Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po apr 19, 2010 9:48 am

hjah... meni je pa, z izjemo par detajlov, tole ultimativno brez veze!
vsej tako, na prvi vtis... mogoče bodo fotografije dejanske zadeve popravle vtis teh kompjuterskih rendrov, ker tole mi je ...hmm... kako naj rečem... brez korenin, brez preteklosti in brez pedigreja... tak novokomponovani nouveau riche! skratka, "kitajsko", če razumete kaj sem hotel reč. ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po apr 19, 2010 1:14 pm

drugmirko je napisal/-a:... brez korenin, brez preteklosti in brez pedigreja...


Z vsem se strinjam, razen delno z ostankom citata. Na predzadnji sliki (zadnji v seriji) so uspeli celo spomnit na SM-a (zadek).

Spet zelo eklektično pobiranje trenutnih modnih muh in dizajnov, tudi Citroenovih. Nekako po vzoru Audija - z admiralsko ladjo, ki bo kopirala nekatere značilnosti manjših modelov, namesto da bi bila svetilnik dizajnom ostalih bodočih modelov?

Mislim, da to ni resno razmišljanje o konkretnem bodočem modelu - je prej poskus ugajanja Kitajcem (pospeševanje prodaje ostalih modelov) in tipanje, koliko tega bi bilo možno vnovčit na Kitajskem. Če bo to zadnje uspešno, se pa lahko res še kaj pojavi na cestah (čeprav dvomim, a kitajski trg se zdi skoraj dovolj velik za profitabilnost), tudi zato, ker si kljub flopu s C6 (inmorda pa ravno zato! Očitno C6 ni bil dovolj luxy in bi ga to znalo dostojno - če nekoliko popravijo dizajn - zamenjat) pri Citroenu očitno res želijo neke admiralske ladje.

PS - ravnokar sem zasledil, da prihaja facelift C6. Torej je C7 še manj verjeten.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To apr 20, 2010 12:03 am

drugmirko je napisal/-a:... mogoče bodo fotografije dejanske zadeve popravle vtis ...


Bo kaj bolje? Malo že...

Tu je še par slikc. S klikom na spodnje slikce (tam na "tu"-ju, ne tu spodaj!) se odprejo slike z veliko resolucijo

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

:?:
Kakorkoli - še vedno mnogo boljše, lepše in bolj originalno od velike večine konceptov. Avto (koncept!) naj bi bil plug-in hibrid in imel 2.0 litrski bencinski V6 motor (2 C1 motorja + turbo?) z 272 konji + el.motor s 55 konji konstantno oz 95 konji trenutno (nekaj sekund?) in pogon na vsa 4. Poraba naj bi bila zelo zelo majhna, sodeč po 70 g/km CO2 izpusta!

Takole se je nekdo razpisal:
Pare che il primo battesimo sia stato positivo e che abbia raccolto emozioni vivaci d’assenso. Dal canto mio, dirò poco nulla: innanzitutto, ma quanto è bassa? O quei distinti signori sono dei Vatussi o il veicolo è veramente rasoterra. Il frontale è aggressivissimo, da ragazzaccia (altro che berline lussuose da rappresentanza!), basso, largo, piantato, quasi spalmato, lungo, presidenziale, ma sportivo, tagliato e tagliente; fincata marcata, netta, decisa, sinuosa, agrodolce, molle e cattiva insieme; il posteriore, invece, pare più quadrato del previsto, allo stesso tempo signorile, importante, netto, angoloso, forte. Le portiere a libro? Un clichè vezzoso da limousine d’altri tempi. Bentornata, originalità!


Se je pa razpisal. Za sedaj samo it/ang prevod (v slo je kot običajno hudo nečeden):

It seems that the first baptism was positive and has raised emotions vivid assent. For my part, I will say just anything first, but how low? Or those distinguished gentlemen are Vatussi or vehicle is really low to the ground. The front is aggressivissimo by bad girl (other than luxury sedans from representation!), Low, wide, planted almost smeared along, presidential election, but sports and sharp cut, until strong, powerful statement, sinuous, sour, soft and bad together, the rear, appears more square than expected, while noble, important, sharp, angular and strong. The doors to the book? A charming plate by limousine from another era. Welcome back, originality!
Zadnjič spremenil esem, dne To apr 20, 2010 12:24 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson To apr 20, 2010 12:07 am

da bi meli j***a to vn dat, z eno besedo HUDOBIJA
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Ne apr 25, 2010 8:42 am

esem je napisal/-a:video Metropolisa
http://www.autoblog.it/post/26497/citro ... -ufficiale


Ta video je čista 5-ka, res, I like it.



Še nekaj fotk:
Slika
Slika
Slika
Slika

http://c-forum.forumpro.fr/c-concept-cars-f4/shanghai-expo-2010-citroen-metropolis-t1473-30.htm




Slika

Konkavna šopa, kot pri C6 in C5
Slika
http://c-forum.forumpro.fr/c-concept-cars-f4/shanghai-expo-2010-citroen-metropolis-t1473-75.htm


Fotke z videa :DDD
Slika
Slika
Slika
Source: Automobile Magazine

http://c-forum.forumpro.fr/c-concept-cars-f4/shanghai-expo-2010-citroen-metropolis-t1473-120.htm



Citroen Metropolis Concept: Much better naturally!

April 25, 2010 at 1:05

Slika

We discovered earlier this week, the Citroen Metropolis opens a new avenue for the luxury car in the French (with some help from China) and enables the brand to the rafters to come play in virtually over the Panamera , Quattroporte, XJ and some other European luxury limousines. Alas, no new technical details about the new 2.0 L V6, hybridization and performance of the car but a nice photo gallery that allows the Metropolis to save really worth and we do take this sleek new color "beaded silk.


For the Metropolis Gallery is here.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Maybe these new photographs you will have another perspective on the Citroen limousine. And personally I find it much better outside than inside!

Slika
Via Citroen.


http://blogautomobile.fr/citroen-metropolis-concept-bien-mieux-au-naturel-61037



Lighting should be behind the chrome ...
Slika
Slika
Slika
Slika

http://c-forum.forumpro.fr/c-concept-cars-f4/shanghai-expo-2010-citroen-metropolis-t1473-165.htm


Slika
http://c-forum.forumpro.fr/c-concept-cars-f4/shanghai-expo-2010-citroen-metropolis-t1473-195.htm


If you look closely, I really feel that it is bristling with lights. One would not reflections!
Slika
Slika

http://c-forum.forumpro.fr/c-concept-cars-f4/shanghai-expo-2010-citroen-metropolis-t1473-150.htm


Citroën METROPOLIS: konceptno vozilo posebej za Kitajsko
19.04.2010


CITROËN danes razkriva linije vozila METROPOLIS, novega konceptnega vozila v čast izjemnemu razvoju na Kitajskem. V francoskem paviljonu na svetovni razstavi v Šanghaju bo na ogled od 1. maja do 31. oktobra 2010.

Limuzina METROPOLIS imenitnega dizajna in skladnih linij predstavlja zgled glede velikosti, avantgardnosti in dinamičnosti, ki je lastna tudi vsem velikim megalopolisom z nesporno privlačnostjo. Da bi se čim bolj približali pričakovanjem omenjenega hitro rastočega trga, je konceptno vozilo v celoti zasnovala mednarodna oblikovalska ekipa CITROËN, ki že od leta 2008 dalje deluje v Šanghaju.

METROPOLIS je prava umetnina, ki je standarde na področju razkošja in privlačnosti uspela vnesti v svet Kreativne Tehnologije znamke Citroën. Izvrsten odgovor na tematiko francoskega paviljona: "čutno mesto". Vozila visokega razreda, ki so usmerjala zgodovino znamke CITROËN, že 90 let zaznamujejo tudi razvoj tovrstnih avtomobilov na sploh. Obiskovalci svetovne razstave bodo torej lahko spoznali in ocenili "umetniško izdelan avtomobil", ki sta mu botrovali kreativna zahtevnost in tehnološka genialnost, kar dokazujeta hidroaktivno vzmetenje in hibridni pogonski sklop plug-in s polnjenjem prek električnega omrežja vozila METROPOLIS.

Svetovna razstava v Šanghaju je priložnost, da znamka Citroën potrdi svoj mednarodni značaj in da po 20 letih navzočnosti na Kitajskem ponovno pokaže pomembnost, ki jo namenja zahtevam in pričakovanjem tega trga. Kitajska, ki je trenutno vodilni avtomobilski trg na svetu, je za znamko CITROËN postala drugi najpomembnejši trg. Znamka Citroën je v letu 2009 realizirala rekordno leto po številu predaj in zabeležila več kot 57 % rast.

METROPOLIS: razkošje na najvišji ravni

Kljub triprostorski zgradbi, ki se ji v tem razredu na Kitajskem ni možno izogniti, METROPOLIS s svojo mogočno postavo (5,30 m x 2 m x 1,40 m) izraža vizijo kreativnega in sofisticiranega razkošja: odsev ambicij in hierarhične lestvice dežele, kateri je koncept namenjen.

Zunanji stil, spektakularen in izklesan, se zavija v gladko obleko nežnih odtenkov barve "Pearl Silk", ki spreminjajo svojo intenzivnost glede na jakost svetlobe in prikrito govorijo o razkošnih oblinah in zelo natančno obdelanih detaljih.

Podobno kot "kitajska vestalka" XIAN NU tudi avtomobil METROPOLIS govori s svojimi gladkimi površinami, napetimi linijami, pa tudi s čutnimi oblinami nekaterih elementov kot je na primer prednji blatnik, ki odločno poudarja močno in vitko obliko karoserije.

Kromirani dekorativni profili nad bočnimi stekli se raztezajo daleč proti zadku vozila in podaljšujejo kabino, a hkrati ohranjajo intimnost potnikov na zadnjih sedežih. Trikotno steklo v obliki zastavice, v katerem so po vzoru DS svoje mesto našle tudi lučke, ustvarja vtis lahkotnosti in lebdenja.

Moč prednjega dela vozila METROPOLIS sije iz okrasne maske, ki spominja na skrbno izdelanega papirnatega zmaja. Objemata jo podolgovata optična bloka, ki poudarjata odločen in neizprosen pogled in celotnemu sklopu dajeta nesporno moč.

Širok zadek konceptnega avtomobila uspešno združuje stabilnost s stisnjeno in aerodinamično obliko. Konkavno zadnje steklo z vgrajenim aktivnim spojlerjem sledi profilu prostora za prtljago in poudarja tekoče linije konceptnega vozila. Lamelne luči v obliki bumeranga, ki spominjajo na zložena krila žuželk, zadku avtomobila METROPOLIS dajejo izviren videz.

Notranji dizajn se navdihuje v svetu pahljač in kitajskih glasbenih strunskih instrumentov ("GU ZHENG"). Na Kitajskem je to znak izobraženega in elegantnega človeka. Celoto sestavljajo gostoljubno oblikovane plasti, zložene druga vrh druge, in oblikujejo pravcato šatuljo, v kateri se razkošje izraža na popolnoma nov, "orientalski" način ... Notranjost vozila METROPOLIS je zaznamovana s pravili luksuza, kjer razkošje v izražanju igra bistveno vlogo.

Na kratko: velikost, skladnost, stabilnost, prefinjenost skupaj z ustvarjalnostjo, tehnologija, bogate funkcije in kakovost: to so ključne besede, ki opisujejo novo konceptno vozilo. Odlično odražajo stik med kitajskim in francoskim čutnim zaznavanjem. METROPOLIS je v skladu s podobo Kitajske v nenehnem gibanju.


METROPOLIS: napredna tehnologija

Vozilo METROPOLIS upošteva uravnoteženost med civilno odgovornostjo in užitkom v vožnji, ki ga zagotavlja hibridni pogonski sklop plug-in s polnjenjem prek električnega omrežja. Da bi lahko v polni meri uživali v dinamičnih lastnostih, je opremljeno s hidroaktivnim vzmetenjem. Je zaščitni znak proizvajalca CITROËN, ki odgovarja na vsesplošna pričakovanja na področju udobja, še posebej na Kitajskem. Omogoča krmiljenje stalne višine podvozja in s tem boljšo aerodinamičnost, torej tudi manjšo emisijo CO2.

Hibridni pogonski sklop plug-in s polnjenjem prek električnega omrežja vozilu METROPOLIS omogoča različne načine vožnje:> samo na električni pogon (ob zagonu, v mestu pri nižji hitrosti in pri zmanjševanju hitrosti): po zaslugi elektromotorja s stalno močjo 55 KM (40 kW) in po potrebi z močjo 95 KM (70 kW).> samo na pogon s toplotnim motorjem (pri ustaljeni hitrosti na odprti cesti ali avtocesti, ko motor doseže svoje optimalne zmogljivosti): po zaslugi 2-litrskega bencinskega motorja V6. Ta motor nudi 272 KM (200 kW) in stalen navor 375 Nm.> v kombinaciji obeh motorjev:• v fazah pospeševanja za doseganje večje moči (funkcija "overboost"): največja moč znaša 460 KM (345 kW), navor pa 430 Nm. • v načinu za štiri pogonska kolesa, ko to zahtevajo pogoji oprijema.

Omenjeni pogonski sklop združuje užitke v vožnji z odličnimi zmogljivostmi in je hkrati prijazen do okolja, saj je stopnja emisije CO2 veliko manjša. Dejansko omogoča petkratno zmanjšanje emisije CO2 (70 g/km, kar ustreza porabi 2,6 l/100 km) glede na klasičen toplotni motor s podobnimi zmogljivostmi (motor V8 s 4,0 l gibne prostornine).

Ta rezultat omogočajo:

•optimizacija bencinskega motorja
•7-stopenjski robotizirani ročni menjalnik z dvojno sklopko
•hibridizacija vozila
•strategije delovanja hibridnega pogonskega sklopa stalno optimizirajo emisijo CO2.


http://www.citroen.si/index.php?sv_path=6031,6181,18532




Eeee, druže mirko, bolje :?: ;)



Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck Ne apr 25, 2010 9:21 am

:shock: :shock: :o :o noro!
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Ne apr 25, 2010 10:54 am

To pa skup padem!
 
Uporabniški avatar
general
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: To apr 29, 2008 7:55 am
Kraj: Idrija

Napisal/-a general Ne apr 25, 2010 11:36 am

Če pa to ni lepo, potem pa ne vem :twisted:
 
db
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 22, 2007 6:39 pm
Kraj: from MS to MB

Napisal/-a db Ne apr 25, 2010 12:13 pm

Hehe kopirajo staro vectro, prehod stranskih ogledal iz prednje haube. :D Malo za hec
Ta koncept zgleda res hudo, zanima me, če se zadnja vrata odpirajo kot pri Rolls-u, glede na položaj kljuke.
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Ne apr 25, 2010 1:19 pm

:shock: Največja fora pa je, da bi znal za konkurenčno ceno tole več k 95posto prit ven serijsko ... Kapo dol, res ... Končno spet en koncept s strani Citroena, k ni tooook visokoleteč, da se ne bi mel smisla pogovarjat o serijski proizvodnji 8)

Lp, D.
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Ne apr 25, 2010 1:32 pm

če tale pride ven, bi bil po mojem mnenju ob kakem močnem motorju lahko konkurenca panameri predvsem v dizajnerskem smislu, samo da je tale lepši.
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Napisal/-a Daedalus Ne apr 25, 2010 1:54 pm

:shock: :D

Izjemno!
 
Uporabniški avatar
dhajse
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Sr jul 29, 2009 12:37 pm

Napisal/-a dhajse Ne apr 25, 2010 2:35 pm

:shock:
Imam jezik do tal.. Kapo dol Citroënu za zadnje koncepte..
Da bi le ta čimprej ugledal serijsko proizvodnjo..
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Ne apr 25, 2010 2:38 pm

Vsaj ena nenemška firma (razen Jaga), ki se spravi vohat v to smer, in to z izjemnim dizajnom, sploh zadek je fantastičen.
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Ne apr 25, 2010 5:23 pm

lizard je napisal/-a:Vsaj ena nenemška firma (razen Jaga), ki se spravi vohat v to smer, in to z izjemnim dizajnom, sploh zadek je fantastičen.


Ja sam škoda, ker ljudje, ki so zmožni kupovat avtomobile visokih razredov, ne pogledujejo po nenemških znamkah. Zelo žalostno vendar resnično. Zato so potem tudi manjše možnosti, za obstoj takih avtomobilov, zaradi slabih prodajnih rezultatov. Dokler se ne bo popravilo mišljenje ljudi, da so najbolši avti A8, BMW 7, S-klasa,.... in podobni bo za vse ostale firme težko. Jaz osebno si želim videt ta avto na cesti, če bi si ga pa lahko privošču je pa vprašanje.
GQ
 
Uporabniški avatar
enzospotenzo
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Ne jan 07, 2007 10:17 pm
Kraj: Den Haag,cell No.1

Napisal/-a enzospotenzo Ne apr 25, 2010 6:54 pm

Zelo dober koncept, vžge v vseh pogledih.
Lepo bi ga bilo videvat na (naših) cestah.
Tudi izbira imena je klasa zase.
Bravo Citroën :clapclap
It is better to lose a moment in your life than your life in a moment.
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Ne apr 25, 2010 7:59 pm

Kot pojava se mi zdi fenomenalen, osnovna linija avta je tudi odlična. Edino kar me moti je to, da je poln nekih kao detajlov beri črt, s katerimi so za moj okus malo pretiravali. Da navedem en primer na pokrovu motorja se mi zdijo všečne linije ki prihajajo iz vetrobrana, so mi pa tista dva povdarka na samem pokrovu že odveč, in bi za moj okus tam bilo dovolj da sama zaoblitev in lom svetlobe dovolj povdarita da je havba konkavna. ;) če bom imel kaj časa ta teden katero večer, bom ga malo prečistil črt. Naj narekujejo obline obliko, ne pa 3000 črt - že iz praktičnega vidika če pride v proizvodnjo ni lih fajn da vsakič ko ti nekdo rukne z vrati da imaš buško lih na neki črti kjer so ponavadi najbolj opazne:) Vglavnem, želim si da pride v proivodnjo, ker je silhueta odlična, le malo prečistit oz. dodelat ga bo še treba.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Ne apr 25, 2010 9:27 pm

hjah... jaz ga pa še zmerej ne morem "prebavit"... sej ne da ni markanten in impozanten in oh in sploh ampak... še zmerej nikakor ne najdem nič citroena v njem... avto mi je "tuj" in rahlo "grob" in ob pogledu nanj ostanem popolnoma hladen... :(
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne apr 25, 2010 10:27 pm

drugmirko je napisal/-a:hjah... jaz ga pa še zmerej ne morem "prebavit"... sej ne da ni markanten in impozanten in oh in sploh ampak... še zmerej nikakor ne najdem nič citroena v njem... avto mi je "tuj" in rahlo "grob" in ob pogledu nanj ostanem popolnoma hladen... :(


Tudi meni je tuj, zdi se mi kot da je tale koncept povsem pisan na kožo Mitsubishiju. Tole bi bil za Mitsubishi odličen koncept, brez zajebancije!!!

Drugače pa, slikano v nos in rit na nekaterih slikah izgleda res hud. Tudi nos ima nekaj tiste prave prefinjenosti, vendar pa sam avto, gledano od strani, predvsem v delu kabine deluje oblikovno precej spackan in tako nikakor, vsaj za moje oči, ne pušča dobrega vtisa. Preprosto mu manjka dinamike.

Bi bil pa tole res lahko pravi Citroënov Quattroporte...
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov