Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To okt 11, 2005 9:40 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:VW Fujton je vsekakor dobra limuzina, o tem ni dvoma. A manjka mu nekaj: tradicija. André Citroën je l. 1919 že sestavljal luksuzne avtomobile, ko je VW-jev idejni oče Adolf H. še jagal brhke blondinke (ali blondince, kaj veš...) po Münchnu.

LP,
Joie


Bomo vidli kako se bo prodajal novi C6 pa bomo lahko pol primerjali s Phaetonom. Kar se tiče pa debate o samem C6 pa ma le ta namenjen svojo temo, sam tok da se ne bo v tej temi kej preveč off-topic govorilo :)
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Media3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Po jan 03, 2005 8:49 pm

Napisal/-a Media3 To okt 11, 2005 9:45 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:VW Fujton je vsekakor dobra limuzina, o tem ni dvoma. A manjka mu nekaj: tradicija. André Citroën je l. 1919 že sestavljal luksuzne avtomobile, ko je VW-jev idejni oče Adolf H. še jagal brhke blondinke (ali blondince, kaj veš...) po Münchnu.

LP,
Joie

To je pa zgodovinska razlaga. :roll: Čudn da ne rečeš, da so vozniki VW nac... :evil:
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To okt 11, 2005 10:33 pm

Spyker je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:VW Fujton je vsekakor dobra limuzina, o tem ni dvoma. A manjka mu nekaj: tradicija. André Citroën je l. 1919 že sestavljal luksuzne avtomobile, ko je VW-jev idejni oče Adolf H. še jagal brhke blondinke (ali blondince, kaj veš...) po Münchnu.

LP,
Joie


Bomo vidli kako se bo prodajal novi C6 pa bomo lahko pol primerjali s Phaetonom. Kar se tiče pa debate o samem C6 pa ma le ta namenjen svojo temo, sam tok da se ne bo v tej temi kej preveč off-topic govorilo :)


Saj govorimo o Fujtonu, ki ga primerjamo z ostalimi. C6 ne bo komercialni uspeh, bo pa še ena legenda, medtem ko Fujton ne bo ne eno ne drugo.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To okt 11, 2005 10:36 pm

Media3 je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:VW Fujton je vsekakor dobra limuzina, o tem ni dvoma. A manjka mu nekaj: tradicija. André Citroën je l. 1919 že sestavljal luksuzne avtomobile, ko je VW-jev idejni oče Adolf H. še jagal brhke blondinke (ali blondince, kaj veš...) po Münchnu.

LP,
Joie

To je pa zgodovinska razlaga. :roll: Čudn da ne rečeš, da so vozniki VW nac... :evil:


Niso nacisti, so pa belogardisti... daj no, hecam se ;) .
 
Uporabniški avatar
Zzooommm
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 627
Pridružen: Ne feb 27, 2005 10:38 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Zzooommm To okt 11, 2005 11:33 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:VW Fujton je vsekakor dobra limuzina, o tem ni dvoma. A manjka mu nekaj: tradicija. André Citroën je l. 1919 že sestavljal luksuzne avtomobile, ko je VW-jev idejni oče Adolf H. še jagal brhke blondinke (ali blondince, kaj veš...) po Münchnu.

LP,
Joie

Joj, zelo smešno, sploh tisto z Adolfom :roll:

Sicer pa se mora tudi tradicija luksuzne limuzine nekje začeti. Pač, Phaeton je bil prvi, sklepam, da mu bodo sledili še drugi. Zaslužek gor ali dol - Izkušnje, ki so si jih nabrali pri izdelavi le-tega sigurno ne bodo šle v nič - in to je the big picture, ne pa uspeh/neuspeh enega modela.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr okt 12, 2005 6:49 am

To kar je napisal Joie je čisto res. Glavna ovira pri nakupu je renome "ljudskega avta". Pa ne zdej mislit da tabogatejši mislijo kot mi, da je VW že ful luksuz ker so Golfi tolk opremljeni, pa Passati vedno večji. VW ima še vedno pridih "navadnega avta", kar pa v svetu ekskluzive ni zelo dobrodošlo. Mogoče jim bo čez čas ratalo, ampak vedno sem mislil da ima VAG za take stvari Audi. Kaj bo pa z njim?

Aja, idejni oče VWjevega prvega modela je bil Adolf, tega ne morete zanikat, pa čeprav ga je zdizajniral Porsche. In da dajete Joie-ju kontre s tem da omenjate model njegove priljubljene znamke se mi zdi bedno. Navsezadnje ga ni prej niti z besedo omenil.

Kar se kvalitete Phaetona tiče je baje res vrhunska, da se ne more primerjat s 740d in A8 TDI je pa nekako očitno, glede na to da ima W12 kar orenk močnejšo mašino.

Po drugi strani so pa stroški servisov katastrofa baje, daleč najdražji od konkurence. Očitno se gredo tu Renojevo foro, avto je cenejši, so pa zato servisi dragi. Nekje mora tovarna noter prinest denar.

Nekaj iz nekega drugega foruma (mislim da celo nek VWjev):

Izpoved Zvoneta (v švici je glavni "majster" pri enem od VW servisov):

No danes sem mel cast osebno spet malo kljuce v roke prijet i seveda poservisirat Phaeton 6.0 W12, seveda avto se ni koncan , ker je res ogromno dela, plus nismo meli vsega materijala tako da sem komaj nekaj delov dobil danes zvecer ob 16h in nekaj se jutri ob 9.30

Za zamenjat je bilo

12 Sveck
2 Filtra za zrak
2 Filtra za notranjos
1 olnji filter
Diski in Ploscice spredaj
Diski in ploscice zadaj
Olje za Avtomat ( samo letniki 2002 in 2003)
_________________________________________

Od tekocin je bilo nalito
11,8 l Longlife olja
6 litrov tekocine za stekla
2 litra zavorne tekocina ( menjava tekocine)
4 litre olja za avtomat


Skupna vrednost celega servisa z materijalom je med 5500 in 6000 CHF kar je v SIT ca med 870k in 950k SIT

Zavore spredaj samo diski so 1500 CHF
ploscice spredaj so 600 CHF ( je 8 Ploscic)

Ploscice zadaj so 150 CHF
Diski zadaj so 650 CHF
12 Sveck je 360 CHF
in Olje je 350 CHF

Za servis je predpisano skoraj 5 ur + pol ure zamenjava tekocine za zavore
+ pol ure OBD meritev izpusnih pplinov
+ uro in pol za sprednje zavore
+ uro in pol za zadnje zavore
+ pol ure menjava olja za avtomat

Pomeni vsega skupaj je dobrih 9 ur dela
9 ur za tak avto pride se dodatnih 1800 CHF za roke



da bi vsak dan en tak avto servisiral bi hitro si lahko pet takih privosco, seveda stranka prvih 100k km neplaca materijala in dela ampak samo tekocine, in teh je tuudi za dobrih 500 chf ( ca. 75k sit), ampak kar glava boli k sem cifre vidu.

LP
Zvone


Servis pri 60000km

vir: http://vw-audi-club.si


Ter še nekoga ki pozna lastnika ene od teh zadev:

Enega poznam, W12, avto še ni imel nobenega izrednega servisa, razen ekspanzijske posode. Drugače je pa kar jeba za vzdrževanje, samo prednje ploščice stanejo 80.000 sit, jih je pa 4 v 8 batnih čeljustih :eek
Drugače je pa avto prava potovalna limuzina, elektrike pa toliko, da sem 10 min. porabil samo zato, da sem prestavil sedež in ugasnil klimo. Saj potem ko ugotoviš sistem gre, ampak lahko bi se cel dan igral z tipkami. W12 + quattro pa vleče nenormalno :eek


Phaeton ima aktivno zracno vzmetenje (avto lahko tudi dvignes/spustis za cca. 15 cm). Kar se porabe tice (12 cyl.) so tam tam.Vozil sem 760il - povp. poraba. 24.5l/100 km. Kolega ima Phaetona 6.0, porabo ima okoli 18-20l (ne vozi počasi). Pa Phaeton je še 4 motion.
Avtu se spredaj lušči barva kot pri kakšnem starem yugotu. V notranjosti je crickov malo morje, podvozje je sicer o.k....vendar glasno.
Je pa res, da je lesa notri za malo brunarico.
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Sr okt 12, 2005 3:36 pm

splash je napisal/-a:lej tkole je. jst se ne bom kregal, upam da se tud drugi ne bodo. ampak recimo poznam lastnika bmw 740d, pa lastnika audija 4.0 tdi a8, pa sta sama priznala, pa se dokaj visoko nosita, da je bolj prav da bmw 7 pa audi a8 težje konkurira phaetonu. tle nimam nč veze s tem kdo ma kaj, al pa kdo je imel. res pa je da mercedes s se mu postavi ob bok, po udobju, vsaj tanov. res je dober. aja, kaj misliš da vozi direktor porscheja slovenije?
phaetona w12, pa touarega. čeprav zdj se mislm da oni w12 prodaja.pač človek že ve kaj je dobro. Very Happy


Po kvaliteti se mi zdi da je od teh bmw najslabsi (kar sploh ne pomeni da je kvaliteta slaba!!!- da ne bo ker slucajn zdej se tega deskutiru)

Zdej pa kaj sem jaz prej hotel dosezti:

Prvo 2003, pol pa 2004
Mercedes S: 72,970 ------------57,699
Audi A8: 21,748------------ 22,429
BMW 7: 55,314------------ 41,081
VW Pheaton: 5,885 ------------5,485

Evo ti (zame) edino šibko točko tega avtomobila
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr okt 12, 2005 4:22 pm

Me zanima, koliko se je prodalo Lexus LS-ov.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Sr okt 12, 2005 4:31 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Me zanima, koliko se je prodalo Lexus LS-ov.

LP,
Joie

Na zalost so v reviji cene najdrazjih avtomobilov, in letna izdelava super luksuznih avtomobilov....wtf so pol ferrari, 911, lambo, aston, bently, in masarati pod super luksuznimi notr? :?: Pa verjetn bi se Lexus lohk steu namest njih? Ja no, jst bi vse na listu prej vzeu
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe okt 14, 2005 7:20 pm

Pomoje so pa samo pisali velikoserijske avtomobile, kar pa razni Ferrariji in podobno niso.
Slika
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For So okt 15, 2005 7:45 pm

Glavni krivec za trenutno (slabo) stanje v Volkswagnu je bivši, preveč autoritativni šef Ferdinand Piech. On je vse to zakuhal, hotel je iz Volkswagna narediti Mercedes :roll: , in je zelo zapostavil ljudske modele v koncernu. Zato imajo zdaj manjše dobičke. Ogromno denarja so vložili v Phaetona, Tuarega, z nakupom Laburginija, Bugatija, Bentleya a za razvoj ljudskih avtomobilov je ostalo bolj malo. Npr. Touran je prišel na trg vsaj 4 letno zamudo, tale Fox je pa tudi en "Brazilc"(če ga primerjaš z konkurenco), Pheaton (Feton se baje bere, ne Fujton! :? ), je pa tudi prodajni polom že zaradi tega ker je direktna konkurenca Audiju A8, edino kar ni iz aluminija...to mu pa tudi največ očitajo....baje je ful pretežek in samim tim veliko drugih "stranskih učinkov" ima.
Filozofija tega blesavega Ferdinanda je bila, kao da bi Pheaton bil konkurenca Mercedesu S,a Audi naj konkurira BMW-u 7 :shock: :roll: ...kar nekaj.....i****!
Danes sem spet prebral da bo moral zapustiti še mesto predsednika nadzornega sveta v Volkswagnu zaradi sorodstvenih vezi z Porsche-om. Porsche baje kupuje delež pri VW-u in ni primerno da bi on še zmeraj bil na tem mestu.
Gre se za nakup 20% deleža vrednega 3,3 miljarde €.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Ne okt 16, 2005 12:05 am

For2 je napisal/-a:...Pheaton (Feton se baje bere, ne Fujton!...


Fajton, ne Feton :D
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Ne okt 16, 2005 12:37 pm

Spyker je napisal/-a:
For2 je napisal/-a:...Pheaton (Feton se baje bere, ne Fujton!...


Fajton, ne Feton :D

Jst sm pa Fiton slisal :lol: :lol:
 
darwin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:05 pm

Napisal/-a darwin Ne okt 16, 2005 3:20 pm

Tomcatter je napisal/-a:
Spyker je napisal/-a:
For2 je napisal/-a:...Pheaton (Feton se baje bere, ne Fujton!...


Fajton, ne Feton :D

Jst sm pa Fiton slisal :lol: :lol:

Phaeton, sin zemljanke in rimskega boga sonca, Apolona, je želel dokazati prijateljem, da je res Apolonov sin. Obljublil jim je, da bo peljal očetovo kočijo (s katero je vozil sonce) po nebu in tako pokazal, da je Apolonov sin. Pri očetu je to željo izprosil in oče mu je dal natančna navodila, kako naj to stori. Phaeton je na začetku res ubogal navodila, kmalu pa je postal pogumen in skrenil je s poti. Preveč se je pribižal zemlji in tako izsušil reke. Ljudje so se ustrašili in začeli kričati. Prebudili so Jupitra, glavnega rimskega boga, ki je videl, kaj se dogaja in je Phaetona zaletel. Phaeton je umrl in postal simbol za neposlužnost.
Volkswagen je imel pri izbiri imena v mislih prav Phaetonovo zgodbo. Tako se Phaeton bere Feton, s povdarjenim dolgim in širokim e (strešica nad e-jem). Beseda je latinskega izvora. Ph je diftong, ki se bere f, ae pa je diftong, ki se bere kot dolgi e (kot v besedi teta).
Torej Phaeton se ne bere fajton, ne fejton, ne fujton, ne faton, ampak feton.

Celotno zgodbo v Phaetonu lahko preberete v Schwabovih Najlepših antičnih pripovedkah.
Licet volare si in tergo aquilae volat.
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Ne okt 16, 2005 3:48 pm

imaš prav, sam men je vedno bolj se slišalo fejtn
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Ne okt 16, 2005 4:53 pm

Jaz se pa strinjam s Forom.. ;)
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Ne okt 16, 2005 6:06 pm

Phaeton je čudovito izdelan in udoben avtomobil, njegova glavna hiba pa je ne znamka, pač pa teža. Avtomobil, ki tehta 2400 kg (ob primerljivem motorju 500 kg več od A8) pač ne bo huda prodajna uspešnica. To, da je znamka Volkswagen pač odvrne populacijo nesamozavestnežev, ne pa avtomatično vseh kupcev (sam bi vozil tudi Zetorja, če bi izdali najboljšo limuzino na trgu).

Lp
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne okt 16, 2005 8:53 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
Spyker je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:VW Fujton je vsekakor dobra limuzina, o tem ni dvoma. A manjka mu nekaj: tradicija. André Citroën je l. 1919 že sestavljal luksuzne avtomobile, ko je VW-jev idejni oče Adolf H. še jagal brhke blondinke (ali blondince, kaj veš...) po Münchnu.

LP,
Joie


Bomo vidli kako se bo prodajal novi C6 pa bomo lahko pol primerjali s Phaetonom. Kar se tiče pa debate o samem C6 pa ma le ta namenjen svojo temo, sam tok da se ne bo v tej temi kej preveč off-topic govorilo :)


Saj govorimo o Fujtonu, ki ga primerjamo z ostalimi. C6 ne bo komercialni uspeh, bo pa še ena legenda, medtem ko Fujton ne bo ne eno ne drugo.

LP,
Joie

C6:
za ene legenda
za druge oblikovalska polomija
- o finančnem polomu bomo pa govoril čez nekaj let- ali pač ne
lp
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Po okt 17, 2005 8:17 am

PureTNT je napisal/-a:Phaeton je čudovito izdelan in udoben avtomobil, njegova glavna hiba pa je ne znamka, pač pa teža. Avtomobil, ki tehta 2400 kg (ob primerljivem motorju 500 kg več od A8) pač ne bo huda prodajna uspešnica. To, da je znamka Volkswagen pač odvrne populacijo nesamozavestnežev, ne pa avtomatično vseh kupcev (sam bi vozil tudi Zetorja, če bi izdali najboljšo limuzino na trgu).

Lp


Točno to je tudi moje mnenje.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov