Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Pe sep 08, 2006 8:56 pm

Tisti ki čez ovinke pritiskajo gas in jih z RWD avti obrne za 180 stopinj bi pri isti moči in istem gasu pri FWD leteli naravnost ven iz ceste. Vsi ki vozite FWD in niste z RWD naredili vsaj nekaj 1000 km in od tega vsaj nekaj pa pravih zasneženih cestah ne govort da je RWD slabši.

Jas sem se zadnji dve zimi vozil okoli z MB 200d 1991. Avto tudi približno nima 50:50 razporeditev teže, nobene elektronike in na sebi 3 leta stare Stunerke za 12 jurju. Marsikater oziroma skoraj vsi avtomobili so se v hrib ustavili ko sem se jaz še vedno vozil. Fora je bila v tem da je cesta ovinkasta. Vsi Z FWD so morali v ovinku odnehati gas ker drugače avto koplje in leti popolnoma naravnost (probajte ob prvi priliki). Jaz pa sem cel hrib tiščal gas, res da je avto malenkost kopal samo ustavil se ni za moment in tudi čez ovinke je šlo z gasom samo z volanom sem mal popravljal smer ker je odmašalo zadek. Z kolegi smo šli ven in celo pot domov sem vozil vse ovinke pošreg. Ko smo pršli domov se je usedu v svoj avto (Škodo Felicijo) in po 3 min vožnje letel dol z ceste. Tako kot jaz je v ovinku pohodil gas in odletel naravnost in ceste. Če maš mal občutka za gas in volan držiš v smeri ceste ne moreš letet dol. Če gas pohodiš do konca ali ga spustiš do konca pri višjih obratih pa je možno. Samo takrat bo FWD naredil isto samo z to razliko da te ne bo zavrtelo ampak boš čelno letel dol z ceste. Zdaj mi pa povejte kaj je bolš ??

Sedaj mamo pa itak že nove Bridgstonke doma na feltnah tako da letos pozimi lahko grem pa res plužit če je treba. Res pa je da pozimi v prtlažniku vozil od 40 do 80 kg mivke v žaklih.

O novih avtih z elektroniko pa brezveze govort da jih obrača ker majo tolk vsega sranja da sploh ne veš kje maš pogon. Zame je edina slobost ki jo vidim pri RWD potrata potniškega prostora drugače pa je vse velik plus.

Če pa še vedno ne gre dobr v hrib pa mehansko delno blokado dierenciala pol se pa itak vsem smejite pozimi.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe sep 08, 2006 9:06 pm

andrej777 je napisal/-a:Tisti ki čez ovinke pritiskajo gas in jih z RWD avti obrne za 180 stopinj bi pri isti moči in istem gasu pri FWD leteli naravnost ven iz ceste. Vsi ki vozite FWD in niste z RWD naredili vsaj nekaj 1000 km in od tega vsaj nekaj pa pravih zasneženih cestah ne govort da je RWD slabši.


word.


zakaj zmer sanjajo o tem kako je rwd slab samo tisti, ki so ga mogoce vozil par km al pa sploh ne in se jim zdi punto/clio/corsa ipd vrhunec voznih lastnosti ki se jih da najti na vozilu.

logicno je, da ce das pogon in krmiljenje na ista kolesa je to slabo. in ne, to ni dobr. slabo je. :D
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Pe sep 08, 2006 9:33 pm

tud jst sm orenk razmišljal, kak hudiča je tako tehnološko naprednega pri FWD-ju?

bi bil pa vesel razlage, ker se mi niti sanja ne :?:

lp
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Pe sep 08, 2006 10:08 pm

Itak ,da je zadnji pogon zakon!!! Ne vem pa odkod ugotovitev, da je ZNOVA na pohodu saj so imeli PRAVI avtomobili vedno in imajo še vedno zadnji pogon! Upam, da bo tako tudi v prihodnje! Res pa je, da je pri nas veliko evropskih in japonskih dolgočasnih vozil s sprednjim pogonom.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Pe sep 08, 2006 10:55 pm

Večini ljudem tukaj je bolj všeč RWD, med tem pa v ne avtobilističnem svetu vlada FWD ker je ljudem po večini vseeno, oziroma je večini prostor in brezskrbna celoletna uporabnost bolj pomembna kot perfekt handling med semaforji in met zadi otroke ki jim je slabo na rondoju.

Meni se zdi AWD najboljši kompromis
Slika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So sep 09, 2006 12:07 pm

Jaz imam raje quattro. :lol:
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man So sep 09, 2006 12:11 pm

Imeli smo RWD Lado (ja, saj vem no :lol: ). Zadeva se je je pozimi premikala samo z velikim žakljem peska v prtljažniku, pa še to se nisi smel ustavit v kakem hribu (in j*** ga, včasih se je pač treba ustavit). FWD gre v takih in podobnih razmerah neprimerno boljše, čeprav moraš it malo počasneje v ovinek.

Kdor uživa v driftanju si bo pač omislil RWD, druge prednosti pa ne vidim. Govorim seveda za avte namenjene normalni uporabi, ne stroje z 200+ konji. Pri slednjih pa dejansko torque steer, naglo pospeševanje, pa tud teža avtomobila (pocket rockets izvzeti) naredijo svoje, in začne FWD kazati slabosti.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter So sep 09, 2006 12:23 pm

tha_man je napisal/-a:Imeli smo RWD Lado (ja, saj vem no :lol: ). Zadeva se je je pozimi premikala samo z velikim žakljem peska v prtljažniku, pa še to se nisi smel ustavit v kakem hribu (in j*** ga, včasih se je pač treba ustavit). FWD gre v takih in podobnih razmerah neprimerno boljše, čeprav moraš it malo počasneje v ovinek.


Mi smo doma mel popolnoma isto situacijo, in delal popolnoma isto stvar :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
Asprex
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 542
Pridružen: Po mar 14, 2005 8:12 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Asprex So sep 09, 2006 12:41 pm

Res je da ma RWD včasih svoje muhe, ampak v mojem voznem parku bo vedno eden z RWD. Nisem pa še opazil da vsak tu gor ki ima zadnji pogon da bi ga šinfal, jaz ga tud ne in mi ni žal da ga mam! 8)
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac So sep 09, 2006 12:45 pm

torej daste za primer ene najslabših avtov na svetu, poleg tega pa še 20 let star, kr neki
pejt pa probat s fičkom v hrib vs. jugo npr. pa boš vidu kater pogon rula :P

lp

ps: stari RWD so bili bolj problematični (omega je še danes), ker so imeli prelahko rit in niso imela pogonska kolesa trakcije...rešitev je bila, kot že rečeno obtežitev prtljažnika.
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk So sep 09, 2006 1:20 pm

maniac je napisal/-a:torej daste za primer ene najslabših avtov na svetu, poleg tega pa še 20 let star, kr neki
pejt pa probat s fičkom v hrib vs. jugo npr. pa boš vidu kater pogon rula :P

lp

ps: stari RWD so bili bolj problematični (omega je še danes), ker so imeli prelahko rit in niso imela pogonska kolesa trakcije...rešitev je bila, kot že rečeno obtežitev prtljažnika.

Stare rwd gajbe so imele mašino zadaj ;) Sicer pa RWD ladje nimajo v snegu kaj iskat.
Kljub tistim trem črkam vseh sort. V snegu v klanec vzvratno :roll: Ni govora. Pri nas je
predolga zima, da bi se z avtobusom na šiht vozil.
LP
Martin
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So sep 09, 2006 1:41 pm

Zakaj je FWD bolj tehnično napreden?
Nisem tehnično izobražen, povedal bom svoje mnenje:
-nastal je kasneje kot zadnji pogon
-vgrajevali so ga zgolj v tehnično napredne avtomobile, zdaj žal v vse, tudi najcenejše Kitajčke. Včasih si bil glavni frajer s sprednjim pogonom, zdaj si malodane luzer. To je moda in jaz na to ne padam.
-ima vsekakor boljšo trakcijo na spolzkem cestišču
-je bolj trotlziher in laže ga je obladovati 99% voznikom
-omogoča prostornejšo kabino
-zakaj za božjo voljo je njegova uporaba do nedavnega samo rasla? Ker je nazadnjaški? Dajte no...
-torque steer in podkrmiljenje sta edini večji slabosti, a hkrati za 99% voznikov nerelevantna.

Se pravi, v avtomobilizmu je omogočil veliko pozitivnih sprememb in zato ga imam jaz za naprednega.

Če nekdo pač uživa v zadnjem pogonu, kar verjamem da, to nima veze z nikakršno naprednostjo. Včasih ravno nazadnjaške reči prinašajo več užitkov.
 
Uporabniški avatar
McFly
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: To maj 31, 2005 3:40 pm
Kraj: blizu ceste

Napisal/-a McFly So sep 09, 2006 3:58 pm

maniac je napisal/-a:torej daste za primer ene najslabših avtov na svetu, poleg tega pa še 20 let star, kr neki
pejt pa probat s fičkom v hrib vs. jugo npr. pa boš vidu kater pogon rula :P

lp

ps: stari RWD so bili bolj problematični (omega je še danes), ker so imeli prelahko rit in niso imela pogonska kolesa trakcije...rešitev je bila, kot že rečeno obtežitev prtljažnika.


omega :bow
prej sem bil pri prijatelju (2 uri nazaj), pa se pripelje un kamjon za avte nalagat...prašam jst po kaj je prišel....jah, jst sm tukej da naložim omego, prbije.

ahm, dej počakej pet minut :twisted: final ride :cry: sam gasa po enem makadamu, pa kontra namotavat (2.0i karavan)...ročna spet nazaj na dvorišče, uni z kamjonom pa sam gleda :shock: : a to gre pa pošrek? :lol:

anywayz, rad mam ta avto ;)
mess with the best, die like the rest
luks lajk it kut flay
 
Uporabniški avatar
vorteks
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Če apr 20, 2006 7:23 am
Kraj: lublana

Napisal/-a vorteks So sep 09, 2006 4:04 pm

@ zagovorniki RWD:
Popularnost zadnjemu pogonu raste, to je dejstvo. Tradicionalnima Mercedesu in BMW-ju so se pridružili najprej Lexus, potem Infiniti, Cadillac, Chrysler, GM-ov avstralska RWD platforma bo po novem potiskala tudi Buicke, Pontiace...


tle je ful debate o nekih hudih športnih performansih RWD (driftanje, oversteering itd itd...). Avti ki so pa tema te debate so kot že omenjeno mal višja klasa kot vaši 10-20 let stari drift wagni in tist ki bi s temi avtomobili počel take norčije kot jih zagovarjate vi je verjetno b**** 1.klase. Sej je prej en napisu kaj je naredu znanec/kolega s MB cdi-pa ni tuki sam mladostna neizkušenost ampak potreba po objestni vožnji, ker pač premore en hud avto(RWD), pa čeprov u miljon letih ni narjen za tak stil vožne-halo-dizel!?!?
se strinjam da je RWD biser na dirkališču, vendar v normalnem prometu bolj ko ne samo statusni simbol. (ne pa svetlobna leta od FWD)

p.s. jst sm voznik clia, pa zdej ne zagovarjam FWD kot da je božji dar, ampak moja poanta je sam to da je vsaka stvar za neki dobra/namenjena.
SlikaSlika
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So sep 09, 2006 5:06 pm

sprednji pogon je napreden v smislu cenejse in lazje izdelave in vec uporabnega prostora. Namenjen je avtomobilom nizkega in srednjega razreda in predvsem avtomobilom za nezahtevne kupce. Dejstvo pa je, da za pristni obcutek voznje po ovinkih rabis rwd. Tega se prestizne tovarne dobro zavedajo, zato tut tlacjo zadnji pogon v luksuzna vozila.

in ni glih res da mors ful driftat po ovinkih da bi obcutu razliko med obema pogonoma, tut ce se mal hitrejs cez ovinke peles se lepo cuti da te poriva od zadi.
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac So sep 09, 2006 5:34 pm

hja no, da lastniki cliov in podobnih "zveri" trdno zagovarjajo FWD (večina jih niti približno še ni imela moderen RWD) je tudi posledica dejstva, da za tak denar RWD še ni na voljo ;)
primerljiv seveda! (torej ne star, pa močan, pa zguncan...)

seveda pa naj vsak vozi, kar mu paše, ane

lp
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon So sep 09, 2006 6:58 pm

RWD na pohodu mislim, da je to samo znotraj koncepta preklopljivega AWD. Tudi BMW kot sinonim za RWD v novejše modele vgrajuje preklopljiv AWD. Dvomim, da je na pohodu, prej v zatonu.
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker So sep 09, 2006 7:09 pm

Sem bi mogoče dodal tole simbolično slikco :)

Slika

Sami razpravi pa se bom raje izognil, ker imam z vožnjo z RWD avtomobili premalo izkušenj, me pa zelo zanima občutek ko si za volanom in nadzoruješ drsajoč zadek.
 
Uporabniški avatar
Asprex
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 542
Pridružen: Po mar 14, 2005 8:12 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Asprex So sep 09, 2006 8:21 pm

Vsem, ki tako vneto zagovarjajo FWD naj nekje probajo in naredijo par tisoc km z RWD, ker tule gor pametujejo samo tisti, ki še ga nikol niso sprobali al pa so ga samo par km in še to so bli posrani zravn. 8) Pa brez zamere fantje, pa ne rečem da je FWD za en k...., vozim oboje, tako FWD kot RWD! ;)
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So sep 09, 2006 9:48 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Zakaj je FWD bolj tehnično napreden?
Nisem tehnično izobražen, povedal bom svoje mnenje:
-nastal je kasneje kot zadnji pogon
-vgrajevali so ga zgolj v tehnično napredne avtomobile, zdaj žal v vse, tudi najcenejše Kitajčke. Včasih si bil glavni frajer s sprednjim pogonom, zdaj si malodane luzer. To je moda in jaz na to ne padam.
-ima vsekakor boljšo trakcijo na spolzkem cestišču
-je bolj trotlziher in laže ga je obladovati 99% voznikom
-omogoča prostornejšo kabino
-zakaj za božjo voljo je njegova uporaba do nedavnega samo rasla? Ker je nazadnjaški? Dajte no...
-torque steer in podkrmiljenje sta edini večji slabosti, a hkrati za 99% voznikov nerelevantna.

Se pravi, v avtomobilizmu je omogočil veliko pozitivnih sprememb in zato ga imam jaz za naprednega.

Če nekdo pač uživa v zadnjem pogonu, kar verjamem da, to nima veze z nikakršno naprednostjo. Včasih ravno nazadnjaške reči prinašajo več užitkov.



FWD so pogruntal iz enega in edinega razloga:
IZPLAČAL SE JIM JE!!! PRODALI SO LAHKO VEČ AVTOMOBILOV ZA VEČ PROFITA!!! KO ŽIVIŠ OD TEGA, DA ZA ČIMANJ NAREDIŠ IN ZA ČIMVEČ VELIKO PRODAŠ JE PROSTORNEJŠA KABINA SAMO MARKETIŠKO SPROČILO ZA MASE DA NAJ NAVALIJO NA AVTO, JE ORODJE KAKO BOŠ ŠE VEČ ZASLUŽIL IN SI HITREJE KUPIL ČIM VEČ HIŠ JAHT IN VELIKO DRAGIH AVTOMOBILOV Z RWD ali AWD!!!!
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov