Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul Ne jan 09, 2005 12:35 am

PureTNT je napisal/-a:Nedavno je dobil Carrero GT, drugače pa ima še 360 CS, 996 cabrio in Cayenne Turbo. In ne, ni iz Slovenije. Drugače pa ima avto specifikacije odlične, ampak za toliko denarja mora biti tudi izdelava notranjosti in dizajn 1A.


poba ma rad porhe 8) . svetovno. blagor mu. naj vzame koenigsegg-a avto je več al manj špica 8) . sploh mi je zanimivo, da ima super avte in še daurja rabi kupit. when will it be enough :?: :?: če je tak speed freak, bi konec koncev lahko tudi kje dirkal z dirkalnikom ali kaj podobnega, saj finance niso problem ;) .
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Ne jan 09, 2005 1:39 am

menjekul je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:Nedavno je dobil Carrero GT, drugače pa ima še 360 CS, 996 cabrio in Cayenne Turbo. In ne, ni iz Slovenije. Drugače pa ima avto specifikacije odlične, ampak za toliko denarja mora biti tudi izdelava notranjosti in dizajn 1A.


poba ma rad porhe 8) . svetovno. blagor mu. naj vzame koenigsegg-a avto je več al manj špica 8) . sploh mi je zanimivo, da ima super avte in še daurja rabi kupit. when will it be enough :?: :?: če je tak speed freak, bi konec koncev lahko tudi kje dirkal z dirkalnikom ali kaj podobnega, saj finance niso problem ;) .


Ne, ne, da ne bo pomote, Dauerja ne bo kupil, ga je samo označil kot primerjavo. Že tako bo prodal 996, ker ima garažo za samo dva avtomobila, razen Cayenna pa si nobeden od avtomobilov ne zasluži biti prepuščen vremenu :) . Ah, Koenigsegg je zanimiv avto, vendar se kvari in to zelo, kar je za moje pojme škoda, ker je vizuelno in po performansah avto izjemno zanimiv.

Sem še našel nekaj zanimivosti
http://avtomoto.siol.net/default.asp?si ... 0911174064

V bistvu sploh nisem vedel, kako močno je to podjetje povezano s Fordom.


Saleen Mustang je najbolj znan produkt tega podjetja. S7 ima drugače enak motor kot (novi) Ford GT40, kar je tudi razlog za prenovo. Ford stane slabo polovico cene starega S7, motor pa je enak. Navkljub manjši teži in malce bolj napredni konstrukciji si bi le malokdo omislil S7, če lahko za isto ceno dobi Carrero GT z več konjskimi močmi, bolj prepoznavno znamko in verjetno večjo zanesljivostjo ali pa kar Ford GT40 in za povrh še kak lep rdeč Ferrari 8) .
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul Ne jan 09, 2005 12:03 pm

PureTNT je napisal/-a: Ah, Koenigsegg je zanimiv avto, vendar se kvari in to zelo, kar je za moje pojme škoda, ker je vizuelno in po performansah avto izjemno zanimiv.


prosil bi te samo, če mi lahko napišeš kje si kaj prebral o kvarljivosti koenigsegg-a, ker zaenkrat tega še nisem slišal (prej prebral :lol: ), ker je teh avtomobilov res zelo malo na cesti.

kaj pravi "kolega porhe freak" za pagani zonda? me res zanima. pa če ti je že o zondi kaj povedal tudi tu napiši.

danke 8)
 
Uporabniški avatar
Tilen
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1145
Pridružen: Če avg 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Tilen Ne jan 09, 2005 1:50 pm

Saleen Mustang je najbolj znan produkt tega podjetja. S7 ima drugače enak motor kot (novi) Ford GT40, kar je tudi razlog za prenovo. Ford stane slabo polovico cene starega S7, motor pa je enak. Navkljub manjši teži in malce bolj napredni konstrukciji si bi le malokdo omislil S7, če lahko za isto ceno dobi Carrero GT z več konjskimi močmi, bolj prepoznavno znamko in verjetno večjo zanesljivostjo ali pa kar Ford GT40 in za povrh še kak lep rdeč Ferrari 8) .[/quote]

Wait a minute. Ford GT40 je daleč od 750KM (550KM), stane pa $140K, seveda ga lahko dobiš samo, če si VVVIP :lol:

Pa še mal za posladkat:
Slika
Slika
Slika

:yum
Slika
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte Ne jan 09, 2005 2:13 pm

Tole ni GT40. Je kar lepo GT. :twisted:
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Ne jan 09, 2005 2:40 pm

Ime GT40 Ford za nov avto NE sme uporabiti, ker ga je že pred leti nekdo kupil ter zaščitil :roll: Zato je oznaka novega avta samo Ford GT!

The name isn't GT40 - Ford refused to pay an private owner for the rights to use the GT40 name (which would be inappropriate anyway: the GT40 was named in part for its 40-inch height, and the new GT checks in at 44.3 inches high).
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Ne jan 09, 2005 5:36 pm

Ja Tattoo, imaš prav. Sam sem sicer še kar navajen imena GT40 in mi nekako ne gre iz glave. Drugače pa ima Saleen S7 v normalni verziji Fordov agregat s 550 konjskimi močmi, enak kakor v GT(40) ;) , medtem ko ima ta verzija s 750 konjskimi močmi motor predelan, tako da uporablja Garrettove turbine, umerjene posebej za ta motor. Kar se tiče cene Fordovega GTja ga za $150.000 vsaj v ZDA ne boš dobil, ker se prodajalci tepejo za alokacije vozil in jih je večina že pokupljenih (s strani prodajalcev). Za avto zahtevajoi tudi do $200.000 več, se pravi tudi $350.000... Se bo pa ta efekt kmalu umiril, tako kot se je s Carrero GT in Mercedesom SLR... Drugače pa so avtomobili doživeli že dva vpoklica, prvega zaradi produkcijske napake v vzmetenju, drugi pa zaradi sistema za dovod goriva.

Kar se tiče Koenigsegga je nastopil mislim da na dveh Gumballih, pa je prvič zaribal motor, zato je v bližnjem salonu kupil drug avto, iz njega vzel motor in ga vgradil v prvega. Drugič pa je imel s seboj podporno ekipo, ki je avto vzdrževala. Kar se tiče Zonde je ven pravkar prišla Zonda R, s 620 KM iz 7,3-litrskega V12. Avto je narejen kvalitetno, vendar prva Zonda ni presegla 308 km/h, čeprav naj bi avto šel prek 320 km/h. Je pa vsekakor zelo solidno vozilo. Pa tega ni rekel on, ker se o tem avtomobilu nisva menila.
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Po jan 10, 2005 3:16 pm

Ja to je ful huda alternativa proti McLarenu F! in Ferrariju Enzu ampak Koenigsegg CCR in nobena druga verzija ga pa poje ker ma hujše nateriale in iz 4,7L V8 doseže večjo moč (806KM in 900Nm) brez turbin pa še končna je 395 kar za Saleena nebi reku da bo šel več kot 370!!Drugač so pa to itak avti da kergakol kupš ne zgrešiš, povsod je vse podrejeno rekordnim voznim lastnostim zato ne pravjo zaman ˝Roadgoing supercar˝ or ˝Streetlegal!!!!
ALEX
Slika
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Po jan 10, 2005 3:22 pm

Er....

Na tega Koeniggsa se ravn ne spoznam ampak se mi zdi da ta avto ma turbine al se motm? ker taka moč iz 4.7 je že podobno rangu navijanja F1. Mam prav?
Slika
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Po jan 10, 2005 3:46 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Er....

Na tega Koeniggsa se ravn ne spoznam ampak se mi zdi da ta avto ma turbine al se motm? ker taka moč iz 4.7 je že podobno rangu navijanja F1. Mam prav?


Prou mas....CCR ma Twin-turbo masino. Dva turbota, usak za 4 valje.

Glede kvarljivosti CCR-ov pa podobnih "super-avtov"....narejeni so v zelo majhnih stevilih da ze en sam pokvarjen avto pomeni "da se kvarijo". Vendar se ne sme pozabit da se izdelovalci z motorji dotikajo limitov masin in zato je nekako logicno da pride do okvar. Primer je Veyron....ko odpravijo eno napako se pojavi druga....

Je ze res da se da narest avto k ma 1000 konjev, vendar je zelo tezko narest avto k ma 1000 konjev in ga lahko obvlada navadni smrtnik(z globoko denarnco) in to na navadni cesti. Pa se razpon uporabnosti vozila mora biti velik. Lastnik bi se rad vozil udobno pri 50km/h kot tudi pri 300km/h+.....
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Po jan 10, 2005 6:20 pm

Caterham je napisal/-a:
Mick Jerry je napisal/-a:Er....

Na tega Koeniggsa se ravn ne spoznam ampak se mi zdi da ta avto ma turbine al se motm? ker taka moč iz 4.7 je že podobno rangu navijanja F1. Mam prav?


Prou mas....CCR ma Twin-turbo masino. Dva turbota, usak za 4 valje.

Glede kvarljivosti CCR-ov pa podobnih "super-avtov"....narejeni so v zelo majhnih stevilih da ze en sam pokvarjen avto pomeni "da se kvarijo". Vendar se ne sme pozabit da se izdelovalci z motorji dotikajo limitov masin in zato je nekako logicno da pride do okvar. Primer je Veyron....ko odpravijo eno napako se pojavi druga....

Je ze res da se da narest avto k ma 1000 konjev, vendar je zelo tezko narest avto k ma 1000 konjev in ga lahko obvlada navadni smrtnik(z globoko denarnco) in to na navadni cesti. Pa se razpon uporabnosti vozila mora biti velik. Lastnik bi se rad vozil udobno pri 50km/h kot tudi pri 300km/h+.....


popravek CCR ima Lysholm dvovijačni kompresor, ne vem kje ste opazil da ima 4 turbote to ma Veyron...
Slika
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Po jan 10, 2005 9:37 pm

Biskvitek je napisal/-a:
Caterham je napisal/-a:
Mick Jerry je napisal/-a:Er....

Na tega Koeniggsa se ravn ne spoznam ampak se mi zdi da ta avto ma turbine al se motm? ker taka moč iz 4.7 je že podobno rangu navijanja F1. Mam prav?


Prou mas....CCR ma Twin-turbo masino. Dva turbota, usak za 4 valje.

Glede kvarljivosti CCR-ov pa podobnih "super-avtov"....narejeni so v zelo majhnih stevilih da ze en sam pokvarjen avto pomeni "da se kvarijo". Vendar se ne sme pozabit da se izdelovalci z motorji dotikajo limitov masin in zato je nekako logicno da pride do okvar. Primer je Veyron....ko odpravijo eno napako se pojavi druga....

Je ze res da se da narest avto k ma 1000 konjev, vendar je zelo tezko narest avto k ma 1000 konjev in ga lahko obvlada navadni smrtnik(z globoko denarnco) in to na navadni cesti. Pa se razpon uporabnosti vozila mora biti velik. Lastnik bi se rad vozil udobno pri 50km/h kot tudi pri 300km/h+.....


popravek CCR ima Lysholm dvovijačni kompresor, ne vem kje ste opazil da ima 4 turbote to ma Veyron...


Nihce ne govori o 4-ih turbotih ampak o twin turbotih....to sta samo dva turbota. Imas pa prov da ima CCR twin-screw kompresor in ne turbopolnilnik.....moja napaka.
No need to be big to go fast......
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov