

Worldcarfans je napisal/-a:Scheduled for spring 2007
While DaimlerChrysler has already launched a restyled Mercedes E Class, BMW ‘s facelifted 5-Series and M5 are scheduled for released in spring 2007.
Here are the first photos showing undisguised prototypes of the facelifted 5-Series during a test drive in Munich. The first photo is showing the remodeled M5 with different air intakes in the front skirt, different headlights and upgraded dashboard and interior design. The standard 5-series is also getting new air intakes in the front skirt, a smoother rear skirt and a new automatic shift lever.
The photos are showing one M5 and various prototypes of the restyled standard 5-Series. The two shots of the interior and dashboard are from our files.
andrej777 je napisal/-a:
Vsak ki ma vsaj nekaj pameti bo po nekaj 10 urah vožnje z I-drivom pogruntal vse funkcije ki jih rabi da jih bo izbiral na slepo. Za tiste ki so pa taki antitalenti naj se pa prej za eno uro usedijo v avo pa tipkajo po menijih da dobijo občutek kje je kaj.
esem je napisal/-a:andrej777 je napisal/-a:
Vsak ki ma vsaj nekaj pameti bo po nekaj 10 urah vožnje z I-drivom pogruntal vse funkcije ki jih rabi da jih bo izbiral na slepo. Za tiste ki so pa taki antitalenti naj se pa prej za eno uro usedijo v avo pa tipkajo po menijih da dobijo občutek kje je kaj.
Tu si vse lepo razložil. Talenti rabijo več deset ur vožnje, da poštekajo I-drive, antitalenti pa dobijo občutek po samo uri brez vožnje. Torej je razmerje glede dojemljivosti in motenja/zmožnosti upravljanja med vožnjo daleč več kot nekaj deset krat (po tvojih besedah), če hočeš, da te I-drive med vožnjo ne obremenjuje preveč. Tu celo še ne omenjamo sodobnih user-friendly konceptov. Kot da je BMW-ju vseeno za lastne stranke. Čemu je I-drive sploh potreben?
Še en promocijski balonček, za katerega se jasno ne sme priznati, da pušča. Pušča pa po mnenju večine, ne glede na to, kako tebi I-drive lepo sede. Why fix it if ain't broken?
PS - če bi BMW z I-drivom res hotel bil tako napreden, bi vsaj kot koncept lahko predstavil I-drive, projektiran na vetrobran, z upravljanjem preko zaznavanja premikanja očesnih zenic in/ali glasom.
Nixxon je napisal/-a:Jah eni jih rabijo, drugi pa ne (oziroma eni jih doplačajo, drugi pa ne).![]()
K aerodinamiki nikakor ne pripomorejo. Kvečjemu h večji porabi goriva in hrupu. Osebno bi jih vseeno imel, nekako pašejo na karavana.
nai je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:Jah eni jih rabijo, drugi pa ne (oziroma eni jih doplačajo, drugi pa ne).![]()
K aerodinamiki nikakor ne pripomorejo. Kvečjemu h večji porabi goriva in hrupu. Osebno bi jih vseeno imel, nekako pašejo na karavana.
Pri bavarcih je potrebno totalno vse doplačat. Škoda, oziroma nesmiselno.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov