Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
TriCikl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 726
Pridružen: So okt 21, 2006 10:20 am
Kraj: Štajerska

Napisal/-a TriCikl Po jan 12, 2009 9:19 pm

vugy je napisal/-a:Notranjost enega športnega avtomobila:

Slika

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: [/url]


Kromirana sonča očala mu manjkajo :o
Prelude To Disaster
 
dBAss
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne jan 21, 2007 8:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dBAss Po jan 12, 2009 9:20 pm

Mick Jerry je napisal/-a:
AutoVAZ je napisal/-a:
modri D. je napisal/-a:Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno? :)


bravo !


Samo nabijanje! Še dobro da se Veyron ne uravnoteži pri 200!

Poglej si kakšna je sila upora zraka in kakšni so kotalni upori, skoraj zanemarljivi napram zračnim.


O čem ti govoričiš AutoVAZ? ''spremeni gibanje'' Nismo govorili o tem kako hitro pospeši, pač pa kako visoka je konča hitrost. Večja masa ima opazen vpliv na pospeške, na končno hitrost pa ne.

Zakaj ima potem SSC Thrust, tisti, s katerim so prebili zvočni zid po tleh, okoli 8 ton, če imam pravilno številko v glavi?

Nazaj v 8. razred osnovne šole in ponoviti Fiziko!


Po tvoji fiziki bi imel avto neskončno prestav in bi po neskončno dolgi progi pospeševal v neskončno hitrost (seveda po tvoji fiziki neglede na težo) :har :har

Kotalni upor lih ni zanemarljiv ker se prav tako s hitrostjo povečuje in ko ga na koncu sešteješ ugotoviš da na vsa štiri kolesa nanese kar veliko in prav ta upor ti pobere še tisto silo in moč ki bi bila potrebna da bi še malo dlje časa premagoval zračni upor, se prav če bo avto lažji bo tega upora manj in bo šel še malo hitreje .... Zraven pa prištejemo še izgube v transmisiji :)
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 12, 2009 10:10 pm

AutoVAZ je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
AutoVAZ je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Po izledu spredaj najslabši možen odpadek Lambotov. :roll:

morda pa bo cenovno bolj dostopen ;)
lp


Normalno, da bo !

To je tudi prednost novih ruskih avtomobilov od zahodnih.

velika slabost pa bo povsej verjetnosti servisna mreža ;)


Kako to veš si daljnovidec ?

Sedaj je Rusija močno v kapitalizmu...in kaj ti pričakuješ ? Kolhoze in planski socialistični sistem ?

veš kaj pomeni po vsej verjetnosti
nerabim bit daljnoviden, da izrazim dvom o bodečem servisu v Sloveniji
kar je za kupca tu zelo pomembno (nič mi ne pomaga, če bo v Moskvi 48 servisov, če ga tu recimo ne bo)
kaj ma vse to s socializmom oz. kje sem na to namignil pa pojma nimam
lp
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Po jan 12, 2009 10:42 pm

dBAss je napisal/-a:
Mick Jerry je napisal/-a:
AutoVAZ je napisal/-a:
modri D. je napisal/-a:Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno? :)


bravo !


Samo nabijanje! Še dobro da se Veyron ne uravnoteži pri 200!

Poglej si kakšna je sila upora zraka in kakšni so kotalni upori, skoraj zanemarljivi napram zračnim.


O čem ti govoričiš AutoVAZ? ''spremeni gibanje'' Nismo govorili o tem kako hitro pospeši, pač pa kako visoka je konča hitrost. Večja masa ima opazen vpliv na pospeške, na končno hitrost pa ne.

Zakaj ima potem SSC Thrust, tisti, s katerim so prebili zvočni zid po tleh, okoli 8 ton, če imam pravilno številko v glavi?

Nazaj v 8. razred osnovne šole in ponoviti Fiziko!


Po tvoji fiziki bi imel avto neskončno prestav in bi po neskončno dolgi progi pospeševal v neskončno hitrost (seveda po tvoji fiziki neglede na težo) :har :har

Kotalni upor lih ni zanemarljiv ker se prav tako s hitrostjo povečuje in ko ga na koncu sešteješ ugotoviš da na vsa štiri kolesa nanese kar veliko in prav ta upor ti pobere še tisto silo in moč ki bi bila potrebna da bi še malo dlje časa premagoval zračni upor, se prav če bo avto lažji bo tega upora manj in bo šel še malo hitreje .... Zraven pa prištejemo še izgube v transmisiji :)



Po moji in po fiziki vseh ostalih bi se zgodilo točno to, če ne bi bilo zračnega upora in kotalenga upora itd itd.

Sicer pa, ne da se mi več preganjat. Razlagajte si sami.
Slika
 
dBAss
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne jan 21, 2007 8:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dBAss Po jan 12, 2009 11:08 pm

Ja res je ampak tudi pri SSC sta tako zračni kot tudi kotalni upor je pa res da nima izgub na transmisiji ker je jet pogon ima pa moči in potisne sile tolko da brez problema premaguje tako kotalni (ki je zaradi teže veliko večji sploh pa pri taki hitrosti) kot zračni upor (najbrž ni prov velk) do take hitrosti ... ampak pustmo to stvar ker vrjetno sploh nima volana kaj šele pogon preko koles :D

pa da ne bomo samo off:

pa sem mal gledu po googlu in piše glede motorja razlčno nekje tudi da je hibrid, 240KM plus električni motor, 300KM, top speed over 250km/h not tested, 280 km/h, they should go over 300km/h itd itd itd price around 100k$ slovenski novičarji pišejo o 150k€ ....
 
Uporabniški avatar
jfast33
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Po avg 21, 2006 11:51 am

Napisal/-a jfast33 Po jan 12, 2009 11:11 pm

Zgleda kr hud sam vprašanje kaka je kvaliteta. Tista izjava da je najslabši možen odpadek lambota se mi zdi pa pro glupa ne, ker itak so si po večini vsi superšportniki podobni (ferrari, lambo, pagani, koenigseg...).
let the good times roll
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po jan 12, 2009 11:53 pm

dBAss je napisal/-a:
Mick Jerry je napisal/-a:
AutoVAZ je napisal/-a:
modri D. je napisal/-a:Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno? :)


bravo !


Samo nabijanje! Še dobro da se Veyron ne uravnoteži pri 200!

Poglej si kakšna je sila upora zraka in kakšni so kotalni upori, skoraj zanemarljivi napram zračnim.


O čem ti govoričiš AutoVAZ? ''spremeni gibanje'' Nismo govorili o tem kako hitro pospeši, pač pa kako visoka je konča hitrost. Večja masa ima opazen vpliv na pospeške, na končno hitrost pa ne.

Zakaj ima potem SSC Thrust, tisti, s katerim so prebili zvočni zid po tleh, okoli 8 ton, če imam pravilno številko v glavi?

Nazaj v 8. razred osnovne šole in ponoviti Fiziko!


Po tvoji fiziki bi imel avto neskončno prestav in bi po neskončno dolgi progi pospeševal v neskončno hitrost (seveda po tvoji fiziki neglede na težo) :har :har


Daj lepo te prosim izpostavi stavek v katerem je Mick Jerry predstavil tako teorijo, kot jo navajaš.

Namreč kontriraš glavnemu dejstvu v fiziki, ko pride do te teme.

Hvala.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ To jan 13, 2009 12:04 am

jfast33 je napisal/-a:Zgleda kr hud sam vprašanje kaka je kvaliteta. Tista izjava da je najslabši možen odpadek lambota se mi zdi pa pro glupa ne, ker itak so si po večini vsi superšportniki podobni (ferrari, lambo, pagani, koenigseg...).


a dej no dej

tuki so prav ocitne kopije lamboda, pagani, itd

samo skoda ker v kvaliteti (natancnosti) niso ponavadi....se pa pustim presenetit
Slika
 
dBAss
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne jan 21, 2007 8:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dBAss To jan 13, 2009 12:36 am

W|zz je napisal/-a:
dBAss je napisal/-a:
Mick Jerry je napisal/-a:
AutoVAZ je napisal/-a:
modri D. je napisal/-a:Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno? :)


bravo !


Samo nabijanje! Še dobro da se Veyron ne uravnoteži pri 200!

Poglej si kakšna je sila upora zraka in kakšni so kotalni upori, skoraj zanemarljivi napram zračnim.


O čem ti govoričiš AutoVAZ? ''spremeni gibanje'' Nismo govorili o tem kako hitro pospeši, pač pa kako visoka je konča hitrost. Večja masa ima opazen vpliv na pospeške, na končno hitrost pa ne.

Zakaj ima potem SSC Thrust, tisti, s katerim so prebili zvočni zid po tleh, okoli 8 ton, če imam pravilno številko v glavi?

Nazaj v 8. razred osnovne šole in ponoviti Fiziko!


Po tvoji fiziki bi imel avto neskončno prestav in bi po neskončno dolgi progi pospeševal v neskončno hitrost (seveda po tvoji fiziki neglede na težo) :har :har


Daj lepo te prosim izpostavi stavek v katerem je Mick Jerry predstavil tako teorijo, kot jo navajaš.

Namreč kontriraš glavnemu dejstvu v fiziki, ko pride do te teme.

Hvala.


Ma izrazu sm se sarkastično... ampak preveč zanemarja težo-->ki povečuje kotalni upor-->in daje v primerjavo dve vozili z različnimi razmerji med močjo+silo vs. teža + z različnim pogonom. Tista raketa ima tolko več konjev tolko več navora da je tista teža še vedno zanemarljiva napram 300 KM + 360 Nm vs 1000kg in v tisti raketi res kotalni upor ne igra skoraj nobene vloge... poglej moj naslednji post ki sem ga napisal za tem ki ga ti citiraš (ni sarkastične narave :P)
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To jan 13, 2009 12:48 am

Mick Jerry je napisal/-a:
dBAss je napisal/-a:
Mick Jerry je napisal/-a:
AutoVAZ je napisal/-a:
modri D. je napisal/-a:Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno? :)


bravo !


Samo nabijanje! Še dobro da se Veyron ne uravnoteži pri 200!

Poglej si kakšna je sila upora zraka in kakšni so kotalni upori, skoraj zanemarljivi napram zračnim.


O čem ti govoričiš AutoVAZ? ''spremeni gibanje'' Nismo govorili o tem kako hitro pospeši, pač pa kako visoka je konča hitrost. Večja masa ima opazen vpliv na pospeške, na končno hitrost pa ne.

Zakaj ima potem SSC Thrust, tisti, s katerim so prebili zvočni zid po tleh, okoli 8 ton, če imam pravilno številko v glavi?

Nazaj v 8. razred osnovne šole in ponoviti Fiziko!


Po tvoji fiziki bi imel avto neskončno prestav in bi po neskončno dolgi progi pospeševal v neskončno hitrost (seveda po tvoji fiziki neglede na težo) :har :har

Kotalni upor lih ni zanemarljiv ker se prav tako s hitrostjo povečuje in ko ga na koncu sešteješ ugotoviš da na vsa štiri kolesa nanese kar veliko in prav ta upor ti pobere še tisto silo in moč ki bi bila potrebna da bi še malo dlje časa premagoval zračni upor, se prav če bo avto lažji bo tega upora manj in bo šel še malo hitreje .... Zraven pa prištejemo še izgube v transmisiji :)



Po moji in po fiziki vseh ostalih bi se zgodilo točno to, če ne bi bilo zračnega upora in kotalenga upora itd itd.

Sicer pa, ne da se mi več preganjat. Razlagajte si sami.


da se ne bote pobili s psovkami se bom vmešal. sicer je elementarna fizika že ene 20-25 let za mano (in od takrat je prav pol ku*ca nisem rabu) ampak če malo logično pomislim bi bli pomembni faktorji za končno hitrost recimo teli:

-max obrati motorja
-razmerje prenosa menjalnika
-velikost koles
in verjetno ma zraven še kej okrog diferenciala al pa kej podobnega...

vse ostalo, mehanske izgube v prenosu od bata do ceste in ostala trenja (zračna in kotalna), razpoložljiv navor, masa in če je še kej takega pa to "teoretično" končno hitrost samo manjšajo. še najbolj jo manjšajo zračni upor in kotalno trenje...
in sicer, če se prav spomnim, je zračni upor odvisen od kvadrata hitrosti in koeficienta zračne upornosti avta, kotalno trenje pa od koeficienta kotalnega trenja gume in podlage in mase vozila.

če ilustriram... maš dva enaka avtomobila, na gumah istih dimenzij sam, da v kabino enega od njih nasipaš 500 kil peska... na isti cesti, ob identičnih pogojih, pri polnih obratih v najvišji prestavi bi višji top speed dosegel lažji od teh dveh avtov! zato, ker ima manjši kotalni upor. kolko me pa ne vprašat.... mogoče za pi*din dim, mogoče pa kr opazno...

evo, tak laično... bi pa mogoče lahko kak strojnik razložu kej bolj konkretnega. sam ne se prepucavat brez veze ali brez argumentov. boljše je argumentirat svoje trditve pa tudi če s tem brcneš v temo -tako kot sem mogoče jaz tule.
v tem primeru je rezultat zmerej pozitiven... ni neartikuliranega lajanja pa še naučiš se lahko kej, če ti kdo pove kje si ga pihnu... :D


edit... a ja, avto mi je ena srednja kmetija :P
Zadnjič spremenil drugmirko, dne To jan 13, 2009 12:52 am, skupaj popravljeno 2 krat.
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To jan 13, 2009 12:49 am

Poslušajte MJ-ja, ima kar prav!

AutoVAZ je napisal/-a:
Mick Jerry je napisal/-a:Potem pa razloži, kako višja teža zmanjša končno hitrost.


http://sl.wikipedia.org/wiki/Masa

Predmet z majhno vztrajnostno maso lahko spremeni svoje gibanje, predmet z veliko pa težje.

V enakem gravitacijskem polju deluje na predmete z manjšo težnostno maso manjša sila teže kot na predmete z večjo težnostno maso.
...


Da tole povdarjeno razčistimo - govoriš o gravitaciji oz sili teže, moral bi govoriti o vztrajnosti, na katero enaka gravitacija nima vpliva (razen, če ne voziš v klanec). Za premočrtno gibanje, kjer je predmet stalno enako oddaljen od "središča" gravitacije, velja izključno sila vztrajnosti! Teža nima vloge v smislu pritiska na tla, pač pa samo kot upiranje (vztrajnost) spremembi gibanja, torej pospešku ali zaviranju. Na ta plus pri zaviranju zaradi nižje teže tega avta ste pozabili - kot tudi na enako upiranje (vztrajnost) pri spremebi smeri iz premočrtne - zavijanje! BTW - Vztrajnost je masa krat hitrost na kvadrat polovic. Opažate podobnost z Einsteinovo enačbo?

---------------------------------------------------------------------------------------------

Ko smo že pri tem, sem se spomnil ene zanimivosti, ki je še nisem proučil (npr vsaj pregledal linke z Guglom). Gre se za to, da gume z višanjem hitrosti morda izgubljajo kotalni upor in ne pridobivajo. Prvič na njih deluje močna centrifugalna sila, ki manjša ukrivljanje/zvijanje gume (ne vem, za koliko), drugič ima guma tudi in hkrati bistveno manj časa za to ukrivljanje/zvijanje. Oboje deluje, kot da bi guma imela dosti večji pritisk (čeprav ga nima - razen segrevanja) in je verjetno povsem analogno s čolnom, ki pri manjši hitrosti izpodriva (zvija stran) vodo - podobno kot zvijanje gume - pri višji pa glisira. Torej morda gume pri dovolj visoki hitrosti nekako "glisirajo", se ne zvijajo več, vozijo po manjši površini stika s cesto (njih obod je bolj ali povsem okrogel - kljub teži), s tem pa se kotalni upor lahko bistveno zmanjša.

Ne pravim, da je tako že pri 200 ali 300, je pa zanimivo teoretično vprašanje. Meni se zdi verjetno.
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz To jan 13, 2009 12:53 am

dBAss
To je res, da je težko primerjat tisto, če ima raketni pogon itd, sam bil je pa omenjen tudi veyron, ki ima dve toni. Skyline z enakimi konji ima 70kmh nižjo končno, čeprav je dosti lažji.
Seveda teža igra vlogo, ampak stransko, glavni je zračni upor. Že pri 17kmh se mi zdi, da na kolesu začnemo večino dela opravljat ravno za premagovanje upora zraka..

Esem, se pa pri višjih hitrostih tudi dosti poveča downforce, ki pritiska gume ob tla. Sploh pri športnih avtih. (Sploh govorice o vožnji po stropu pri neki hitrosti)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 To jan 13, 2009 1:03 am

Avto je grd! Ampak meni so vsi te super športniki grdi. Notranjost je ..hmmm... čudna v bistvu kar grozna. Mogoča pa, da samo jaz ne razumem športne notranjosti.
Kje so pa rusi motor dobili? Ne verjamem, da so sami sposobni narediti spodoben motor.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 To jan 13, 2009 1:05 am

vugy je napisal/-a:Notranjost enega športnega avtomobila:

Slika

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: [/url]


Kje si pa tega najdu?? Ta je pa res kool! 8) he,he
 
dBAss
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne jan 21, 2007 8:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dBAss To jan 13, 2009 1:07 am

Ja možno ampak največkrat se omenja da je zračni upor premagal moč in silo (ob pomoči vseh trenj na prenosih, kotalnega upora itd.) In kar se tiče hitrosti in kotalnega upora: sem našel po googlu za običajne športnike ala 300KM 1200kg z določenimi gumami da pri 120km/h pobere VSAKO kolo 2kw pri 200km/h 4kw itd. se pravi da se tukaj še vedno zvišuje pri 300km/h se vrjetno še ne bo zamnjševal (se nisem poglabljal) tko da tukaj hitro zmanjka te moči, ki bi še naprej premagovala zračni upor ki je največji faktor da avto ne gre hitreje. Če bo lažji avto, bo šel definitivno hitreje za kolko pa se ne bom poglabljal in je brezveze, možno da se bo večjo hitrost prej pridobilo s spremembami na prenosih in krivuljah moči in navora kot s samo težo :)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To jan 13, 2009 1:28 am

dBAss je napisal/-a:... In kar se tiče hitrosti in kotalnega upora: sem našel po googlu za običajne športnike ala 300KM 1200kg z določenimi gumami da pri 120km/h pobere VSAKO kolo 2kw pri 200km/h 4kw itd. se pravi da se tukaj še vedno zvišuje pri 300km/h se vrjetno še ne bo zamnjševal (se nisem poglabljal) ...


Če najdeš ta link in ga prilepiš, bi ti bil hvaležen
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. To jan 13, 2009 1:45 am

Še malo offtopica, potem pa dost:
esem, nekaj glede gum in trakcije ... Pri dragsterjih (dolge stvari z ogromnimi kolesi zadaj, 0-400 v 4h sekundah ipd :) Zadje gume so tam precej mehke (a.k.a. malo tlaka not) in ko stvar štarta, se zaradi centrifugalne sile razširijo in dobijo tako večji premer. To je pri dragsterjih v bistvu še ena prestava, ki pomaga pri doseganju boljših časov zaradi višjih hitrosti :) Kot si že rekel, se tako zmanjša tudi površina, kakšna je pa razlika v kotalnem uporu, je pa tudi stvar aerodinamike in downforce-a.

Če na avto ne bi delovali nikakršni upori, bi konstantno pospeševal v nedogled, torej do neskončne hitrosti. Ker velja 2. Newtnov zakon F=m*a (vektorsko;)), kjer je F rezultanta vseh sil. Če je večja kot nič, stvar pospešuje, sicer miruje ali se giblje enakomerno. Za detajlno razlago so na voljo marsikateri učbeniki za fiziko.

Pa še en avtomobilski primer, ki pojasni nekatere stvari. Bugatti Veyron ima zadnji spojler, s katerim ne doseže max hitrosti prek 400 kmh. Šele ko je spuščen (poseben ključ), gre avto do te hitrosti, je pa pri nižjih hitrostih precej bolj nenadzorljiv. Kar se pa kotalnega upora tiče, je pa dovolj, če se peljete prek malo globlje vode ali zapeljete v sneg - avto upočasni ali se pelje z nezmanjšano hitrostjo?

Sicer pa priporočam preprost eksperiment - peljite se sami do končne hitrosti, drugič pa natrpajte avto s potniki in prtljago - sam ne se zaletet :)

Lp!
 
AutoVAZ
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: So mar 01, 2008 7:26 pm

Napisal/-a AutoVAZ To jan 13, 2009 10:31 am

cruiser1 je napisal/-a:Avto je grd! Ampak meni so vsi te super športniki grdi. Notranjost je ..hmmm... čudna v bistvu kar grozna. Mogoča pa, da samo jaz ne razumem športne notranjosti.
Kje so pa rusi motor dobili? Ne verjamem, da so sami sposobni narediti spodoben motor.


Se motiš moj dragi ameroljubec

oglej si najprej ruske proizvajalce motorjev kot so: ZMZ, YAMZ, GAZ in druge

http://yandex.ru/yandsearch?text=%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BD%D1%8B%D0%B9+%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B4&stpar2=%2Fh1%2Ftm112%2Fs2&stpar4=%2Fs2&stpar1=%2Fu0

Kle jih imaš cel spisek !
 
Uporabniški avatar
Pravi_Diablo
Uporabnik
 
Prispevkov: 981
Pridružen: Po feb 12, 2007 7:12 pm

Napisal/-a Pravi_Diablo To jan 13, 2009 11:06 am

jap, sami mimosunki ali pa kopije :)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 To jan 13, 2009 12:19 pm

AutoVAZ je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:Avto je grd! Ampak meni so vsi te super športniki grdi. Notranjost je ..hmmm... čudna v bistvu kar grozna. Mogoča pa, da samo jaz ne razumem športne notranjosti.
Kje so pa rusi motor dobili? Ne verjamem, da so sami sposobni narediti spodoben motor.


Se motiš moj dragi ameroljubec

oglej si najprej ruske proizvajalce motorjev kot so: ZMZ, YAMZ, GAZ in druge

http://yandex.ru/yandsearch?text=%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%BD%D1%8B%D0%B9+%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B4&stpar2=%2Fh1%2Ftm112%2Fs2&stpar4=%2Fs2&stpar1=%2Fu0

Kle jih imaš cel spisek !


In kaj naj bi videl na tem spisku?
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov