Ja Tattoo, imaš prav. Sam sem sicer še kar navajen imena GT40 in mi nekako ne gre iz glave. Drugače pa ima Saleen S7 v normalni verziji Fordov agregat s 550 konjskimi močmi, enak kakor v GT(40)

, medtem ko ima ta verzija s 750 konjskimi močmi motor predelan, tako da uporablja Garrettove turbine, umerjene posebej za ta motor. Kar se tiče cene Fordovega GTja ga za $150.000 vsaj v ZDA ne boš dobil, ker se prodajalci tepejo za alokacije vozil in jih je večina že pokupljenih (s strani prodajalcev). Za avto zahtevajoi tudi do $200.000 več, se pravi tudi $350.000... Se bo pa ta efekt kmalu umiril, tako kot se je s Carrero GT in Mercedesom SLR... Drugače pa so avtomobili doživeli že dva vpoklica, prvega zaradi produkcijske napake v vzmetenju, drugi pa zaradi sistema za dovod goriva.
Kar se tiče Koenigsegga je nastopil mislim da na dveh Gumballih, pa je prvič zaribal motor, zato je v bližnjem salonu kupil drug avto, iz njega vzel motor in ga vgradil v prvega. Drugič pa je imel s seboj podporno ekipo, ki je avto vzdrževala. Kar se tiče Zonde je ven pravkar prišla Zonda R, s 620 KM iz 7,3-litrskega V12. Avto je narejen kvalitetno, vendar prva Zonda ni presegla 308 km/h, čeprav naj bi avto šel prek 320 km/h. Je pa vsekakor zelo solidno vozilo. Pa tega ni rekel on, ker se o tem avtomobilu nisva menila.