Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky To avg 30, 2005 6:53 pm

Ja tud mene zanima. Garant bo malo cenejši kot GTI. :D

Kako so pa kej podatki končne, 0-100, poraba, navor
The MAN
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To avg 30, 2005 8:37 pm

Takole nekako gredo podatki za 1.4 TSI z 170 konji:

0-100km/h: 7,9 sekund( kar dobro, ne?)

Prožnost v 5. prestavi: 80-120km/h: 8,0 s (precej dobro za 1400 ccm 8) )

Max hitrost: 220 km/h

Poraba po ECE: 9.6/5.9/7,2 ( da ponovimo standarde: mesto/"podeželje"/skupno)

Navor: 240Nm pri obratih:1750-4500. Zeeelo dobro za tako majhen motor.

Še nekaj podatkov o mašini: torej v nizkih obratih tlak dela kompresor in prispeva nekako 1,53 bara. Kompresor se preko bypass ventila in magnetne sklopke ki je montirana na vodno črpalko(s te pa gre jermen na kompresor-upam da sm prav razumel) odklopi do nekako 2400 obratov. Če je potreba po pospeševanju se vklopi lahko tudi do 3500, če računalniška pamet presodi da je potrebno. Višje deluje le in samo turbina(vrti se do 7000 rpm).
Še to: največji tlak doseže pri 1500 obratih in sicer 2,5 bara.
Navor in prožnost lahko primerjamo z 2300 ccm mašin, ki je seveda N/A.

140 konjska različica pride v začetku 2006 v Tourana, kasneje se preseli še v druge modele. V začetku 2006 bo na volju tut z DSG menjalnikom.

Tale motor zna kr brcat, sam škoda k ne bo turbo luknje. No sej po eni strani dobr, ker mašina ni namenjena predvsem športnikom, pač pa zmanjševanju porabe in manjšim emisijam. Kaki tuning bi znal sest.... :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky To avg 30, 2005 8:50 pm

No 170KM in 8s niti ni tko dobro. Verjetno je kriva teža avta. Drugače pa nevem kam so jih dali tiste konje. :D

170km in 9,7l/100km malo prelepo slišat (no upam da bo res tolk pil)

Max hitrost je OK.
Navor je OK

Bomo vidli še kaka cena bo.

LP
The MAN
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To avg 30, 2005 9:29 pm

Dobro 8 sekund. Pri turbo motorju se bo to mogoče občutil drugač, vendar upoštevaj avto ima cca. 1300 kg. Ni tok mal u bistvu.

Sicr pa upamo na Polo GTI z 1.6 Twincharged. 190 konjev(mogoče celo 240? Ehh to je preveč za cesto- bis e pokazala potreba po orožnem listu :con ). Hmm... :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
salesky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1561
Pridružen: Sr sep 10, 2003 8:41 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a salesky To avg 30, 2005 10:15 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Dobro 8 sekund. Pri turbo motorju se bo to mogoče občutil drugač, vendar upoštevaj avto ima cca. 1300 kg. Ni tok mal u bistvu.

Sicr pa upamo na Polo GTI z 1.6 Twincharged. 190 konjev(mogoče celo 240? Ehh to je preveč za cesto- bis e pokazala potreba po orožnem listu :con ). Hmm... :twisted:


No sej pravim zaradi teže zgubi tist pospešk. Ampak kot si reku da pri turbo motorju se to čuti drugače. SEveda se ampak to samo tebi, ko bo kak drug avto se bo vidlo pa drugače.

No ne razumet narobe, meni se tak motor dopade, samo če pa bo cena neka ogromna potem je to en shit.

LP
The MAN
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To avg 30, 2005 10:40 pm

Vem kaj hočeš rečt; filing je hud, števec pa noče in noče potrdit občutkov.

Cena: jst bi reku da bo primerlijva z 2.0 TDI, možno da dražje, ker je motor nov, v zelo malo modelih zaenkrat in je treba amortizirat stroške razvoja, ki najbrž niso bili majhni.
Slika
 
sanny
Novinec
 
Prispevkov: 407
Pridružen: To nov 30, 2004 2:06 pm
Kraj: koper

Napisal/-a sanny To avg 30, 2005 10:50 pm

za tiste ki so se veselili glede registracije:

ker motor spada med 1350-1800ccm pride registracija okoli 197000sit

če bi bil pa motor me 1800-2500ccm bi pa prišla okoli 205000sit

ni kaj dosti manjša registracija zaradi tega...sam cestne takse je mal manj...
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To avg 30, 2005 10:50 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Višje deluje le in samo turbina(vrti se do 7000 rpm)


Kompresor pa še vedno "teče" z motorjem in verjetno malenkost upočasnjuje mašino?

Če si prav predstavljam...
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To avg 30, 2005 11:00 pm

Ne, ne teče z motorjem, ker ga odklopi magnetna sklopka, ki je montirana na vodno pumpo. Upam da sm prav prebral na www.germancarfans.com.
Slika
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To avg 30, 2005 11:08 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Ne, ne teče z motorjem, ker ga odklopi magnetna sklopka, ki je montirana na vodno pumpo. Upam da sm prav prebral na www.germancarfans.com.


Aha za to potem služi tista magnetna sklopka. Me zanima potem kakšen je prehod iz delovanja kompresorja na turbino...
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr avg 31, 2005 7:39 am

Ne vem kako misliš prehod, ampak z vidika voznika bi mogu bit precej mehak. Turbina je nabrž relativno velika(nikjer sicr ne piše, ampak bi znala bit K23 ali K24), zato se zares zavrti pri ene 2500 rpm, takrat ko se začne ugašat kompresor ko ne da več vsega od sebe. Piše tut da motor nima čisto nič turbo luknje. Čisto nič.
Slika
 
Uporabniški avatar
krt206
Uporabnik
 
Prispevkov: 889
Pridružen: Ne mar 06, 2005 12:10 pm
Kraj: Kjer sem

Napisal/-a krt206 Sr avg 31, 2005 10:40 am

VW je spregovoril in uradno naznanil, da bo mali mlinček razgrajal s 125 kW (170KM), pri čemer mu bosta pomagali dve turbini. Navor bo segal do 240 Nm in bo na razpolago med 1750 in 4000 vrt./min.
Najvišja hitrost je izmerjena pri 220 km/h, drnec do z mesta do 100 km/h pa bo zmogel v 7,9 sekunde. Povprečna poraba bojda znaša 7,2 litra na 100 prevožnih kilometrov. Spomladi prihodnje leto bo nekoliko šibkejša različica tega motorja (103 kW) pristala tudi v Touranu, sčasoma pa naj bi povsem izpodrinila dvolitrsi FSI agregat.
Motorček bo kompatibilen z obstoječim DSG menjalnikom.


Slika
Slika
Slika
Slika
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx To sep 06, 2005 7:00 pm

Tud če je 1.4l ampak konjički so pa tapravi,sej Honda VTI ma 1.6l brez turbo pa 160KM pa je ubitačna
 
Uporabniški avatar
ThARippA
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:44 pm

Napisal/-a ThARippA Sr sep 07, 2005 5:22 pm

Slaba novica: golf GT bo samo 1500 evrov cenejši od enako opremljenega GTIja. Se pravi da bo res avto samo za tiste ki se hočejo vozit hitro in ceneje od enako hitrih, pa nočejo dizla. Samo se mi zdi, da bo za njih 140 KM varianta bolj zanimiva.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Sr sep 07, 2005 6:17 pm

ThARippA je napisal/-a:Slaba novica: golf GT bo samo 1500 evrov cenejši od enako opremljenega GTIja. Se pravi da bo res avto samo za tiste ki se hočejo vozit hitro in ceneje od enako hitrih, pa nočejo dizla. Samo se mi zdi, da bo za njih 140 KM varianta bolj zanimiva.


Kje si pa zvedel za to ceno?
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus Sr sep 07, 2005 6:23 pm

Če bi bil le motor slabši bi še šlo ampak kot vidm tut sedeži niso na podobnem nivoju tko, da nevem, če se ga najbl splača. Je pa poraba verjetno dost nižja.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Sr sep 07, 2005 6:26 pm

Cyrus je napisal/-a:Če bi bil le motor slabši bi še šlo ampak kot vidm tut sedeži niso na podobnem nivoju tko, da nevem, če se ga najbl splača. Je pa poraba verjetno dost nižja.


Motor slabši glede na kaj? Pa nivo kvalitete sedežev je preko slik težko ocenjevat ;)
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Sr sep 07, 2005 6:27 pm

Ma neupa bit samo 1500 manj :? mogoče dizl ne pa ta 1.4 ;)
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus Sr sep 07, 2005 6:50 pm

Spyker je napisal/-a:
Cyrus je napisal/-a:Če bi bil le motor slabši bi še šlo ampak kot vidm tut sedeži niso na podobnem nivoju tko, da nevem, če se ga najbl splača. Je pa poraba verjetno dost nižja.


Motor slabši glede na kaj? Pa nivo kvalitete sedežev je preko slik težko ocenjevat ;)


Slabši sm mislu glede na zmogljivost. Sicer maš prou, da je udobnost težko ocenjevat po slikah ampak lahko pa ocenim kateri so lepši.

Primerjalni slikci:
GOLF GT zici:
Slika
GOLF GTI zici:
Slika
Če pogledate ročko menjalnika je pri GTI prav tako lepša.

Pa še sliki armature:
GT:
Slika
GTI:
Slika

GTI ima tut drugačen volan.
Sej drugač se tut GTja ne bi branu :lol: .
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr sep 07, 2005 10:25 pm

Če bo taka cenovna razlika je brezveze :cry: ker že sam volan kot je v GTI-ju je 300EUR po tamalem :P bo mogu bit GT kr precej cenejši, okol 5 mio če ga bo kdo sploh povohal.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov