Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po apr 04, 2005 10:13 pm

INFINITI je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Fantje mogoče bo tole šok, sam če greste pogledat na profesionalne spletne strani iz avtomobilske industrije, pa še kake intervjuje z managerji iz nemčije, japonske in zda, boste ugotovili isto kakor jaz - Kitajci bodo zelo kmalu na pohodu. Zato pa VW in kopica drugih veselo odpira tovarne dol, ker so novo in bodoče največje tržišče. AMpak kolikor jih ljubijo, toliko se jih tudi bojijo, saj kitajci ne priznavajo licenc in patentov, so avtomatično solastniki tovarne če jo tam odpreš (pogoj da dovolijo obratovanj) in so izredno poceni delovna sila z ogromnim kapitalskim potencialom. Kar ne znajo naredit sami enostavno meni nič tebi nič spizdijo in skopirajo, ali pa kupijo najboljše strokovnjake, da jim naredi zadevo - pomislite samo od kod tona elektronike in delov za avtomobile prihaja pravzaprav - imajo knowhow in izkušnje z izdelavo. Za bat se jih je, res za bat.


Dobr, ne dramatizirajmo no...oni lahko kopirajo, ampak ni nujno da se bo to prodajalo, niti da bo tako dobro...ker folk ne bo še tko hmal zaupal, pa tudi z napredkom ne bodo šlo verjetno tako naprej kot evropejci in japonci...kaj pa vem no...takrat ko bodo zarad kitajcev propadale tavelke firme(avtomobilske) bom pa verjetn že tko fliknu in se ne sekiram prov ekstra :lol:


Pa saj ne pravim da bo to jutri - poglejmo čez 5-10 let. Jaz govorim o potencialu, ki ga imajo in prednosti ki sem jih prej naštel - cena bo zagotovo super, prodaja pa je stvar marketinga - če bodo dali normalna imena in ne ta čunga-lunga kot jih imajo na domačem terenu bodo hitr šopnli po dolgem in počez evropo. Je pa res nekaj - prestiža BMW ali kaj podobnega ne bodo dosegli tako hitro, bo pa pol hitreje od lexusa če se tako odločijo.

Čunga lunga...:cry

Sej maš čist prov po svoje, samo čudežev vseeno ne bojo mogli delat, lexus ali pa infiniti je res zakon in po ničemer praktično ne zaostajata za premium znamkami evrope, vendar je tudi cena premium in meni se to zdi prav. Saj materiali in skrben razvoj le nekaj stane. Čudeža pa pomoje (upam!!!) s strani kitajcev vseeno ne bo ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po apr 04, 2005 11:54 pm

Čudeža ne bo, bodo pa še dodatno ogrozili zahodne proizvajalce.
Največja težava za Kitajce bo postavitev marketinške in servisne infrastrukture, saj dokler ljudje nimajo servisa v bližini, znamki ne zaupajo.
Zaenkrat bodo te avte uvažali zasebniki, ki ne bodo mogli kar na en mah postaviti 1000 servisov po celi Evropi, in jim bo zato težka predla. Pomislite na Proton, če bi ta znamka imela za sabo več investicijskega kapitala, bi ji mogoče bolj uspelo, tako pa se je morala iz Evrope umakniti.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po apr 11, 2005 7:34 am

V AutoBildu so objavili prve vtise o novem zhonghuaju (mimogrede, Zhonghua [žónhwa] v kitajščini pomeni nič drugega kot... Kitajska!).

Sicer običajno arogantni novinarji so bili presenečeni: dobra izdelava zunaj in znotraj, urejena in kvalitetna armaturna plošča, dobra zvočna zatesnjenost, dober (nekoliko prešibek) motor 2.0, solidna Giugiarova karoserija, odlična oprema, odlična cena (z vso opremo pod €20.000, vključno z usnjenim oblazinjenjem, CD-predvajalnikom...).
Minusi: za nemške novinarje premehko, po ameriško uglašeno podvozje in krmiljenje (kar je meni prej plus kot minus), neurejena servisno-prodajna infrastruktura.
Info: www.euromotors.ltd.gi

Dober začetek, ni kaj. Japonci in Korejci je niso odnesli pol tako dobro, pa so na podoben način nesramno kopirali. Vse skupaj postaja zelo zanimivo.

Še slike, ki so zelo prepričljive:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

LP,
Joie
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Po apr 11, 2005 10:39 am

Kaj pa vem...

sm zvest nemcem. ;)
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Po apr 11, 2005 10:58 am

Zdej bi ga pa že zelo rad dobil v roke. Ampak deluje res prepričljivo!

Za podvozje bo sigurno Eibach poskrbel, tako da to ni problem. Servisna mreža pa se bo ob takih proizvodih kaj hitro razširila. Poleg tega pa bo kmalu začela veljati evropska direktiva, po kateri bodo začele delovati "vseznamkovske" delavnice, če se ne motim.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po apr 11, 2005 11:11 am

don CONSIGLIO je napisal/-a:Zdej bi ga pa že zelo rad dobil v roke. Ampak deluje res prepričljivo!

Za podvozje bo sigurno Eibach poskrbel, tako da to ni problem. Servisna mreža pa se bo ob takih proizvodih kaj hitro razširila. Poleg tega pa bo kmalu začela veljati evropska direktiva, po kateri bodo začele delovati "vseznamkovske" delavnice, če se ne motim.

LP,
don CONSIGLIO


Potem pa tudi z Dacio ne boš imel problemo don...Eibach bo za podvozje poskrbel, Brembo za zavore, IUV za usnjene zice in armaturko... :twisted:
Malo zlobe in heca, brez zamere ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Po apr 11, 2005 11:16 am

Slide je napisal/-a:
don CONSIGLIO je napisal/-a:Zdej bi ga pa že zelo rad dobil v roke. Ampak deluje res prepričljivo!

Za podvozje bo sigurno Eibach poskrbel, tako da to ni problem. Servisna mreža pa se bo ob takih proizvodih kaj hitro razširila. Poleg tega pa bo kmalu začela veljati evropska direktiva, po kateri bodo začele delovati "vseznamkovske" delavnice, če se ne motim.

LP,
don CONSIGLIO


Potem pa tudi z Dacio ne boš imel problemo don...Eibach bo za podvozje poskrbel, Brembo za zavore, IUV za usnjene zice in armaturko... :twisted:
Malo zlobe in heca, brez zamere ;)


;) :lol:

Po eni strani maš prow. Ampak je razlika v tem, da bi moral pri Dacii dodat še 60% cene osnovnega. Pr tem kitajcu pa daš tistih 70 jurjev od 20.000 €, ki jih daš za avto, ki je bojda dobro narejen...

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po apr 11, 2005 11:18 am

Ja sej pravim; tudi sam se prebral članek v autobildu in so bili novinarji res presenečeni na nivojem izdelave in izborom materijalov, avto velikosti E klase, ampak zaenkrat z mitsubishi motorjem 2.0 (kmalu tudi večje zadeve) in vso možno opremo in elektroniko stane 20.000 EUR! -Samo ime bi moralo biti bolj internacionalno, ampak ker so kitajci izredno ponosen narod nekako dvomim no.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po apr 11, 2005 11:43 am

don CONSIGLIO je napisal/-a:Zdej bi ga pa že zelo rad dobil v roke. Ampak deluje res prepričljivo!

Za podvozje bo sigurno Eibach poskrbel, tako da to ni problem. Servisna mreža pa se bo ob takih proizvodih kaj hitro razširila. Poleg tega pa bo kmalu začela veljati evropska direktiva, po kateri bodo začele delovati "vseznamkovske" delavnice, če se ne motim.

LP,
don CONSIGLIO


Drži; to je zaradi zakona o skupinskih izjemah; vendar mora veriga delavnic pridobiti certifikat od proizvajalca, da so opravili šolanje, da imajo potrebno orodje in dele za servisiranje - v tem primeru ostanejo vse garancije veljavne in avto se smatra za redno servisiran pri pooblaščenemu serviserju. Eh ko se spomnim koliko dela sem imel s temi pogodbami :lol:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po apr 11, 2005 12:06 pm

Vseeno mislim, da Kitajci ne bodo napadli z vso močjo. Najprej morajo povečati kapaciteto doma, saj teh žonhvajev ne naredijo prav veliko.
Zhonghua bo na voljo tudi 2.4-litrskim motorjem, ki bo povezan samo z avtomatskim menjalnikom. Pravi luksus za majhen denar.

Glede kvalitete mislim da ni treba dvomiti. Konec koncev je BMW izbral prav podjetje Brilliance za svojega partnerja na Kitajskem, kjer za kitajski trg sestavljajo seriji 3 in 5.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po apr 11, 2005 10:23 pm

Kitajska avtomobilska industrija je predvsem zaznamovana z velikimi koncerni, ki so pol v lasti države, pol pa v lasti zahodnih proizvajalcev. Največji od teh so še vedno FAW-Volkswagen, Dongfeng-Citroen, Shanghai-GM in Guangzhou-Honda. Pojavljajo pa se tudi male privatne tvrdke, ki presenečajo z neverjetno rastjo. najbolj prodorni so ravno omenjeni Brilliance, Geely (daihatsujevi kloni), Chery (ki ima namen že v naslednjem letu prodreti na severnoameriški trg s pomočjo neutrudnega Malcolma Bricklina, ki je v ZDA spravil tudi našega Jugota) in pa Hafei.

Ravno Hafei je v teh dneh predstavil svoj paradni model Saibao (kar pomeni 'dirjajoči leopard'):

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Še pressetext:
Hafei Saibao goes on sale in China


Harbin Hafei officially started sales of its new Saiabo in China last week.

Saibao (translates to Competing Leopard) was previewed last summer at the Beijing Autoshow.

It is a Pininfarina-designed sedan, the first member of a new lineup. According to insider information this Saibao and different looking Saibao prototype which was unveiled at the 2005 Geneva Autoshow rides on the same 2600 mm platform.

The China-market Saibao is 4.4-meter long, 1.7-meter wide and 1.47-meter high.

It is powered by licence-built 1.6- and 2.0-liter 4-cylinder Mitsubishi petrol engines.

Standard equipment includes ABS with EBD, electric windows, parking assistant, satellite navigation and Bluetooth capability.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po apr 11, 2005 10:37 pm

Ko gledam v bližnjo bodočnost vidim nekako 2 vrsti avtomobilov: Konfekcijske in poceni, ter dražje in s pedigrejem. Takšen trend se vse bolj kaže zadnja leta. Volume vs. Premium bi jaz rekel temu ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Po apr 11, 2005 10:41 pm

A res nimajo nobenih patentov? Ja fak ne pol lahko kurci vse delajo pa nč ne plačujejo. Ne mi rečt da lahko res delajo kar hočejo. Po tej logiki njim tudi noben ne brani da bi recimo nardil wanklov motor. Jim lahko mazda sploh kej nardi? (to je samo primer..)
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po apr 11, 2005 10:47 pm

andrej777 je napisal/-a:A res nimajo nobenih patentov? Ja fak ne pol lahko kurci vse delajo pa nč ne plačujejo. Ne mi rečt da lahko res delajo kar hočejo. Po tej logiki njim tudi noben ne brani da bi recimo nardil wanklov motor. Jim lahko mazda sploh kej nardi? (to je samo primer..)
Ne morejo jim nič, vendar kitajci v tem primeru tudi ne morejo prodajati izven svojega tržišča. Sem se že zanimal za postopek patentiranj in res se nič ne da. Microsoft je ravno zato pizdil in grozil, ker je 95% softwerja piratskega, pa so se kljub Billy-jevem protestiranju skupaj z ameriško delegacijo samo nasmejali "In kaj nam boste naredili če ne ubogamo? :lol: " Kitajsko potrebujejo, ker je še edino preostalo tržišče, ki ni prezasičeno, pa še tako veliko je da je za nove poslovne podvige lahko idealno.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po apr 11, 2005 10:57 pm

Zhonghua in saibao nista kopiji, ampak izvirni obliki, prva izpod rok Giugiara, druga Pininfarine.
Je pa popolnoma res, da je veliko kitajskih avtomobilov, motorjev in drugih komponent nesramna kopija uveljavljenih, predvsem japonskih izdelkov.
Jaz se Kitajcev bojim in ne bi nikoli kupil kitajskega avtomobila, čutim pa, da ima ta pojav lahko tudi pozitivne vplive, saj lahko strezni evropske proizvajalce.
Vendar, če razmišljamo na tak način, potem imajo pravico do proizvodnje avtomobilov samo Nemci, vsi ostali so jih kopirali, najprej Američani, potem Francozi, na koncu pa Kitajci.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po apr 11, 2005 11:05 pm

andrej777 je napisal/-a:A res nimajo nobenih patentov? Ja fak ne pol lahko kurci vse delajo pa nč ne plačujejo. Ne mi rečt da lahko res delajo kar hočejo. Po tej logiki njim tudi noben ne brani da bi recimo nardil wanklov motor. Jim lahko mazda sploh kej nardi? (to je samo primer..)


Wanklov motor ni Mazdin, ampak od pokojnega g. Felixa Wankla. Pred Mazdo so ga uporabljali NSU, Citroen in še nekateri. Mazda je neverjetno hvalevredna, ker z njim služi denar in fascinira voznike. Wanklov motor pa lahko naredi vsakdo, kakor Rudolf Dieselov in Nikolaus Ottov.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po apr 11, 2005 11:10 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:A res nimajo nobenih patentov? Ja fak ne pol lahko kurci vse delajo pa nč ne plačujejo. Ne mi rečt da lahko res delajo kar hočejo. Po tej logiki njim tudi noben ne brani da bi recimo nardil wanklov motor. Jim lahko mazda sploh kej nardi? (to je samo primer..)


Wanklov motor ni Mazdin, ampak od pokojnega g. Felixa Wankla. Pred Mazdo so ga uporabljali NSU, Citroen in še nekateri. Mazda je neverjetno hvalevredna, ker z njim služi denar in fascinira voznike. Wanklov motor pa lahko naredi vsakdo, kakor Rudolf Dieselov in Nikolaus Ottov.

LP,
Joie


Napaka prjatu; mazda je kupila patent in ima ekskluzivno pravico do razvoja te vrste motorja - preverjeno ;) otto in diesel do neke mere drži, vendar zopet le kot princip delovanja; dejanske implementacije in razvojne rešitve so zopet različne in patentirane - ter jo prodajajo "izumitelji" kot je recimo Bosch za commonrail sisteme. Gre za intelektualne lastnine in produktne patente in ti se ne talajo naokoli 4 free
;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po apr 11, 2005 11:17 pm

Dobro, glede Mazde ti verjamem, čeprav se mi stvar ne zdi logična.
Common rail in Bosch? Kolikor je meni znano, je za common rail zaslužen Magnetti Marelli.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek To apr 12, 2005 6:30 am

INFINITI je napisal/-a:Napaka prjatu; mazda je kupila patent in ima ekskluzivno pravico do razvoja te vrste motorja - preverjeno ;)


res je

kar se pa zhonghua tice, znajo hitro koncat kariero, glede na to, da je celotna zadeva dalec od tega, da bi mela organizirano distribucijo in servis (servis naj bi prevzeli neodvisni serviserji, je pa potem hudo vprasljiva dobava delov, glede na to, da verjetno niti centralnega skladisca ne bo)

se to, v autobildu pravijo, da bo to prvi kitajski avto v evropi?
eno stevilko prej so sami pisali o nizozemcu, ki uvaza kitajsko kopijo stare oplove frontere...
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To apr 12, 2005 8:49 am

Dobek: servis bodo prevzeli neodvisni serviserji; vendar ne kr eni posamezniki ampak velike evropske verige hitrih servisov po vzoru na BHS recimo, in ti servisi pa imajo centralna skladišča polna delov, zato pa so toliko cenejši - špilajo na kvantiteto delov ko jih kupujejo od dobaviteljov in distribuirajo preko svojih pogodbenih servisov.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov