Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 To jun 06, 2006 12:07 pm

u pišuka,tole pa bo,sam fain bi blo met 4x4 kle ja,da ne bo se potem obnašu kot OPCjka...
Slika
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic To jun 06, 2006 12:42 pm

croma_man je napisal/-a:
metallic je napisal/-a:
croma_man je napisal/-a:kire banane...ko je ful problem pr turbo motorju dobit 25 konjev gor :S


Sej ni problem mašino navit za 25 hrčkov, pomoje je bl problem učinkovito spravt 250 hrčkov na spredne gume ne? :roll:


v kratkem bom mel opevanih 250 na sprednjem pogonu, trenutno je 200 z mehansko špero original...ti sporočim če jih bom lahko krotil ;)


A govoriš o ravnini al ovinkih? Poglej kva delata astra OPC pa 147 GTA (pa še ker) v ovinkih... še megane je kr lepo kadil... govorim o testisih na top gearu. ;)
Kaj je pa v real lifu pa ne vem, verjetn mal drugač.
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic To jun 06, 2006 12:42 pm

rok46 je napisal/-a:u pišuka,tole pa bo,sam fain bi blo met 4x4 kle ja,da ne bo se potem obnašu kot OPCjka...


Itak, sam to bi verjetno preveč podražilo avto ne... :-P
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To jun 06, 2006 12:47 pm

Evo zanč sm ravno vozil od kolega Cupro R - 225 Konjev. Avto lahko v tretji zakoplje če si divjaški, volan je pa prava borba. Al enostavno ni Gripa za takšne konje spredaj; še posebej če gre za tubino pod pokrovom. Mora biti 4x4 ali zadnji pogon, ker to je že smešno postalo; toliko konjev, pa še da iste gume opravljajo vodenje nima smisla.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Re: 2007 Renault Megane RS 250

Napisal/-a Mojster Miha To jun 06, 2006 1:24 pm

metallic je napisal/-a:[img]
Uglavnem, tole bi znala bit ena uibr huda zverina... :shock:


V primeru, da bo šlo za 4 kolesni pogon so dodatni "konji" več kot nujni - povečana teža + seštevek ostalih uporov, bo verjetno zase "pobrala" dodatne "konje" - tako, da na gre pričakovati kakšnih bistveno boljših zmogljivosti - pričakovati pa je bistveno razliko v vodljivosti + drugačno lego na cesti
Zverina - mislim, da nič posebnega, med konkurenco.
Povsem spodobno mu konkurira BMW z modelom 130 za povrh ima "dodatke", kateri ga naredijo "razred zase" napram RS-u, OPC-ju in ostalim predstavnikom ( zadnji pogon, 6 valjnik, 3 litrski agregat, 265 "konjev", 315 Nm navora, "karakter" motorja brez turbine ... )
Če pa lansirajo napovedani M1 bodo RS-i, OPC-ji, GTI ... in podobna druščina postala kr krotke "živalice" - človek si lahko samo predstavlja zmogljivosti, če "presadijo" v M1 aktualni "zverinjak" (343 "konjev") iz M3 - o napovedanem (400 "konjev") za novo generacijo M3 pa nima smisla izgubljat besed ;)

LP
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Re: 2007 Renault Megane RS 250

Napisal/-a Slide To jun 06, 2006 1:52 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
metallic je napisal/-a:[img]
Uglavnem, tole bi znala bit ena uibr huda zverina... :shock:


V primeru, da bo šlo za 4 kolesni pogon so dodatni "konji" več kot nujni - povečana teža + seštevek ostalih uporov, bo verjetno zase "pobrala" dodatne "konje" - tako, da na gre pričakovati kakšnih bistveno boljših zmogljivosti - pričakovati pa je bistveno razliko v vodljivosti + drugačno lego na cesti
Zverina - mislim, da nič posebnega, med konkurenco.
Povsem spodobno mu konkurira BMW z modelom 130 za povrh ima "dodatke", kateri ga naredijo "razred zase" napram RS-u, OPC-ju in ostalim predstavnikom ( zadnji pogon, 6 valjnik, 3 litrski agregat, 265 "konjev", 315 Nm navora, "karakter" motorja brez turbine ... )
Če pa lansirajo napovedani M1 bodo RS-i, OPC-ji, GTI ... in podobna druščina postala kr krotke "živalice" - človek si lahko samo predstavlja zmogljivosti, če "presadijo" v M1 aktualni "zverinjak" (343 "konjev") iz M3 - o napovedanem (400 "konjev") za novo generacijo M3 pa nima smisla izgubljat besed ;)

LP


Žal enka tudi košta kar nekaj cekinov več kot pa omenjeni konkurenti. Je pa res da ponuja nekatere stvari, ki so vsaj razred višje od konkurence. Ampak neposredna primerjava je ravno na račun cene skoraj nemogoča. Če pa bo M1 po kakšnem srečnem naključju ven prišel, bo pa sploh dražji, sicer superioren v voznih lastnostih a neprimerljivo dražji...
Da ne boš mislil...sam vsak dan sanjam 130i(pa tudi 120d ki ga malce podreza kakšen Kelleners ali Digit-power je že huud stroj...a sem res tole jaz izjavil)...komaj čakam da bo enkrat rabljen :mrgreen:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Re: 2007 Renault Megane RS 250

Napisal/-a Mojster Miha To jun 06, 2006 2:27 pm

Slide je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
metallic je napisal/-a:[img]
Uglavnem, tole bi znala bit ena uibr huda zverina... :shock:


V primeru, da bo šlo za 4 kolesni pogon so dodatni "konji" več kot nujni - povečana teža + seštevek ostalih uporov, bo verjetno zase "pobrala" dodatne "konje" - tako, da na gre pričakovati kakšnih bistveno boljših zmogljivosti - pričakovati pa je bistveno razliko v vodljivosti + drugačno lego na cesti
Zverina - mislim, da nič posebnega, med konkurenco.
Povsem spodobno mu konkurira BMW z modelom 130 za povrh ima "dodatke", kateri ga naredijo "razred zase" napram RS-u, OPC-ju in ostalim predstavnikom ( zadnji pogon, 6 valjnik, 3 litrski agregat, 265 "konjev", 315 Nm navora, "karakter" motorja brez turbine ... )
Če pa lansirajo napovedani M1 bodo RS-i, OPC-ji, GTI ... in podobna druščina postala kr krotke "živalice" - človek si lahko samo predstavlja zmogljivosti, če "presadijo" v M1 aktualni "zverinjak" (343 "konjev") iz M3 - o napovedanem (400 "konjev") za novo generacijo M3 pa nima smisla izgubljat besed ;)

LP


Žal enka tudi košta kar nekaj cekinov več kot pa omenjeni konkurenti. Je pa res da ponuja nekatere stvari, ki so vsaj razred višje od konkurence. Ampak neposredna primerjava je ravno na račun cene skoraj nemogoča. Če pa bo M1 po kakšnem srečnem naključju ven prišel, bo pa sploh dražji, sicer superioren v voznih lastnostih a neprimerljivo dražji...
Da ne boš mislil...sam vsak dan sanjam 130i(pa tudi 120d ki ga malce podreza kakšen Kelleners ali Digit-power je že huud stroj...a sem res tole jaz izjavil)...komaj čakam da bo enkrat rabljen :mrgreen:


Razlika je okorg 4.000 eur - MEGANE RS : BMW 130 - kar je čisto "normalno" glede na cenovno politiko ter "vsebino" ene oz druge blagovne znamke. Primerljiva razlika je tudi če vzameš recimo "navaden" BMW 116 v primerjavi z MEGANE COUPE/BERLINE 1,6 l.

lp
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man To jun 06, 2006 2:58 pm

metallic je napisal/-a:
croma_man je napisal/-a:
metallic je napisal/-a:
croma_man je napisal/-a:kire banane...ko je ful problem pr turbo motorju dobit 25 konjev gor :S


Sej ni problem mašino navit za 25 hrčkov, pomoje je bl problem učinkovito spravt 250 hrčkov na spredne gume ne? :roll:


v kratkem bom mel opevanih 250 na sprednjem pogonu, trenutno je 200 z mehansko špero original...ti sporočim če jih bom lahko krotil ;)


A govoriš o ravnini al ovinkih? Poglej kva delata astra OPC pa 147 GTA (pa še ker) v ovinkih... še megane je kr lepo kadil... govorim o testisih na top gearu. ;)
Kaj je pa v real lifu pa ne vem, verjetn mal drugač.


zanimivo...poišči podatke o zaporah difa katere majo, a majo mehanske al avtomatske al whatever.

pr men je klasična mehanska zapora in v ovinku ČE zakoplje, zakopljeta oba kolesa hkrati zaradi mehanske zapore ki ne dovoljuje sukanje manj obremenjenega kolesa.

ko bo čipanje za mano pridejo na vrsto zavore, takoj zatem pa mobikrog.
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic To jun 06, 2006 3:10 pm

Ne verjamem, da omenjeni avtomobili sploh majo zaporo diferenciala. Pomoje je edini hot hatch, ki jo je imel, focus RS.
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To jun 06, 2006 4:18 pm

Vi kar imejte svoje bumfle pa ne vem kaj vse :EE

Tale megane bo definitivno bomba 8)
Slika
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To jun 06, 2006 4:58 pm

killah bee je napisal/-a:Vi kar imejte svoje bumfle pa ne vem kaj vse :EE

Tale megane bo definitivno bomba 8)


Za ljubitelje in privržence znamke vsekakor.
Za zahtevnejše kupce in tiste, ki želijo več, pa v Bavarski prestolnici, že desetletja ponujajo "plemenitejšo", predvsem pa zmogljivejšo "konjenico" ;)

LP
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To jun 06, 2006 5:05 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
killah bee je napisal/-a:Vi kar imejte svoje bumfle pa ne vem kaj vse :EE

Tale megane bo definitivno bomba 8)


Za ljubitelje in privržence znamke vsekakor.
Za zahtevnejše kupce in tiste, ki želijo več, pa v Bavarski prestolnici, že desetletja ponujajo "plemenitejšo", predvsem pa zmogljivejšo "konjenico" ;)

LP


Sej sploh ne vem kak lahko primerjate BMW al pa Renault. Ker nikol ni bilo povezave med njima. BMW je od nekdaj veljal za kupce, ki imajo globoke žepe. Renault pa ne.
Tudi primerjava med Meganom in BMW1 ni ravno na mestu. Pa če sem iskren mi je 1ka totalno zgrešena po zunanjosti oz. mi je grda za bruhuhuje delat. Ampak vsake oči imajo svojega malarja ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To jun 06, 2006 6:01 pm

ej fantje ampak ste pozabili en filmček iz Best motoring testiranja, ki ga je nekdo pripel tukaj?
-130i je v slalomu bil porazen, celo z nosom težka 147 GTA ga je oskubila, pa je bila počasnejša od RS-a na testu.
V glavnem kar se sliši na papirju super je v praksi izpadlo zelo slabo. Sploh z izklopljeno elektroniko je BMW plesal z guzico ko hula-hula plesalka. Tako da sorry - iz tega testa ne bo kruha ;)

Evo filma:
http://www.youtube.com/watch?v=BRqRYNsr ... alfa%20147
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic To jun 06, 2006 6:22 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
killah bee je napisal/-a:Vi kar imejte svoje bumfle pa ne vem kaj vse :EE

Tale megane bo definitivno bomba 8)


Za ljubitelje in privržence znamke vsekakor.
Za zahtevnejše kupce in tiste, ki želijo več, pa v Bavarski prestolnici, že desetletja ponujajo "plemenitejšo", predvsem pa zmogljivejšo "konjenico" ;)

LP


Za ljubitelje hitre vožnje in renaulta. ;)
Za ljubitelje autobahna in bmwja pa 130. ;)

Zdej, če ti je tista grda notranjost bl ušeč, pa če je neki več, ker je pač beemve... :roll: Z hot hatchi pa definitivno ni primerljiv. ;)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To jun 06, 2006 6:25 pm

INFINITI je napisal/-a:ej fantje ampak ste pozabili en filmček iz Best motoring testiranja, ki ga je nekdo pripel tukaj?
-130i je v slalomu bil porazen, celo z nosom težka 147 GTA ga je oskubila, pa je bila počasnejša od RS-a na testu.
V glavnem kar se sliši na papirju super je v praksi izpadlo zelo slabo. Sploh z izklopljeno elektroniko je BMW plesal z guzico ko hula-hula plesalka. Tako da sorry - iz tega testa ne bo kruha ;)

Evo filma:
http://www.youtube.com/watch?v=BRqRYNsr ... alfa%20147


130i je bil na vseh drugih testih (dirkališčih) hitrejši od GTA, počasnejši je bil na Hockenheimu le od OPC-ja in R32...pa ne gre se zdaj tukaj za čase, ampak za povsem druge kvalitete.
Predvsem je bistvo zabavnost, ki jo ponuja njegova "tail happy" zasnova.Tudi na račun tega izgublja desetinke na dirkališču. Goli grip pa vseeno ni vedno zanimiv...daleč od tega! Tisto plesanje ko hulahula nekaterim namreč prinese širok nasmeh na obraz, ko si takšnega plesanja zaželi...Toliko o kruhu...eni mamo radi črnega, drugi belega in tretji koruznega :lol:
Zaradi mene lahko z nekim FWD-jem prevozim ovinek 20kmh hitreje kot z enko, pa če bo pri tem vedno in izključno drsel le nos, stokrat raje kupim enko, s katero se bom skozi ovinek peljal počez, kar mi predstavlja pa super užitek...nekdo drug bo pa užival v tirničnem občutku skozi ovinke in bo kupil RS-a...vsakemu svoje. Sicer pa takšne razlike ni...tukaj govorimo o desetinki ali dveh :!:

Ker je pa tema o meganu pa pustimo enke in GTA-je ob strani...

metallic...BMW pa še enka povrh pa autobahn...come on...saj ne govorimo o mercedesu :roll: :lol: Ta avto blesti ravno na krivinah in ne ravninah...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic To jun 06, 2006 6:33 pm

Hja, 250 hrčkov se kr v redu obnese na avtocesti. :P
To je blo mišljen bl zahec, sam glede na teste res nima glih dobrga handlinga. V enmu cajtngu so primerjal dizle srednga razreda in jih je mel kr ene par bolši handling... :roll:
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To jun 06, 2006 7:05 pm

še enkrat...pol pa res neham...handling NI enako grip! Zadnji pogon in 50:50 teža ravno pri handlingu(vodljivost) naredita svoje! Pri vožnji na čas pa mu ponavadi nagaja živahen zade, ki je takšen ravno na račun zabavnosti, a žal na škodo desetinkam.

sicer pa...tema...Megane RS :)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight To jun 06, 2006 7:26 pm

With the launch of the 197 hp Clio Renault Sport, Renault is working on a horsepower upgrade for its bigger sibling, the Megane Renault Sport (shown at right in five-door trim).

What Car? reports that Renault's engineers have massaged the 2-liter 16-valve turbo four in the Megane to yield 250 horsepower - a 25 hp boost from the current edition of the Megane RS. To help manage the extra power, the FWD Megane is said to be getting a new powertrain management system

Tko nekako ;)
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE To jun 06, 2006 9:14 pm

Iz te slike vidite da je to ta avto :shock: jaz ne vidim na njim nič posebnega,da bi lahko to trdil,sem pa danes bral v Avtomaniji da bi naj klio imel nekaj rezervnih delov od večjega burazerja Rs-a,pa 197 končekov
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic To jun 06, 2006 10:44 pm

Vid se, da ima zadaj neki podobnga difuzorju in tanov naj bi ga tut mel. ;)
Sm pa napisu, da bi to mogoče lohk blo to. ;)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov