Energetik81 je napisal/-a:Evo, najdu link: http://prius.ecrostech.com/original/Understanding/WhatsGoingOnAsIDrive.htm
Je kr dobr opis Priusovega pogona z animacijami.
uuu jebenti kolko je tega.... kdo bo to čital .... dej povzetek

Energetik81 je napisal/-a:Evo, najdu link: http://prius.ecrostech.com/original/Understanding/WhatsGoingOnAsIDrive.htm
Je kr dobr opis Priusovega pogona z animacijami.
drugmirko je napisal/-a:@joy
hja... bi blo sicer logično, če bi deloval tako, ker v tem primeru bi lahko bencinski mlinček konstantno deloval v svojem optimalnem področju, z največjim iskoristkom in gnal generator, ki bi napajal elektromotorje. energija ki bi se proizvedla bi se ali porabla v motorjih za pogon vozila ali shranila v akumulatorju, če je v tistem konkretnem momentu nebi rabli.... (blago utopično, vem :P )
sam... v tem primeru bi najbrž, tako kot v lokomotivi, v avtu moral bit poleg motorjev tudi generator... sicer pa itak spet govorim na pamet in brez posebnega razmišljanja![]()
![]()
esem je napisal/-a:Joie, Prius deluje predvsem preko klasičnega (tu sicer Atkinsonovega in ne Ottovega) benc. motorja, pri tem mu za pospeške kdaj pomaga el. motor, samo el. motor lahko deluje, vendar zelo malo km. Torej je pogon večinoma klasičen (mehanski in ne preko elektromotorjev) in sicer preko CVT menjalnika (zato obrati neodvisno od hitrosti).
še en link http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius
bass je napisal/-a:cliort je napisal/-a:drugmirko je napisal/-a: bencinski motor s 40Kw ima kolko mavora... 120Nm? električni motor take moči ima tam ene 10x več navora! ...bo Energetičar lako kej bolj konkretnega povedal, je še frišno s faksa :P ..... ampak faktor je kar opazen!
Ja bo kr držalo...
Najboljše pri elektromotorju pa je, da je navor skozi celotno vrtilno polje enak, če ga seveda krmilimo s frekvenco.
Še boljše pa je to, da je motor lahko nameščen na vsakem kolesu posebe( velikost elektromotorja je približno enaka, velikosti bobna), kar pomeni da imamo zelo velik navor in to na vsakem kolesu posebej, bencinar oz. dizel tukaj nimata nobenih možnosti. :P
V praksi bi to pomenilo, da je navor enak ko spelješ, al pa ko ga zahodiš pri 80km/h.
Kar zame v praksi pomeni, da mi ni več užitek vozit. Da ne omenjam, da je tišina, ko zahodiš.
Gen|uS je napisal/-a:Glede priusa se mi zdi tale link bol nazoren za laike in tiste nevešče angleškega jezika
http://www.wind.sannet.ne.jp/m_matsu/pr ... Country=US
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov