simply je napisal/-a:Kakšna bo pa osnovna cena?
ja...pa kdaj se začne prodajat?
esem je napisal/-a:Avto se je na crash testu izkazal kot do zdaj najbolj varen avto na svetu - 36,83 točk od 37 možnih!
Več v Španščini tu (tudi video)
http://es.autoblog.com/2007/05/23/el-ni ... l-mercado/
Avto ima skupno platformo z bodočim meganom
PS - ob tem postanejo rezultati Q7 in podobnih bolje umeščeni
Jorgi je napisal/-a:Jz bom pa tkole rekla: raje takle luštkan in očitno nadvse varen avto z zelo sprejemljivo ceno kot napihnjeno žabo, ki svojo ceno opravičuje s superiornostjo svoje tehnologije, ko pa je čas, da to superiornost dokaže, pa se izneveri na celi črti.
Zame osebno je Qashqai čisto nepotreben (kot so mi nepotrebni SUV-ji). Ne vidim velike praktične vrednosti v tem segmentu, vsaj ne kar mi ostali ne bi znali nuditi. Nek hibrid, ki ima vsega po malem, konkretno pa ni ne tč ne mš. Vendar je to dandanes modna muha in Nissan je to s pridom izkoristil. Pa še fleten na pogled, dame s(m)o očarane (malce večji, super varen, lepo pregleden lepe oblike, ne prevelik in zato obvladljiv...kaj je boljšega za prevoz otročička iz vrtca domov in nazaj).
Mojster Miha je napisal/-a:esem je napisal/-a:Avto se je na crash testu izkazal kot do zdaj najbolj varen avto na svetu - 36,83 točk od 37 možnih!
Več v Španščini tu (tudi video)
http://es.autoblog.com/2007/05/23/el-ni ... l-mercado/
Avto ima skupno platformo z bodočim meganom
PS - ob tem postanejo rezultati Q7 in podobnih bolje umeščeni
Ob tem postane jasno predvsem to, da ne ločiš jabolk in hrušk - sicer pa me zanima od kod si "postrgal" idejo, da sta Q7 in Qashqai konkurenčna avtomobila ?
Poglej si prodajno paleto NISSAN-a pa boš videl kakšnega kozla si ustrelil![]()
Če pa je namen tvoje pripombe zgolj ta, da popljuvaš Q7 naj ti povem, da je spet brez prave osnove - razen seveda blatenja, kar tebi ni všeč
Ocena varnosti Q7 je namreč med sebi enakimi (Large Off-Road 4x4) povsem zadovoljiva oz v povprečju tega razreda - med drugim : NISSAN-ov predstavnik ima enako oceno varnosti, tako kot večina v tem razredu.
Izstopajo zgolj trojica, ki ima oceno 5 zvezdic in sicer: nemška predstavnika (VW TOUAREG, BMW X5) in švedski "zastopnik" (VOLVO XC 90)
LP
Jorgi je napisal/-a:Jz bom pa tkole rekla: raje takle luštkan in očitno nadvse varen avto z zelo sprejemljivo ceno kot napihnjeno žabo, ki svojo ceno opravičuje s superiornostjo svoje tehnologije, ko pa je čas, da to superiornost dokaže, pa se izneveri na celi črti.
...
Mojster Miha je napisal/-a:
NISSAN je izkoristil predvsem izkušnje oz lasten "know-how" na področju terencev (od tistih pravih, klenih, do tisth, ki se najbolje počutijo na asfaltu) in ustvaril posebneža - z njim pa našel zanimivo tržno nišo - lahko bi rekel, da jo je kr generiral (tržno nišo).
In če je - kot praviš - damam všeč ("komanda" pri hiši) potem je to dobra popotnica za uspešen tržni "izplen"
LP
Urber je napisal/-a:esem je napisal/-a: torej tudi to o ustvarjanju tržne niše ne drži) izkoristil predvsem Renaultov know how na področju varnosti, še posebno, če vemo, da ima Keškej skupno platformo z bodočim Meganom. Saj si verjetno ne bi Renault sposojal platforme od Keškeja za svoj najpomembnejši produkt? Keškej je samo posrečen? derivat (morda skupnega) razvoja Megana, res da oplemeniten z nekaterimi Nissanovimi "terenskimi" znanji, ki pa niso bistvena, saj je avto daleč od kakršnekoli resne terenskosti. To bodo pokazale tudi prodajne številke, saj bo 2 WD izvedba verjetno precej bolj priljubljena - ne samo zaradi cene.
No to pa je vrhunska neumnost ! Sploh pa ni Keškej ampak Kaškai in brez skrbi in verjami, da si je Renault sposodil podvozje in ja še prekleto so terenska znanja Nissana pomembna za Renault !
Qashqai /qash qa: ee/ (also spelled Ghashghai, Kashgai, Qashqay and Qashqa'i) are a Turkic-speaking tribal confederation of clans in Iran. They mainly live in the provinces of Fars, Khuzestan and southern Isfahan, but especially around the city of Shiraz in Fars.
Nissan said the car, named after the nomadic Qashqai tribe, will cater for those car buyers who want a more dynamic design but are not attracted to the large, aggressive nature of a sport utility vehicle.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov