Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul Sr mar 07, 2007 9:14 pm

Mogoče bi lahko uporabili samo enobarvno kombinacijo usnja in ravno tako plastike bodisi kovine bi avto notri zgledal bolj ličen. Tole beš-modro, "les", krom obrobe gumbov in ure, črna plastika, dolgočasna platišča,...mah....vedno naredijo vse "na pol". In ni čudno, da maserati enostavno ne uspe narediti "boom-a" kot ga je recimo AM- vanquish ali DB . Stalno v neki senci trga, stalno šlamparija in nestilska dovršenost aaargghh :x

Ja, "4vratnik" ni slab ampak o kakšni extra prodaji tudi tega res lepega in velikega avtomobila nisem zasledil (če ima kdo kak podatek naj me razsvetli, bom zelo vesel).

Všeč mi je oblika, lepe linije, predvsem zadek in veseli me, da na strehi ni nekih budatstih "šark" antenc ipd....pa mal bi ga lahko spustili no..

Mel bi ga...i just love the badge 8)
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr mar 07, 2007 9:24 pm

Ravno te okusne večbarvne kombinacije ločujejo maseratija od ostalih znamk.
Nestilska dovršenost? Kaj si sploh hotel povedati?
In, če smo že pri stilskih detajlih - platišča, ki so tebi dolgočasna- v svojem dizajnu skrivajo maseratijev simbol - trizob.

Raje se malo informiraj, preden se še nadaljnje osmešiš:
http://www.maserati.com/jsp/home.jsp?geographicArea=2

Malo si poglej car configurator in kombinacije v notranjosti starejših modelov, ter se še enkrat vprašaj o svojih merilih estetike.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
u_rbn
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Sr mar 07, 2007 8:16 pm

Napisal/-a u_rbn Sr mar 07, 2007 10:10 pm

prklet ženevski srečnež! :-:o prav zavidam ti!

Že kar vidim ustaljeno proceduro: najprej vse možne revije s testom nabaut, par mescov počakat na Supertest(r) in če ne bo razočaranja, potem 5 let vsak dan na internetu opazovat ceno rabljenih modelov hkrati pa vsako noč sladko sanjat...
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če mar 08, 2007 8:17 am

Bass, se strinjam s tabo.

Poleg tega si poglej malo Aston Martionv konfihurator, pa boš kmalu ugotovil, da imaš tudi tam na voljo kup dvo in večbarvnih kofiguracij.
Slika
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul Če mar 08, 2007 9:13 am

bass je napisal/-a:Ravno te okusne večbarvne kombinacije ločujejo maseratija od ostalih znamk.
Nestilska dovršenost? Kaj si sploh hotel povedati?
In, če smo že pri stilskih detajlih - platišča, ki so tebi dolgočasna- v svojem dizajnu skrivajo maseratijev simbol - trizob.

Raje se malo informiraj, preden se še nadaljnje osmešiš:
http://www.maserati.com/jsp/home.jsp?geographicArea=2

Malo si poglej car configurator in kombinacije v notranjosti starejših modelov, ter se še enkrat vprašaj o svojih merilih estetike.


khmkhm...če pogledaš kako ima konkurenca vse lično (všečno) narejeno potem bi lahko tako naredil tudi maserati. Zame je "nestilsko" imeti več različnim materialov (ki se pač ne ujemajo ravno najbolje), več barv (povsem nepotrebno). Felne so povprečnega izgleda pa hvala, ker si me razsvetlil o njihovem "skritem simbolu" :lol: Boš rekel, da je les + krom + srebrna plastika res najbolje kar se da naredit? ( Ja bilo bi veliko lepše da ostane vse tako kot je bilo v GS MC victory modelu - zate že starejšem modelu. O tem govorim in temu modelu sploh nisem oporekel. Prej nasprotno, končno en pravi maserati bi rekel).
O zgodovini me s svojim znanjem pošparaj sploh pa s to stranjo, ki si jo pripopal kot "veliki poznavalec". Če bi bil maserati tak "zadetek" bi bile tudi prodajne številke večje (govorim za vso zgodovino) a le te žal niso in se večina ljubiteljev vrti okoli starejših modelov ( predvsem 250F in birdcage-a).
Upam, da so vsaj pustili novejši model menjalnika, ki je bil dan v GS MC victory in Qp model, da bodo kupci poleg glupe notranjosti uživali vsaj v vožnji.
 
Uporabniški avatar
*alko*
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Če nov 23, 2006 6:58 pm
Kraj: Slov.konjice

Napisal/-a *alko* Če mar 08, 2007 9:17 am

Mene NOROO lep! :twisted:
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če mar 08, 2007 11:41 am

menjekul je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Ravno te okusne večbarvne kombinacije ločujejo maseratija od ostalih znamk.
Nestilska dovršenost? Kaj si sploh hotel povedati?
In, če smo že pri stilskih detajlih - platišča, ki so tebi dolgočasna- v svojem dizajnu skrivajo maseratijev simbol - trizob.

Raje se malo informiraj, preden se še nadaljnje osmešiš:
http://www.maserati.com/jsp/home.jsp?geographicArea=2

Malo si poglej car configurator in kombinacije v notranjosti starejših modelov, ter se še enkrat vprašaj o svojih merilih estetike.


khmkhm...če pogledaš kako ima konkurenca vse lično (všečno) narejeno potem bi lahko tako naredil tudi maserati. Zame je "nestilsko" imeti več različnim materialov (ki se pač ne ujemajo ravno najbolje), več barv (povsem nepotrebno). Felne so povprečnega izgleda pa hvala, ker si me razsvetlil o njihovem "skritem simbolu" :lol: Boš rekel, da je les + krom + srebrna plastika res najbolje kar se da naredit? ( Ja bilo bi veliko lepše da ostane vse tako kot je bilo v GS MC victory modelu - zate že starejšem modelu. O tem govorim in temu modelu sploh nisem oporekel. Prej nasprotno, končno en pravi maserati bi rekel).
O zgodovini me s svojim znanjem pošparaj sploh pa s to stranjo, ki si jo pripopal kot "veliki poznavalec". Če bi bil maserati tak "zadetek" bi bile tudi prodajne številke večje (govorim za vso zgodovino) a le te žal niso in se večina ljubiteljev vrti okoli starejših modelov ( predvsem 250F in birdcage-a).
Upam, da so vsaj pustili novejši model menjalnika, ki je bil dan v GS MC victory in Qp model, da bodo kupci poleg glupe notranjosti uživali vsaj v vožnji.

lahko je teb glupa in nestilska notanjost- večini je panoro lepa ;)
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Če mar 08, 2007 11:59 am

Torej ti je tole lepo:
Slika

Tole pa ne:
Slika

Razlika je pa v materialih kje?
Slika
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul Če mar 08, 2007 12:57 pm

nisem zagovornik AM-a ( GS MC victory interier = O.K) . Glede notranjosti pa...se bo treba opravičit vsem prizadetim, da bo mir. Pardon.

http://www.rsportscars.com/foto/04/astondbs07_int.jpg
http://www.rsportscars.com/foto/02/amrapide_inter.jpg
http://www.rsportscars.com/foto/10/supe ... 07_int.jpg
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če mar 08, 2007 6:19 pm

pa reč, da ti je bolj všeč usnjena armaturka, pa da bi za ta dnar tud mogla bit, pa bomo vsi razumel
lp
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če avg 09, 2007 11:44 am

Še par slik in natura:

Slika
Slika
Slika

Eden najlepših avtomobilov vseh časov.
 
Uporabniški avatar
yigy
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Če maj 17, 2007 6:36 pm
Kraj: Šentjur

Napisal/-a yigy Če avg 09, 2007 11:52 am

Ja res je enen najlepsih avtomobilov danasnjega casa...navznoter in navzven. In za svojo velikost (490x190x135 cm -- 290cm mednosne) se zelo dobro pelje. Na raznih testih ga hvalijo. Se en avtomobil na mojem spisku sanjskih avtomobilov! :D
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če avg 09, 2007 12:23 pm

Dol padamo zaradi Maseratijev, dol padamo zaradi "navadnega" Bravota, zaradi "plebejske limuzine" Linea, seveda zaradi 500-tke, tudi GP izstopa - kaj se bodo FIAT in Italijani nasploh še izmislili? Kje sploh so njihove meje?

Sicer pa še to - Maserati je po dolgih letih (17 - odkar je v lasti FIAT-a) imel prvič profit v četrtletju in to pred pričetkom prodaje tega GT-ja, verjetno predvsem zahvaljujoč Quattroporte-ju.

First time for everything: Maserati makes profit in Q2

Posted Jul 24th 2007 1:33PM by John Neff

Slika

For the first time since it was purchased by the Fiat Group back in 1990, Maserati has recorded a profit. In the second quarter of this year, the Italian exotic automaker earned a €1 million trading profit, though that doesn't count special one-off items that could increase or decrease that amount. Just for reference, in Q2 2006, the brand lost €7 million.

We're actually surprised that Maserati made money without the help of the upcoming GranTurismo touring coupe, which will most certainly help the company end up for the year as a whole after we predict it starts selling like hot cakes by the end of this month. Instead, it seems the Maserati Quattroporte Automatic had the biggest impact on the brand's bottom line, helping to improve sales nearly 40% so far this year.

With the Quattroporte Automatic appealing to a wider audience, the sexy GranTurismo on deck and a cabriolet version that's certainly in the works, Maserati's future is looking much brighter than its 17-year track record of losses would suggest.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če avg 09, 2007 12:56 pm

A dol padajo pa zaradi 159 in Brere pa ne? :)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če avg 09, 2007 1:02 pm

Alfe so itak zgodba zase - pri njih padajo dol vsi, ne samo mi.
 
Uporabniški avatar
yigy
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Če maj 17, 2007 6:36 pm
Kraj: Šentjur

Napisal/-a yigy Če avg 09, 2007 1:55 pm

Ja tak je treba ane... da pridejo na pravo pot na kateri so ze bli nekega davnega casa! :D Zaenkrat kaze obetavno.
 
Uporabniški avatar
GEISTERFAHRER
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr feb 23, 2005 2:09 pm

Napisal/-a GEISTERFAHRER Če avg 09, 2007 1:59 pm

U ti mater kak je pa to hud stroj..božansko no!!
Alfa-146 BOXER, za dušo in telo!
Slika
 
Uporabniški avatar
Turbobitch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Po okt 04, 2004 10:18 am
Kraj: Prvi levi sedež 5ke GTT

Napisal/-a Turbobitch Če avg 09, 2007 2:32 pm

matr je lep. Vzadi prgresivno eleganten spredaj kot pošast, luči ka kača. Zelo lep avtoček:D
Slika
Ne mene krivit za Mobisux, če maš pa probleme pa sam prtiski prekliči.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če avg 09, 2007 2:36 pm

ma men pride ze ce slism maserati, k***, men majo najboljs ime za avtomobile spljoh... mau edin pogresam da nimajo vec biturbo motorjev k so bli en casa res zascitni znak tko 3200gt je zame tazadn maserati. k***, maserati z ferrarijevim motorjem brez turbin, hm, kva pa vem... je pa baje tale gt u zivo nor, velik bolj usecen k na slikah.
 
Uporabniški avatar
yigy
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Če maj 17, 2007 6:36 pm
Kraj: Šentjur

Napisal/-a yigy Če avg 09, 2007 3:25 pm

Po eni strani je pa men to v bistvu kr velik bolj vsec, kr stroski vzdrzevanja 3200 so gromozanski. Ti stroski so se opazno zmanjsali z NA V8 v 4200 in so Maseratiji vedno bolj zanesljivi. Nasploh pa nikol nisem imel nic proti NA V8 zvoku! :twisted: Ni vec tistega obcutka TwinTurbotov, toda Maseratijevi NA motorji so zelo karakteristicni in se radi vrtijo.
Ce bodo se naprej izdelovali taksne avte potem ni 2x za rect da si cez 15 let ne omislim enga GranSporta ali GrandTurisma! :D ;) Zdej si kakega 3200 ravno zarad stroskov neb mogu prvosit, tud ce bi imel denar za nakup(ki ga seveda nimam :cry: )
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov