

Lp
jorgeus je napisal/-a:Pri xc70 mi je bila vedno všeč postavitev zadnjih luči, tole, kar sedaj gledam je pa milo rečeno zmazek. Tako spredaj kot bočno je avto eleganten, estetski, preprostih a učinkovitih potez, potem pa naprčkan zadek, v popolnem nasprotju z oblikovanjem preostalih delov avtomobila. Kakšna škoda! Očitno neki novi trend, ki se kaže tudi pri konceptu SUV-ja in je po mojem mnenju skrenitev v napačno smer.
jorgeus je napisal/-a:Pri xc70 mi je bila vedno všeč postavitev zadnjih luči, tole, kar sedaj gledam je pa milo rečeno zmazek. Tako spredaj kot bočno je avto eleganten, estetski, preprostih a učinkovitih potez, potem pa naprčkan zadek, v popolnem nasprotju z oblikovanjem preostalih delov avtomobila. Kakšna škoda! Očitno neki novi trend, ki se kaže tudi pri konceptu SUV-ja in je po mojem mnenju skrenitev v napačno smer.
Tomcatter je napisal/-a:jorgeus je napisal/-a:Pri xc70 mi je bila vedno všeč postavitev zadnjih luči, tole, kar sedaj gledam je pa milo rečeno zmazek. Tako spredaj kot bočno je avto eleganten, estetski, preprostih a učinkovitih potez, potem pa naprčkan zadek, v popolnem nasprotju z oblikovanjem preostalih delov avtomobila. Kakšna škoda! Očitno neki novi trend, ki se kaže tudi pri konceptu SUV-ja in je po mojem mnenju skrenitev v napačno smer.
Se nebi mogel bolj strinjati
Joie de vivre! je napisal/-a:Meni pa ravno zadnji del krasen, kljub poplavi visokih podolgovatih luči v zadnjem desetletju so pri Volvu ohranili unikatnost. Pravi Volvo je tole, bolj kot prejšnja generacija.
jorgeus je napisal/-a:Vidi se, kaj so želeli povedati s temi lučmi...vlečejo paralelo z limuzino, kjer so res nezamenljive zadnje luči, postavljene na rob z značilno oblikovno noto. Žal karavan zahteva drugačen pristop. Volvo V70 odnosno xc70 sta bila prav nič manj zamenljiva kot limuzine. Prepoznaš jih na kilometer, meni osebno xc70 eden najlepših karavanov sploh. Zato mislim, da ni potrebe po tlačenju oz po postavitvih istih oz podobnih luči tudi na karavansko različico. Enim je všeč, enim nam ni, noben od nas ne more oporekati, da je zadek tisti, ki deli mnenja, tisti, ki je najbolj pereč, medtem ko je ostalo zadetek v polno. Zato se ne morem strinjati, da je to bolj "pravi" Volvo, kot prejšnja generacija. Volvo slovi pri oblikovanju po svojih preprostih, a učinkovitih oblikovnih potezah, ki izžarevajo eleganco. Ta zadek žal ni eleganten. Je drugačen, je morda zanimiv, je konflikten, ni pa eleganten.
Volvo has elected not to replace its high-performance V70R following the launch of the next-generation V70. Volvo says the new 280 hp T6 model partly fills that gap and will remain the top-of-the-line V70 for the foreseeable future, according to Autocar.
Volvo says it will also not offer a version of the V70 with the 4.4-liter V8 used in the S80 sedan for various undisclosed reasons, despite the V70 being closely based on the new S80.
The future of Volvo's "R" lineup in general remains a mystery. Volvo engineers told the U.K. magazine a C30R designed to do battle with the Audi S3 is a strong possibility.
The future of the S60R — or its possible successor — is less clear. Earlier this year, rumors began circulating that Volvo would discontinue the S60 all together. While the V70 was previously aligned with the S60, it is now more closely related to the S80, lending credibility to reports of the S60's demise.
If rumors are to be believed, then S40 will grow in size to become Volvo's official 3-Series rival. The slightly more upscale S40 might then be due for "R" treatment in the form of a high-output T6.
Meanwhile, and S80R might use a high-strung version of the car's V8. Volvo engineers even acknowledged this possibility to Autocar, saying the only hurdle would be developing a transmission capable of handing "up to 400 hp."
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 16 gostov