Dobro jutro, bella!
Je Alfa Brera najlepša Alfa vseh časov? Avtomanija kot vedno spet prva razkriva najlepšo Italijanko.
Besedilo: Artur Švarc Foto: Alfa Romeo
Čudovit dizajn, ki izhaja iz Italidesignovega koncepta Brera iz Ženeve 2002 je pravzaprav že znan obraz. Trikotna reža za tri lučke in veliko športno srce na sredi, kaj pa drugega. Vendar so luči tiste, ki dajejo Alfi najbolj popoln obraz, kar jih je kdaj bilo. Pri zadnji 156 so bile še skrite pod prozornim pleksijem, zdaj so tu. Ideja sicer ni nova, tri kvadratke smo videli že pred 15 leti pri Alfi SZ, a zdi se, da je simbioza z Guigarom dala Alfi hudo agresivno in erotično linijo prednjega dela, še posebej, ker bo enak obraz nosila tudi serija 939 (157 in 157 SW).
Zadek je malce spremenjen konceptni, drugačno je zadnje steklo, vrata pa se za razliko od koncepta ne odpirajo navzgor, pač pa klasično, vendar bo za posebno vzdušje poskrbela steklena streha.
Projekt 946 ali Brera uporablja platformo Premium, ki je namenjena tudi 157, Cromi in drugim GM modelom, s krajšo medosno razdaljo. V dolžino meri 4,41 metra, široka je 1,83 metra in visoka 1,37 metra (za odtenek daljša in ožja od koncepta). Medosna razdalja meri 2528 mm, prtljažnika v precej bolj uporabnem kupejo kot je bil GTV pa je 240 litrov.
Motorizacija bo milanskim kačicam primerna: ob lansiranju bo tu novi 2,2-litrski JTS s 185 KM ter 3,2-litrski V6 z 260 KM v navezi s štirikolesnim pogonom. Kasneje bo flota dobila še 2,4-litrski JTD s kar 200 KM (marec 2006) in novi 3-litrski dizel z 250 KM (maj 2007) in 3,6-litrski biturbo V6 s 400 KM. Vsem motorjem je v zibelko položen še šeststopenjski menjalnik, ročni ali samodejni. 3,2-litrski V6 bo na voljo tudi s stalnim štirikolesnim pogonom, ki ima osrednji in zadnji Torsen-C diferencial.
Brera bo, kot rečeno, luč sveta uradno ugledala v Ženevi, v prodajnih salonih pa bo to jesen. Znane so tudi že okvirne cene: za 2.2 JTS bo cena 32.000 evrov, 3.2 V6 Q4 pa bo nekaj dražji, 39.500 evrov. Da bo reč dostopna, bo lista dodatne opreme zelo kratka.
Jeseni bo na voljo še spider, ki bo nosil drugačno ime, po Guigarovi literarni predlogi ga bodo izdelovali pri Pininfarini, streha pa bo klasična, platnena, avto pa bo krajši, dolg 4394 mm.
Do Ženeve je še dober mesec, Brera pa bo tam prav gotovo ena največjih atrakcij.
Kaj naj rečem, nekoč bo v moji garaži.

Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.