moj-avto je napisal/-a:Menim, da je vozilo narejeno za manj zahtevne kupce.

tale izraz manj zahtevni kupci mi je tako zabaven. Le na koga mislijo"testni" vozniki naših revij, ki so ga, predvidevam začeli uporabljati?
Vrjetno na vse tiste, ki jim znamka avta ne pomeni vse, ki se nebi za avto radi preveč zakreditirali, ki rabimo prevozno sredstvo in bi za normalen denar kupili nekaj v kar spraviš familijo in jo pelješ na morje, skupaj z vso pritljago.
To je Ladina filozofija že od vsega začetka, če poenostavim. Lada je štaratala leta 1970, z licenčnim Fiatom 124 iz leta 1966, le malo predelamin in prilagojenim slabim cestam, pač Rusija ne slovi po odličnih cestah, pred skoraj 40 leti pa so vrjetno bili srečni, če so le imeli slabo cesto. Lada je že v samem štartu bila eno generacijo za modo.
Lada je bila,je in bo Ruski "folksvagen" v Rusiji je od vseh registriranih vozil okoli 50% Lad.
Po letu 2003, ko so v Rusiji prodali vsega okoli 900 000 novih vozil je imela Lada okoli 80% tržnega deleža, za leto 2008 so predvidevanja da bodo prodali okoli 2 500 000 do 3 000 000 novih vozil. Lada ima vsa leta približno podobne proizvodnje zmoglivosti in približno podobno prodajo, bo letos imela z skoraj istim številom prodanih vozil kot pred 5 leti le 25% tržni delež.
Predvideva se da bo prodaja novih vozil v Rusiji zaradi krize naslednje leto upadla (predvsem uvoženih), nekateri trdijo da tudi za 2x, ker gre za dražja vozila, ki se jih kupuje na kredit.
Kriza bo za Lado vrjetno manj negativna kot za druge proizvajalce (vsaj v Rusiji). Kajti za 8-10. 000 eur dobite v EU Lado (kalina, priora v več karoserijskih različicah), solidno velik avto z motorji 1,6, po novem tudi 1,4 16V, ustrezno ekoligijo(EURO4), porabo in okoli 80-100 KM, 2. airbegoma, ABS- om (po novem), elekrtični paket, tonirana stekla, lita platišča... doplačilo za klimo in kovinsko barvo.
In ob krizi, ko se ne bo pametno preveč zadolževati je prav lepo, da je nekje nekdo, ki dela povsem solidna vozila za normalen denar. Ni luksuza, ima vse potrebno za normalno vožnjo. Lada ima priložnost.
In Ladina strategija za vnaprej je izdelovanje nizkocenovnih vozil, v to je vključen tudi "C". Za to tudi ne bo zadnji krik mode, imidža ali luksuza. Pač, solidno vozilo. V to sem prepričan. "Nezahtevni kupci" bomo zadovoljni. Upam, da tudi v SLO, še enkrat.
Kajti Lada je bila v Sloveniji precej množično vozilo in je še vedno nekje v kolektivni avtomobilski zavesti. Upam, da bo tudi v salonih, čeprav za enkrat še vedno ni nič konkretnega o tem slišat.