Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
anel18
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: To apr 26, 2005 1:12 am
Kraj: Postojna

Napisal/-a anel18 Po maj 23, 2005 9:59 pm

avto je grd pa še tiste črne odbijače, ah......
anlee
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim So jun 11, 2005 7:02 pm

no, naj bo v tej temi, čeprav ni GTI.
Zame je novi swift eden najlepših avtomobilov, ki je prišel na trg zadnje čase. Ma kaj, najlepši je! Svinjsko kompakten, po izgledu (in vožnji najbrž) močno stabilen - kot novi mini npr., malo nasilen z izbuljenimi in v kote potisnjenimi kolesi, kakovosten noter....

po prvih odzivih novinarji sicer ne padajo tako dol kot ob kakem modusu, očitajo mu neodziven motor (v varianti 1,3), malo prostora zadaj in v prtljažniklu, v primerjavi s konkurenco...
vendar meni to kaj malo mar, saj veste, ljubezen je iracionalna na celi črti; ko se v punco zaljubiš, ji spregledaš marsikaj.

slike še zdaleč ne povedo vsega o avtomobilu, v živo je :shock:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Auto motor und sport o novem suzukiju swift 1,3 …: Že videno? Ta oblika nam je že od nekod znana. Kratek, kompaktno zasnovan, s kratkim prednjim delom in plečat. Gremo naprej. Par žarometov ima obliko trapeza in celotna pojava suzukija swifta je pravi vzor mimikrije. O čem govorimo? Seveda, gre za primerjavo z angleškim minijem, ki ga je spretno oživil BMW. Skupne točke obeh avtomobilov pa se s tem še zdaleč ne končajo. Malček ima izjemno dobro lego na cesti in piljenje raznih cestnih krivin predstavlja pravi užitek. Na žalost dober vtis pokvarijo zavore, ki po večkratnem močnem zaviranju kažejo znake zmanjševanja zavorne sile. Tudi krmilni mehanizem ni ravno vzor natančnosti, ampak je bolj namenjen lahkotnemu upravljanju. Parkiranje z novim swiftom je mačji kašelj. Podvozje in vzmetenje sta zelo dobro uglašena in zadnja prema presenetljivo suvereno požira raznovrstne nepravilnosti na cesti. Nekoliko slabše se avto izkaže pri premagovanju daljših in precej grobih neravnin. Preizkušeni 1,3-litrski štirivaljnik z 92 KM ne ponudi nikakršnega razloga za veselje. Delovanje motorja zaznamuje nejevolja do vrtenja. Kam se je skrila polovica od 92 KM? Edina svetla točka v tem pogledu je izjemno natančen petstopenjski ročni menjalnik. Notranjost prostornega japonca je moderna in simpatična. To je avtomobil, ki je izjemno prijazen do ljubiteljev klobukov, saj ima obilo prostora za glavo. Brez dvoma je Suzuki z novim swiftom napravil prvi pravilen korak, ki vodi v svetlejšo prihodnost.
Delo, 14.5.05

varnost
Swift se je na splošno dobro obnesel, ima ekstremno močno karoserijo. Ob čelnem trku so na njej nastale minimalne poškodbe in je dobro zavarovala potnike, pri čemer je bila v pomoč tudi vgrajena varnostna oprema. Kljub temu so izmerjene obremenitve voznikovega oprsja tako velike, da je raven zaščite na meji. Poleg tega je okoli volanskega obroča plastika trda in neprožna, zato je velika nevarnost poškodbe voznikovega in sovoznikovega kolena. Bolje, tudi s peno, je zavarovan spodnji del nog. Pri bočnem trku se je swift odrezal odlično, a vseeno ni dosegel največjega števila točk: glavni razlog je nerealna porazdelitev sile na voznikovi hrbtenici, zaradi katere so instrumenti izmerili nižje obremenitve od dejanskih. Priporočana otroška sedeža, pritrjena v sidrišča isofix, sta pustila mešane vtise. Ob čelnem trku so izmerili visoko obremenitev glave mlajšega otroka, medtem ko je bilo pri starejšem precej hudo obremenjeno oprsje. Vsemu navkljub sta sedeža dobro zadržala oba malčka. Ob trku s pešcem je swift prijazen predvsem v predelu odbijača in tam, kamor bi udarila glava otroka. Slabše bi se končalo ob trku z odraslim, saj je del, kamor bi zadela glava, manj zaščiten. Pod črto je swift vseeno dosegel lep uspeh glede zaščite pešcev.
Oprema: čelni in bočni zračni varnostni blazini, zračni varnostni zavesi za zaščito glave, varnostna pasova na sprednjih sedežih z zategovalnikom, ki je odvisen od obremenitve, isofix na zadnjih bočnih sedežih, opomnik za varnostni pas na voznikovem sedežu, ABS, EBD in BA
.Deo, 5.3.05
EuroNcap 4 zvezdice, pešci in otroci po 3.

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=1&id2=213

pa še:
Pred leti je bil Suzuki največje japonsko avtomobilsko ime na našem trgu, kar je bil v bistvu dosežek par excellence. Suzuki namreč v globalni avtomobilski industriji ni velik igralec, pa tudi pri modelskih prenovah je med bolj zadržanimi. Slovenski zastopnik je, zlasti s spretno censko politiko in agresivno medijsko navzočnostjo, to pravilo postavil na glavo in ni vas tako malo, ki dobro poznate modele, kot so swift, jimny ali vitara.
Potem je zastopnik ritem malo upočasnil, tekmeci so strnili vrste, slovenski kupci pa so Suzuki na prodajni jakostni lestvici postavili na mesto, ki mu večinoma pripada tudi v globalnem smislu, torej bolj na začelje japonske avtomobilske industrije. A pri zastopniku še niso rekli zadnje besede, saj je te dni k nam zapeljal novi swift, ki naj bi Suzukijevo ime srednjeročno vrnil med tržne uspešneže, šef družbe Suzuki Hungary (tam swifta tudi izdelujejo) pa je slovensko predstavitev pospremil z napovedjo, da bodo odslej vsako leto predstavili najmanj en nov model.
A ostanimo pri swiftu, ki bo glede na censko umestitev znova postal najpomembnejši Suzukijev avtomobil na našem trgu, z nekaj sreče in predvsem zaupanja kupcev pa mu lahko uspe tudi temeljito premešati karte v segmentu malih avtomobilov. Malček je delo japonskih razvojnikov, kot že rečeno, ga izdelujejo v Evropi, zato ni obremenjen s carinskimi dajatvami, glede pestrosti ponudbe (motorji, oprema) pa teži proti vrhu med primerljivimi avtomobili. Na voljo je v tri- in petvratni karoserijski izvedenki, dolg je 3695 mm, širok 1690 in visok 1510 mm, medosna razdalja znaša 2390 mm, s kratkima kolesnima previsoma pa obljublja tudi zadostno prostornost.
A kakor v večini tovrstnih avtomobilov se bosta v swiftu najbolje počutila potnika na prednjih sedežih, kjer je tudi za visokorasle prostora dovolj. Precej slabše jo bodo odnesli tisti na zadnji klopi, zlasti pri nogah je tesno, še najmanj pozornosti pa so snovalci namenili prtljažniku, ki z 213 litri osnovne prostornine ni prvak. Če med tremi deželnimi opremskimi paketi (GC, GLX in GS) izberete katerega od dražjih dveh, ga lahko z zlaganjem deljive zadnje klopi (v razmerju 60:40) povečate vse do 562 litrov prostornine, a kljub temu bo swift le stežka prvi avtomobil v družini. Ima pa že v paketu GC dodan volanski servoojačevalnik, zavorni sistem ABS z elektronsko porazdelitvijo zavorne moči (EBD) in z zavorno asistenco (BA) ter sistem isofix za pritrditev otroškega sedeža. Na preizkusnih trčenjih konzorcija Euro NCAP si je prislužil varnostno oceno štiri zvezdice (30 od skupno 37 točk).
Trenutno sta v ponudbi bencinska motorja, 1328- in 1490-kubični, oba s po štirimi valji in opremljena s štiriventilsko motorno tehniko, ki poganjata prednji kolesni par. Prvi zmore največji navor 116 Nm in moč 68 kW (92 KM), kar zadostuje za največjo hitrost 175 km/h, drugi pa ima dodan sistem za spremenljivo krmiljenje delovanja ventilov (VVT) in zmore največji navor 133 Nm ter moč 75 kW (102 KM). To zadostuje za največjo hitrost 185 km/h, poraba goriva pa se pri obeh giblje med 5,2 in 8,6 litra bencina na 100 prevoženih kilometrov. Serijsko imata ročni petstopenjski menjalnik, ob doplačilu si lahko pri prvem omislite petstopenjski polavtomatski menjalnik (200.000 tolarjev) in pri drugem štiristopenjski avtomatski menjalnik (300.000 sit). Prihodnje leto bodo v swiftu ponudili še štirikolesni pogon in 1,2-litrski štirivaljni dizelski motor s 16 ventili in z vbrizgom goriva prek skupnega voda, ki zmore največji navor 133 Nm in moč 51 kW (69 KM). Varčnež na 100 kilometrov poti porabi od 4 do 5,7 litra plinskega olja in zmore največjo hitrost 165 km/h.
Novinec je pri nas že naprodaj, vendar slovenski zastopnik, ljubljansko podjetje Suzuki Odar, dobi prvo večjo pošiljko avtomobilov od letos predvidenih 150 šele proti koncu tega meseca. Tistih nekaj vozil, ki so že pri pooblaščenih trgovcih, pa si lahko ogledate in jih verjetno tudi preizkusite. Še maloprodajne cene; novi swift stane od 2.190.000 tolarjev, kolikor je treba odšteti za trivratnega 1.3 GC, do 3.090.000 tolarjev za petvratno karoserijsko izvedenko z 1,5-litrskim bencinskim motorjem in z opremskim paketom GS. Pri paketu GC je treba za klimatsko napravo doplačati 200.000 tolarjev, petičnejši pa si lahko v paketu GS za enako doplačilo omislite še navigacijski sistem.
Delo, 14.5.05
lp pilgrim
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO So jun 11, 2005 7:39 pm

hmmm.....

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... ight=swift

sej ni tako dolgo nazaj.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim So jun 11, 2005 9:06 pm

sori,
nekako nisem našel, res bi spadalo bolj tja :oops:

vendar,
ko je končno le prišel, pa smo lahko malo navdušeni ;)
lp pilgrim
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO So jun 11, 2005 9:29 pm

Prestavljeno ;)

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
svabo
Novinec
 
Prispevkov: 148
Pridružen: So mar 05, 2005 1:53 pm
Kraj: metropola

Napisal/-a svabo So jun 11, 2005 10:35 pm

Men je tud koncept do jaja,ampak k pa vids kva je vn prslo te pa srat prime!
budalesaj in poznali te bodo
 
Uporabniški avatar
ALFA 166
Novinec
 
Prispevkov: 164
Pridružen: To feb 01, 2005 9:54 pm
Kraj: LOGATEC

Napisal/-a ALFA 166 So jun 11, 2005 10:42 pm

svabo je napisal/-a:Men je tud koncept do jaja,ampak k pa vids kva je vn prslo te pa srat prime!


Podpis!!!
NE SE BAT NE GA SRAT!
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Če jul 21, 2005 8:20 pm

Slika
Slika

0-60mph time has yet to be recorded, but the high-revving 1.6-litre petrol engine means the Sport feels as fast as rivals. Yet the unit needs to be worked to make rapid progress. Peak power of 123bhp fails to arrive until 6,800rpm, while at 4,800rpm the maximum torque is hardly any more accessible.


Bom rajš tih... ;)
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če jul 21, 2005 8:34 pm

kje si pa skopal temo, jo že več ko 10 min. iščem :P ?!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Če jul 21, 2005 8:35 pm

Jah, mal bl uzad je treba pogledat an... ;)
Zadnjič spremenil metallic, dne Če jul 21, 2005 8:37 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če jul 21, 2005 8:36 pm

metallic je napisal/-a:Jah, mal bl uzad je treba pogledat an... ;)


šit! sem iste fotke našu (istotam :P ), pol mi je pa tu tražilica našla vse razen Suzuki swifta.... verjetno zarad tistega 2006 na začetku teme :D .


zdej pa nehejmo editirat, ker vsakič ko popravim, post spet nima smisla! še quote se zamenja, ker ti vmes popraviš svoj post :mrgreen: :mrgreen: !
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če jul 21, 2005 8:52 pm

kaj boš pa zdej reku :P :

SlikaSlika
SlikaSlika
SlikaSlika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Pe jul 22, 2005 2:57 pm

Raj mam cliota mk3 1.6 8)
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Pe jul 22, 2005 3:59 pm

metallic je napisal/-a:Raj mam cliota mk3 1.6 8)


A reeeeeees? Nebi si mislu tega za tebe... :roll: :x
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Pe jul 22, 2005 4:02 pm

Res maš. ;) Pa ne bit preveč jezn, pomoje ne bo dost počasnejši. 8)
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Pe jul 22, 2005 4:03 pm

metallic je napisal/-a:Res maš. ;) Pa ne bit preveč jezn, pomoje ne bo dost počasnejši. 8)



:?: :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock: :shock:
 
schwarzi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne jul 10, 2005 9:29 pm
Kraj: Polzela

Napisal/-a schwarzi Pe jul 22, 2005 4:29 pm

Dober swift sm ko bi ble vrate spredne mal ve
je bi g kupo pa urezan stajl bi mogu bit ;) :evil:
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Pe jul 22, 2005 4:37 pm

HajdukS je napisal/-a:
metallic je napisal/-a:Res maš. ;) Pa ne bit preveč jezn, pomoje ne bo dost počasnejši. 8)



:?: :?: :?: :?: :shock: :shock: :shock: :shock:


Kaj ti ni jasn? Sej bo mel cca 8km manj... ful velika razlika... :roll: Pa če se bo talezgledoval po legendarnem predhodniku, pol tut med ovinki ne bo dost hitrejši. Optimistično rečeno. :D
PS, mogoče boš za ta dnar dobu že 2.0 (1XX) 8)
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Pe jul 22, 2005 5:16 pm

Pa kdo je sploh reku da bo hitrejsi? s kom ti to debatiras??! A mas namisljenega prijatelja renualtkota al kaj?
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight Pe jul 22, 2005 7:58 pm

use lepo in prav samo kakih 50 konjev mu manka do popolnosti...Drgač je pa res lepo oblikvan mali špotnik, zadn odbijač pa mrežca mu ful pašeta, 2rora :D :D

LP
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov