andrej777 je napisal/-a:Tisti ki čez ovinke pritiskajo gas in jih z RWD avti obrne za 180 stopinj bi pri isti moči in istem gasu pri FWD leteli naravnost ven iz ceste. Vsi ki vozite FWD in niste z RWD naredili vsaj nekaj 1000 km in od tega vsaj nekaj pa pravih zasneženih cestah ne govort da je RWD slabši.
tha_man je napisal/-a:Imeli smo RWD Lado (ja, saj vem no). Zadeva se je je pozimi premikala samo z velikim žakljem peska v prtljažniku, pa še to se nisi smel ustavit v kakem hribu (in j*** ga, včasih se je pač treba ustavit). FWD gre v takih in podobnih razmerah neprimerno boljše, čeprav moraš it malo počasneje v ovinek.
maniac je napisal/-a:torej daste za primer ene najslabših avtov na svetu, poleg tega pa še 20 let star, kr neki
pejt pa probat s fičkom v hrib vs. jugo npr. pa boš vidu kater pogon rula :P
lp
ps: stari RWD so bili bolj problematični (omega je še danes), ker so imeli prelahko rit in niso imela pogonska kolesa trakcije...rešitev je bila, kot že rečeno obtežitev prtljažnika.
maniac je napisal/-a:torej daste za primer ene najslabših avtov na svetu, poleg tega pa še 20 let star, kr neki
pejt pa probat s fičkom v hrib vs. jugo npr. pa boš vidu kater pogon rula :P
lp
ps: stari RWD so bili bolj problematični (omega je še danes), ker so imeli prelahko rit in niso imela pogonska kolesa trakcije...rešitev je bila, kot že rečeno obtežitev prtljažnika.
Popularnost zadnjemu pogonu raste, to je dejstvo. Tradicionalnima Mercedesu in BMW-ju so se pridružili najprej Lexus, potem Infiniti, Cadillac, Chrysler, GM-ov avstralska RWD platforma bo po novem potiskala tudi Buicke, Pontiace...
Joie de vivre! je napisal/-a:Zakaj je FWD bolj tehnično napreden?
Nisem tehnično izobražen, povedal bom svoje mnenje:
-nastal je kasneje kot zadnji pogon
-vgrajevali so ga zgolj v tehnično napredne avtomobile, zdaj žal v vse, tudi najcenejše Kitajčke. Včasih si bil glavni frajer s sprednjim pogonom, zdaj si malodane luzer. To je moda in jaz na to ne padam.
-ima vsekakor boljšo trakcijo na spolzkem cestišču
-je bolj trotlziher in laže ga je obladovati 99% voznikom
-omogoča prostornejšo kabino
-zakaj za božjo voljo je njegova uporaba do nedavnega samo rasla? Ker je nazadnjaški? Dajte no...
-torque steer in podkrmiljenje sta edini večji slabosti, a hkrati za 99% voznikov nerelevantna.
Se pravi, v avtomobilizmu je omogočil veliko pozitivnih sprememb in zato ga imam jaz za naprednega.
Če nekdo pač uživa v zadnjem pogonu, kar verjamem da, to nima veze z nikakršno naprednostjo. Včasih ravno nazadnjaške reči prinašajo več užitkov.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov