To kar je napisal Joie je čisto res. Glavna ovira pri nakupu je renome "ljudskega avta". Pa ne zdej mislit da tabogatejši mislijo kot mi, da je VW že ful luksuz ker so Golfi tolk opremljeni, pa Passati vedno večji. VW ima še vedno pridih "navadnega avta", kar pa v svetu ekskluzive ni zelo dobrodošlo. Mogoče jim bo čez čas ratalo, ampak vedno sem mislil da ima VAG za take stvari Audi. Kaj bo pa z njim?
Aja, idejni oče VWjevega prvega modela je bil Adolf, tega ne morete zanikat, pa čeprav ga je zdizajniral Porsche. In da dajete Joie-ju kontre s tem da omenjate model njegove priljubljene znamke se mi zdi bedno. Navsezadnje ga ni prej niti z besedo omenil.
Kar se kvalitete Phaetona tiče je baje res vrhunska, da se ne more primerjat s 740d in A8 TDI je pa nekako očitno, glede na to da ima W12 kar orenk močnejšo mašino.
Po drugi strani so pa stroški servisov katastrofa baje, daleč najdražji od konkurence. Očitno se gredo tu Renojevo foro, avto je cenejši, so pa zato servisi dragi. Nekje mora tovarna noter prinest denar.
Nekaj iz nekega drugega foruma (mislim da celo nek VWjev):
Izpoved Zvoneta (v švici je glavni "majster" pri enem od VW servisov):
No danes sem mel cast osebno spet malo kljuce v roke prijet i seveda poservisirat Phaeton 6.0 W12, seveda avto se ni koncan , ker je res ogromno dela, plus nismo meli vsega materijala tako da sem komaj nekaj delov dobil danes zvecer ob 16h in nekaj se jutri ob 9.30
Za zamenjat je bilo
12 Sveck
2 Filtra za zrak
2 Filtra za notranjos
1 olnji filter
Diski in Ploscice spredaj
Diski in ploscice zadaj
Olje za Avtomat ( samo letniki 2002 in 2003)
_________________________________________
Od tekocin je bilo nalito
11,8 l Longlife olja
6 litrov tekocine za stekla
2 litra zavorne tekocina ( menjava tekocine)
4 litre olja za avtomat
Skupna vrednost celega servisa z materijalom je med 5500 in 6000 CHF kar je v SIT ca med 870k in 950k SIT
Zavore spredaj samo diski so 1500 CHF
ploscice spredaj so 600 CHF ( je 8 Ploscic)
Ploscice zadaj so 150 CHF
Diski zadaj so 650 CHF
12 Sveck je 360 CHF
in Olje je 350 CHF
Za servis je predpisano skoraj 5 ur + pol ure zamenjava tekocine za zavore
+ pol ure OBD meritev izpusnih pplinov
+ uro in pol za sprednje zavore
+ uro in pol za zadnje zavore
+ pol ure menjava olja za avtomat
Pomeni vsega skupaj je dobrih 9 ur dela
9 ur za tak avto pride se dodatnih 1800 CHF za roke
da bi vsak dan en tak avto servisiral bi hitro si lahko pet takih privosco, seveda stranka prvih 100k km neplaca materijala in dela ampak samo tekocine, in teh je tuudi za dobrih 500 chf ( ca. 75k sit), ampak kar glava boli k sem cifre vidu.
LP
Zvone
Servis pri 60000km
vir:
http://vw-audi-club.si
Ter še nekoga ki pozna lastnika ene od teh zadev:
Enega poznam, W12, avto še ni imel nobenega izrednega servisa, razen ekspanzijske posode. Drugače je pa kar jeba za vzdrževanje, samo prednje ploščice stanejo 80.000 sit, jih je pa 4 v 8 batnih čeljustih :eek
Drugače je pa avto prava potovalna limuzina, elektrike pa toliko, da sem 10 min. porabil samo zato, da sem prestavil sedež in ugasnil klimo. Saj potem ko ugotoviš sistem gre, ampak lahko bi se cel dan igral z tipkami. W12 + quattro pa vleče nenormalno :eek
Phaeton ima aktivno zracno vzmetenje (avto lahko tudi dvignes/spustis za cca. 15 cm). Kar se porabe tice (12 cyl.) so tam tam.Vozil sem 760il - povp. poraba. 24.5l/100 km. Kolega ima Phaetona 6.0, porabo ima okoli 18-20l (ne vozi počasi). Pa Phaeton je še 4 motion.
Avtu se spredaj lušči barva kot pri kakšnem starem yugotu. V notranjosti je crickov malo morje, podvozje je sicer o.k....vendar glasno.
Je pa res, da je lesa notri za malo brunarico.