esem je napisal/-a:Mitsubishi in PSA sta se dogovorila, da bo PSA dobavljal 2.2 HDI FAP motorje Mitsubishiju. Najprej ga bo dobil Outlander in to nekje proti koncu leta. C-Crosser in 4007 jih bosta imela že ob začetku prodaje nekje sredi leta. Verjetno pridejo na vrsto tudi Pajero, Lancer? in Grandis, v katerega so do sedaj vgrajevali TractorDizelInjection. To sodelovanje naj na začetku ne bi bilo predvideno. (so morali sprobat, da so vidli, kir je boljši :P)
Lahko pričakujemo tudi Micko Evo X HDI-ja?![]()
esem je napisal/-a:Lahko pričakujemo tudi Micko Evo X HDI-ja?![]()
"I believe we have been able to build a very trusting relationship (with PSA) so if there are other opportunities to work together with them, we hope to do so," Osamu Masuko was quoted as saying in an interview with the Financial Times.
AutoCar je napisal/-a:Mitsubishi Outlander
Test date 06 February 2007 Price when new £24,749
What is it?
Mitsubishi’s first serious attempt at a mid-size SUV (the old model was more like an uglier version of a Subaru Forester). It's got switchable four-wheel drive (normally it's front-drive), and the option of seven seats - a very flimsy-feeling bench folding out of the floor for a third row.
What's it like?
Initial impressions are mostly positive. The styling is pleasantly chunky, although a little uninspiring. Inside, the good work continues with an attractive and well laid-out dashboard. Delve a little deeper, however, and you’ll discover that the dash plastics feel rather brittle, and the action of some of the switches isn’t as slick as you’d expect on a £25k vehicle.
On the move, the suspension does a more than respectable job, keeping body roll in check when you’re pressing on and smoothing over the scarred and broken bitumen of Britain’s towns and cities.
Unfortunately the drivetrain spoils the party somewhat. The VW-sourced 138bhp turbodiesel is punchy enough and the Outlander will hit 62mph in a respectable 10.8sec, but the diesel clatter is too intrusive and the car suffers from a lack of low-down urge, despite claims that peak torque arrives at 1750rpm. Better, we reckon, to wait until the 156bhp 2.2-litre Peugeot-sourced diesel becomes available later in the year.
Should I buy one?
Only If you really want to be different. The Outlander is a good effort, but it's up against cars as talented as the Honda CR-V and as charismatic as the Land Rover Freelander.
Matt Rigby
OUTLANDER V SLOVENIJI
Po predstavitvah L200 in novega Pajera smo v Ribnici predstavili novega Outlanderja, tretjega predstavnika Mitsubishijeve 4x4 linije vozil. Novi Outlander predstavlja vse, kar potrebuje sodoben voznik. Ena izmed njegovih najpomembnejših lastnosti je njegova vsestranskost. S pritiskom na gumb se lahko spremeni iz cestnega v terensko vozilo ali iz vozila za prevoz prtljage v vozilo za prevoz ljudi, skratka ni samo en avto za eno vrsto ljudi, temveè veè vrst avtov v enem.
Outlander je, z dolžino 4,6 metra, osnovan na novi platformi in s prihodom na slovenski trg vstopa v najbolj rastoèi SUV segment vozil (v Evropi prièakujejo kar 35% rast). Popolnoma nova platforma bo osnova za 10 novih Mitsubishijevih modelov. Novi Outlander, bo v primerjavi z njegovim predhodnikom, takoj na voljo z dizelskim (2,0 DI-D/140KM) motorjem, konec leta pa tudi z dvema bencinskima (2,4 Mivec in 3,0 V6/220KM) motorjema. Pri zunanjem oblikovanju Outlander sledi smernicam Mitsubishijevega oblikovanja – preprostost in masivnost v zgradbi, moderne in dinamiène linije in obèutek za detajle. Vse to so lastnosti, ki se izražajo skozi širok kolotek, masivno sprednjo masko, velike žaromete in zadnje luèi z devetimi svetilnimi diodami. Notranjost je športna, okrogla merilnika hitrosti in števila vrtljajev spominjata na motocikel. Krmilni elementi klimatske naprave in druge funkcije ustrezajo svojemu namenu, sedeži pa so športne oblike in nudijo veliko udobja in podpore. Novi Outlander se ponaša tudi z 650W, Rockford Fosgate glasbenim sistemom, ki ga je ameriški proizvajalec zasnoval po meri. Sistem vkljuèuje 9 zvoènikov in zmogljiv globokotonski zvoènik. Outlander ima dvo in štirikolesni pogon (z elektronskim krmiljenjem – AWC), za preklapljanje med njima pa enostavno obrnete gumb na sredinski konzoli. Na slovenskem trgu bosta na voljo 5 in 7 sedežni razlièici, odvisno od paketa opreme. V sedem sedežni razlièici se zadnja sedeža po potrebi enostavno zložita v dno prtljažnika. Zadnja vrata se odpirajo v dveh delih. Zgornja polovica za manjše predmete in spodnja za veèje. Novi Outlander ima v primerjavi s predhodnikom veliko veè varnostnih poudarkov. Varnostna kletka je izboljšana in ublaži direktne trke, sprednji varnostni blazini sta dvostopenjski, sedeži so oblikovani tako, da zmanjšajo udarec ob naletu od zadaj, v konstrukciji pa so namešèene ojaèitve, ki ublažijo naletne udarce.
Outlander je že na voljo pri vseh Mitsubishijevih pooblašèenih prodajalcih in sicer z dizelskim motorjem in v štirih paketih oprem, Invite, Intense, Intense + in Insyle. V letu 2007 pri uradnem distributerju Mitsubishijev nameravajo prodati kar 200 novih Outlanderjev.
Živim, da vozim
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov