Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar Po sep 04, 2006 12:00 pm

INFINITI je napisal/-a:Ne, mislil sem da bi vse pustili tako kot je; isti delavci isti kraj proizvodnje itd. Samo dali bi jim kakšno finančno injekcijo in posodobili proizvodnjo. Tako so naredili z parimi motoristični brandi in so dejansko uspesnejši in bolj konkurenčni.

Saj Kitajci niso nori da bi plačevali to drago angleško delovno silo. Tako nori so samo še pri Fordu, da iz usmiljenja držijo tradicionalne angleške firme pokonci. Pustili bi jih, naj laufajo sami za sebe, če zmorejo ... sicer pa naj propadejo.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po sep 04, 2006 12:02 pm

In kaj mislite da je s temi Angleži? Bili so močni pred vojno, še nekaj časa po vojni potem pa je šlo samo navzdol. Polno napačnih odločitev, slab marketing, slaba kvaliteta so pobrali cel koncern BMC, njegov zadnji ostanek Rover je šel po gobe pred kratkim, Rootes je utonil v pozabo še prej, Vauxhall je samo še trgovska znamka, zdaj pa so na vrsti še tri legendarne znamke, ki so itak že celo večnost v tujih rokah...

To žalostno zgodbo lahko preberete na zanimivi strani http://www.austin-rover.co.uk/
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Po sep 04, 2006 5:04 pm

milankregar je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Ne, mislil sem da bi vse pustili tako kot je; isti delavci isti kraj proizvodnje itd. Samo dali bi jim kakšno finančno injekcijo in posodobili proizvodnjo. Tako so naredili z parimi motoristični brandi in so dejansko uspesnejši in bolj konkurenčni.

Saj Kitajci niso nori da bi plačevali to drago angleško delovno silo. Tako nori so samo še pri Fordu, da iz usmiljenja držijo tradicionalne angleške firme pokonci. Pustili bi jih, naj laufajo sami za sebe, če zmorejo ... sicer pa naj propadejo.


Ne niso nori ampak so pametni - tako kot je joie napisal; če bi jag in AM šel na kitajsko bi popušil image ki se je gradil desetletja čez noč. Poleg tega gre za davčne olajšave, ki jih imajo kot evropski proizvajalec; zakaj pa misliš da imajo japonci tovarne po EU?
Drugače pa si poglej kot izvrsten primer kitajsko-evropske naveze tovarno Benelli, če kaj spremljaš motociklizem
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To sep 05, 2006 2:11 am

Še en udarec za Jaguar!
Prodajo XJ serije so ustavili zaradi puščanja bencina

Jaguar dealers throughout the world are being asked to cease sales of 2006 and 2007 XJ sedans, due to a fuel leak that has left many new owners with fuel-coated garage floors.

By most reports, the leak is from the fuel tank itself, not the filler pipe or fuel lines running to the engine. Although there is no estimate of how many sedans are currently on the road, dealers have been asked to suspend the sale of vehicles with VINs G49701 through H13209.

Tim Watson, Jaguar's spokesperson, was unable to elaborate on whether the problem is a manufacturer issue or a supplier issue, but as this is written, Jag is not ruling out a recall of the XJ.
[Source: Automotive News]

Slika

ustrezen komentar :lol:
I guess this is an improvement; before Ford all Jags leaked oil. Gas is easier to clean up.
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Sr sep 06, 2006 11:54 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:LR je rentabilen? Dvomim.


Jah res je bolj kot razmišljam imaš prav, je pa res da je vsaj nekaj blo narejeno na novih modelih proti Jaguarju kjer že po Roverjevem receptu delajo face lif na face lift na face lift.


Joie de vivre! je napisal/-a:Tvoje analize so zanimive. Tudi jaz ne vidim ene jasne rešitve, vse se zdi megleno.


Bom vzel kot kompliment, hvala!


Za kitajce sem vedno bolj v dvomu da bodo kupili kateregakoli od omenjenih, ker se po moje tudi sami zavedajo da se v očeh zahodnega kupca višjega razreda vse kar ima MADE in CHINA štepl pa ni vaza iz dinastije ming, spremeni v nevidno in po moje oni to vedo da tudi če bodo naredli avto iz zlata in platine ga ne bodo mogli prodat.

Po moje je glavni krivec za nastalo situacijo Ford, ki je preko svoje evropske centrale precej zanemarjal Jaguarja, ki je gotovo največji bolnik od vseh treh. AM še po moje vseeno drži tist rating da bi se ga splačalo obdržat tudi če bi nosil pozitivno ničlo na koncu leta.

LR in AM imata prihodnost ampak glede na razvoj modelov in rast ratinga tema znamkama bi bila po moje prodaja teh dveh vse prej ko razumna poteza saj njun ponoven čas še prihaja saj to da se nekaj dela na razvoju kaže vsaj zdrave temelje ki pa so kot že rečeno pri Jaguarju že zgnili.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar Če sep 07, 2006 6:56 am

Ameriški avtomobilski gigant je nedavno sprejel pomembno odločitev.
Ford namerava v prihodnjih letih investirati slabo pol drugo milijardo evrov v razvoj globalnih okoljevarstvenih tehnologij, v katere bodo vključene avtomobilske znamke Ford, Land Rover, Jaguar in Volvo.

Gre za največjo investicijo v razvoj okoljevarstvenih tehnologij v avtomobilski industriji na področju Velike Britanije. V naslednjih petih letih bo predstavljeno preko 100 modelov in rešitev, ki zagotavljajo zmanjšanje emisij in bolj ekonomično porabo goriva. Projekt vključuje tudi najbolj uspešen model Ford Focus, ki naj bi z novim sistemom porabil 4.03 litra na 100 km in ob tem izpuščal v ozračje manj kot 100 g/km CO2 emisij, kar je 20 odstotkov manj kot danes.

Družba Ford Motor Company v treh glavnih razvojno raziskovalnih centrih v Veliki Britaniji zaposluje 9500 uslužbencev. Ford Motor Company je tudi po številu zaposlenih s 33 tisoč zaposlenimi največja avtomobilska družba v Veliki Britaniji. Letno proda preko pol milijona vozil, kar jo uvršča na prvo mesto med vsemi avtomobilskimi skupinami.


Pomeni to, da se bodo AM dejansko znebili, LR in Jaguar pa ostaneta?
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Ne sep 10, 2006 11:01 am

ni se ravno na prodaj... ampak sodi v temo aston martin-a
in sicer nov model... DBS poganja ga motor V12 z 530KM vidl ga boste pa v novem filmu
James Bond-a Casino Royale... avto bo predstavljen v Januarju 2007 na
Detroit avto showu.... prodajati se pa zacne spomladi 2007...

Slika
Slika
Slika
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe nov 10, 2006 8:24 am

DBS

Slika
Slika
Slika

CAR Online today brings you undisguised pictures of Aston Martin's flagship DB9, which stars in the latest Bond movie Casino Royale. Eagle-eyed reader Richard Sellers spied the 530bhp supercoupe at Silverstone last Sunday [5 November], and bagged these images with his cameraphone.

Richard's close up gives us the best look yet at the DBS's rear end. Check out the detailed aerodynamics, with an F1-style diffuser and subtle boot spoiler to sucker the coupe to the road. Those tarnished exhausts aren't the beautifully milled, finished article but otherwise the flagship DB9's rear end is complete. The new, deeper side sills, which add real muscularity to the design, are also clearly visible.


James Bond's new wheels
The DBS is supposedly top secret, but it's more high profile than new 007 Daniel Craig himself. We've spied a development car tackling the Nurburgring circuit, and the DBS will take a bow in Casino Royale, which opens nationwide on 17 November.

Punters will be able to see the uprated V12 coupe at either the 2007 Geneva or Frankfurt motor show; a Detroit unveiling in January is no longer on the cards. Deliveries are now set for the autumn, with a likely price tag around £160,000.

DBS details
The DBS spotted by Richard Sellers was parked in the British Racing Drivers Club's car park, at Silverstone. 'It was a left hooker with Aston Martin plates, with blanked off bonnet air scoops and unfinished tail pipes,' said Richard.

Under the new bonnet lurks the DB9's V12, but fettled to produce around 530bhp, an extra 80 horses. It's fed by a bespoke bumper with an enlarged air scoop to feed the new radiator, underscored by a chin spoiler.

Aston sources vow the production car will be called DBS, despite this prototype wearing the DBRS9 badges of Aston Martin's GT3 race car. Like the racer, the DBS has a wider track to handle the extra power. And it rides on 20inch alloy wheels, too.

Words: Phil McNamara
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar Pe nov 10, 2006 8:45 am

Kaj je Renalut-Nissan že zbral denar za Astona? Nekaj blamirajo, pa nimajo niti toliko denarja, da bi tovrne vzdrževali, kaj še le da bi notri delali avtomobile, ki se ne splačajo. :rofl
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe nov 10, 2006 8:55 am

dvomim, nekaj se povezujejo (beri investirajo) v Indiji.

Je pa BMW sporočil par dni nazaj, da ga AM ne zanima
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe nov 10, 2006 9:18 am

Edinole BMW bi lahko bila dobra družina za AM. Ne vem, razni levi investitorji meni ne bi dajali občutka sigurnosti pri nakupu tako prestižnega vozila.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Pe nov 10, 2006 9:28 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Edinole BMW bi lahko bila dobra družina za AM.


po polomu z roverjem dvomim, da bi se kdaj sli v kako rizicno investicijo, sploh ko zadnja leta spet pisejo crne stevilke.
pa s 6ko tudi delno prodirajo ze v AMjev segment....
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe nov 10, 2006 10:27 am

BMW o AM, rezultatih poslovanja in pričakovanjih tu
http://www.detnews.com/apps/pbcs.dll/ar ... 1148/rss25
 
Uporabniški avatar
Zinik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Po okt 30, 2006 5:00 pm

Re: Aston Martin naprodaj

Napisal/-a Zinik Pe nov 10, 2006 11:59 am

Lignage je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Enako se govori tudi za Jaguar in Land Rover. Skupina PAG gre torej v franže.

Kaj mislite, kdo bo kupil AM, Jaguar, LR oz. komu bi po vašem mnenju te znamke najbolj prišle prav?

LP,
Joie



Jaz upam, da bo kakšno od teh znamk dobil Renault. Najbolj zanimivo bi bilo, če bi bil to Jaguar. Toyota pa upam da po teh znamkah ne bo posegala, ker iz njih ne bi znala naredit nič pametnega...
Ford :jao:, pa tako uspešni so bili v začetku devetdesetih, le kaj možaki počnejo :?: Ves ponos in ugled bojo izgubil. Zame so ga že... :?

lp, mm


Toyota ne bi znala, renault pa bo... Dj zadrzi take malumne komentarje zase. Govoris o tovarni ki samo z svojimi znamkami proda vec avtov kot vsi francoski proizvajalci zdruzeni in je znana po delanj luksuznih limuzin, medtem ko francozi od casov zabe in pogojno CX ni naredil niti ene ki bi se ji lahko reklo vsaj pogojno dobra (pa prej tut ne ubistvu).


Kar se mene tice naj zaprejo vse 3. Itak delajo zgubo proaktivnim proizvajalcem z svojimi ščiš izdelki za visoko ceno ze desetletja. Poscijem se na tradicijo, vidim pa da se vas vecina zacne refleksno slinit samo ob imenu firme ki ste jo v otrostvu tokrat slisali. Delajo u kurcu avte slabe kakovosti. Naj pocivajo v miru.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Pe nov 10, 2006 2:11 pm

Zinik: debate o tem, ali rižote imajo dušo ali ne, so v drugih temah. Dejstvo je, da so francozi inovatorji na AM trgu. Ne bom našteval niti tehnoloških novitet ki so jih dali ven niti oblik avtomobilov ki so jih "nagruntali".

Ampak pustimo vojne (riž VS švabe VS parfumarji) ob strani, govorimo o _angleških_ znamkah.
 
Uporabniški avatar
Zinik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Po okt 30, 2006 5:00 pm

Napisal/-a Zinik Pe nov 10, 2006 3:18 pm

francozi inovatorji.... LOL HAHAHAHA :rofl :rofl

"DUŠA" ???? Kaj za vraga pa je to u avtu??? Gremo to enkrat predebatirat. Lahko nekomu "DUŠA" pomeni kaj drugega kot nekomu drugemu????

Sej razumem da francoskim avtom samo se to ostane, (tehnolosko, kakovostno, prodajno ipd. so itak poden) sam zdj pa ze mal pretiravate s tem.

TO SO SUBJEKTIVNE OCENE IN NE SODIJO V KONSTRUKTIVNO DEBATO SPLOH CE SO IZNESENE KOT DEJSTVO IN NE KOT MNENJE.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Re: Aston Martin naprodaj

Napisal/-a Joie de vivre! Pe nov 10, 2006 3:28 pm

Zinik je napisal/-a:
Lignage je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Enako se govori tudi za Jaguar in Land Rover. Skupina PAG gre torej v franže.

Kaj mislite, kdo bo kupil AM, Jaguar, LR oz. komu bi po vašem mnenju te znamke najbolj prišle prav?

LP,
Joie



Jaz upam, da bo kakšno od teh znamk dobil Renault. Najbolj zanimivo bi bilo, če bi bil to Jaguar. Toyota pa upam da po teh znamkah ne bo posegala, ker iz njih ne bi znala naredit nič pametnega...
Ford :jao:, pa tako uspešni so bili v začetku devetdesetih, le kaj možaki počnejo :?: Ves ponos in ugled bojo izgubil. Zame so ga že... :?

lp, mm


Toyota ne bi znala, renault pa bo... Dj zadrzi take malumne komentarje zase. Govoris o tovarni ki samo z svojimi znamkami proda vec avtov kot vsi francoski proizvajalci zdruzeni in je znana po delanj luksuznih limuzin, medtem ko francozi od casov zabe in pogojno CX ni naredil niti ene ki bi se ji lahko reklo vsaj pogojno dobra (pa prej tut ne ubistvu).


Kar se mene tice naj zaprejo vse 3. Itak delajo zgubo proaktivnim proizvajalcem z svojimi ščiš izdelki za visoko ceno ze desetletja. Poscijem se na tradicijo, vidim pa da se vas vecina zacne refleksno slinit samo ob imenu firme ki ste jo v otrostvu tokrat slisali. Delajo u kurcu avte slabe kakovosti. Naj pocivajo v miru.


Ne vem kaj te je tako sprovociralo, tvoje besede so neumne in nepotrebne. Zaslužiš si opozorilo.

LP,
Martin
 
Uporabniški avatar
Zinik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Po okt 30, 2006 5:00 pm

Napisal/-a Zinik Pe nov 10, 2006 3:40 pm

opozorilo??????!!!!! Zakaj?

Nepotrebne? HAHA medtem ko so ble od lignage-ja zelo poucne, potrebne in konstruktivne....

Kaj sm pa neumnega reku? prosim da argumentiras...

Mislim da si kvecjemu ti zasluzis opozorilo. :)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe nov 10, 2006 4:50 pm

Ali ne bi te znamke uspele preživeti tudi same, brez tuje podpore.

Mislim, da z omejenimi serijami, nekaterimi deli od drugih proizvajalcev bi šlo.
 
Uporabniški avatar
Zinik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Po okt 30, 2006 5:00 pm

Napisal/-a Zinik Pe nov 10, 2006 5:01 pm

Kdo bi pa dolgove pa razvoj placal?
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov