Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4568
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Napisal/-a Ivan36 So avg 23, 2008 10:31 am

No glede Clio je problem II , ker je še vedno v prodaji in proizvodni. Glede Satisa meni je lep ravno prav velik med Espace in Laguno je samo ni A.B.M. , je pa edini avto s katerim se še nisem peljal od teh P607,Volvo S80, A6, BMW 5 , itd...
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Napisal/-a Nejko So avg 23, 2008 9:46 pm

OK za VelSatisa, ki je meni sicer všeč, ampak kakovost pa po izjavah Renaultovih serviserjev ni ravno na zavidljivi ravni. Samo kaj pa je narobe z Espaceom?... Jaz pa sem komaj čakal, da pride nova generacija na trg.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr okt 07, 2009 10:06 am

Sicer bi tole zakamuflirano vozilo spodaj lahko bila tudi štirivratna Laguna, vendar meni deluje večje in nekoliko drugače od Lagune, ...pa tudi limuzinsko Laguno (novi Samsung SM5 ??) smo že pred časom videli zakrito (automobile-magazine.fr). Zato se da sklepati, da gre lahko za novi SM7, ki bi bil hkrati tudi naslednik VelSatisa.

http://file1.bobaedream.co.kr/national/national1254615627.jpg
http://file1.bobaedream.co.kr/multi_image/national/2009/10/03/38101/4.jpg
http://file1.bobaedream.co.kr/multi_image/national/2009/10/05/42390/2_leej55k4u.jpg
http://file1.bobaedream.co.kr/multi_image/national/2009/10/05/42390/2_leejk224u.jpg
http://img137.imageshack.us/img137/7004/1111111m.jpg


Piše se, da naj bi se imenoval Nepta! Ime nam je poznano od privlačnega koncepta izpred nekaj let.

Bomo videli kaj se bo razvilo iz tega...?
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Sr okt 07, 2009 11:33 am

Lignage, a je možno, da je to samo evropskim trgom prilagojeni Safrane II (se mi zdi da je precej podoben bližnjevzhodni različici, ki je hkrati tudi SM7 v Aziji). Nism namreč prepričan, da gre za povsem drug (nov) avto ...

Lp!
 
Veyron
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: To okt 21, 2008 12:20 pm

Napisal/-a Veyron Sr okt 07, 2009 12:47 pm

... Vseeno pa bo Vel satis ostal legenda. Dnevna soba na 4-ih kolesih. Kdor se je že peljal z njim, dobro ve kaj pišem.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr okt 07, 2009 4:26 pm

modri D. je napisal/-a:Lignage, a je možno, da je to samo evropskim trgom prilagojeni Safrane II (se mi zdi da je precej podoben bližnjevzhodni različici, ki je hkrati tudi SM7 v Aziji). Nism namreč prepričan, da gre za povsem drug (nov) avto ...

Lp!


Seveda modri, marsikaj je možno. Za nič, kar takole napišem, ne dam roke v ogenj :) ...ker se je težko tudi zanašat na vir s katerega pobiram.

Sem pa šel še 1x pregledat forum, kjer sem slike našel, pa se tam piše, da gre za novi SM5, ki naj bi, povsem logično, nadomeščal Safrane II. na arabskih trgih in VelSatis-a.

Naj bi bil pa ta avto dolg skoraj 4,9 m in naj bi bil 30 cm višji od Lagune.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Pe nov 27, 2009 2:32 pm

Novi Samsung SM5, štirivratna Laguna, novi Renault Safrane (Nepta?), zamenjava za Vel Satis....???

Slika
(Vir: http://hyundaicarnews.blogspot.com/)
 
Uporabniški avatar
Jože20
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Če okt 01, 2009 7:09 pm

Napisal/-a Jože20 Pe nov 27, 2009 7:52 pm

Veyron je napisal/-a:... Vseeno pa bo Vel satis ostal legenda. Dnevna soba na 4-ih kolesih. Kdor se je že peljal z njim, dobro ve kaj pišem.


Vsekakor, malo kater avto lahko seže Vel satisu po udobnosti, prefinjenosti in prestižnosti. Edini konkurent je C6-ka, samo je Vel Satis preveč poseben in "avantgarden", da bi ga lahko primerjali z C6ko.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Pe nov 27, 2009 10:33 pm

C6 je definitivno bolj udoben, predvsem pa je prava limuzina. Vel Satis mi ni bil nikoli všeč, pa ne zato, ker bi slabo izgledal ali karkoli, enostavno ni eleganten, ampak deluje štorast. Verjetno so s tem hoteli biti posebneži v tem razredu.
A to tako ne gre, admiralska ladja neke znamke je naj admiralska ladja, ne pa, da izgleda kot ogromen Hatchback.

Avto je vsekakor zelo udoben in dober, edino notranjost me ni najbolj prepričala, v bistvu me pri nobenem Renaultu, ampak to je stvar okusa.

Je pa škoda kako nenemški predstaviniki višjega razreda izginjajo iz obličja zemlje, čeprav mislim, da nikoli ne bojo dokonkčno izginili. Še celo Saab je predstavil novega 9-5, Volov bo sigurno delal S80 še naprej, in nenazadnje so tudi italjani obljubili 5 metrsko Lancio delano skupaj z naslednjo generacijo Chryslerja 300C, ki je predaleč v razvoju, da bi ga imelo smisel ukinit. Samo še pri Citroenu, ki je IMO edina trenutna francoska znamka, ki premore dovolj imidza, da sploh poskuša kaj v tem razredu, naj napove novo C6ko in je to to :).
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So nov 28, 2009 2:14 am

lizard je napisal/-a:C6 je definitivno bolj udoben, predvsem pa je prava limuzina. Vel Satis mi ni bil nikoli všeč, pa ne zato, ker bi slabo izgledal ali karkoli, enostavno ni eleganten, ampak deluje štorast. Verjetno so s tem hoteli biti posebneži v tem razredu.
A to tako ne gre, admiralska ladja neke znamke je naj admiralska ladja, ne pa, da izgleda kot ogromen Hatchback.

Avto je vsekakor zelo udoben in dober, edino notranjost me ni najbolj prepričala, v bistvu me pri nobenem Renaultu, ampak to je stvar okusa.


Se moram strinjat. VelSatis je tudi meni deloval vedno štorasto, ampak ni problem v tem da je bil avto velik hatchback, ampak dejansko v tem, da ga bi lahko naredili lepšega. Če bi bil oblikovno avto podoben Avantimu, bi izgledal veliko boljše. Pa četudi samo v določenih delih (recimo spredaj). Ampak renojevci so zame vedno štorasti, preprosto ne znajo nikoli tako dobro uresničit idej kot znajo to italjani, in pač tako to je...

Notranjost, pa čeprav so bili merilniki identični tistim v Cliotu, je meni v VelSatis-u vedno delovala moderno in veliko lepše od nemške konkurence, kjer me notranjost mnogokrat asociira na kakšno pogrebno opremo :roll:

Glede C6 pa to, je krasen avto, samo kaj ko so mu sprednji del zavozili, avto ma preprosto grde luči spredaj in pika. Nevem zakaj mu niso moral pustiti takšne kot so bile na konceptu C6 lignage!
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. So nov 28, 2009 2:38 pm

Če naredijo naslednika Safrane-a, vendar konkretno, evropsko verzijo, bo super - v svojih časih je bil Safrane majka od avta, če se lahko tako izrazim :D Če pa mislijo samo značke s Samsungov dol šraufat (kot pri Safrane-u II za Bližnji vzhod), pol pa ne vem, kaj se bo iz tega izcimlo ... Že Koleos je ena srednja žalost, enake napake si sploh pri vozilu višjega razreda ne bi smeli privoščiti.

Kar se pa Vel Satisa tiče, pa sledeče: meni je bil oblikovno vedno zelo všeč, tam tam s Citroenom C6 glede čudaške ekskluzivnosti. Vendar pa sta po mojem Vel Satisu manjkali dve stvari, da bi bil lahko uspešen: večji prljažnik (4xx litrov za tako velik HB je precej ubogo) ter nemška filozofija pogona - moral bi imeti vsaj 4x4, če ne zadnji pogon, in predvsem kak motor višje na lestvici (konkurenca praktično začne pri tistih 240km, kjer se je motorna paleta VSja končala). Tako je pa ostal na nivoju velikega Megane-a (oblika) na Espaceovi in Lagunini podlagi (motorji, menjalniki, oprema) - pač pod kožo nekaj na silo skupaj sestavljenega. In dejstvo, kako ogabno ga je sesul Jeremy Clarkson, mu zagotovo ni dosti pomagalo :D Je pač še eden od Renaultov, ki mu zaradi tega in onega ni uspelo - lep primer je tudi Avantime. Avto s tako vrhunsko obliko, popolnoma odpuljeno filozofijo, pa so jih prodali 8k ... Če bi imel vrata v stilu Mazde Rx8 namesto tistih 2-metrskih zapornic ter malo več pojma o zanesljivosti, pa bi bilo lahko takoj drugače ...

Še zdaj trdim, da bi moral tedaj Renault kupiti Jaguar, pa bi imel RWD podlago za večje limuzine.

C6 je pa itak jahta na kopnem, en in edini, za katerega velja, da je po eni strani škoda, da ne gre v prodajo, po drugi pa prav, saj ga ni Nemca, ki bi mu bil do kolen po ekskluzivnosti.

Lp!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko So nov 28, 2009 4:30 pm

produkcijski Velsatis ma eno hudo napako že optično. problem ni toliko v tem, da bi bil "grd", ker niti ni grd -vsaj meni ne, ampak jaz mam pač rad odbite avte in iz dna duše preziram dolgočasno povprečnost, naklonjeno "okusu" mase- ta njegova "grdost" je posledica... heh... ne vem če mamo slovenci besedo, ki v pravšnji meri vsebuje pojme kot so "prevelik", "pretežek", "neroden", "okoren" in "nesorazmeren", ex-bratski jeziki vse te lastnosti zelo lepo povežejo v nezgrapan! mogoče bi bla najbližja naša beseda zanj "glomazen".... no, ko pol na tak total dodaš še par čudnih detajlov in potez, si pa tam... ljudje ga vidijo "grdega". in če se še tak avto po cestah pelje, kot ena okorna barka se stvari hitro končajo tako kot so se...

današnji avtomobili tega razreda in namena morajo bit kompletni izdelki na vseh področjih in ne samo briljantni na enem. Velsatis je bil briljanten samo na enem... na udobju. medtem, ko so nemci blizu perfekcije skoraj pri vseh. no... po francoskih standardih so malček neudobni in meni so, razen Banglove petice, rahlo dosadni...okrog ostalega bi jim pa človek težko kej očital.

kar se Velsatisove največje "napake" tiče pa sem mnenja, da bi bilo veliko bolje, če njegovega dizajna nebi šli "umirjat" in "približevat okusu mase", ampak bi ga morali pustili takega, kot je bil koncept:

Slika
Slika

verjetno se strinjate, da ima koncept neizmerno boljša razmerja in, kljub svoji nenavadnosti, ne zgleda niti najmanj "okorno" ali "nerodno". sicer bi se ziher našel kup ljudi, ki bi jim tak Velsatis bil grd, ampak ziher tudi niče nebi mogel reč, da zgleda neelegantno, nesorazmerno in štorasto!

pri avtomobilih, ki se od "nemških dominatorjev" poskušajo ločit po svoji ekstravaganci ali nenavadnosti je maksimalni še sprejemljivi odklon od koncepta, zaradi katerega ljudje povešajo spodnjo vilico (in leta 98 je ta Velsatis kr povešalvilice), do izgleda serijskega produkta približno tolikšen, kot so ga naredili pri C6... C6 ni, tako kot Velsatis, flopnu zaradi oblike in slabih voznih lastnosti. C6 je flopnu zarad zrazito opaznega "cicijaštva" in "off the shelve" pristopa pri vgrajenih komponentah in materialih... Velsatis pa je pri prehodu iz koncepta v produkcijski avto doživel skoraj nepojmljivo deformacijo!

in ne zdej pisat, da se takšno razvodnjevanje konceptnih vozil itak zmerej zgodi... ne zgodi se. pri C6 se že ni (oziroma, vsej ne v taki meri) in pri DS3 tudi ne!
pa tudi pri Renaultu se ne... kar poglejte si koncept zdejšnjega Megana in njegovo produkcijsko verzijo. al pa konceptno in serijsko Laguno coupe. čeprav sta vidno "prizemljena" še vedno ohranjata 90% konceptnih oblik.

;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11164
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Ne nov 29, 2009 5:53 pm

Kaj je tole? Vem, da gre za novi SM5, vendar a je za vas to Laguna sedan ali večji avto?

http://www.autoweek.nl/forum/read.php?12,3332833,page=3

EDIT
fotografije Samsunga se najdejo tudi tukaj:
http://www.autoweek.nl/autonieuws/13141 ... amsung-SM5
Zadnjič spremenil martin_krpan, dne Po nov 30, 2009 8:49 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po nov 30, 2009 4:31 pm

martin_krpan je napisal/-a:Kaj je tole? Vem, da gre za novi SM5, vendar a je za vas to Laguna sedan ali večji avto?

http://www.autoweek.nl/forum/read.php?12,3332833,page=3


Na photobucketu so ti očitno cenzurirali slike, sem odstranil linke.

Od koles do koles je tole meni cela Laguna, zato ne bi rekel, da bo to tudi Safrane. Bi pa po dolgem času prav pasal en konzervativno oblikovan Francoz. Lahko temule SM5 dajo značko Laguna, ne bo nič narobe.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po nov 30, 2009 6:34 pm

ja... pravijo, da tole ni SM5, ampak SM7...
kakorkoli, narejen je na osnovi Lagune, vendar je širši. na sliki mi zgleda tudi precej višji tako, da bi ga mirno lahko "prodali"tudi kot zamenjavo za Velsatisa. sploh, če ne mislijo prodajatlimuzinske verzije Lagune...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To dec 01, 2009 1:14 pm

To je Samsung SM5:
Slika
Slika
Slika
Slika

......
http://i46.tinypic.com/2lmnseu.jpg
http://i49.tinypic.com/1zeefwx.jpg
http://i45.tinypic.com/2jb9jpv.jpg
(Vir: http://www.autoweek.nl/forum/read.php?12,3332833,page=3)

Je kar težko verjeti, da bi zdaj tega SM5, ki je že tako videti kot okornejša Laguna še raztegovali v nekaj večjega (SM7 !?), po mojem mnenju bo to prišlo v Evropo pod imenom Nepta, kot se je pisalo, in da bo Renault s tem avtom konkuriral pežojevi novi 508-ici.

Sicer pa, kakšna pa je bila velikostna razlika med starim SM5 in SM7? Jst je ne opazim. Očitno je SM7 v primerjavi z SM5 hotel izgledati samo nekoliko bolj prestižno ....? To je pa tud vse.
Slika
Zadnjič spremenil Lignage, dne To dec 01, 2009 1:44 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. To dec 01, 2009 1:43 pm

Lignage je napisal/-a:Je kar težko verjeti, da bi zdaj tega SM5, ki je že tako videti kot okornejša Laguna še raztegovali v nekaj večjega (SM7 !?), po mojem mnenju bo to prišlo v Evropo pod imenom Nepta, kot se je pisalo, in da bo Renault s tem avtom konkuriral pežojevi novi 508-ici.

Sicer pa, kakšna pa je bila velikostna razlika med starim SM5 in SM7?



4,9m:4,95m (SM5:SM7)

Jst sm nekje prebral, da naj bi ta novi SM5 debitiral v Parizu drugo leto, morda celo kot novi Safrane, čeprav se mi zdi novo ime (Nepta) precej bolj smiselno in v hišnem stilu (kot Fluence za "meganea" sedan). Je pa res malo prerazpotegnjena laguna - sploh prednji previs se mi zdi prevelik ...

Lp!
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11164
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To dec 01, 2009 6:45 pm

Kaj pa dimenzije SM5 proti Laguni. A je potem SM5 samo limuzinska Laguna ali je večji?
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
benf1
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Po jun 18, 2007 1:47 pm
Kraj: Šentjernej

Napisal/-a benf1 To dec 01, 2009 7:13 pm

avto zgleda super :D to bi moral v Evropo prpelat :) (ne pa tisto grdobijo od Koleosa :cry: ) mislm d je to sicer avto na osnovi Lagune, čeprav je precej večji...
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar To dec 01, 2009 7:52 pm

Lignage je napisal/-a:Novi Samsung SM5, štirivratna Laguna, novi Renault Safrane (Nepta?), zamenjava za Vel Satis....???

Slika
(Vir: http://hyundaicarnews.blogspot.com/)


Si nisem misli da bom to kdaj rekel, ampak tale RENAULT izgleda pa čisto tako kot HYUNDAI!!! še posebej od zadaj :lol:
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov