Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če feb 05, 2009 2:53 pm

Torej samo 3-vratni C3... Eh k***, sem upal, da bo le kaj več.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če feb 05, 2009 3:41 pm

So se pa z dizajnom približali Miniju. Konkurenca?
 
Uporabniški avatar
skyliner
Novinec
 
Prispevkov: 350
Pridružen: Če jan 06, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a skyliner Če feb 05, 2009 5:14 pm

Je pa videt zelo nabit, tak bolj germanski... všečno!!!
Lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Če feb 05, 2009 7:34 pm

Kr všečna zadeva. Počakajmo na ds5 :twisted:
GQ
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če feb 05, 2009 8:56 pm

SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Če feb 05, 2009 9:11 pm

Tale znak DS Inside je pa kr neki - ko Intel Inside, čist mimo. Tista silhueta DS zadaj je pa pohvalna. Sam avto je pa kot koncept zanimiv, upam pa, da bo serijski lepši, ker mi oblika ni najboljša (nekateri detajli, drugače je to itak Citroen Mini).
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če feb 05, 2009 9:47 pm

Samo z napačnim so začeli. Mogli bi predstavit DS6 kocenpt, ki bi baziral na C6 :shock:
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Pe feb 06, 2009 2:07 pm

Zdaj mi je popolnoma jasno zakaj je še en manjši logo nad večjim Citroenovim znakom :mrgreen: in zadevca ni tako nepotrebna kot sem mislil, je pa res, da se mi takrat še sanjalo ni o kakšni DS podznamki Citroena (Different Spirit) :twisted: .

Slika

Vir: http://www.4wheelsnews.com/2011-citroen-ds3-photo-leaked/

:vrum :wink: in lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Po feb 09, 2009 10:38 pm

Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Če maj 07, 2009 9:49 pm

Sem že prvi dan, ko so objavili novico videl slednjo, sam nisem vedel kam naj jo umestim, odločil sem se, da sem, je pa to novica, ki zadeva cel PSA koncern, tko, da če kdo misli, da je to zrelo za novo temo, lahko odpre novo temo (po želji ;) ).

Kakor koli že, vesel sem, da se stvari premikajo tudi v realnosti in da ni samo govoričenje in sem vesel tudi zato, ker o tem poročajo. Prvi Citroen, ki bo deležen te tehnologije bo DS 5, še prej pa Peugeot 3008. Zadeva je prišla v javnost 29.4.2009:

http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/psa_espace/press_releases_details_d1.php?id=931

PSA Peugeot Citroën Launches Pilot Process Engineering Phase For Diesel Hybrid Production at the Mulhouse and Sochaux plants.
Several months ago, PSA Peugeot Citroën’s Mulhouse and Sochaux plants launched pilot projects to process engineer the new HYbrid4 hybrid diesel 4WD technology.


Applying highly innovative quality and lean manufacturing methods, the two plants have put together in-house teams to engineer the processes and facilities for HYbrid4 technology, scheduled to enter production in 2011.

HYbrid4 technology combines an HDi diesel engine and an electric motor, which is located on the rear axle. To support this technology, the Group has developed a unique rear-axle assembly on which the electric motor will be mounted. The modular architecture of this technology means that it is portable across several vehicle types, irrespective of the engine type.
Over recent months teams at the Mulhouse plant’s mechanical assembly unit have deployed a series of lean manufacturing projects aimed at improving the organization of the workshop that will assemble the new electric drivetrain. PSA Peugeot Citroën’s lean manufacturing enables efficiency, quality and costs to be optimised through teamwork.
This is a highly complex process, because it involves the assembly of both conventional mechanical parts and newer electrical components. By using a full-scale 3-D model to create a virtual workshop, team leaders and technicians are identifying ways to drive improvements in both efficiency and quality. These simulations are designed to optimize use of floor space, enhance workstation ergonomics and generally facilitate handling and assembly while streamlining logistics flows. Their outcomes will also be used to prepare precise specifications for suppliers.

Several prototype Peugeot 3008 vehicles fitted with HYbrid4 technology have already rolled off the prototype assembly line at the Sochaux plant. The Integration of the hybrid drivetrain into the vehicle was completed in record time by leveraging the extensive hybrid-drivetrain expertise acquired in recent years, most notably on the Citroën C4 and Peugeot 308. Development work was further accelerated by routinely using digital tools, which model both physical and virtual aspects of the process and by locating the entire Hybrid project team on-site. Cellular working also got the best out of the teams and accelerated development.
Several months from now, PSA Peugeot Citroën will finalise how the production of this future technology will be organized.

PSA Peugeot Citroën unveiled its HYbrid4 diesel-electric technology at the 2008 Paris Auto Show. With an HDi diesel engine and an electric motor at the rear, the innovative technology delivers a multitude of benefits. In addition to considerable fuel savings and around a 35% reduction in CO2 emissions, the technology introduces a new breed of all-wheel drive thanks to an electric motor, which powers the rear wheels. It also opens the door to more extensive use of electric vehicles as a choice for city driving. From 2011, the crossover Peugeot 3008 followed by the Citroën DS5, will be the first of the Group’s vehicles to benefit from this cutting edge technology.


Se veselim napredka in realizacije in komaj čakam, da bo moč videti to tudi v serijskih avtomobilih koncerna PSA. :clapclap :woohoo

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če maj 07, 2009 10:12 pm

Kljub večji teži naj bi porabil kakšen liter pa pol manj?
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Pe maj 08, 2009 4:27 am

Hja, težko je rečt, vendar pa če pogledaš npr. današnji C4 1.6 Hdi 110KM(povprečna poraba je 4.7l/100km)
VIR:http://www.citroen.si/index.php?sv_path=6184,6281,6844,7321
Če se spomniš teh dveh:
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=7&id=44
piše, da je povprečna poraba 3.4l/100KM, mislim, da je ravno tako 110KM verzija in 90KM 1.6Hdi, elektromotor pa doda, če mi spomin prav služi vsaj 20KM (samo glede taga me ne vleči za besedo, ker se ne spomnim natančno).

No, potem pa so pri PSA-ju rekli gremo še korak naprej in dajmo močnejši elektro motor (Citroen Hypnose - 50KM)z boljšim izkoristkom na zadnjo os in imamo lahko tudi 4 kolesni pogon, (do 50Km/h samo elektro motor nad to hitrostjo samo dizel,...)
več o tem ker je precej izboljšav in nadgradenj na :
http://www.citroen.si/index.php?sv_path=6031,7146,14216,14413&PHPSESSID=53098163065741fe8d0ee4ecf211ad5a
Video o tehnologiji:
http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/fonctionnelle/player_hybrid4.php

Ampak še ni konec ;) : npr. 3008 bo prvi od PSA modelov s to tehnologijo in kaj so naredili s njegovo težo, govorim o serijskem 3008, ki bo že na voljo, se spomniš press release-ta od martin krpana na :
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=52507&postdays=0&postorder=asc&start=60 in tam je eno kratko pojasnilo tudi o zmanjševanju teže:
‘‘STRUCTURAL’’ INNOVATIONS

The structure of the Peugeot 3008 was carefully studied to ensure not only maximum secondary safety, but also – and herein lies the difficulty with a large and tall vehicle – a rigidity worthy of a saloon, in order to get the very best from the suspension, enhance primary safety and guarantee the driving pleasure on which the company prides itself.

Other parameters which were also considered at the same time were, reducing the car’s weight, the integration of a glass roof and the ease of facilitating this for the stylists… Here the Peugeot 3008 benefits from the Group’s extensive experience and know-how (see section on ‘‘Safety’’) but also important innovations, both in the design of some of its components and in terms of industrial assembly processes.

Laser welding

The technique of laser welding is used for panel and metalwork during assembly of the car’s body. This process consists of welding in a continuous bead as opposed to tack welding. It is applied to the door frames and in particular parts of the rear structure.

In addition to guaranteeing excellent body rigidity, this technique opens up new possibilities during the design stage by reducing the area of panel joins required for traditional welding. This results in a weight reduction of 5 kg for the car as a whole, optimization of window size and therefore driver visibility.

The Boge impact absorber

To obtain the smallest possible front overhang, both to enhance the car’s style and facilitate use of the vehicle on a day-to-day basis, it was necessary to use a more efficient impact absorption beam. The introduction of an innovative Boge impact absorber (the name comes from the patent holder) has allowed this specification to be achieved.

It uses two conical absorbers, located between the impact absorption beam and the chassis leg, which is programmed with a controlled deformation in the event of collision and ‘‘collapses’’ internally without affecting the chassis leg and therefore the engine compartment.

Weight optimization

With the objective of providing optimum safety – while ensuring minimal impact on the vehicle’s overall weight – led to the use of materials lighter than ordinary steel. High strength steel panels, including a new ‘‘three-phase’’ steel which becomes stronger the higher the impact speed, accounts for 12.5% of the vehicle’s weight.

Mention should also be made of the bonnet which is manufactured from aluminum (as is the front impact absorption beam) and the front wings, manufactured from a composite material.

Along similar lines, the panoramic laminated glass roof, as on the 308 SW, uses a glass thickness of only 5 mm, allowing a gain of nearly 5 kg compared to traditional technology, while at the same time retaining the same level of safety.


in hopla, pa je avto nekaj lažji kot bi bil sicer. Tudi Jeann Phillipe Collin je v intervjuju s AFM govoril o tehnologiji lahke gradnje, natančneje 5. vprašanje in odgovor:
5. AFM: Sistem obdavčevanja ekološko prijaznih avtomobilov v Franciji ne vzpodbuja nakupov velikih avtomobilov. Boste zato pri vaših novih večjih modelih iskali le rešitve s hibridnim pogonom?
Collin:Ne. Na francoskem trgu imamo med avtomobili, ki imajo emisije manj kot 120 g CO2 na kilometer, kar 16 odstotkov tržnega deleža, kar pomeni seveda prvo mesto. To svoje mesto smo dosegli s sodobnimi motorji, bencinskimi in dizelskimi, z dobrimi aerodinamičnimi lastnostmi in z manjšo maso avtomobilov. Ta kombinacija je bila že doslej zmagovalna. Toda doseči cilj, postavila ga je EU, da z vsemi avtomobili pridemo pod 130 g na kilometer, je precej zahteven. In zato bomo potrebovali številne tehnološke rešitve. Res je sicer, da imata Peugeot in PSA boljše izhodišče kot pa nekateri drugi izdelovalci. Toda hibridna tehnologija je tudi pri velikih avtomobilih le ena od možnosti. Tu so še druge. Že omenjeni projekt RC-Z, športni kupe, bo eden prvih z našo novo tehnologijo lahke gradnje. Takšen način konstrukcije bo tudi v nekaterih naših drugih novostih, ki bodo sicer opremljene s hibridnim pogonom, bencinskim in dizelskim, ki jih bomo v prihodnosti predstavili kot našo ponudbo v segmentu večjih avtomobilov.

Omenjeni intervju v celoti:http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=68205

Skratka, tu bo tudi tehnologija lahke gradnje, je bil že skrajni čas in tudi ta bo prispevala k manjši porabi, poleg mnogih drugih sistemov seveda. Mislim, da se lahko nadejamo zmanjšane porabe za več kot "le" 1.5l/100km gledano vse v celoti. :wink: :pivo

No to je o hibridno-dizelski tehnologiji, no kot pa Jeann Phillipe Collin omenja v intervjuju bo tudi hibridno-bencinski pogon prišel,.... za več informacij si res naj vsak prebere ta omenjeni intervju, ker mu ne bo žal. ;)

The choice I leave to you. 8)
Pardon za dolg odgovor, če bo pa kakšno vprašanje se nič ne bat vprašat al pa še bolš malo pobrskat po netu pa človek izve stvari iz prve roke. :[]

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr jun 24, 2009 3:37 am

NEKAJ O DS LINIJI:

http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=5055

Citroenovi DS-načrti
Pri Citroenu so dokončno razkrili načrte v zvezi z linijo modelov DS.

Besedilo: Marko Hanželič

Najmanjši predstavnik Citroenovega prestižnega vala, model z oznako DS3, bo na ogled že septembra v Frankfurtu, njegova večja sorodnika po imenu DS4 in DS5 pa bosta na evropska tržišča prispela leta 2011. Kot namigujejo že šteilčne oznake, bodo novinci vsaj arhitekturno blizu modelom C3, C4 in C5, kljub bolj luksuzni zasnovi. Citroen DS4 bo oblikovno blizu konceptu C-Sportlounge, medtem ko bo DS5 precej spominjal na koncept Hypnos.

Pri Citroenu so napovedali tudi konec proizvodnje modela C3 za letošnjo jesen ter opustitev modela C3 Pluriel. Podobno sicer velja tudi za model C2, ki prav tako naj ne bi dobil naslednika, čeprav ga bo vsaj v duhovnem smislu nadomestil nov model, ki bo nastal na oblikovni osnovi koncepta C-Cactus.


Sicer je le zadnji odstavek neka novost ampak je lepo, da izvemo kaj novega, pa čeprav samo ene par stvari. ;)

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr jun 24, 2009 11:12 am

CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:
Sicer je le zadnji odstavek neka novost ampak je lepo, da izvemo kaj novega, pa čeprav samo ene par stvari. ;)

Lp


dej no... zadnji odstavek kaže ali na novinarjevo generalno nepoznavanje stvari s katero se ukvarja ali pa na papagajsko prepisovanje PR pamfletov objavljenih v drugi, enako ignorantski štampi!

5v C3 ne bodo "opustili", temveč pride nov model z isto oznako, s čigar špijuni veselo polnimo C3II thread!
C2 JE trivratni C3, torej je tehnično njegov naslednik DS3, Pluriel gre pa res v penzijo... vsaj dokler se recimo ne pojavi DS3 cabrio... ker Pluriel je pač samo kabrio C3!
to, da vsak od tria C2/C3/Pluriel zgleda drugače in nosi drugo ime, je pač marketiška taktika Citroena, tehnično gre pa za 3v, 5v in cabrio verzije ENEGA modela!

C-Cactus bo pa "nadomestil" C2 samo zarad "frej oznake", ker so trivratno verzijo C3 "vrnili" pod cifro osnovnega modela oz. pod "luksuz tag"... avto sam bi zanl bit pa precej večji in popolnoma drugačne filozofije kot C2, katerega "naj bi menjal"!
me prav zanima, kaj bodo tile vrli novinarji pisali o "duhovnem nasledstvu malega mestnega C2" ob predstavitvi recimo... štirivtanega, 4m+ dolgega hibrida, ki bo oblikovno vlekel na SUV crossover... :P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr jun 24, 2009 11:34 am

Ja, eni novinarji so res butasti in se točno vidi, da pišejo o stvareh o katerih nimajo veliko pojma.

Zadnje cajte sem tudi kar dostkrat prebral, da je nova Delta naslednica nekdanje legendarne Delte HF integrale :?
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Če jun 25, 2009 4:57 am

drugmirko je napisal/-a:
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:
Sicer je le zadnji odstavek neka novost ampak je lepo, da izvemo kaj novega, pa čeprav samo ene par stvari. ;)

Lp


dej no... zadnji odstavek kaže ali na novinarjevo generalno nepoznavanje stvari s katero se ukvarja ali pa na papagajsko prepisovanje PR pamfletov objavljenih v drugi, enako ignorantski štampi!

5v C3 ne bodo "opustili", temveč pride nov model z isto oznako, s čigar špijuni veselo polnimo C3II thread!
C2 JE trivratni C3, torej je tehnično njegov naslednik DS3, Pluriel gre pa res v penzijo... vsaj dokler se recimo ne pojavi DS3 cabrio... ker Pluriel je pač samo kabrio C3!
to, da vsak od tria C2/C3/Pluriel zgleda drugače in nosi drugo ime, je pač marketiška taktika Citroena, tehnično gre pa za 3v, 5v in cabrio verzije ENEGA modela!

C-Cactus bo pa "nadomestil" C2 samo zarad "frej oznake", ker so trivratno verzijo C3 "vrnili" pod cifro osnovnega modela oz. pod "luksuz tag"... avto sam bi zanl bit pa precej večji in popolnoma drugačne filozofije kot C2, katerega "naj bi menjal"!
me prav zanima, kaj bodo tile vrli novinarji pisali o "duhovnem nasledstvu malega mestnega C2" ob predstavitvi recimo... štirivtanega, 4m+ dolgega hibrida, ki bo oblikovno vlekel na SUV crossover... :P


Pardon, se mi enostavno ni dalo pojasnjevat na dolgo in široko. :bonk
Da se razjasnim: VEM, da so sedajšnji C2, C3 in C3 Pluriel na enaki platformi narejeni in da so različna imena marketinška poteza Citroena.
Jasno mi je, da je C2 v bistvu 3 vratni C3 in da bo njegov pravi naslednik v bistvu 3 vratni C3 (če bo obstajal ali pa bo to DS3, to še ni jasno) in ja C-Cactus prototip je v bistvu narejen na platformi C4! Toliko o sorodnosti s C2.

Kar si pa slabo prebral je, da niso napisali, da bodo opustili petvratnega C3 (nova generacija) pač pa je bilo mišljeno za SEDAJŠNJI model, in pa prebral sem nekje že dolgo časa nazaj, da bosta C3 Pluriel in C2 ostala še nekaj časa v proizvodnji oni pa so napisali, da gresta že kar v pokoj.

Zakluček je: zame je bilo ene par novosti v zadnjem odstavku pravzaprav ukinitev proizvodnje sedajšnjega C3 do jeseni (s tem so predvidevali, da pride nov v prodajo že po Frankfurtu - očitno ne, pač pa sodeč po novicah od worldcarfans.com po Ženevi drugo leto.
In druga novica mi je bila, da naj bi Citroen popolnoma opustil C3 Pluriela.
Poleg tega pa sem mislil tudi glede DS modelov, to kar so napisali glede slednjih je meni že od samega začetka jasno, ampak tu sem se pa bolj nanašal na tiste, ki bi jim bila pa to res prva novica - sily I know. :|
Ne vem, kaj so si vzeli za vir oz. res verjetno bolj copy paste od bogve kje, pa vidim da so enostavno zajebali na celi črti z informacijami oz. da so leni kot gnoji. Pardon za jezik, sam je res.

Hvala za popravek oz. vzpodbudo.

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če jun 25, 2009 9:29 am

nja... viš, semantika je z*jebana stvar :D ...

-če nekdo "napove konec proizvodnje modela C3", to meni (in mislim da tudi generalno) pomeni, da bodo model C3 prenehali izdelovati in ga nadomestili z nečim novim, enake velikosti ampak drugačnega imena...
sicer res ne mislim, da ti je to treba slikat s ponazoritvijo ampak, zgolj v izogib nesporazumov: model Xsara je doživel konec proizvodnje s pričetkom proizvodnje modela C4!

-če pa napiše "opustitev modela C3 Pluriel" pa to meni (in seveda tudi generalno) pomeni, da bodo model C3 Pluriel prenehali izdelovat pa še nikakršnega naslednika ne bo imel... niti pod drugim imenom ne, kaj šele pod istim!

to, kar se je, oziroma, se bo dejansko zgodilo sedanjim C3 pa je preprosta zamenjava generacije modela z novim, istega imena! mislim, da jim ob predstavitvi zadnje generacije VW Pola na kraj pameti ni padlo pisat o "koncu Polove proizvodnje" zato, da bodo lahko začeli izdelovati novega... Pola! :P :mrgreen:

torej, nebi reku, da sem jaz slabo bral ampak bi prej rekel, da so novinarji dotičnega cajtenga (in velike večine preostale avto štampe, da se nebi kdo počutu kej posebej izpostavljenega) pač ignorantski malomarneži, ki jih stvar o kateri pišejo niti ne zanima kej preveč!
o ukinitvi Pluriela i no tem, da C2 kot tak ne bo imel naslednika, pa so pisali že ob predstavitvi, oziroma najavah modelov DS. najbrž si to spregledal ali pa pozabil...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če nov 05, 2009 2:00 am

Citroen bo morda oživil tudi ID ime in morda še kakšno (Talbot kot budget car je itak v igri).

Insiderji govorijo, da firmo mika "obuditev" SM-a. Super!! :D :D

več o tem
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... S3/244600/

----------------------------------------------------------------

Sodelovanje z BMW-jem ni mrtvo, morda se bo še razširilo, npr na menjalnike, klimo in še kaj.
Možnost je tudi, da bi PSA dobavljal bodoči trivaljni motor BMW-ju v zameno za velike motorje.
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/244343/
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Če nov 05, 2009 7:26 am

esem je napisal/-a:
Insiderji govorijo, da firmo mika "obuditev" SM-a. Super!! :D :D


a so si v zameno za psa-jevo navi v maseratiju zazeleli kak njihov motor? :)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Ne nov 08, 2009 5:13 am

esem je napisal/-a:Citroen bo morda oživil tudi ID ime in morda še kakšno (Talbot kot budget car je itak v igri).

Insiderji govorijo, da firmo mika "obuditev" SM-a. Super!! :D :D


Ja, ampak:
... although any inspiration is likely to be used for future design details rather than the name or its high-end concept.

Žal se je veseliti, da kar prihaja novi SM malce preurano :sadd , čeprav se ne bi branil. :twisted:

Obuditev oznake ID hmmm, ne vem kaj naj komentiram zaenkrat, upam, da bodo dobro premislili.

Kar se pa tiče sodelovanja s BMW-jem pa zadevo pozdravljam, ker jim bo zadeva še pa še koristila, ker so očitno kar zaspali na področju velikih bencinarjev, 5 stopenjski ročni menjalniki, ki so v nekaterih modelih še danes v uporabi segajo v zgodnja 90ta, če ne še prej (ne vem zakaj, mogoče finance, ampak zakaj pa potem tako dobro razvijajo Hdi-je in sedaj še hibridne dizle,... ) :ue Uglavnem, čas bi že bil, čeprav, kaj je pa s tistim Peugeojevem motorjem o katerem je drugmirko pravil:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?p=1152998&sid=7889904117981203fc2187120de7ca72
itd. :roll: Saj veste.

Komentarji :?: ;)

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov