dominic je napisal/-a:lazje izstopanje ter vstopanje v avto, za starejse...ter dajanje otrok na zadnji sedez...
bedarija... to bi držalo, če B stebrička nebi blo! pol bi pri odprtih vratih dobili približno tako veliko in komotno "lukno" za tlačit stvari ali sebe v avto:
in vse skupej ma svoj praktični smisel! pojavi pa se praktično zelo težko rešljiv problem avtonomnega odpiranja zadnjega vratnega para (ki ga Ceed zmotno omenja zgoraj...Meriva nima take rešitve).
če pa B stebriček med vrati ostane, kot pri Merivi...:
...pa ni neke bistvene razlike v katero stran se vrata odpirajo. mogoče se jih malo lažje zapre, ko enkrat sediš v avtu in, če so zadost široka, je najbrž marginalno lažje izstopit... problem pa je, da pri avtu velikosti Merive zadnja vrata za kej takega ZIHER niso zadost velika, pa še tisti zmešani stebriček ti je v napoto! pričujoča slika je mislim da čist lep dokaz:
"lukna" zadnjih vrat ne zgleda nič večja kot pri običajnem odpiranju. v bistvu zgleda še manjša... pa tudi odprtina ne zgleda kej preveč prostorno. sicer se vrata najbrž dajo še bolj odpret, me pa zanima kako se bo čez ta vrata prijazno gazit na ozkih parkiriščih in garažnih boksih, ker se bodo najmanj odprla ravno pri potnikovi riti in bo, da bi prišu do najširšega dela odprtine, treba "vstat" že v avtu... :P
mislim, da ma Gosic prav... edini razlog je, da so vrata trdno zaprta in, da se jih da odpirat neodvisno od sprednjih.