vugy je napisal/-a:Notranjost enega športnega avtomobila:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/url]
Kromirana sonča očala mu manjkajo

Mick Jerry je napisal/-a:AutoVAZ je napisal/-a:modri D. je napisal/-a:Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno?
bravo !
Samo nabijanje! Še dobro da se Veyron ne uravnoteži pri 200!
Poglej si kakšna je sila upora zraka in kakšni so kotalni upori, skoraj zanemarljivi napram zračnim.
O čem ti govoričiš AutoVAZ? ''spremeni gibanje'' Nismo govorili o tem kako hitro pospeši, pač pa kako visoka je konča hitrost. Večja masa ima opazen vpliv na pospeške, na končno hitrost pa ne.
Zakaj ima potem SSC Thrust, tisti, s katerim so prebili zvočni zid po tleh, okoli 8 ton, če imam pravilno številko v glavi?
Nazaj v 8. razred osnovne šole in ponoviti Fiziko!
AutoVAZ je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:AutoVAZ je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:esem je napisal/-a:Po izledu spredaj najslabši možen odpadek Lambotov.
morda pa bo cenovno bolj dostopen
lp
Normalno, da bo !
To je tudi prednost novih ruskih avtomobilov od zahodnih.
velika slabost pa bo povsej verjetnosti servisna mreža
Kako to veš si daljnovidec ?
Sedaj je Rusija močno v kapitalizmu...in kaj ti pričakuješ ? Kolhoze in planski socialistični sistem ?
dBAss je napisal/-a:Mick Jerry je napisal/-a:AutoVAZ je napisal/-a:modri D. je napisal/-a:Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno?
bravo !
Samo nabijanje! Še dobro da se Veyron ne uravnoteži pri 200!
Poglej si kakšna je sila upora zraka in kakšni so kotalni upori, skoraj zanemarljivi napram zračnim.
O čem ti govoričiš AutoVAZ? ''spremeni gibanje'' Nismo govorili o tem kako hitro pospeši, pač pa kako visoka je konča hitrost. Večja masa ima opazen vpliv na pospeške, na končno hitrost pa ne.
Zakaj ima potem SSC Thrust, tisti, s katerim so prebili zvočni zid po tleh, okoli 8 ton, če imam pravilno številko v glavi?
Nazaj v 8. razred osnovne šole in ponoviti Fiziko!
Po tvoji fiziki bi imel avto neskončno prestav in bi po neskončno dolgi progi pospeševal v neskončno hitrost (seveda po tvoji fiziki neglede na težo)![]()
Kotalni upor lih ni zanemarljiv ker se prav tako s hitrostjo povečuje in ko ga na koncu sešteješ ugotoviš da na vsa štiri kolesa nanese kar veliko in prav ta upor ti pobere še tisto silo in moč ki bi bila potrebna da bi še malo dlje časa premagoval zračni upor, se prav če bo avto lažji bo tega upora manj in bo šel še malo hitreje .... Zraven pa prištejemo še izgube v transmisiji
dBAss je napisal/-a:Mick Jerry je napisal/-a:AutoVAZ je napisal/-a:modri D. je napisal/-a:Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno?
bravo !
Samo nabijanje! Še dobro da se Veyron ne uravnoteži pri 200!
Poglej si kakšna je sila upora zraka in kakšni so kotalni upori, skoraj zanemarljivi napram zračnim.
O čem ti govoričiš AutoVAZ? ''spremeni gibanje'' Nismo govorili o tem kako hitro pospeši, pač pa kako visoka je konča hitrost. Večja masa ima opazen vpliv na pospeške, na končno hitrost pa ne.
Zakaj ima potem SSC Thrust, tisti, s katerim so prebili zvočni zid po tleh, okoli 8 ton, če imam pravilno številko v glavi?
Nazaj v 8. razred osnovne šole in ponoviti Fiziko!
Po tvoji fiziki bi imel avto neskončno prestav in bi po neskončno dolgi progi pospeševal v neskončno hitrost (seveda po tvoji fiziki neglede na težo)![]()
jfast33 je napisal/-a:Zgleda kr hud sam vprašanje kaka je kvaliteta. Tista izjava da je najslabši možen odpadek lambota se mi zdi pa pro glupa ne, ker itak so si po večini vsi superšportniki podobni (ferrari, lambo, pagani, koenigseg...).
W|zz je napisal/-a:dBAss je napisal/-a:Mick Jerry je napisal/-a:AutoVAZ je napisal/-a:modri D. je napisal/-a:Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno?
bravo !
Samo nabijanje! Še dobro da se Veyron ne uravnoteži pri 200!
Poglej si kakšna je sila upora zraka in kakšni so kotalni upori, skoraj zanemarljivi napram zračnim.
O čem ti govoričiš AutoVAZ? ''spremeni gibanje'' Nismo govorili o tem kako hitro pospeši, pač pa kako visoka je konča hitrost. Večja masa ima opazen vpliv na pospeške, na končno hitrost pa ne.
Zakaj ima potem SSC Thrust, tisti, s katerim so prebili zvočni zid po tleh, okoli 8 ton, če imam pravilno številko v glavi?
Nazaj v 8. razred osnovne šole in ponoviti Fiziko!
Po tvoji fiziki bi imel avto neskončno prestav in bi po neskončno dolgi progi pospeševal v neskončno hitrost (seveda po tvoji fiziki neglede na težo)![]()
Daj lepo te prosim izpostavi stavek v katerem je Mick Jerry predstavil tako teorijo, kot jo navajaš.
Namreč kontriraš glavnemu dejstvu v fiziki, ko pride do te teme.
Hvala.
Mick Jerry je napisal/-a:dBAss je napisal/-a:Mick Jerry je napisal/-a:AutoVAZ je napisal/-a:modri D. je napisal/-a:Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno?
bravo !
Samo nabijanje! Še dobro da se Veyron ne uravnoteži pri 200!
Poglej si kakšna je sila upora zraka in kakšni so kotalni upori, skoraj zanemarljivi napram zračnim.
O čem ti govoričiš AutoVAZ? ''spremeni gibanje'' Nismo govorili o tem kako hitro pospeši, pač pa kako visoka je konča hitrost. Večja masa ima opazen vpliv na pospeške, na končno hitrost pa ne.
Zakaj ima potem SSC Thrust, tisti, s katerim so prebili zvočni zid po tleh, okoli 8 ton, če imam pravilno številko v glavi?
Nazaj v 8. razred osnovne šole in ponoviti Fiziko!
Po tvoji fiziki bi imel avto neskončno prestav in bi po neskončno dolgi progi pospeševal v neskončno hitrost (seveda po tvoji fiziki neglede na težo)![]()
Kotalni upor lih ni zanemarljiv ker se prav tako s hitrostjo povečuje in ko ga na koncu sešteješ ugotoviš da na vsa štiri kolesa nanese kar veliko in prav ta upor ti pobere še tisto silo in moč ki bi bila potrebna da bi še malo dlje časa premagoval zračni upor, se prav če bo avto lažji bo tega upora manj in bo šel še malo hitreje .... Zraven pa prištejemo še izgube v transmisiji
Po moji in po fiziki vseh ostalih bi se zgodilo točno to, če ne bi bilo zračnega upora in kotalenga upora itd itd.
Sicer pa, ne da se mi več preganjat. Razlagajte si sami.
AutoVAZ je napisal/-a:Mick Jerry je napisal/-a:Potem pa razloži, kako višja teža zmanjša končno hitrost.
http://sl.wikipedia.org/wiki/Masa
Predmet z majhno vztrajnostno maso lahko spremeni svoje gibanje, predmet z veliko pa težje.
V enakem gravitacijskem polju deluje na predmete z manjšo težnostno maso manjša sila teže kot na predmete z večjo težnostno maso.
...
vugy je napisal/-a:Notranjost enega športnega avtomobila:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/url]
dBAss je napisal/-a:... In kar se tiče hitrosti in kotalnega upora: sem našel po googlu za običajne športnike ala 300KM 1200kg z določenimi gumami da pri 120km/h pobere VSAKO kolo 2kw pri 200km/h 4kw itd. se pravi da se tukaj še vedno zvišuje pri 300km/h se vrjetno še ne bo zamnjševal (se nisem poglabljal) ...
cruiser1 je napisal/-a:Avto je grd! Ampak meni so vsi te super športniki grdi. Notranjost je ..hmmm... čudna v bistvu kar grozna. Mogoča pa, da samo jaz ne razumem športne notranjosti.
Kje so pa rusi motor dobili? Ne verjamem, da so sami sposobni narediti spodoben motor.
AutoVAZ je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:Avto je grd! Ampak meni so vsi te super športniki grdi. Notranjost je ..hmmm... čudna v bistvu kar grozna. Mogoča pa, da samo jaz ne razumem športne notranjosti.
Kje so pa rusi motor dobili? Ne verjamem, da so sami sposobni narediti spodoben motor.
Se motiš moj dragi ameroljubec
oglej si najprej ruske proizvajalce motorjev kot so: ZMZ, YAMZ, GAZ in druge
http://yandex.ru/yandsearch?text=%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BD%D1%8B%D0%B9+%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B4&stpar2=%2Fh1%2Ftm112%2Fs2&stpar4=%2Fs2&stpar1=%2Fu0
Kle jih imaš cel spisek !
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov