Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Media3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Po jan 03, 2005 8:49 pm

Napisal/-a Media3 Sr dec 06, 2006 4:27 pm

Tale c1, je pa res nagravžn :roll:
 
Uporabniški avatar
djoti
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr avg 31, 2005 1:46 pm
Kraj: anhovo

Napisal/-a djoti Sr dec 06, 2006 5:01 pm

ja kakšen močnejši motor bo pa res lohko zmotiral v c4, kar marsikdo pogreša pr citroenu vsaj eno serijo par 1000 vozil kot to delajo drugi npr. renault, drugači pa bi se tudi sam lastil enga citroenčka iz te serije:)
Fiat Stilo 1.9 JTD
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr dec 06, 2006 6:26 pm

navratilova, ti boš itak vedno kontriral, ker imaš tako programirano glavo.

Mitsubishi je tudi meni všeč, a statistika kaže, da njihov ugled med kupci ni kaj prida visok. Samo v ZDA je padla prodaja za 200%, kljub EVO-tom, kljub visokim popustom, kljub kvaliteti, medtem ko je vsem ostalim Japoncem prodaja naglo rasla.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr dec 06, 2006 11:20 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:Mitsubishi nima ugleda? al ga samo EVO ne zvisuje?

Jst mislim da ma kar dobrega. Iz šprtnega vidika rally (4x s prvak z TM), dakar (odkar pomnim :) ), iz vidika inovacij in naprednosti tut, kvaliteta vemo da je med najbolsimi , razumna cena ( ki mu po mojem mnenju dela skodo) in nenazadnje tut EVO in podobna vozila pridonesejo k boljsem ugledu in prepoznavnosti.

Ne pa kot v tem primeru ko je to neke vrste antireklama.


no, ja... Micki gre na žalost zadnje cajte kr pošteno za nohte. Mercedes jih je zbrcnu, finančno so tudi jako jamrali, kvalieta jim je začela šepat, recalli so se vrstili kot po tekočem traku in tudi modelska paleta osebnih avtov jim zgleda kot zastarel in poosebljen dolgcajt....heh..... v bistvu so tak v qurtzu, da morajo s Citroenom sodelovat!! :P

hvala bogu, da so se zavedli mlačnosti, ker zgleda, da bodoči Lancer ne bo več taka puščoba!

kar se pa Dakara tiče... al se kej preveč ne spomneš al si pa jako mlad in je ptnajst let nazaj nekaj pred tvojim spremljanjem tega relija. ker tale je dal Micki kr poštenega vetra:

Slika

in zmag bi blo še več, če si nebi tak radi gum luknjali (tudi samosežig so znali uprizorit 8) ).... sploh pa... ne, da bi htel bit kej preveč žleht ampak, dokler so se po tem rallyju podila tovarniška moštva Mitsuju ni šlo kej preveč dobro. zmage niza šele zdej, ko so skorajda edino fabriško moštvo na balu pustolovskih posebnežev.
ne me narobe razumet... ampak Mitsubishi si že debelih 20 let želi zmagovat na Pariz Dakarju in to kot tovarna, ki proizvaja fantastične terence! pa jih nažgeta Peugeot in Citroen, ki sta takorekoč padla z neba in zmagovala 10 let! pa še niti enega terenca nimata med svojimi proizvodi!

...okej, mata... enega preoblečenega Mitsubishija... :P :D
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr dec 06, 2006 11:35 pm

a ja.... tole s temi Loeb nalepkami je pa res žalostno! če niso sposobni v omejeno serijo nagazit kakega dvolitrskega turbaka s poštenim (če že ne kr dirkaškim) sekvencerjem in speglanim podvozjem nej se grejo solit!

zadnjih par sezon WRCja (pa tudi JWRCja) in šampionski mulac osebno bi si zaslužlo kej takega! da o renomeju, ki sta jim ga zelo potiho prnesla AX GTI in Saxo VTS niti ne govorimo! eno tonska pujsa od C2 ne more nosit stare slave, C4 VTS pa tudi ni za naprej metat!

morali bi nardit točno to, kar so nardili pri Subaruju z Richard Burns edicijo Imprezze! in v tem primeru bi blo mene, če bi se pisal Loeb, kr malo sram se slikat zraven C4 "by Loeb" s poskočno 1.6 mašinico in 110 konji.... :evil:


bravo Subaru! in svaka čast na gesti!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr dec 06, 2006 11:44 pm

evo, tak se dela....

Slika


in tak se "nalepke lima":

Slika



kapo dol!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr dec 06, 2006 11:45 pm

popolno strinjanje
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če dec 07, 2006 12:14 am

Ne ne ne, fantje, zdaj ste šli pa predaleč :!:

Citroënova glavna naloga je drugačna, in to je ta, da ostane tisto, kar si predstavljamo pod pristen francoski avto. In to mu je v zadnjih letih več kot uspelo.

Ne pa narediti tulečih zverin iz avtov. To Citroënu res ne paše. Primerjava Subaruja in Citroëna in siliti neke lastnosti iz Subaruja na Citroën se zdijo res odveč.

Ne maram, da bi se rally preveč pomešal v Citroën. Tako kot je sedaj je ravno v pravi meri.

Enako bi lahko rekel za Lancio. Vsem ob imenu Lancia pride na misel Stara Delta HF Integrale, meni pridejo na misel Appia, Aurelia, Gamma, Ypsilon, Thesis, Lybra in nova Delta, katere še ni.

Očitno sam pri avtih cenim nekaj drugega kot ostali :oops:

lp, mm
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če dec 07, 2006 2:57 pm

še nekaj slik in Press release na linku (kjer tudi pravijo takole:"Poor Sebastien. You'd think after winning the WRC title three times, his name would be gracing something with a bit more bite."

http://www.autoblog.com/2006/12/07/rall ... -c2-and-c/

Slika
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Če dec 07, 2006 4:03 pm

drugmirko je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:Mitsubishi nima ugleda? al ga samo EVO ne zvisuje?

Jst mislim da ma kar dobrega. Iz šprtnega vidika rally (4x s prvak z TM), dakar (odkar pomnim :) ), iz vidika inovacij in naprednosti tut, kvaliteta vemo da je med najbolsimi , razumna cena ( ki mu po mojem mnenju dela skodo) in nenazadnje tut EVO in podobna vozila pridonesejo k boljsem ugledu in prepoznavnosti.

Ne pa kot v tem primeru ko je to neke vrste antireklama.


no, ja... Micki gre na žalost zadnje cajte kr pošteno za nohte. Mercedes jih je zbrcnu, finančno so tudi jako jamrali, kvalieta jim je začela šepat, recalli so se vrstili kot po tekočem traku in tudi modelska paleta osebnih avtov jim zgleda kot zastarel in poosebljen dolgcajt....heh..... v bistvu so tak v qurtzu, da morajo s Citroenom sodelovat!! :P

hvala bogu, da so se zavedli mlačnosti, ker zgleda, da bodoči Lancer ne bo več taka puščoba!

kar se pa Dakara tiče... al se kej preveč ne spomneš al si pa jako mlad in je ptnajst let nazaj nekaj pred tvojim spremljanjem tega relija. ker tale je dal Micki kr poštenega vetra:

Slika

in zmag bi blo še več, če si nebi tak radi gum luknjali (tudi samosežig so znali uprizorit 8) ).... sploh pa... ne, da bi htel bit kej preveč žleht ampak, dokler so se po tem rallyju podila tovarniška moštva Mitsuju ni šlo kej preveč dobro. zmage niza šele zdej, ko so skorajda edino fabriško moštvo na balu pustolovskih posebnežev.
ne me narobe razumet... ampak Mitsubishi si že debelih 20 let želi zmagovat na Pariz Dakarju in to kot tovarna, ki proizvaja fantastične terence! pa jih nažgeta Peugeot in Citroen, ki sta takorekoč padla z neba in zmagovala 10 let! pa še niti enega terenca nimata med svojimi proizvodi!

...okej, mata... enega preoblečenega Mitsubishija... :P :D


Mercedes zbrcnu? :D Da ni mel tudi mercedes tezave? :)

Uglavnem ti kr kuj citroene v zvezde (in drugi Audije, to je sele smeh) glede rally-ja in dakarja in isci izgovore. Ampak dejstva so znana. Pa se enkrat preveri od kdaj je mitsubishi na sceni na dakarju in kok ma naslovov. Nehaj zavajat.

Kvaliteta peša? :D Se vedno je boljsa kot pri kateremkoli evropskem proizvajalcu. Zanimivo da to napise lastnik citroena. :roll: (ps odloci se a bos pisal v sedanjiku al pretekliku)

Drugace pa ne vem kaj ima prodaja z ugledom. :D Joie? :) PS za joie-a: kako gre pa kaj prodaja citroena v ameriki? Kaj pa v Aziji? Kaj pa v Avstraliji? Afrika? :D :D
Zadnjič spremenil Martina Navratilova, dne Če dec 07, 2006 4:22 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Če dec 07, 2006 4:11 pm

drugmirko je napisal/-a:a ja.... tole s temi Loeb nalepkami je pa res žalostno! če niso sposobni v omejeno serijo nagazit kakega dvolitrskega turbaka s poštenim (če že ne kr dirkaškim) sekvencerjem in speglanim podvozjem nej se grejo solit!

zadnjih par sezon WRCja (pa tudi JWRCja) in šampionski mulac osebno bi si zaslužlo kej takega! da o renomeju, ki sta jim ga zelo potiho prnesla AX GTI in Saxo VTS niti ne govorimo! eno tonska pujsa od C2 ne more nosit stare slave, C4 VTS pa tudi ni za naprej metat!

morali bi nardit točno to, kar so nardili pri Subaruju z Richard Burns edicijo Imprezze! in v tem primeru bi blo mene, če bi se pisal Loeb, kr malo sram se slikat zraven C4 "by Loeb" s poskočno 1.6 mašinico in 110 konji.... :evil:


bravo Subaru! in svaka čast na gesti!


Posten sekvencer??? LOOOOL

se navadnega menjalnika ne znajo nardit.

Renome ki sta ga prinesla AX GTI in saxo VTS.
:cry :rofl
Eno stran pa pise da evo ne zvisuje ugleda mitsubishiju.

www.duhovitizem.com
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če dec 07, 2006 6:21 pm

Subaru mogoče ma sekvencer?

Martina, tebe mati ni imela rada, to sem ti večkrat povedal.

Martina, MMC proda po celem svetu toliko avtomobilov kot jih Citroën samo v Evropi.

LP,
Martin
 
Uporabniški avatar
djoti
Novinec
 
Prispevkov: 122
Pridružen: Sr avg 31, 2005 1:46 pm
Kraj: anhovo

Napisal/-a djoti Če dec 07, 2006 6:39 pm

[quote="Lignage"]Ne ne ne, fantje, zdaj ste šli pa predaleč :!:

Citroënova glavna naloga je drugačna, in to je ta, da ostane tisto, kar si predstavljamo pod pristen francoski avto. In to mu je v zadnjih letih več kot uspelo.

Ne pa narediti tulečih zverin iz avtov. To Citroënu res ne paše. [/quote]

eno omejeno serijo c4 z zverinsko mašinco pa res nebi bilo slabo poslat na tržišče?
drgač pa se popolnoma strinjam z obdržanjem svojega francoskega stila - upam da se nebo zgubil :?

ja nekateri pa še vedno klatijo neumnosti (Martina) - jst bi bil vseeno malo bl široko gledal in ne samo hvalu svojo macchino po drugih pa pljuval,... ;)
Fiat Stilo 1.9 JTD
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Če dec 07, 2006 7:18 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Subaru mogoče ma sekvencer?

Martina, tebe mati ni imela rada, to sem ti večkrat povedal.

Martina, MMC proda po celem svetu toliko avtomobilov kot jih Citroën samo v Evropi.

LP,
Martin


Od kje ti pa ta podatek? Spet zavajojoce. Sej jih drugje ne prodaja. :D Resuje ga itak samo debilni evropski snobovski ponos.

Pa mami pravi da me ma rada :)

Jst samo vem da je mitsubishi naredil vec avtov do zdaj, vec dirk zmagal, je bolsi po kakovosti tako kot tudi po tehniki.To veste tudi vi. Druge stvari niso pomembne. ;)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če dec 07, 2006 11:19 pm

Mitsubishi je po celem svetu prodal 1,5 mio vozil, Citroën 1,2 mio. Glede na razširjenost je Mitsujeva prodaja nič posebnega. Citroën je prisoten samo v Evropi + nekaj malega severna Afrika, J. Amerika, Avstralija, Japonska...

Snobizem? Ti si res b****. Kupiti Berlingota ali Picassoja je zate snobizem?

Obstajajo ljudje brez kompleksov, ki lahko normalno debatirajo kadarkoli, o katerikoli stvari. Ti tak človek definitivno nisi.

LP,
Martin
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe dec 08, 2006 1:44 am

Martina Navratilova je napisal/-a: Mercedes zbrcnu? :D Da ni mel tudi mercedes tezave? :)

Uglavnem ti kr kuj citroene v zvezde (in drugi Audije, to je sele smeh) glede rally-ja in dakarja in isci izgovore. Ampak dejstva so znana. Pa se enkrat preveri od kdaj je mitsubishi na sceni na dakarju in kok ma naslovov. Nehaj zavajat.

Kvaliteta peša? :D Se vedno je boljsa kot pri kateremkoli evropskem proizvajalcu. Zanimivo da to napise lastnik citroena. :roll: (ps odloci se a bos pisal v sedanjiku al pretekliku)

Drugace pa ne vem kaj ima prodaja z ugledom. :D Joie? :) PS za joie-a: kako gre pa kaj prodaja citroena v ameriki? Kaj pa v Aziji? Kaj pa v Avstraliji? Afrika? :D :D


ja.... ne bom trdil, da sem pojedel vso pamet na svetu in, da so moje trditve absolutne in etalonske! stvari pač napišem po spominu ki niti najmanj ni enciklopedično perfekten in popoln. še sploh pa ne za take postranske stvari kot finančna poročila avtomobilističnih firm in podatki etapnih zmag enega ekstremističnega tekmovanja rahlih čudakov.

zdej pa, če gremo po vrsti....

mercedes je prekinu sodelovanje z mitsujem ( vsaj v takem obsegu kot so ga imeli do recimo tazadnjega colta) in mitsubishiju se je, kolkr se spomnem novic od takrat, kr kolcalo zarad tega. mercedesu pa niti najmanj. če so jih pustili zarad težav mitsuja al zarad svojih je bolj sekundarnega pomena. fakt je, da so šli in da niso jamrali zarad tega.

mitsubishi je na dakarju konstantno prisoten nekje od začetka osemdesetih...81-82 al nekej takega.... in zmagali so mislim da leta 85, pol pa nič do leta 92-93 in potem spet nič do 97. in v tem cajtu je 9 let zmagoval PSA. najprej s peugeotom štirkrat za pored, pol pa še s citroenom štirkrat. in oboji so zmagali v prvem letu pojavljanja na reliju! in dejstvo je tudi, da je mitsu edini, ki vseh teh 20+ let vlaga velik keš v ta reli in konstantno nastopa kot tovarniško moštvo z kompletnim tehničnim suportom! kot je tudi dejstvo, da konstantno zmaguje zadnja leta, ko se po tem reliju bolj ali manj preganja trop privatnikov v predelanih terencih in buggyih. pa še ti so jih parkrat nažgali z enim shleserjevim buggijem, če se prav spomnim!
ne me narobe razumet, svaka čast zmagam ampak količina keša in tehnike ki ga ma privano moštvo se ne more primerjat s tovarniško ekipo globalnega koncerna! tolko o zavajanju, kej več se pa nebi šel nadmudrivat, ker me natančni podatki o vsem skupaj niso nigdar preveč zanimali. verjamem pa, da jih ziher veš boljše od mene....

tudi o mitsujevih klicanjih kompletnih serij vozil na servis je blo dost napisanega. recimo novega eclipsa so klicali ene dvakrat al trikrat, pa lancerja, pa cel kup tistih čudnih ameriških z imeni raider al pa endavour! v bistbu tolko, da se je po forumih vila debata o prislovični japonski nepokvarljivosti. za to tud vem o vsemu skupej, ker me drugače to niti najmanj ne zanima. še posebej ne, ker mi je blago šlampast avto nekej normalnega, sej mam citroena! in to 18 let starega (ki pa je crknu šele letos, ker mu je od starosti preperela membrana v fergazerju :P )

slava axa gti in saxa vts kot dveh hotest hot hatchev svojga cajta je nesporna! tako, kot je to veljalo za pug 205. jebat ga... fakt! axa so meli radi, ker je letel ko sneta sekira, za saxa so pa pisali, da je prvi pravi in edini naslednik 205ke! in to angleži, ki so jim hot hatch avti fetiš in ki o citroenu generalno mislijo nekej takega kot ti! in zaradi teh dveh avtov se pri angležih pričakuje, da bodo mali citroeni male flaške strupa. poglej si recimo kaktest C2 VTSa.... debela večina njih se začne z "najnovejši citroenov hot hatch.... ali bo izpolnil visoka pričakovanja in dostojno nasledil predhodnike"

menjalniki v citroenih.... ena velika nenantančna žalost, se popolnoma strinjam!

citroena mam definitvno rad, sej sem fen, ne? ga pa nikakor nimam za sveto kravo in si kot fen jemljem pravico skurcat ga takrat, ko mislim, da mu to gre! še posebej, ker jih mamo v bajti od leta 76 in ne govorim stvari ki sem jih slišal od prjatolvega prjatla! jaz osebno ne maram opla. so mi preprosto brezveze. in glih tak se kvarijo kot ostali in baje so bolj rjaveli (sodeč po psovkah po forumih). ne bom se pa sam zarad tega spuščal v debate z opel fani na način "opel hrpa brezveznega rjavečega dreka, citroen je zakon", ker je kej takega infantilna bedarija!

kar se pa prodaje citroena tiče... v aziji jim gre solidno, na kitajskem gate trgajo, v avstraliji tudi še kar in tistih par fabrik ki jih majo po južni ameriki tudi še živi. edino v seveni ameriki so bolj butična znamka.

in čist zakonc.... res kaj ma prodaja z ugledom? najbrž res nič. ker citroen je zgleda res šrot, pa so v zadnjih desetih letih iz dolgoletnega stagniranja na ene 800 000 komadov letno zlezli na 1.2 miljona....


@Lignage
ni res! če že jahaš rally naslove in ime šampionskega voznika, pol tudi dej od sebe kej takega, kar bo vredno vsega tega! ne pa na avto za "na plac" in v službo nataknit spojler in prheftat nalepko "by Loeb". kaj naj to pomeni? da je Loeb na teh modelih zbral farbo in dizajn feltne? očitno to pomeni to, ker kej drugega na in v njih ni videt
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Pe dec 08, 2006 11:31 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Mitsubishi je po celem svetu prodal 1,5 mio vozil, Citroën 1,2 mio. Glede na razširjenost je Mitsujeva prodaja nič posebnega. Citroën je prisoten samo v Evropi + nekaj malega severna Afrika, J. Amerika, Avstralija, Japonska...

Snobizem? Ti si res b****. Kupiti Berlingota ali Picassoja je zate snobizem?

Obstajajo ljudje brez kompleksov, ki lahko normalno debatirajo kadarkoli, o katerikoli stvari. Ti tak človek definitivno nisi.

LP,
Martin


Mah dj no joie. A je ta forum misljen kot debatni krozek za krscansko mladino al kaj. Valda da se je treba mal zdrkat med sabo. Kje je drugac zabava.

Snobizem sm mal nespretno uporabu. Ampak sej mislim da ves kaj sm mislu. Japonci so pusti, nezanimivi nevem kaj, Evropski avti majo pa sarm pa tradicijo in podoben BS.

Drugmirko: :) Strinjam se.

Drugace pa se jst strinjam z lignagejem da bi moral citroen predvsem razmisljati o nasledniku zabe ali CX ne pa o naslednikih AX GTI. In ja jst mislm da zna citroen narest serijski sporten avto ki je lahko vsaj toliko dober kot katerikoli drugi. Vprasanje ce se jim to izplaca glede na stroske ki bi jih morali nameniti in glede na idejo kaj naj bi citroenov avto res bil.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe dec 08, 2006 2:53 pm

Včasih zveniš, kot da si predstavljaš svet, poplavljen z japonskimi avtomobili. Amerika je že prva žrtev, ker pohlasta vse kar je dobra kupčija, in Japonci to definitivno so, mogoče bo Evropo enkrat pozabila na svojo dediščino in bo kupovala samo še Azijate, kaj veš. Takrat boš ti najsrečnejši človek na svetu, če te prav razumem?

Jaz sem 100% za Citroën, ampak tudi za ostale znamke. Vsak ima nekaj na sebi, tako Japonci kot Francozi in Nemci, edinole Korejci so mi simbol pločevinaste brezdušnosti, nekdanji slabi licenčni proizvodi, ki so postali dobri avtomobili, to pa je pri njih čisto vse. 0 čustev ne doživim pri njih, še nissan almera me vznemiri v primerjavi s kako kio rio.
 
Uporabniški avatar
gorki
Novinec
 
Prispevkov: 224
Pridružen: So apr 29, 2006 9:42 am

Napisal/-a gorki Pe dec 08, 2006 3:09 pm

C4 by LOEB
C4 by LOEB združuje užitek v vožnji vozila z osebnim in edinstvenim stilom s številnimi kakovostmi, priznanimi pri vozilu C4: udobje, varnost in dinamičnost. C4 by LOEB je na voljo z bencinskim motorjem 2.0i 16V 143 KM ter z dizelskim motorjem HDi 138 s filtrom sajastih delcev s šestopenjskim menjalnikom.


C2 by LOEB
C2 by LOEB je na voljo z bencinskim motorjem: 1.6i 16V 125 KM s petstopenjskim menjalnikom.


vir:Citroen.si
Lp, Gorki
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov