Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Sr nov 02, 2005 4:56 pm

sprememb ......skor NI :? ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če nov 03, 2005 9:31 am

Če je nekaj skoraj idealno nimaš kaj spreminjat. :P
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To dec 19, 2006 6:55 pm

še malo facelifta
Očitno se tudi pri BMW zavedajo, da osnovni design ni bil čisto na njihovem nivoju, če ga že kar vsako leto malo popravijo

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Worldcarfans je napisal/-a:Scheduled for spring 2007

While DaimlerChrysler has already launched a restyled Mercedes E Class, BMW ‘s facelifted 5-Series and M5 are scheduled for released in spring 2007.

Here are the first photos showing undisguised prototypes of the facelifted 5-Series during a test drive in Munich. The first photo is showing the remodeled M5 with different air intakes in the front skirt, different headlights and upgraded dashboard and interior design. The standard 5-series is also getting new air intakes in the front skirt, a smoother rear skirt and a new automatic shift lever.

The photos are showing one M5 and various prototypes of the restyled standard 5-Series. The two shots of the interior and dashboard are from our files.
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon To dec 19, 2006 10:40 pm

Eeeee fantje, posebej tisti ki ste pri bolj bistrih, meni tale iDrive, pa Audijev MMS al kaj je že prav nič ne dišijo in to samo zato ker... moreš pogled odvrnit od ceste na ekran! Po kateri logiki ti to potem olajša vožnjo oz. jo naredi bolj varno kot trdijo v salonih BMW-ja??? Kdorkoli, lrpo prosim. Kar se pa tiče uporabe tega čudežnega gumbka... preveč funkcij! Vse lepo in prav ampak je toliko podmenijev in subopcij, da se ti zmeša. In to vzame večino užitka "šlatanja" tega gumbka. Tako Audi kot BMW tole nista najbolje speljala, kar se pa tiče MB-ja pride pa kmalu na vrsto za testiranje, kmalu po novem letu.
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter To dec 19, 2006 10:51 pm

Ko avto kupiš in ga voziš več kot pol ure, ti komande ostanejo v glavi.
Osebno iDriva ne poznam dovolj dobro, MMI pa znam bilokaj naštimat brez da pogledam v ekran več kot bi v vzratno ogledalo.
Tak al tak pa ti veliko možnosti program onemogoči med premikanjem
Slika
 
Scharky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne feb 20, 2005 1:49 am
Kraj: medno

Napisal/-a Scharky To dec 19, 2006 11:51 pm

Ta idrive je še bolj nevarn kot če bi telefoniral u avtu ker odvrneš pogled od ceste in mimgrede kšnega nabašeš pr mobitelu lahko vsaj cesto spremljaš kar seveda ne pomeni da se nemorš zaletet, drgač pa fletna stvar!

Drugače pa hud yoystick!Uporabna zadevca!:>
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr dec 20, 2006 9:30 am

Koliko od vas je sploh že malce dlje časa uporabljalo i-drive...meni osebno ni delal nekih hudih težav, nenazadnje pa se mi zdi da vsaj 60% opcij naštelaš pred vožnjo ali pa enkrat in potem pustiš. Je pa res da je v tistih ostalih 30 - 40-ih procentih tudi nekaj takih, ki jih nastavljaš velikokrat, pa vendarle porabiš pol ure da prideš do tiste opcije...Vendar pomojem z vajo tudi to počasi steče, sam toliko časa nisem imel...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Tinček
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: So jun 14, 2003 2:37 pm

Napisal/-a Tinček Sr dec 20, 2006 10:52 am

Poanta je prav v tem, da ti meni zleze pod kožo in potem delaš na pamet, ne da bi dol pogledu. Je tut tko, da se idrive gumb različno obnaša od menija do menija, in maš občutek kje si. Je pa zadosti preprost sistem, tko da če ti to dela težave....
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Sr dec 20, 2006 1:02 pm

i-drive ma ekran naštiman najvišje kolikor je mogoče tako da LAHKO ŠE ZMERAJ GLEDAŠ CESTO. In ravno zato dela prek gumba ker na dotik nebi bil uporaben ker je pre daleč stran od voznika. Če ga dajo pa bližje je pa prenizko in potem pa res ne gledaš na cesto. Kako ti pa pol rata pogledat v vzvratno ogledalo ko voziš??? Pa je treba občutno bolj obračat glavo kot za I-drive. Kako pa ventilacijo naštimaš ki jo imaš mnogo nižje kot I-drive ekran, pa radio...itd.

Vsak ki ma vsaj nekaj pameti bo po nekaj 10 urah vožnje z I-drivom pogruntal vse funkcije ki jih rabi da jih bo izbiral na slepo. Za tiste ki so pa taki antitalenti naj se pa prej za eno uro usedijo v avo pa tipkajo po menijih da dobijo občutek kje je kaj.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr dec 20, 2006 11:56 pm

andrej777 je napisal/-a:
Vsak ki ma vsaj nekaj pameti bo po nekaj 10 urah vožnje z I-drivom pogruntal vse funkcije ki jih rabi da jih bo izbiral na slepo. Za tiste ki so pa taki antitalenti naj se pa prej za eno uro usedijo v avo pa tipkajo po menijih da dobijo občutek kje je kaj.


Tu si vse lepo razložil. Talenti rabijo več deset ur vožnje, da poštekajo I-drive, antitalenti pa dobijo občutek po samo uri brez vožnje. Torej je razmerje glede dojemljivosti in motenja/zmožnosti upravljanja med vožnjo daleč več kot nekaj deset krat (po tvojih besedah), če hočeš, da te I-drive med vožnjo ne obremenjuje preveč. Tu celo še ne omenjamo sodobnih user-friendly konceptov. Kot da je BMW-ju vseeno za lastne stranke. Čemu je I-drive sploh potreben?

Še en promocijski balonček, za katerega se jasno ne sme priznati, da pušča. Pušča pa po mnenju večine, ne glede na to, kako tebi I-drive lepo sede. Why fix it if ain't broken?

PS - če bi BMW z I-drivom res hotel bil tako napreden, bi vsaj kot koncept lahko predstavil I-drive, projektiran na vetrobran, z upravljanjem preko zaznavanja premikanja očesnih zenic in/ali glasom.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Sr jan 03, 2007 1:28 pm

esem je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:
Vsak ki ma vsaj nekaj pameti bo po nekaj 10 urah vožnje z I-drivom pogruntal vse funkcije ki jih rabi da jih bo izbiral na slepo. Za tiste ki so pa taki antitalenti naj se pa prej za eno uro usedijo v avo pa tipkajo po menijih da dobijo občutek kje je kaj.


Tu si vse lepo razložil. Talenti rabijo več deset ur vožnje, da poštekajo I-drive, antitalenti pa dobijo občutek po samo uri brez vožnje. Torej je razmerje glede dojemljivosti in motenja/zmožnosti upravljanja med vožnjo daleč več kot nekaj deset krat (po tvojih besedah), če hočeš, da te I-drive med vožnjo ne obremenjuje preveč. Tu celo še ne omenjamo sodobnih user-friendly konceptov. Kot da je BMW-ju vseeno za lastne stranke. Čemu je I-drive sploh potreben?

Še en promocijski balonček, za katerega se jasno ne sme priznati, da pušča. Pušča pa po mnenju večine, ne glede na to, kako tebi I-drive lepo sede. Why fix it if ain't broken?

PS - če bi BMW z I-drivom res hotel bil tako napreden, bi vsaj kot koncept lahko predstavil I-drive, projektiran na vetrobran, z upravljanjem preko zaznavanja premikanja očesnih zenic in/ali glasom.


Meni se zdi da je razlika če se voziš in uporabljaš funkcije ki jih potrebuješ (nekaj nastavitev v eni uri) ali pa še eno uro skupaj klikaš po menijih. In nikjer nisem napisal do bo po eni uri tipkanja vse obvladal, rekel sem da bo dobil občutek, da se revež ne bo zabil prvič ko bo pogledal dol z ceste. (če ma seveda tak antitalent sploh kaj na cesti za počet)

Meni se vseno zdi bolše gledati skoraj na cesto in vse opravljati u enim gumbom kot gledati po vseh gumbih od klime, radia in ostalega in klikati po njih.

Nevem kako lahko človek ki ne more delat z I-drivom na radiju zamenja postajo ko so pa tako majhne tipke. 5 sekund rabi da tipko najde pa še pol 15 sekund da jo prtisne.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
nai
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Sr jan 03, 2007 10:17 am

Napisal/-a nai Sr jan 03, 2007 1:48 pm

Nixxon je napisal/-a:Jah eni jih rabijo, drugi pa ne (oziroma eni jih doplačajo, drugi pa ne). ;)

K aerodinamiki nikakor ne pripomorejo. Kvečjemu h večji porabi goriva in hrupu. Osebno bi jih vseeno imel, nekako pašejo na karavana.


Pri bavarcih je potrebno totalno vse doplačat. Škoda, oziroma nesmiselno.
nai / avtomobilistični manijak
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Sr jan 03, 2007 10:40 pm

esem: Tistih par ki piše po avtomagazinih še zdaleč ni večina, poleg tega jih pa večina od teh ki pišejo sploh ne vozi avto dlje kot pol ure in potem oni pravijo da sistem "pušča"

Glede facelifta pa res upam da se bo dotaknil samo odbijačev in notranjosti, obliko posebej luči spreminjat bi blo neumno če se mene vpraša, ker je zdej odlično
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe jan 05, 2007 9:12 am

nai je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:Jah eni jih rabijo, drugi pa ne (oziroma eni jih doplačajo, drugi pa ne). ;)

K aerodinamiki nikakor ne pripomorejo. Kvečjemu h večji porabi goriva in hrupu. Osebno bi jih vseeno imel, nekako pašejo na karavana.


Pri bavarcih je potrebno totalno vse doplačat. Škoda, oziroma nesmiselno.


Smiselno je za tovarno, saj dobi dodaten denar za "bonbončke". Tako politiko pač furajo, ker jo lahko. Mislim da bi sleherni proizvajalec delal enako, pa naj bi bil to Renault, Honda, Lexus, Jaguar,... če bi kupci to sprejeli in doplačali, pa firma nebi izgubljala kupcev.
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Pe jan 05, 2007 1:57 pm

Ali malo provaktivno povedano, se bavarci ne trebajo zanašat na kupce ki jih bodo kupili samo zato, ker dobijo not mp3 radio, ogrevane sedeže, in kakšen ne potrebn oranžno obarvan svetlikast cup holder zastonj :shock:

:P
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe jan 05, 2007 2:06 pm

Tukaj gre za ekskluzivo.

Prodajni aduti BMWja niso ful opremljen avto za 3mioSIT (kot ima to npr. Renault, Hyundai,...), ampak drugje. Kvaliteta izdelave, udobje in športnost, eleganca, izgled. TO so njihovi prodajni aduti.
Slika
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Ne jan 07, 2007 2:14 pm

Nixxon moram se strinjat z vsakim tvojim postom. ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To jan 09, 2007 6:38 pm

Še notranjost:
Slika

dvobarvne vratne obloge:
Slika

nov menjalnik:
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To jan 09, 2007 6:51 pm

Skupaj s faceliftom pa je BMW predstavil tudi karavansko verzijo M5:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Rancid
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 576
Pridružen: To mar 16, 2004 11:56 am

Napisal/-a Rancid Ne jan 14, 2007 11:22 pm

Esem - še malo facelifta
Očitno se tudi pri BMW zavedajo, da osnovni design ni bil čisto na njihovem nivoju, če ga že kar vsako leto malo popravijo.


Mal si se zmotu, to je prvi Facelift od kar je BMW 5 (e60 se mi zdi) zunaj
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov