metallic je napisal/-a:Kaj pa vem, na nemškem testu (autobild) ga je sesula čist vsa poševnooka konkurenca.

Ne vem kaj so ocenjeval, ampak večinoma so bli povsod uspred japončki&co.
Na top gearu je pa dobu (tko kot 1ka) novo značko: peace of shit with BMW badge on it...

:P
No, ne vem, terenci me ne zanimajo, sploh pa ne bmw, tko da, pač povem to kar sm vidu/slišu...

V kategoriji, kjer se ocenjujejo vozne lastnosti na cesti (asfaltu) težko najdejš primeno dobrega, boljšega praktično nemogoče - blizu mu je recimo FORESTER
Terenske lastnosti so slabše od večine konkrentov - slabša je recimo HONDA CR-V.
Ampak - treba se je zavedat, da je "doma" na asfaltu, kjer prepriča z odlično vozno dinamiko, lega na cesti, vodljivost, visoka končna in posledično potovalna hitrost, pospeški, prožnost (večja od konkurence s primerljivimi pogonskimi agregati) že pri 2,0 d različici - pač tipičn BMW, terenske vozne lastnosti so "prepustili" ostali konkurenci - ampak kot rečeno, večina lastnikov tja sploh ne "zaide".
Sploh pa je pri SUV-jih težko najti primerno kombinacijo dobrih voznih lastnosti tako na terenu kot na cesti. Proizvajalci pa ta "problem" rešujejo vsak na svoj način
LP