Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Ne mar 26, 2006 2:33 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Voznik Audija bo pomislil na Autobahn, voznik Alfe na Monico Belucci (in bo takoj s cvišngasom dal dol v tretjo), voznik Citroëna bo pomislil na Champs Elysee, voznik Chryslerja bo pomislil na zapuščeno pumpo nekje v Arizoni, S ČIM ZA BOGA pa se bo identificiral voznik korejca?


Ma scim se pa bo Japonc? Kopirajo ze od vsega zacetka od vseh. Prvo so od ameriskih muscle carjev, zdej evropejce. Ma ko jih j**e, nimajo svoje glave sploh in zaradi tako zvane kvalitete so najbolsi. A lepo vas prosm. Ovce brez kakrsnega koli svojega mislenja. :) Zarad mene se lahk prodajajo 100x bols kakor kerakoli znamka z dušo in individualnostjo, se zmer bom raje kupil to, kakor pa multipraktik za rajo, ki je vse tako ali tako eno oglasevanje (subliminalno).
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Ne mar 26, 2006 2:33 pm

Američani in Avstralci istovetijo malo s pocenim, zato majhni dragi evropski avtomobili tam nimajo šans (razen izjem kot je Mini, pa še ta ima povsem nišno vlogo), ampak jim ustrezajo Accenti, Rioti in Aveoti.

Tudi velika večina jih razmišlja, da za isti denar kot osnovnega 325i dobi že full-size V8 terenca. Vendar tudi to se počasi spreminja.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Ne mar 26, 2006 2:38 pm

joie, ne pozabt, da so evropski avtomobili v ameriki precej cenejši kot v evropi. Recimo m3 (za opremo ne vem) je koštal cca 45k$, torej manj kot 9M. ;)
Niti ne gre zato, da bi bli ervopski avtomobili tko dražji, pa tut ni to, da bi kupoval samo velike avtomobile, sam poglej si kolk civicov in karjol so že prodal... :shock: Tut takrat, ko je bla galona bencina "zastonj"...

Anyway, who cares about yenks... :-P
 
Uporabniški avatar
djoti
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr avg 31, 2005 1:46 pm
Kraj: anhovo

Napisal/-a djoti Ne mar 26, 2006 3:02 pm

[quote="Joie de vivre!"] S ČIM ZA BOGA pa se bo identificiral voznik korejca?[/quote]
:bow
Identificiral se bodo s tem da njihovi avtomobili brez varnosti in iz poceni kosja ki ga izdelujejo rižki al pa z geslom " raje grem peš kot s svojim avtomobilom" :D <- hec hec

Japonic pa itak kopirajo vse od evropejcu oz. jim rišejo avte evropejski inžineri,
in potem se hvalijo s tehnologijo. noben pa ne omeni citroena (in ostalih) , ki je razvil veliko tehnologije od zračnega vzmetja do trka z pešcem v novem c6 in še bi naštevali, ali pa naprimer ostalih firme 3 valni dizelski agregati, motorji koncepta psa in benvejev 7stopenjski menjalnik ki je bi pred japonskim zrisan samo niše vgrajen v avte,...
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Ne mar 26, 2006 3:11 pm

Ti si tukaj nastel samo "navadne" izdelovalce, ki so kaj izumili. Sicer si pozabil na common rail by FIAT itd. Da ne omenjamo Porschejev, Ferrarijev, Buggatija, Lambota itd. Res ne vem kva je dan danes tok ql na japoncih. Mislm, razen F&F, NFS in take bedarije.
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar Ne mar 26, 2006 3:16 pm

Dejch je napisal/-a:Ti si tukaj nastel samo "navadne" izdelovalce, ki so kaj izumili. Sicer si pozabil na common rail by FIAT itd. Da ne omenjamo Porschejev, Ferrarijev, Buggatija, Lambota itd. Res ne vem kva je dan danes tok ql na japoncih. Mislm, razen F&F, NFS in take bedarije.

V bistvu je edina zadeva, ki so jo izumili japonci t.i. neonke&ledice tuning. :roll:
Na enkrat je brutalnost avta postala odvisna od količine plastike in poliestra navešenega na avto.
 
Uporabniški avatar
djoti
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr avg 31, 2005 1:46 pm
Kraj: anhovo

Napisal/-a djoti Ne mar 26, 2006 3:18 pm

ja se popolnoma strinjam s tabo dejch
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne mar 26, 2006 3:29 pm

kva mene briga kdo je izumu common rail, zračno vzmetenje, abs,...........
če bom dobu bolši avto za manj denarja ga bom kupu- pa tud če bo to korejc, japonc, amerikanc, italjan, francoz, nemc,...
dejstvo je da dva ne morta pogruntat iste zadeve- najprej se izum pojavi predvsem v večjih - prestižnih avtomobilih- tko lahko nižje cenovnega korejca prej proizvedejo sz inovacijo kot matočna tovarna, ki je izdelala inovacijo, malčka- ker potem pri tej firmi nič ne vstane velikim ;)
lp
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Ne mar 26, 2006 3:47 pm

Problem je v tem, ker ne dobis boljsi avto. To je danes nemogoce skoraj za vsaki segment. So pa cenejsi, posebej, ce vstejes serijsko opremo. In to je tisto, kar masovno privlaci rajo. Sicr nimam proti korejcem ne japoncem (even drive one), samo tale trendy zadeva z zanesljivostjo je pa ze cez vse meje. Enostavno je urbana legenda in nic drugega, ki je najbolj prisotna iz marketinga. Sploh pa, kje so bili te podporniki japoncev in korejcev 10 let nazaj? Nikjer. Se ni ne govorilo o vecnosti, ne o ceni in bi za tisti cas jih se najbol resno jemal. Ampak sedaj, ko je pa prakticno vsak japonski avto izdelan kjerkoli in masovno, bi pa rekel samo to: dream on. Pa tudi niso vec tako ugodni, zato so korejci zdej v napadu.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Ne mar 26, 2006 11:54 pm

A je***** evro loverji...
Identificirate se z neko značko!!! Madona moreš bit nesamozavesten da rabiš značko za simbol davnine :roll:

OK, če že kupujete razne imidže itd, itd pa dajmo par primerov:
Zakaj nebi pri Mistubishiju razmišljal o enem najboljših letal druge svetovne vojne ki so se ga bali vsi ameriški piloti od filipinov do Havajev? Zakaj nebi ob isti znamki pomsilili na odličnost njihovih rally specialk? Zakaj nebi ob Subaruju pomislili na edino načelno znamko ki se še pri dizlih drži bokserskih motorjev? Če se že gremo simboliko, edino pravo simboliko nosijo ravno znaki japonskih izdelovalcev kot je recimo Mazda ali oba prej omenjena! Ne pa neke izreze zobnikov itd. :roll:

Pa ne mi govorit o nekih tradicijah ko večino delov naredijo v državah tretjega sveta ki jih nato v EU sestavijo skupaj roboti ter priseljenci iz afrike in turčije v ravno tolikšnjih masah kot njihove japonske in korejske sokolesnike. Stroški so skoraj enaki kot v koreji ali drugod samo da vam zaračunajo še malo več zraven zaradi "tradicije" pa zaradi elizejskih poljan in konjev pa levov... :bonk

Pri raznih Dewoojih in ševrolejih stalno neki pljuvate to in ono, pa varnost pa levo to in desno sem. Ste kdaj pomislili da si nekdo preposto ne more privoščit kupovat imidža? Da rabi avto kot je Aveo ali Logan, nov avto ne neke prešvercane pasate da bo na prave servisu dal pol plače. Ljudje rabijo nove poceni in zanesljive avtomobile s katerimi pridejo od A-B in se nimajo časa in denarja zajebavat z reklamacijami na alfah in peugotih za 2X toliko cene. Pomislite da so tam zunaj ljudje ki nimajo denarja in ne volje da bi vlagali vse v avtomobile.

Očitno nimate več relavntih argumentov, ker vas očitno mamijo riževi kolački in je neko subjektivno govno edino kar vam je ostalo za žvečit!

Konec koncev vse skupaj brezveze ker itak ne bomo nikogar nikamor prestavli.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po mar 27, 2006 9:02 am

Simboliko nosijo japonski izdelovalci?!?

Vsi povrsti imajo umetne simbole, ustvarjene pred nekaj leti. Še 15 let nazaj so vsi imeli napise namesto znakov. Če je to zate dobra simbolika, potem ti bog pomagaj.

Nišan, štirje krogi, dva zobnika, levček, propeler itd. itd., vse je sila izrazno, predvsem pa prepoznavno. Azijski znaki so vsi interpretacije na isto temo, to je kako zapolniki ovalni krog.

In poceni avtomobile dobiš tudi v Evropi.

Saj ne rečem, niso slabi ali so celo dobri avtomobili, vendar jaz še vedno prisegam na heritage. To je tako kot živeti v umetni ljubljanski soseski napram vasici pri Škofji Loki. V prvem primeru si številka, v drugem pa človek.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po mar 27, 2006 9:22 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Simboliko nosijo japonski izdelovalci?!?

Vsi povrsti imajo umetne simbole, ustvarjene pred nekaj leti. Še 15 let nazaj so vsi imeli napise namesto znakov. Če je to zate dobra simbolika, potem ti bog pomagaj.

Nišan, štirje krogi, dva zobnika, levček, propeler itd. itd., vse je sila izrazno, predvsem pa prepoznavno. Azijski znaki so vsi interpretacije na isto temo, to je kako zapolniki ovalni krog.

In poceni avtomobile dobiš tudi v Evropi.

Saj ne rečem, niso slabi ali so celo dobri avtomobili, vendar jaz še vedno prisegam na heritage. To je tako kot živeti v umetni ljubljanski soseski napram vasici pri Škofji Loki. V prvem primeru si številka, v drugem pa človek.

LP,
Joie

tolaž se da si človek- neki se ne zavedaš tud ljubljana ni bila umetno narejena- je imela pa boljše pogoje za razvoj
kar se tiče zgoraj je replika name- da ne dobiš boljšega avtomobila- jst sm rekel da bom kupil avto, ki mi bo največ nudil za svoj denar
lp
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Po mar 27, 2006 10:49 am

Templar je napisal/-a:A je***** evro loverji...
Identificirate se z neko značko!!! Madona moreš bit nesamozavesten da rabiš značko za simbol davnine :roll:

OK, če že kupujete razne imidže itd, itd pa dajmo par primerov:
Zakaj nebi pri Mistubishiju razmišljal o enem najboljših letal druge svetovne vojne ki so se ga bali vsi ameriški piloti od filipinov do Havajev? Zakaj nebi ob isti znamki pomsilili na odličnost njihovih rally specialk? Zakaj nebi ob Subaruju pomislili na edino načelno znamko ki se še pri dizlih drži bokserskih motorjev? Če se že gremo simboliko, edino pravo simboliko nosijo ravno znaki japonskih izdelovalcev kot je recimo Mazda ali oba prej omenjena! Ne pa neke izreze zobnikov itd. :roll:

Pa ne mi govorit o nekih tradicijah ko večino delov naredijo v državah tretjega sveta ki jih nato v EU sestavijo skupaj roboti ter priseljenci iz afrike in turčije v ravno tolikšnjih masah kot njihove japonske in korejske sokolesnike. Stroški so skoraj enaki kot v koreji ali drugod samo da vam zaračunajo še malo več zraven zaradi "tradicije" pa zaradi elizejskih poljan in konjev pa levov... :bonk

Pri raznih Dewoojih in ševrolejih stalno neki pljuvate to in ono, pa varnost pa levo to in desno sem. Ste kdaj pomislili da si nekdo preposto ne more privoščit kupovat imidža? Da rabi avto kot je Aveo ali Logan, nov avto ne neke prešvercane pasate da bo na prave servisu dal pol plače. Ljudje rabijo nove poceni in zanesljive avtomobile s katerimi pridejo od A-B in se nimajo časa in denarja zajebavat z reklamacijami na alfah in peugotih za 2X toliko cene. Pomislite da so tam zunaj ljudje ki nimajo denarja in ne volje da bi vlagali vse v avtomobile.

Očitno nimate več relavntih argumentov, ker vas očitno mamijo riževi kolački in je neko subjektivno govno edino kar vam je ostalo za žvečit!

Konec koncev vse skupaj brezveze ker itak ne bomo nikogar nikamor prestavli.


Podpis... Pa da se jst pristavim piskercek.

O zanesljivosti nebom pisal vec ker je vse jasno in bom samo vzburil tiste ki si zatiskajo oci...

Se ene par razlogov zakaj so meni jap avti vsec.

1.) Honda accord 2.0 - 155KM solidna oprema (avt. klima (dvoconska), lite feltne ipd. ) 5.300.000
audi a4 1.6 - 102KM nobene opreme, osnovni paket (serijsko el odpiranje sip samo spredaj :D ) 5.800.000

2.) Mitsubishi lancer EVO - 9.200.000
TASTAR MODEL (!) bmw 325ci - 9.500.000

3.) alfa GT 3.2- 8.700.000
mazda rx8 revolution L - 8.400.000

4.) MB SLK 200 K - 163 KM - 9.800.000
nissan 350Z - 300KM- cca. 10.000.000 (odvisno od paketa opreme)

Za isto ceno prodajajo bolsi avto ---> japonski avti boljsi od evropskih (za nekatere audi fane evropejskih)

A moram se naprej pisat al ste dojel ze pocasi? (aja pa glede kopiranja japoncev, 60% tehnologije ki jo boste danes uporabljali so razvili japonci, to je moja ocena :D )
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po mar 27, 2006 11:48 am

Saj ti noben ne brani da ostaneš pri svojih japoncih...samo vseh pa res ni treba posiljevat z njihovo "kvazi" superiornostjo...ker nekaterim pomeni veliko še kakšna druga kvaliteta, ki je pa japonci (še?) nimajo...vsaj velika večina ne, pa se tudi jaz ne bom ponavljal. Ni vse zlato kar se sveti...kar pa seveda velja že tud za marsikaterega nemca...
Je pa recimo za moj okus Subaru res prijetna izjema iz japonskega dolgčasa(raje bi ga imel kot marsikater drug, tudi kakšen nemški avto)...pa mogoče še kakšen Infiniti...pa še kak posamezen model drugače pa vse bolj v isti koš...

btw...nisem hotel, pa mi ne da miru :lol: , ampak primerjava EVO-ta z 325ci niti slučajno ni na mestu...Primerjanje samo po ceni se mi zdi naravnost idiotsko in podobno statistikam ki prikazujejo interese avtorja...Potemtakem bi lahko rekel da je Ferrari 612 bistveno boljši od Maybacha, ker stane manj, gre pa bolj...
Omenjena avta imata namen povsem drug, kakor tudi ciljni krog kupcev. O tem kateri je BOLJŠI bi pa lahko razglabljali do jutri...Micka po makedamu, BMW v udobju, micka v pospeških, BMW v porabi itd, itd, itd...do jutra...in naprej...
Sem pa tudi že napisal, da se nimam za švabo-fana, niti se ne identificiram z značko ali zgodovino tovarne, ampak se imam za fana dobrih avtomobilov, je pa črno na belem res, da so mi nekatere stvari, ki so navadno domena predvsem nemških avtomobilov, bolj pisane na kožo kot pa nekatere lastnosti japoncev, ki mi grejo žal zelo zelo v nos...tako kot tebi "precenjenost" nemcev...
So pa seveda tudi prijetne japonske izjeme, ki ne sodijo v tisti klasični dolgčas...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po mar 27, 2006 12:02 pm

Mislm, hecm se mi zdi, da rižejedci pravte, da so vaši avtomobili najbolši na podlagi neke kvazi statistike in cene... :shock:
Patetično... :roll:
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Po mar 27, 2006 12:08 pm

metallic je napisal/-a:Mislm, hecm se mi zdi, da rižejedci pravte, da so vaši avtomobili najbolši na podlagi neke kvazi statistike in cene... :shock:
Patetično... :roll:


Še vedno bolje kot imet za izgovor magične čare dveh zobnikov, spominov na travnik ali fantastično inovativno in originalno poimenovanje po priimku ustanovitelja.

Glede nekih kvazi superiornosti pa najbolj gonijo kontre evroperji že ob sami omembi. Tako da mislim da se tega bolj zavedajo kot aziofili :roll:
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po mar 27, 2006 12:19 pm

Najprej poglej, kakšne nekateri đpen friki pišejo... :lol: :roll:
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po mar 27, 2006 12:33 pm

Samo tolko o dvojnem zobniku če že...

1919:
Zacetek proizvodnje avtomobilov pri Citroënu.

1925:
Prva popolnoma jeklena karoserija pri kakem evropskem serijskem avtomobilu. Medtem ko so ostali se vedno stavili na les, Citroën ze spozna prednosti jeklene konstrukcije.

1925:
Prvic zavore na vseh stirih kolesih pri kakem serijskem vozilu.

1926:
Prve servoojacane zavore.
Citroën je tako prvic opremil model B 14.
Sistem je deloval s pomocjo podtlaka uplinjaca.

1926:
Prvi nastavljivi prednji sedezi.
Sele citroën se je spomnil, da niso vsi ljudje enakih mer.

1928:
Prve zavorne luci.

1930:
Prvo kombinirano vozilo oz. karavan.
Limuzina z zadnjimi vrati in nastavljivo notranjostjo se pojavi v citroënovi ponudbi.
Reklama zanj je vsebovala slogan: "Dva avta v enem!"

1931:
Prvi elasticno vpeti - "lebdeci" - motor.
Tip C4 je l. 1931 z elasticnim dvotockovnim vpetjem pogonskega sklopa (motorja, menjalnika, sklopke) postavil merila za mirni tek motorja in dusenje hrupa.

1934:
Od predstavitve modela Traction Avant (TA) proizvaja Citroën samo vozila s prednjim pogonom.
Odlocitev, ki so jo ostale znamke sprejemale se desetletja pozneje.

1934:
Prve zavore na oljni pritisk.
Citroën jih je vstavljal v Tractiona ponovno kot prvi v serijski produkciji.

1934:
Aerodinamika.
Pri zasnovi karoserije modela traction avant so prvic upostevali zakone aerodinamike v serijski proizvodnji. K temu spadajoce raziskave v zracnem kanalu do danes doprinasajo k neverjetno aerodinamicnim citroënovim karoserijam.

1939:
Prvi spacek. Na predvecer druge svetovne vojne je tovarna predstavila svoj nov mali avtomobil.
Do serijske proizvodnje zaradi zacetka vojne ni prislo.

1948:
Avto za vse.
S predstavitvijo modela 2CV ali spacka je bila mobilnost prvic dostopna tudi mnozicam. V 42 letih proizvodnje je bilo narejenih skoraj 7 milijonov primerkov.

1950:
Prvi mali dostavnik.
Citroën je kot prvi predstavil cenovno ugoden dostavnik na osnovi spacka. Temu zgledu je kasneje sledila vecina avtomobilskih znamk.

1955:
Hidropnevmatsko vzmetenje.
Kombinirano skupaj z avtomatsko nastavitvijo visine.

1955:
Visokotlacne zavore: Povezane s hidravlicnim obtokom pod 180 bari pritiska, neprimerljive z ostalimi servopomagali.

1955:
Prve disk zavore v serijskem avtomobilu.
Prvic serijsko v DS 19. Prej uporabljeno samo v letalski industriji.
Danes jih uporabljajo vsi proizvajalci.

1955:
Enokraki varnostni volanski obroc.

1970:
Servo volan, odvisen od hitrosti.
Servo volan, ki vozniku daje pomoc, ko jo ta najbolj rabi: ko avto stoji ali ob pocasni voznji. Pri visjih hitrostih moc servo ojacitve pojenja.

1978:
Prvi elektronski vzig.
Kot prvi serijski avtomobil dobi visa racunalnisko vodeni elektronski vzig.

1989:
Hidractivno vzmetenje.
V modelu XM postane vzmetenje prvic racunalnisko vodeno.

1991:
Kinematicno samovodljiva zadnja prema.
S samostojnim zavijanjem zadnjega para koles se opazno poveca stabilnost v zavojih.


Zdaj pa si ti japan frik na vrsti... Ti še kaj o avtih povem? Pol pa grem...
 
Uporabniški avatar
subi92
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1622
Pridružen: Če dec 16, 2004 9:19 am

Napisal/-a subi92 Po mar 27, 2006 12:45 pm

To da je japonc skret, kopija itd... smo pri nas doma trdili leta 90 ko so nas začeli bolj oblegati s svojimi izdelki, danes pa z gotovostjo rečem da EU avta ne maram več, kar se pa tiče daewoo-ja, hyundaja pa tud žal ne...
Subaru Legacy 2.0 AWD 1998, Mazda Premacy 1.8 l.2000, Ford Fiesta MK1 1979
 
Uporabniški avatar
djoti
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr avg 31, 2005 1:46 pm
Kraj: anhovo

Napisal/-a djoti Po mar 27, 2006 12:46 pm

[quote="HajdukS"]
A moram se naprej pisat al ste dojel ze pocasi? (aja pa glede kopiranja japoncev, 60% tehnologije ki jo boste danes uporabljali so razvili japonci, to je moja ocena :D )[/quote]

... potem pa cvizec zavije čokolado v foljo :lol:

pri avtu tudi udobje nekaj šteje...!! ki ga pri nekaterih japoncih ni v primerjavi z evropejci... :?

aha citroenov a ni znak prišel iz profila avtomobilske gume katere so izdelvali v citroenovi tovarni??
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov