Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Ne okt 01, 2006 2:50 pm

simply je napisal/-a:Kakšna bo pa osnovna cena?


ja...pa kdaj se začne prodajat?
Slika
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Ne okt 01, 2006 2:51 pm

eclipse_R je napisal/-a:kako se sploh prebero ime tega avta? :D

lp


kuaškuaj...pomoje :D
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne okt 01, 2006 10:29 pm

rok46 je napisal/-a:
eclipse_R je napisal/-a:kako se sploh prebero ime tega avta? :D

lp


kuaškuaj...pomoje :D


eni ga preberejo kot keškok? :lol:
simply je napisal/-a:Kakšna bo pa osnovna cena?



bolj verjetno , da kaškei ali keškei
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Po okt 02, 2006 7:47 am

ok leta 2000 bi reku, no sej bo še nekak.
2007 :bonk sux

Ok če bo 3 miljone poj še, sam ne bo
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11165
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To maj 15, 2007 7:22 am

Prihaja tudi sedemsedežni Qashqai:
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 To maj 15, 2007 8:44 am

men je kul avto,sploh za ta denar ;)
Slika
 
JustMuC
Novinec
 
Prispevkov: 203
Pridružen: Pe jul 28, 2006 12:23 pm
Kraj: NM

Napisal/-a JustMuC To maj 15, 2007 8:54 am

eclipse_R je napisal/-a:kako se sploh prebere ime tega avta? :D

lp


Baje da se izgovori "kaškaj". :D
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr maj 23, 2007 10:31 pm

Avto se je na crash testu izkazal kot do zdaj najbolj varen avto na svetu - 36,83 točk od 37 možnih!
Več v Španščini tu (tudi video)
http://es.autoblog.com/2007/05/23/el-ni ... l-mercado/

Slika

Avto ima skupno platformo z bodočim meganom

PS - ob tem postanejo rezultati Q7 in podobnih bolje umeščeni
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr maj 23, 2007 10:37 pm

:shock: :shock: :shock: zanimivo
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr maj 23, 2007 10:37 pm

jst sam ne razumem zakaj se avto smatra kot naslednika almere- ker je mnogo večji
lp
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če maj 24, 2007 8:35 am

esem je napisal/-a:Avto se je na crash testu izkazal kot do zdaj najbolj varen avto na svetu - 36,83 točk od 37 možnih!
Več v Španščini tu (tudi video)
http://es.autoblog.com/2007/05/23/el-ni ... l-mercado/


Avto ima skupno platformo z bodočim meganom

PS - ob tem postanejo rezultati Q7 in podobnih bolje umeščeni


Ob tem postane jasno predvsem to, da ne ločiš jabolk in hrušk - sicer pa me zanima od kod si "postrgal" idejo, da sta Q7 in Qashqai konkurenčna avtomobila ?

Poglej si prodajno paleto NISSAN-a pa boš videl kakšnega kozla si ustrelil ;)

Če pa je namen tvoje pripombe zgolj ta, da popljuvaš Q7 naj ti povem, da je spet brez prave osnove - razen seveda blatenja, kar tebi ni všeč

Ocena varnosti Q7 je namreč med sebi enakimi (Large Off-Road 4x4) povsem zadovoljiva oz v povprečju tega razreda - med drugim : NISSAN-ov predstavnik ima enako oceno varnosti, tako kot večina v tem razredu.
Izstopajo zgolj trojica, ki ima oceno 5 zvezdic in sicer: nemška predstavnika (VW TOUAREG, BMW X5) in švedski "zastopnik" (VOLVO XC 90)



LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če maj 24, 2007 8:39 am

kljukec je napisal/-a:jst sam ne razumem zakaj se avto smatra kot naslednika almere- ker je mnogo večji
lp


Ni bistveno večji - poglej si mere vozila ;)

Primerljiv je z recimo VW GOLF PLUS (višina, širina) - le v dolžino je nekje 10 cm daljši

LP
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Če maj 24, 2007 8:57 am

Jz bom pa tkole rekla: raje takle luštkan in očitno nadvse varen avto z zelo sprejemljivo ceno kot napihnjeno žabo, ki svojo ceno opravičuje s superiornostjo svoje tehnologije, ko pa je čas, da to superiornost dokaže, pa se izneveri na celi črti.

Zame osebno je Qashqai čisto nepotreben (kot so mi nepotrebni SUV-ji). Ne vidim velike praktične vrednosti v tem segmentu, vsaj ne kar mi ostali ne bi znali nuditi. Nek hibrid, ki ima vsega po malem, konkretno pa ni ne tč ne mš. Vendar je to dandanes modna muha in Nissan je to s pridom izkoristil. Pa še fleten na pogled, dame s(m)o očarane (malce večji, super varen, lepo pregleden lepe oblike, ne prevelik in zato obvladljiv...kaj je boljšega za prevoz otročička iz vrtca domov in nazaj).
Obey me. You'll be happier.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če maj 24, 2007 9:44 am

Jorgi je napisal/-a:Jz bom pa tkole rekla: raje takle luštkan in očitno nadvse varen avto z zelo sprejemljivo ceno kot napihnjeno žabo, ki svojo ceno opravičuje s superiornostjo svoje tehnologije, ko pa je čas, da to superiornost dokaže, pa se izneveri na celi črti.

Zame osebno je Qashqai čisto nepotreben (kot so mi nepotrebni SUV-ji). Ne vidim velike praktične vrednosti v tem segmentu, vsaj ne kar mi ostali ne bi znali nuditi. Nek hibrid, ki ima vsega po malem, konkretno pa ni ne tč ne mš. Vendar je to dandanes modna muha in Nissan je to s pridom izkoristil. Pa še fleten na pogled, dame s(m)o očarane (malce večji, super varen, lepo pregleden lepe oblike, ne prevelik in zato obvladljiv...kaj je boljšega za prevoz otročička iz vrtca domov in nazaj).


NISSAN je izkoristil predvsem izkušnje oz lasten "know-how" na področju terencev (od tistih pravih, klenih, do tisth, ki se najbolje počutijo na asfaltu) in ustvaril posebneža - z njim pa našel zanimivo tržno nišo - lahko bi rekel, da jo je kr generiral (tržno nišo).

In če je - kot praviš - damam všeč ("komanda" pri hiši) potem je to dobra popotnica za uspešen tržni "izplen"


LP
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6424
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Če maj 24, 2007 9:48 am

kljukec je napisal/-a:jst sam ne razumem zakaj se avto smatra kot naslednika almere- ker je mnogo večji
lp


a ni naslednik almere Tiida?
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe maj 25, 2007 3:50 am

Mojster Miha je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Avto se je na crash testu izkazal kot do zdaj najbolj varen avto na svetu - 36,83 točk od 37 možnih!
Več v Španščini tu (tudi video)
http://es.autoblog.com/2007/05/23/el-ni ... l-mercado/


Avto ima skupno platformo z bodočim meganom

PS - ob tem postanejo rezultati Q7 in podobnih bolje umeščeni


Ob tem postane jasno predvsem to, da ne ločiš jabolk in hrušk - sicer pa me zanima od kod si "postrgal" idejo, da sta Q7 in Qashqai konkurenčna avtomobila ?

Poglej si prodajno paleto NISSAN-a pa boš videl kakšnega kozla si ustrelil ;)

Če pa je namen tvoje pripombe zgolj ta, da popljuvaš Q7 naj ti povem, da je spet brez prave osnove - razen seveda blatenja, kar tebi ni všeč

Ocena varnosti Q7 je namreč med sebi enakimi (Large Off-Road 4x4) povsem zadovoljiva oz v povprečju tega razreda - med drugim : NISSAN-ov predstavnik ima enako oceno varnosti, tako kot večina v tem razredu.
Izstopajo zgolj trojica, ki ima oceno 5 zvezdic in sicer: nemška predstavnika (VW TOUAREG, BMW X5) in švedski "zastopnik" (VOLVO XC 90)

LP


Ne vem, katera Vaja je tebe naredila, saj mojstrstva ni niti za trohico. Tvoje neprestano vzvišeno najedanje in nepotrebno žaljenje teži že skoraj vsakemu na forumu in je čista izguba časa - tako kot je verjetno izguba časa tudi tale odgovor, saj ga zaradi dolžine ne zmoreš prebaviti - tak je vsaj tvoj običajen odgovor/izgovor.

Če bi ti vsaj malo resno bral tuje poste, bi zame nikoli ne mogel predpostavljati, da mislim, da sta Q7 in Qashqai konkurenčna avtomobila! Taka tvoja predvidevanja/predpostavke kažejo samo na pomanjkanje resnosti oz. na tvoj IQ in ničesar drugega. Morda so pa to namerna podtikanja - v tem primeru toliko slabše. Sicer pa v sili hudič še muhe žre. Pomembno je predvsem, da pokažeš svoje "mojstrstvo", ne glede na to, kaj je sploh kdo napisal. Žal me tvoji posti (in njihov stil) premnogokrat spominjajo na - mojstra na lajno.

Namen omembe Audijevega Q7 ni bil nikakršno primerjanje dveh popolnoma različnih avtov - hotel sem pokazati to, kar je tudi Jorgi omenila,

Jorgi je napisal/-a:Jz bom pa tkole rekla: raje takle luštkan in očitno nadvse varen avto z zelo sprejemljivo ceno kot napihnjeno žabo, ki svojo ceno opravičuje s superiornostjo svoje tehnologije, ko pa je čas, da to superiornost dokaže, pa se izneveri na celi črti.
...

namreč, da se en Audi tako kiti s tehnično superiornostjo, ki pa je v nekaterih elementih zgolj PR in na papirju (ali v očeh zaslepljenega fana oz opazovalca). Medtem pa Nissan naredi brez pompa tako, kot je treba - do skrajnih možnosti varen avto. Nissan se očitno dobro zaveda, da mu le fakti lahko prinesejo mesto, ki ga hoče oz si ga po njihovem zasluži - in glede varnosti so relevantni fakti predvsem zvezdice na kreš testu. Če je Audi do tega bolj ignorantski (tudi bolj kot lastna bratska/ljudska znamka - Tuareg je dobil 5 zvezdic), nekaj pove o njihovem toliko opevanem sloganu - tehnični popolnosti - o resničnosti le-tega in o odnosu do njega in strank. Zame so slabi zvari (en od razlogov, zakaj je Q7 popušil na kreš testu) pri tako veliki, težki (še posebej zato) in dragi kravi nekaj škandaloznega - Picanto si morda lahko privošči kaj takega, Q7 pač ne!

Nissan je za razliko od Audija (za nekatere kljub povezavi z Renaultom) dokazal, da je bolje nekaj narediti in to pokazati, kot samo lajnati slogane do onemoglosti. In je naredil do sedaj najbolj varen avto! In Nissana je prav tu treba pohvaliti - Audi tu služi samo za referenčno primerjavo s svojim odnosom do strank, ki plačajo ogromne denarje, ne dobijo pa tega, kar jim obljubljajo (še celo ti praviš, da so "v povprečju". Ali je pa morda zate "zadovoljiva ocena varnosti" dokaz tehnične popolnosti?).

Seveda moraš svoje "mojstrstvo" še povdariti - npr z omenjanjem lastnega poznavanja celotne palete in nekaj zgodovine Nissana.
Mojster Miha je napisal/-a:
NISSAN je izkoristil predvsem izkušnje oz lasten "know-how" na področju terencev (od tistih pravih, klenih, do tisth, ki se najbolje počutijo na asfaltu) in ustvaril posebneža - z njim pa našel zanimivo tržno nišo - lahko bi rekel, da jo je kr generiral (tržno nišo).

In če je - kot praviš - damam všeč ("komanda" pri hiši) potem je to dobra popotnica za uspešen tržni "izplen"
LP

Glede na to, da smo ravnokar govorili o varnosti, bi bilo edino pravilno in vredno strokovne debate, če bi povedal tudi to, da je Nissan za svoj novi "SUV" (navednice zato, ker to niti ni, bolj je morda primerljiv s Suzukijem SX, Liano (?) ipd - torej tudi to o ustvarjanju tržne niše ne drži) izkoristil predvsem Renaultov know how na področju varnosti, še posebno, če vemo, da ima Keškej skupno platformo z bodočim Meganom. Saj si verjetno ne bi Renault sposojal platforme od Keškeja za svoj najpomembnejši produkt? Keškej je samo posrečen? derivat (morda skupnega) razvoja Megana, res da oplemeniten z nekaterimi Nissanovimi "terenskimi" znanji, ki pa niso bistvena, saj je avto daleč od kakršnekoli resne terenskosti. To bodo pokazale tudi prodajne številke, saj bo 2 WD izvedba verjetno precej bolj priljubljena - ne samo zaradi cene.

A bodi dovolj, zate je karkoli že predolgo. Snov za žalitve pa itak najdeš povsod, če ne, pa si kar kaj izmisliš in podtakneš. Lepo!

lp
esem
 
Urber
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Po jun 12, 2006 4:27 pm

Napisal/-a Urber Pe maj 25, 2007 6:42 am

[quote="esem"] torej tudi to o ustvarjanju tržne niše ne drži) izkoristil predvsem Renaultov know how na področju varnosti, še posebno, če vemo, da ima Keškej skupno platformo z bodočim Meganom. Saj si verjetno ne bi Renault sposojal platforme od Keškeja za svoj najpomembnejši produkt? Keškej je samo posrečen? derivat (morda skupnega) razvoja Megana, res da oplemeniten z nekaterimi Nissanovimi "terenskimi" znanji, ki pa niso bistvena, saj je avto daleč od kakršnekoli resne terenskosti. To bodo pokazale tudi prodajne številke, saj bo 2 WD izvedba verjetno precej bolj priljubljena - ne samo zaradi cene.[/quote]

No to pa je vrhunska neumnost ! Sploh pa ni Keškej ampak Kaškai in brez skrbi in verjami, da si je Renault sposodil podvozje in ja še prekleto so terenska znanja Nissana pomembna za Renault !
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe maj 25, 2007 9:23 am

Urber je napisal/-a:
esem je napisal/-a: torej tudi to o ustvarjanju tržne niše ne drži) izkoristil predvsem Renaultov know how na področju varnosti, še posebno, če vemo, da ima Keškej skupno platformo z bodočim Meganom. Saj si verjetno ne bi Renault sposojal platforme od Keškeja za svoj najpomembnejši produkt? Keškej je samo posrečen? derivat (morda skupnega) razvoja Megana, res da oplemeniten z nekaterimi Nissanovimi "terenskimi" znanji, ki pa niso bistvena, saj je avto daleč od kakršnekoli resne terenskosti. To bodo pokazale tudi prodajne številke, saj bo 2 WD izvedba verjetno precej bolj priljubljena - ne samo zaradi cene.


No to pa je vrhunska neumnost ! Sploh pa ni Keškej ampak Kaškai in brez skrbi in verjami, da si je Renault sposodil podvozje in ja še prekleto so terenska znanja Nissana pomembna za Renault !


Preden izustiš, da je ta izjava vrhunska neumnost, dokaži nasprotno.

Angleži, ki ga izdelujejo, mu rečejo KEŠKEJ. Drugače pa butasto ime da je joj. Na japonskem so ga poimenovali Dualis, kar tudi v Evropi ne bi bilo slabo.
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Pe maj 25, 2007 9:38 am

Od kdaj so pa angleži merilo za pravilno izgovorjavo tujih besed, imen itd.? Nič hudega, če ga oni delajo, to še ne pomeni, da znajo pravilno izgovoriti. Po njihovo je lanča lensia... Lepo prosim!

Izvor in izgovorjava imena:

Qashqai /qash qa: ee/ (also spelled Ghashghai, Kashgai, Qashqay and Qashqa'i) are a Turkic-speaking tribal confederation of clans in Iran. They mainly live in the provinces of Fars, Khuzestan and southern Isfahan, but especially around the city of Shiraz in Fars.

Nissan said the car, named after the nomadic Qashqai tribe, will cater for those car buyers who want a more dynamic design but are not attracted to the large, aggressive nature of a sport utility vehicle.


Obey me. You'll be happier.
 
Urber
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Po jun 12, 2006 4:27 pm

Napisal/-a Urber Pe maj 25, 2007 11:11 am

Predvsem sem misli, da je neumnost sledeča izjava:

torej tudi to o ustvarjanju tržne niše ne drži) izkoristil predvsem Renaultov know how na področju varnosti, še posebno, če vemo, da ima Keškej skupno platformo z bodočim Meganom. Saj si verjetno ne bi Renault sposojal platforme od Keškeja za svoj najpomembnejši produkt?
Ja in zakaj ne ?

Jorgi hvala imaš popolnoma prav !!

LP
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov