Energetik81 je napisal/-a:Ceed je napisal/-a:GregaST je napisal/-a:Če se ne motim so elantro in accenta združili v i30.
Elantre in Accenta ne bo več v EU. Tako, da ja i30 je zamenjava obeh neuspešnih modelov v EU.
Pri teh novih modelih me moti ravno to, da manjka nekaj vmes oz. nadomestek Elantre glede na prtljažnik. Saj notranjost I30 uspešno zamenjuje Elantro, ampak velikost prtljažnika (če ne kupiš CW) je pa primerljiva z Accentovim..
I40 zgleda pa OK, kot tudi vsi novi I-modeli..
Trenutna Elantra(trenutni model ki ga pri nas ni)=i30, v USA in Kanadi se prodaja trenutni I30 karavan kot elantra. Avtomobila sta enaki platformi armaturna plošča in volan sta identična pravtako veliko notranjih detajlov in bencinski motorji. Razlika je v zunanji obliki.
Če že hočete je trenutna Elantra = i30 limuzina.
Accent je mala limuzina za države v razvoju oziroma konkurent po obliki raznim Thaliam itd, če ga že hočete uvrstiti je to Getz/i20 z oz limuzinska izvedenka.
Glede Elanter do leta 2007 pa je tako, da je bila logično nadaljevanje limuzine srednjega razreda prejšnje Lantre, velikostni razred Oktavij, VW Bora, Carisma in podobnih, ki so v bistvu limuzine srednjega razreda z dolžin med 4,35 in 4,5m. Le te pa v evropi niso tako priljubljene kot krajše izvedenke z 5vrati in to je evropska specifika. Zato se je prejšnja Elantra še prodajala v kot globalni model, sedaj pa je limuzinska izvedenka v enaki dolžini na voljo drugje v svetu v EU pa ne in enako je z i30 ki ga v kratki izvedbi na drugih večjih trgih ne najdete, razen v AU.
Glede trasnformacij modelov je i30 glede prtljažnika zelo blizu limuzinski izvedenki Elantre saj ima skoraj enako prostornino prtljažnika, medtem ko je i30cw po prtljažniku zelo blizu pet vratni izvedbi elantre. Dosti pove tudi to da je medosna razdalja i30 večja kot od Elantre.
Vse kar tule sedaj offtopicamo je to da so psihološko v glavah avtomobili z daljšim zadkom ogromni v primerjavi z Golf razredom kar pa ni nujno ali res in je samo razlika v tistih 20cm daljši prtljažnik in bolj položno spuščeno zadnje steklo. Vozila s prisekanim zadkom imajo samo dlje časa ravno streho, zaradi tega ponavadi višji prtljažnik in odsekan limuzinski zadek. In to je vsa umetnost.