Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
f.taunus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1399
Pridružen: Če jan 25, 2007 9:25 am
Kraj: Ptuj-Ormož

Napisal/-a f.taunus Sr jan 16, 2008 11:00 pm

Audi, BMW, Mercedes so prestižne znamke s tradicijo in pri tem nima popolnoma nič veze, ali so nemške ali francoske. Lahko pri Oplu naredijo kakšno limuzino višjega cenovnega razreda, ba se bo ravno tako slabo prodajala kot francoske.
Če bi francozi že radi uspeli na tem področju, so imeli priložnost kupiti Jaguarja, pa bi jim s pravo strategijo sigurno uspelo.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr jan 16, 2008 11:06 pm

sam uspeh ABM je v materialih :!: uporaba kvalitetnega materiala in kvalitetnih motorjev...od aluminija do ekostičnega lesa
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 16, 2008 11:16 pm

Ekskluzivnost in prestiž lahko ohraniš le tako, da je tudi tvoj najcenejši model še vedno drag kot svina, to je ključ do uspeha ABM.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr jan 16, 2008 11:18 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Ekskluzivnost in prestiž lahko ohraniš le tako, da je tudi tvoj najcenejši model še vedno drag kot svina, to je ključ do uspeha ABM.


ja, delno...in s tem vzbudiš zanimanje drugih kupcev po nakupu le-tega
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Sr jan 16, 2008 11:20 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Ekskluzivnost in prestiž lahko ohraniš le tako, da je tudi tvoj najcenejši model še vedno drag kot svina, to je ključ do uspeha ABM.


Točno tako...

Cartmanov sistem Cartmanlanda in You can not get in je gotovo uspešen.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr jan 16, 2008 11:30 pm

Sportivo je napisal/-a:Jaz mislim da kar se vel satisa in peugeot 607 sta že kr nekaj cajta na trgu, prav tako jaguar s-type (sedaj prihaja novi xf). Mislim da so ti modeli že nekoliko "zastareli".


Peugeot 607 bo dobil naslednika, torej nekako potem logično lahko pričakujemo, da C6 ne bo pozabljen. Sicer pa naj bi PSA načrtoval za leto 2013 še en velik avto (Peugeot 708/Citroën C7 ?), pa tudi pri Renaultu imajo pri tovrstnih avtomobilih načrte za prihodnost. In pri slednjem, če verjamemo obljubam nekaterih vodilnih v podjetu, naj bi šlo za drzneje oblikovane izdelke, ki si bodo pa seveda osnovo delili z Nissani (Samsung). Torej Francozi imajo ambicije tudi s tovrstnimi avtomobili, enako je čutiti tudi pri Italijanih, vendar je tukaj vse odvisno kako jim bo v bodoče šlo. Upam da čim boljše in da dobimo še kakšnega naslednika Fiata 130, kot je bilo že obljubljeno desetletje nazaj.

Seveda pa je težko pričakovati novega Fordovega Scorpia ali pa novo Omego, pri teh dveh proizvajalcih pa kaže na to, da o čem takem preprosto tudi ne razmišljajo več.

Kar se pa tiče Volva, Jaguarja in Saab-a pa je stvar vseeno bolj vprašljiva.

O razlogih zakaj prav nemška trojica je bilo povedano že veliko, zato o tem ne bom.

...bom še naprej upal, da se jim bo zlata doba končala :)

lp
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Sr jan 16, 2008 11:32 pm

Odkar Jaguar ni vec v lasti Forda ima lepso prihodnost!
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr jan 16, 2008 11:35 pm

razlog za uspeh nemške trojice je, uspešen marketing in prilagodljivost kupcem ;)

primer VAG skupina ;)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 16, 2008 11:45 pm

Volvo je uspešen, o tem ni dvoma. Tudi model S80, četudi jih po Evropi malo prodajo, vendar v vsaki državi po tisoč, v Ameriki 10000, enako na Švedskem in mislim da smo kmalu blizu številki 50.000 prodanih S80 po celem Svetu.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr jan 16, 2008 11:46 pm

SamoK je napisal/-a:Odkar Jaguar ni vec v lasti Forda ima lepso prihodnost!


Od kdaj ni več? :?
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jan 16, 2008 11:49 pm

adis je napisal/-a:razlog za uspeh nemške trojice je, uspešen marketing in prilagodljivost kupcem ;)

primer VAG skupina ;)


To pa sploh ni res. S tem zanikaš vse, kar smo doslej povedali. ABM se ne prilagaja kupcem, ampak se kupci njim. Tudi to je ena izmed značilnosti "premium" znamk.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr jan 16, 2008 11:51 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
adis je napisal/-a:razlog za uspeh nemške trojice je, uspešen marketing in prilagodljivost kupcem ;)

primer VAG skupina ;)


To pa sploh ni res. S tem zanikaš vse, kar smo doslej povedali. ABM se ne prilagaja kupcem, ampak se kupci njim. Tudi to je ena izmed značilnosti "premium" znamk.


s tem sem mislil na samo "postrežbo" oz. izbira raznoraznih dodatkov, ki jih kupci vse več in bolj zahtevajo od proizvajalcev - npr. inovativnost itd..
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če jan 17, 2008 12:59 am

Joie saj s tem V8 in raznimi svetovno znanimi kraticami sem govoril ravno o halo efektu. ki bi ga pri Thesisu definitivno dosegli s kako močno različico.

ABM res ponujajo več indivualizacije kar se tiče opreme, predvsem pa imajo večjo ponudbo motorjev. Če bi denimo C6 in Thesis hotela večji delež prodaje bi rabila dobro propagando in marketing ter hrakti ponujati res pravo alternativo tudi v močnejših različicah, ker le tako bi ju lahko reklamirala kot pravi odgovor nemcem, ki pač dandanes postavljajo merila, predvsem v tej klasi.
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Če jan 17, 2008 2:27 am

Nisem sel prebirat vseh komentarjev, pa vseeno...

Sam močno dvomim, da bi utegnilo priti do popolne nadvlade nemških premium modelov. Zakaj? Preprosto zato, ker je trenutno le obdobje, ko prednjačijo - se bo pa to obdobje kmalu izteklo, ker veselo sedijo na lovorikah. Problem nenemških znamk je v tem, da so se z marsikaterim modelom v preteklosti opekli in se nekaterim ne zdi več vredno tvegat. Najboljši primer je tuki renault z Avantimom in Vel Satisom, ki sta dosegala porazne številke, pa tu ni bla prvega pomena kakovost...

Nekateri pač nimajo "j**c" za uvedbo novih, drugačnih modelov, vendar se bo stanje v roku 5h let sigurno spremenilo. Če pogledate Jaguarja, z novim XFom tvega precej, ampak če bo prodaja dobra, se lahko kmalu nadejamo XJja na podoben princip (v kolikor ga ne bodo novi lastniki preprodali). Renault sanja o novem Safranu, Alfo čaka naslednica 166, ki bo segla višje od 166ke, ameriški Cadillac bo evropske kupce premium razreda sodil po prodaji novega CTS-a ipd.

So se pa ljudje po večini (očitno) navadli na ponudbo nemških znamk. Če bi recimo, kot ste nekateri že omenili, imeli razne Vel Satise V8 4wd ipd, torej razne možnosti pogonov in velikih bencinskih in dizelskih agregatov tako kot se to dogaja pri Nemcih, bi bilo povpraševanja po takih vozilih bistveno več. Dokler pa bodo evropejci ponujali sicer zanimivo oblikovane avtomobile, ki imajo 200hp in prednji pogon, noben ne bo razmišljal preveč o prehodu z nemških znamk. Nihče namreč ne bo kupil avtomobila višjega razreda, ki ima izgled in/ali motorje iste, kot jih dobiš v avtomobilih masovne prodaje. Temu primerna je bila prodaja Phaetona (precej drag Passat po videzu), Vel Satisa (12s do 100 pač ni premium razred), 607ke (130KM in čudna oblika za marsikoga), Chryslerja 300c (kot ameriške pevke - zgleda že, "pet" pa ne zna), ...

Moj končni point: dokler ne bodo nenemške znamke spremenile svoje filozofije, bodo ostale nižje in ljudje bodo kupovali tako neumne avtomobile, kot so razni Audiji Q7, samo zato, ker je to Audi pa ker je drag pa ker njihovi vozniki mislijo, da so s tem pridobil ugled pa manire pa dolg k***c.

P.s.: Se oproščam za dolg post, upam da je vseeno kdo kaj potegnil iz njega :D
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Če jan 17, 2008 10:59 am

Še nekaj mi je padlo na pamet:

In sicer: ali bi se lahko mogoče zaradi prenasičenja trga z velikimi modeli ABM le tem dolgoročno zogdila recesija? :?:

Treba je vedet oziroma razumet filozofijo kupcev da najvišje in najdražje premium modele kupuje tisti ki hočejo izstopat, dolgoročno pa se bo delež ABM modelov tako povečal da ko bojo 3 leta stari mogoče res vstopni modeli teh avtomobilov udarli iz lizinga in jih bojo začeli kupovat cigoti je vprašanje če ne bo nova moda zapovedovala kaj drugega. Kaj hočem povedat je da bojo ABM z prenasičenjem trga svojih izdelkov povzročili v zbijanje imidža in vrednosti lastne znamke in s tem prodaje.

Moja napoved pravi da se bo to zgodilo zdaj je samo vprašanje kdo bo pobral smetano oziroma kdo bo v pravem času ponudil dovolj dober avtomobil ki bo zadovoljili okuse premium kupcev hkrati pa avtomobil ne bo takoj dosegljiv raji pa hkrati pri njih ustvaril željo po tem avtombilu.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Če jan 17, 2008 11:34 am

adis je napisal/-a:sam uspeh ABM je v materialih :!: uporaba kvalitetnega materiala in kvalitetnih motorjev...od aluminija do ekostičnega lesa


prosim? ne govori tukaj o kvaliteti,da bi naj bili v nemcih boljši materiali.... sem vido ja v audiju.... huda kvaliteta materialov,sploh pa v notranjosti.... kvalitetnih motorjev? malo morgen,če bi bli tak kvalitetni nebi bil audi servis tudi enako poln kakor renault, Citroen itd... jaz mislim da nemci nimajo nič boljših materialov in niti motorjev od francozov. AMpak tam pač plačaš znamko....pa opreme maš tudi bolj bogo...ampak vglauenm da lahko potem hrabro pa z ponosom rečeš jaz pa imam Vw-ja ki ima navadno klmo bogo opremo ... pa dal sem 3000€ AMPAK IMAM PA VW ali pa AUDI in zarad tega mam večjega sedaj kurca in bolj trdni ego kot pa ti ki imaš posranega francoza,ki pač ima avtomatsko klimo vse električno,morda boljšo varnost..
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če jan 17, 2008 12:11 pm

Na vseh evropskih trgih se nemški prestižni avtomobili najbolje prodajajo, samo na nekaterih (Italija, Švedska, Francija) jim parirajo domače znamke. In v čim višji razred se premaknemo, tem večji primat Nemci držijo.

Razlogov za to je verjetno več, jaz bi omenil še dizajn. MBA limuzine so vse bolj dinamično in športno oblikovane, postajajo v bistvu kupeji s štirimi vrati (kar CLS že je). Temu prištejte še športno naravnano podvozje, velika platišča, močne motorje ter črno notranjost (vključno s stropom) z aluminijem in karbonom. In takšen karakter evropski kupci tovrstnih limuzin očino želijo. Za evropske voznike se piše, da so nagnjeni k hitrejši vožnji in nespoštovanju omejitev hitrosti in sta jim pomebnejši lega na cesti in komunikativnost od udobja. Zanje je limuzina idealna, saj potem, ko se razdivljajo, lahko odpeljejo družino v šolo in na šoping.

Avti ostalih znamk so pa še vedno elegantni in avandgardni, na pogled neaerodinamični, z veliko kroma. Notranjosti so svetle in polne lesa ter dodatkov za udobje, ki jih potencialni kupci ne zahtevajo. Jaz mislim, da bi se Thesis in C6 odlično prodajala v ZDA in Vzhodni Aziji (samo oglejte si M3 cabrio z bež armaturko), kjer ljudje kupujejo limuzine za dolge udobne vožnje po avtocestah in ne za simuliranje Shumacherja.

OK, tudi Jaguar in Saab igrata na karto športnosti. A Jaga je pokopala slaba kvaliteta in uporaba Fordovih komponent, Saab pa ima že preveč zastarel program.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Car-t-maN
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Po jan 14, 2008 10:18 pm

Napisal/-a Car-t-maN Če jan 17, 2008 1:11 pm

Zakaj se toliko bolj prodajajo MBA ? 1. zgodovina, 2. veliko vec caša se razvija in ogromno denarja se v to vloži proti non-nemcem, 3. zelo dober marketing, 4. ce imas ta avto te ljudje gledajo in si mislijo "glej ga prasca dnar ma", ker ce imas C6 ali pa 166 alfo pac ljudje mislijo jah avto ma pa kaj.... Edino zelo redki poznavalci avtomobilov vejo da so teli non-nemci tut dobri
Avto ni avto če nima trikrake zvezde na nosu
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Če jan 17, 2008 1:37 pm

Menda ne mislite da se za razvoj recimo MB E klase porabi bistveno več denarja kot za recimo Renault Clio. Pri slednjem si omejen s ciljno ceno (bolj kot za prvi primer), ki ne sme biti previsoka, omejen si z materiali, iskati moraš kompromise, si vsesplošno bolj omejen. Ker je v tem segmentu huda konkurenca ni veliko manevrskega prostora. Stroški razvoja ne naraščajo premosorazmerno z velikostjo/luksuznostjo avtomobila...
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če jan 17, 2008 2:22 pm

Ah dej no dej. Ni samo razvoj. Razvoj je pri modelih v primerljivem razredu sigurno približno enak strošek. Gre se za bedarije, ki jih npr. MB izvaja, ko je avto ŽE RAZVIT.
Al mi boš rekel, da renaultovi zaposleni vohajo a se vonj sive plastike volana ujema z vonjem sive armaturke? :lol:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov