Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Ne mar 02, 2008 8:46 pm

Za paradnega konja VW ima malo preveč poševno havbo, premalo drzno, preveč poženščeno... Pa bočna linija je preveč poševna. Preveč enoprostorsko mi izgleda.
LP
Martin
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Ne mar 02, 2008 8:53 pm

@martk: verjemi da se bodo te "pomankljivosti" v 4.letih se precej popravile/spremenile
in btw paradni konj oz. zastavonosa VW je kvecjemu Phaeton ali Touareg ceprav je slednji v visjih st.
ze zaradi same prenove (facelift)
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Ne mar 02, 2008 8:57 pm

ja ker mazde pa niso poženščenih oblik...........mislim da so vw-ji manj ženskam všeč kot pa mazde :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Ne mar 02, 2008 9:03 pm

klasicni je napisal/-a:E=mc^2 Hvala za odgovor. Kaj pa v primeru da dobim za pribl. isto ceno (+ - 500 EUR) novega s CR motorjem? Mi še vedno bolj priporočaš tega s PD 2.0 motorjem?

Glede prednosti / slabosti posamezega sistema vbrizga goriva ti je zelo dobro že E = mc^2 odgovoril. Bi pa pripomnil samo to, da sistem PD niti ni toliko že pri koncu svoje razvojen poti, kot pa je problem draga (oz. bolje rečeno dražja) izdelava glede na common-rail sistem!

Novi CR dizel je glede na star PD motor občutno tišji (čeprav v kabini med vožnjo tudi starega ni bilo slišati - slišal si ga le ob mirovanju) in povzroča manj vibracij. Pri novem CR motorju tudi ni tako opazen sunek pri približno 2000 vrtljajih (kar je bila značilnost starih PD motorjev) ampak veliko bolj zvezno vleče preko celotnega območja vrtljajev. Imaš pa na ta račun (lažni) občutek, da je konj nekoliko manj, kot jih je bilo pa pri starem motorju...

Kaj se trenutno bolj splača je težko reči...3000 € vsekakor ni malo denarja in osebno bi močno razmislil, ali se mi bolj splača vzeti avto iz zaloge s konkretnim popustom ali kupiti avto z novim CR dizlom po naročilu...če ga pa dobiš za približno isto ceno pa vsekakor vzemi avto z novim CR motorjem (če ne drugega ima CR motor že serijsko vgrajen tudi filter trdnih delcev...in je na račun tega cena nekoliko "nižja" ;) )
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Po mar 03, 2008 1:57 pm

klasicni je napisal/-a:E=mc^2 Hvala za odgovor. Kaj pa v primeru da dobim za pribl. isto ceno (+ - 500 EUR) novega s CR motorjem? Mi še vedno bolj priporočaš tega s PD 2.0 motorjem?


hja...kaj pa vem...mogoče malo poglej če je kje kakšna oprema dodana na novo, ker verjetno bo z novim motorjem prišlo do kakih sprememb. Sicer pa sem razmišljal in ne bi smelo priti do kakih ekstremnih sprememb cen, sploh ker imam občutek, da je VW ''sram'' da se PD sistem poslavlja in da so priznali premoč CR (oz. Italijanom, glede na to da je Alfa začela s CR). K temu priča tudi dejstvo, da se ni niti prostornina niti moč motorja nič spremenilo...se pravi tih prehod...ne vem...mogoče kaka testna vožnja...vseeno je 500€ en kos denarja.

LP
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po mar 03, 2008 2:04 pm

klasicni je napisal/-a:Tattoo- A mogoče veš kaj so glavne prednosti teh novih CR motorjev?

....NIČ DRUGEGA KOT: 1.)izvedba je bistveno cenejša(pač dela se "masovno") 2.) je tišji 3.) malo bolj "kultivirano" se pelje.......................in tukaj se(na žalost) neha.....

DVE GLAVNI POMANJKLJIVOSTI: manj gre - več porabi.....

E=mc^2 alfa je res začela s C.R. ampak nikoli dokončala(tako kot nobeno zadevo) sreči so našli "kupca" Mercedes in Bosch, ki sta nato zadevo sfiniširala (od polovice naprej..... :lol: )
 
klasicni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Če feb 28, 2008 11:07 pm

Napisal/-a klasicni Po mar 03, 2008 4:21 pm

sašo5 Če je izvedba bistveno cenejša, a je potem servis potem tut cenejši (cenejši rezervni deli) kot pri klasičnem?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Po mar 03, 2008 4:30 pm

klasicni je napisal/-a:sašo5 Če je izvedba bistveno cenejša, a je potem servis potem tut cenejši (cenejši rezervni deli) kot pri klasičnem?

.....s servisom nima veze, govorim o nakupu tovarne za prvo vgradnjo (če se letno za vse znamke neredi več milijonov sklopov C.R -ja in par stotisoč P.D jasno da je to absolutni + v dobičku za tovarno(koncern) ko pa ti kupiš kot nadomestni del je pa verjetno enako drago in eno in drugo - in zopet je Porsche koncer profitiral.....

P.S če maš možnost "dobrega" popusta vzami P.D. (brez DPF filtra)verjetno avti iz zaloge)) če je cena enaka, potem C.R.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne maj 04, 2008 12:04 am

 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne maj 04, 2008 11:33 am

Zadnji konec - ekstremno grdo in ekstremno neskladno.
 
Uporabniški avatar
Engy
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr avg 15, 2007 10:36 am
Kraj: Laško

Napisal/-a Engy Ne maj 04, 2008 11:49 am

 
Uporabniški avatar
GregaST
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:55 pm
Kraj: Medvode

Napisal/-a GregaST Ne maj 04, 2008 9:59 pm

Engy tega passata so že predstavli tko da to sploh ni več skrivnost. Drugač pa se mi tist zadek zdi photoshop lexusa gs.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Ne maj 04, 2008 10:05 pm

GregaST je napisal/-a:Engy tega passata so že predstavli tko da to sploh ni več skrivnost.


tako je to je bil se "zamaskiran" lanskoletni CC
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 266#882266
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
roberto-82
Uporabnik
 
Prispevkov: 1181
Pridružen: Pe apr 18, 2008 5:17 pm
Kraj: Črna na Koroškem

Napisal/-a roberto-82 Pe maj 09, 2008 11:22 am

na hitro mi potegna na A4 zadaj :lol: :lol: :lol: :lol:
NE DELAJ DRUGEMU TISTGA,KAR NOČEŠ,DA DRUG DELA TEBI.
[img]http://www.shrani.si/f/3M/Wx/1eNyr63y/neimenovano.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

2009 VW Passat (facelift)

Napisal/-a Lignage Ne sep 21, 2008 10:10 pm

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne sep 21, 2008 10:30 pm

Upam, da je to samo PS? Passat z mutirano Golf6 masko in lučmi, ki so poleg tega okrašene s C5 obrobami in A5 diodami, je morda še preveč za VW-fahrerje, a dvomim, da VW računa samo nanje. Ali se pak motim?
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne sep 21, 2008 10:34 pm

Jaz bi kar rekel, da nekaj podobnega bo. :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Ne sep 21, 2008 10:43 pm

Sam obraz je na teh slikah precej boljši, Passat pa izgleda manj težek in debel avto v nos.

Kičastih žarometov se bomo pa očitno morali s strani VAG-a navaditi. Sam sicer menim, da jih Passat ne potrebuje.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne sep 21, 2008 10:59 pm

Aja pa celotni žarometi mene spominjajo na kakšno žensko, ki ima preveč namazane obrvi .:P Tako "pičkasto" gleda tale passat, če gledaš luči :lol:
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson Ne sep 21, 2008 11:01 pm

:cry: :cry:
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov