Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Sr feb 04, 2009 12:17 pm

esem je napisal/-a:
Andraz3d je napisal/-a:Problem je v tem, da folk, ki nima nobene oblikovalske izobrazbe, ne dojema takih zadev. Kar povsem razumem. Tudi ne-pesniki tezko dojemamo kvaliteto preserna, samo ne upamo v njej dvomiti, ker je kvaliteta bila tolikokrat opevana.


Cehovsko zagovarjanje in zapiranje še nikoli dolgoročno ni bilo verodostojno, niti produktivno. Se pa oblikovanje glede izobrazbe deli na obrtniški "strojni" del (banalno rečeno - kako neko obliko spravit na trak) in čisti dizajnerski del (oblikovanje kot tako, uporaba optičnih povdarkov, tudi op. zakonov itd). In to zadnje je namenjeno širokim množicam, s tem pa so le-te tudi verodostojni "končni" ocenjevalci - kar se kaže tudi v prodaji! In smo spet tam, da bi nekateri pripisovali zasluge dobre prodaje kar samemu Bangle-u - kljub polemičnosti, kljub delnemu vračanju stran od Bangle-ove linije sprememb, kljub že prej zgrajenemu image-u BMW-ja.

Sicer pa je nazoren že ta "samo ne upamo o njej dvomiti"! Je to res samo nepotreben (!) strah ali kar malce abotno ponavljanje ultimativne cehovske dogme? Avtomobili niso delani za oblikovalce, delani so za prodajo, za množice. To ni intimna izpoved, je sicer podpis, a tak, da ustreza splošni klimi (zato tudi hvaljenje Prešerna, ne glede na resnično kvaliteto (ki sicer ponekod tudi je), ta tu ni pomembna, pomemben je podpis v Času), že prej zgrajenem image-u, mora biti korak pred časom - a v pravo smer. Koliko so Bangle-ove spremembe korak v pravo smer, nazorno kaže vračanje. Kaj torej ostane od Bangle-ovega zapopadenja "BMW klime"?

Andraz3d je napisal/-a:Bangle v resnici predstavlja precejsnji premik v oblikovanju, vsaj toliksen kot Patrick Le Quément, ki je sicer bolj eskperimentiral, a bil slabsi v realizaciji.


Ne vem (in mi je vseeno), kakšno zvezo ima Patrick Le Quément z Bangle-om, me pa res zanima, kje vidiš te silne premike? V "metuljčkastih" lučeh? V korejskih ali japonskih posnemovalcih? V polemičnosti in delnem vračanju? V tem, da jih je rešil slepe ulice, a zapeljal v novo? V veličastnem (a kritičnem, zaboga!) odzivu BMW skupnosti na njegove spremembe?

Še največji premik je sama polemičnost, novodobno pop-zvezdništvo oblikovalcev (znotraj avto-stroke) in sam prihod/odhod. Je to res dovolj za salve slavospevov?

lp


blagovne znake potrebujejo oblikovalske premike v drugo smer in to periodicno, sploh ce je ciljna skupina taka kot je. Jasno, da lahko na celotno rec gledamo tudi tako kot ti in moram reci, da imas generalno precej stvari prav, s tem da je tako moje kot tvoje mnenje bolj ali manj stvar interpretacije ene in iste stvari, z gravitiranjem v, dejmo temu rect, osebnostne vzdihe in mnenja.

Glede mnozic kot ultimativnega ocenjevalca, tega bi se sam izogibal, ker te mnozice so po zakonu povprecne v vseh pogledih. Torej, mnozica ne more bit dogmaticni, papežki ocenjevalec. Je pa res, da se financni uspeh meri na podlagi reakcije mnozice. Sam to ni povsem primerljiva zadeva in presezki se še nikoli v zgodovini niso zgodili zaradi mnozic, temvec zaradi posameznikov.

Vracanje nazaj v primeru BMW je zagotovo posledica Bangla samega in reakcij njegovih na njegove poteze. In dejstva, da se je v blagovni znamki potrebno periodicno nasloniti na konzervatizem, ker je le-ta najbolj varen. In vracanje nazaj ni dokaz slabega dela Bangla.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr feb 04, 2009 12:42 pm

Andraz3d je napisal/-a:Glede mnozic kot ultimativnega ocenjevalca, tega bi se sam izogibal, ker te mnozice so po zakonu povprecne v vseh pogledih. Torej, mnozica ne more bit dogmaticni, papežki ocenjevalec. Je pa res, da se financni uspeh meri na podlagi reakcije mnozice. Sam to ni povsem primerljiva zadeva in presezki se še nikoli v zgodovini niso zgodili zaradi mnozic, temvec zaradi posameznikov.


Se povsem strinjam, povdaril bi edino, da dosežki posameznikov v veliki večini morajo ustrezat nekaterim "dizajnerskim", recimo celo optičnim zakonom, kar se kaže v skozi čas povečevanem sprejemanju tudi radikalnih novosti (lep primer je Renault - npr Avantime, obraten pa Vel Satis). Samo geniji so uspeli spravit skozi radikalne "spačke" (ne Citroenovega) - ne samo v avtomobilizmu - ravno zato, ker so našli nekaj, kar nekje zelo ustreza našemu zaznavanju.

A tu že ne govorimo več o Bangle-u. Zdi se mi, da je on glede tega bolj "psevdo-ziheraš", se bolj prilagaja širokim množicam, a jih nekako ne zadene - pravih (stare BMW šole). Res je dobil nekaj novih strank, je pa s slabo izvedbo (nova je dosti ustreznejša, a vseeno bolj sprejemljiva novim in starim) spreminjal image BMW-ja v napačno smer.

Andraz3d je napisal/-a:Vracanje nazaj v primeru BMW je zagotovo posledica Bangla samega in reakcij njegovih na njegove poteze. In dejstva, da se je v blagovni znamki potrebno periodicno nasloniti na konzervatizem, ker je le-ta najbolj varen. In vracanje nazaj ni dokaz slabega dela Bangla.


Da se razumemo - kot sem že nekje pisal, Bangle je odličen (ne pa genialen) oblikovalec, a se zdi, da ni dobro zapopadel bistva BMW-ja. In njegovo vračanje je po moje posledica priznanja le-tega (lepše povedano - bolj poglobljeno razumevanje "evropske duše"), ali pa je odstop še vedno nestrinjanje s tem. A v obeh primerih so začetne spremembe bile slabo premišljene (slabo delo?), novi izdelki so bolje izvedeni.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr feb 04, 2009 1:02 pm

esem je napisal/-a:Da se razumemo - kot sem že nekje pisal, Bangle je odličen (ne pa genialen) oblikovalec, a se zdi, da ni dobro zapopadel bistva BMW-ja.


ali je, ali ne, se ne cutim poklicanega/kvalificarnega komentirat...je pa dejstvo, da prodajne stevilke povejo svoje (nikdar se bmw ni v takih kolicinah prodajal) :?
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr feb 04, 2009 3:31 pm

Andraz3d je napisal/-a:

je bistvena razlika med tem kar je dober ali odlicen dizajn in kaj je lepo in kaj ne. Naj ti kolegi razlozijo.

Glede prodajnih rezultatov pa je BMW itak bil fantasticno uspesen zadnjih 15 let. Tudi zaradi Bangla.


Hvala, ampak ne potrebujem nikogar da mi pove kaj naj bo meni všeč in kaj ne; imam lasten okus.

Glede prodaje in Bangla pa; kaj je že rekel tipček v top gear? "You could slap a BMW badge on a dead cat and people would still buy it"
-Verjetno ti je jasno kaj se skriva za tem stavkom.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Napisal/-a Andraz3d Sr feb 04, 2009 5:42 pm

INFINITI je napisal/-a:
Andraz3d je napisal/-a:

je bistvena razlika med tem kar je dober ali odlicen dizajn in kaj je lepo in kaj ne. Naj ti kolegi razlozijo.

Glede prodajnih rezultatov pa je BMW itak bil fantasticno uspesen zadnjih 15 let. Tudi zaradi Bangla.


Hvala, ampak ne potrebujem nikogar da mi pove kaj naj bo meni všeč in kaj ne; imam lasten okus.

Glede prodaje in Bangla pa; kaj je že rekel tipček v top gear? "You could slap a BMW badge on a dead cat and people would still buy it"
-Verjetno ti je jasno kaj se skriva za tem stavkom.


tukej sploh ne gre za okus. Okus je povsem subjektivna zadeva, dober design pa ne. Sam v zivljenju ne bi kupil infinitya (ce se samo salim glede na tvoj avatar) ker mi je naceloma grd in se podreja ameriskemu okusu, ampak sem pa preprican, da je dobro dizajniran (no, v bistvu vem).
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr feb 04, 2009 9:21 pm

zakaj se pol alfe ne prodajajo tak dobro kot bmw, če pa redko kdo reče, da mu ni všeč?

Oblika je le del vsega skupaj. BMW ma pač ugled med množico. Ista fora je pri vseh izdelkih. Največ šteje ime.
LP Rok
 
dms
Novinec
 
Prispevkov: 433
Pridružen: So apr 21, 2007 5:59 pm

Napisal/-a dms Sr feb 04, 2009 10:27 pm

INFINITI je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:OT; kdo je zrisal pa novega Z4 ?

ne vem, če ni tisti Nemec, ki je iz alfe "pobegnil" ? Wolfgang Egger :?:


Nope; ta tip je šel na AUDI; sem poiskal pa je verjetno Adrian van Hooydonk.
Vir:
http://www.leftlanenews.com/bmw-z4-2010.html

-No osebno mi je to najlepši BMW in sploh eden najlepših avtomobilov danes
Z4 je dizajn od Andersa Warming-a. ;)
 
Uporabniški avatar
Cyrus
Novinec
 
Prispevkov: 428
Pridružen: To feb 08, 2005 2:00 pm

Napisal/-a Cyrus Če feb 05, 2009 12:27 pm

Škoda. Sicer blo je nekaj avtov oblikovno sfaljenih (serija 1, zadek od 3 limuzine in karavana, novi X6), samo pod Banglovim vodstvom je nastal neki najlepših avtomobilov. To sta predvsem serija 3 coupe, zdejšnji X5, pa tut serija 5 in 6 sta bila zanimiva avtomobila.
Glede na to, da je tale Nizozemc vodil razvoj pri X6 imam bl slab občutek, da bo tako uspešen.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So feb 07, 2009 2:44 am

Autoblog je napisal/-a:Bangle rumored to resign over Project i


by Jeremy Korzeniewski on Feb 6th 2009 at 10:01AM
Earlier this week, the automobile world was shocked with news that BMW Design Chief Chris Bangle was not only retiring from his duties at BMW, but leaving the auto realm entirely. Say what you want about the direction that Bangle took BMW styling, but there's no evidence that the automaker wanted to see him go. In fact, all indications are that the German automaker wanted him to stay, even extending offers to take on other roles within the company.

So, this begs the question: What made him leave? According to BMWBlog - klik (na dnu strani šest zanimivih linkov!), the designer and his minions – especially his successor Adrian Von Hooydonk – disagreed on what direction to take on the upcoming Project i, which could either be released as its own brand or under the existing BMW or MINI tents. At this point, we don't have any indication which way Bangle was leading, but we should find out soon enough as the automaker has already given the project the green light.


Slika
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 2 gostov