zato, da boš divjal od semaforja do semaforja, ampak za visoke hitrosti na avtocesti. Poleg tega ima avto štirikolesni pogon in precej agresivno nastavitev ASR, to je ves launch control, ki ga ta avto potrebuje.
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon So jan 08, 2005 5:45 pm

To kar je INFINITI napisu je vse res. Če gledamo z enekga ekonomičnega vidika taki avtomobili in njemu podobni ne delajo nobenga smisla. Grese za psihološko finto. Recmo jaz kupim karavana A6 ti pa RS6 in jaz takoj dobim nek občutek "manjvrednosti" ti pa zreasteš za 2m v višino, da tvojega ega ne omenjam. To je vse. Preživetje močnejših, če hočeš. Sicer pa če gledaš za vsakodnevno rabo in če mal gledamo geograsko lego Slovenije in razgibanost te, so še SUV vozila odveč, razen če si res doma v hribih ali pa da imaš kakšne teresnke opravke ampak pol je druga zgodba ne boš kupu enga Touarega ampak raj eno Lada Niva. Pač imidž. Svet matearilizma.
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
Uporabniški avatar
VaLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Sr okt 08, 2003 1:44 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a VaLe So jan 08, 2005 5:54 pm

Če maš taki avto ti je čist vseeno pomoje... če maš dnar, si kupiš še izpit :mrgreen:
Zadnjič spremenil VaLe, dne Ne jan 09, 2005 12:59 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
My Love... Nissan 350 z
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So jan 08, 2005 6:19 pm

Avalon je napisal/-a:To kar je INFINITI napisu je vse res. Če gledamo z enekga ekonomičnega vidika taki avtomobili in njemu podobni ne delajo nobenga smisla. Grese za psihološko finto. Recmo jaz kupim karavana A6 ti pa RS6 in jaz takoj dobim nek občutek "manjvrednosti" ti pa zreasteš za 2m v višino, da tvojega ega ne omenjam. To je vse. Preživetje močnejših, če hočeš. Sicer pa če gledaš za vsakodnevno rabo in če mal gledamo geograsko lego Slovenije in razgibanost te, so še SUV vozila odveč, razen če si res doma v hribih ali pa da imaš kakšne teresnke opravke ampak pol je druga zgodba ne boš kupu enga Touarega ampak raj eno Lada Niva. Pač imidž. Svet matearilizma.


Delno se strinjam s tem...ampak poglej...večina običnih ljudi je totalnih laikov...in pojma nima al maš ti v garaži 520i, 545i ali pa celo M5...Ali pa Audi A6 2.0FSI avant al pa RS6...vejo pa da imaš BMW ali Audi, to je pa res...
Vem da je večina slovencev cepljena na pokaži kaj imaš, in foušija...ampak vem da je nemalo tudi takšnih kot sem jaz...Jaz bi dal vse, da bi si lahko kupil recimo M3...ali pa kaj vem, Nissana 350Z, Subaru Imprezo STi...pa ne zaradi sosedov...tudi malo ne...ampak zato ker bi se s takim avtom zapeljal tudi tu in tam na mobikrog ali kak košček ceste, kjer bi ga vozil tako kot se spodobi in za kar je narejen...in tudi malo ne zaradi "sosedov"...Tudi zato delajo avtomobile ki imajo 300+konjev špero na pogonskih kolesih in užitek serijsko! Ker še vedno obstaja in vedno bo obstajala peščica ljudi(ne štejem se zraven, da ne bo pomote) ki iz takšnega avta iztisne vsaj 80% če ne več...in zna to cenit! Vem da takih ni veliko...ampak tudi zaradi takih obstajajo razni M modeli in RS itd...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 So jan 08, 2005 6:40 pm

ampk tole pa hudo zgleda :D lep je,mašina pa tud ni švoh :lol:

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne jan 09, 2005 2:44 am

avto kot je audi rs2 al pa zdj rs6 je narejen predvsem na foro da ti ko avto gledas od zunaj nikol nebi reku da se v tem avtu dejsnsko skriva tok konjev kokr se.

sam feltne pa bremze ga mal izdajajo, sam to ni take krize, vsaj za rs2 lahko govorim.

je pa na cesti zelo zanimiv obcutek ko se peljes v rs-u in se najde nekdo ki ima 150hp in ti pri 160 blenda na riti ko nor, v prepricanju da je to pac en audi karavan, pol ga spustis naprej, pa gres lepo za njega, in vids kok bo slo, pol pa na veliko zacudenje tipa k je biu se mal pred tem vs hrabr, in se zdj ze umika, pol pr 230 se mim odpeljes ko za dobro jutro. al pa ko na lep dan na prazni dolenski avtocesti na ravnini pohods in zadeva tok pul da res nc nc nc jasn. to je sam pescica obcutkov ki naredijo tak avto vredno imeti, kljub ceni, omejitvam, porabi ipd.

je pa tak avto lahk tud cis 100% kultiviran in sploh ni nobene panike za karkol, res nevem zakaj ce je omejitev bi mogl pa zdj kr nehat delat take zanimive stroje.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Ne jan 09, 2005 10:40 am

Voith je napisal/-a:avto kot je audi rs2 al pa zdj rs6 je narejen predvsem na foro da ti ko avto gledas od zunaj nikol nebi reku da se v tem avtu dejsnsko skriva tok konjev kokr se.

sam feltne pa bremze ga mal izdajajo, sam to ni take krize, vsaj za rs2 lahko govorim.

je pa na cesti zelo zanimiv obcutek ko se peljes v rs-u in se najde nekdo ki ima 150hp in ti pri 160 blenda na riti ko nor, v prepricanju da je to pac en audi karavan, pol ga spustis naprej, pa gres lepo za njega, in vids kok bo slo, pol pa na veliko zacudenje tipa k je biu se mal pred tem vs hrabr, in se zdj ze umika, pol pr 230 se mim odpeljes ko za dobro jutro. al pa ko na lep dan na prazni dolenski avtocesti na ravnini pohods in zadeva tok pul da res nc nc nc jasn. to je sam pescica obcutkov ki naredijo tak avto vredno imeti, kljub ceni, omejitvam, porabi ipd.

je pa tak avto lahk tud cis 100% kultiviran in sploh ni nobene panike za karkol, res nevem zakaj ce je omejitev bi mogl pa zdj kr nehat delat take zanimive stroje.


Zelo slikovit opis :) .
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Ne jan 09, 2005 11:14 am

Spet ste nekateri primerjal dva koncepta izdelave visoko zmogljivih mašin. Audi ima pač tradicijo izdelovanja serije RS z turbinami, BMW z atmosferskimi motorji. In tako bo ostalo še kar neki let, ker Bmw ne bo uporabil turbine v seriji M, razen v motorjih ki se ne bodo uporabljali v tej seriji. Audi pa bo še naprej delal RS-e z turbinami. Tudi karavni so čista klasika pri Audiji: tak je bil RS2 pa naslednik RS4 in zdaj bo tudi RS6. za razliko se je prejšnega RS6 dalo dobiti tudi v limuzinski različici.

Glede pogona pa je jasno: Quattro bo ostal, spet je to tradicija in imajo pri Audiji največ izkušenj s 4x4 v Evropi med izdelovalci cestnih avtov.

Tko M5 kot RS6 sta raketi ampak novi RS6 ga bo žgal, vsaj glede na primerjalni test med novim M5 in starim RS6. Podvozje je najbrž enako zmoglljivo, vendar 4x4 naredi razliko in to je neizogibno dejstvo... Pa lahko fani M5 trdijo drugače ampak tako je...
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne jan 09, 2005 11:28 am

Mick Jerry je napisal/-a:Tko M5 kot RS6 sta raketi ampak novi RS6 ga bo žgal, vsaj glede na primerjalni test med novim M5 in starim RS6. Podvozje je najbrž enako zmoglljivo, vendar 4x4 naredi razliko in to je neizogibno dejstvo... Pa lahko fani M5 trdijo drugače ampak tako je...


Lej...men sta oba avta huda...ampak morš tud ti vedit, da quattro res naredi razliko...ampak v čem...naredi jo v trakciji, torej je na spolzkem teoretično v prednosti, naredi jo v teži in razporeditvi le-te...torej je malenkost manj "agilen" saj je nos (pre)težak, naredijo v izgubi moči, saj pride do večjih izgub kot pri dvokolesnem pogonu...ne prinese samo dobrih stvari torej...sicer pa klinc...tisti ki ima rad Audi bo kupil RS6, tisti ki ima rad BMW bo kupil M5 in oba bosta imela hudičevo dober in ultra zmogljiv avtomobil!

LP, Slide
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Ne jan 09, 2005 11:56 am

Torej da razložim kako si jst razlagam quattro v praksi: ker se moč razporedi na vsa štiri koles potem recimo na vsako kolo "deluje" moč nekako 100 KM pri novem RS6. Pri M5 pa gre na zadnji kolesi okli 400KM torej nekako 200 KM na vsako kolo. Če so predpostavke o izgubu moči vsaj približno točne. Zanka se skriva v kombinaciji prečnih in vzdolžinh sil ki delujejo na gumo. In ker je vzdožnih sil pri Audiju manj, lahko prenesejo več prečnih sil. Seveda ima BMW prednost na prednjem paru koles. Test sm gledal na DSF-u v Motorvision, ko so delali primerjavo. M5 je šel iz ovinka napočez ko je dodal gas na temenu ovinka, RS6 je ostal prilepljen...

In kot si napisal: nekdo bi kupil M5, nekdo RS6. Jst sm za RS6, ker vem kako se občuti quattro. Glej podpis :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne jan 09, 2005 12:08 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Torej da razložim kako si jst razlagam quattro v praksi: ker se moč razporedi na vsa štiri koles potem recimo na vsako kolo "deluje" moč nekako 100 KM pri novem RS6. Pri M5 pa gre na zadnji kolesi okli 400KM torej nekako 200 KM na vsako kolo. Če so predpostavke o izgubu moči vsaj približno točne. Zanka se skriva v kombinaciji prečnih in vzdolžinh sil ki delujejo na gumo. In ker je vzdožnih sil pri Audiju manj, lahko prenesejo več prečnih sil. Seveda ima BMW prednost na prednjem paru koles. Test sm gledal na DSF-u v Motorvision, ko so delali primerjavo. M5 je šel iz ovinka napočez ko je dodal gas na temenu ovinka, RS6 je ostal prilepljen...

In kot si napisal: nekdo bi kupil M5, nekdo RS6. Jst sm za RS6, ker vem kako se občuti quattro. Glej podpis :twisted:


Tako kot si napisal...vsak ima svoje prednosti in slabosti! Ampak po sami hitrosti v ovinku !!!mislim!!! da ne bi smela zaostajat en za drugim...to je ja tok izpopolnjeno, da ne more bit eden slab...
Aja...offtopic...TT in A3 imata čisto drugačen (kvazi)quattro kot drugi Audiji... ;) Ne rečem pa da se ne drži...sej se mora!
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Ne jan 09, 2005 3:24 pm

Najbliže kar pridemo primerjavi je, da primerjamo A6 3.2 quattro in BMW 530i. Vsi primerjalni testi so pokazali, da se standardna A6 3.2 bolje obnaša kot 530i, enako velja, ko se doda še športno podvozje, zato ne vem zakaj ne bi RS6 bil vsaj tako dober kot M5... Seveda pa bodo razlike tako majhne, da bo odločala predvsem naklonjenost znamki.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Po jan 10, 2005 11:03 am

Ja offtopic glede A3 in TT. vem da mata drugačen quattro. A3 in TT mata sredinski diferencial narejen z haldex sklopko, drugi Audiji pa s polži oz. Torsen. tako da veš, da vem... ;) :D
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov