Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jun 02, 2009 7:36 pm

Ne morem se znebiti občutka, da so enostavno uporabili zavrnjen prototip za C4 pikaseljna...
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To jun 02, 2009 10:24 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Ne morem se znebiti občutka, da so enostavno uporabili zavrnjen prototip za C4 pikaseljna...


To je pa skoraj 100% res. Sem ga še 1x dobro pogledal pa vidim da je cel Citroën v njem :)

Z izjemo sprednjega dela bi bolj pasal v Citroënovo ponudbo kot pa C4 Picasso

Slika

stebrički, oblika kromirane letve pod šipami in podobnost zadnjih luči s C6 to čisto potrjujejo.

Ampak tega početja ne odobravam :? ...kmalu bodo vsi izgledali isto ne glede na to ali bo Citroën ali Peugeot.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr jun 03, 2009 12:39 am

eh, dejte ga no lomit fantje... kak zavržen prototip Picassa... to JE Picasso! Grand Picasso... dvojčka sta! ne tako identična, kot sta Berlingo in Partner ampak tako, kot so bli dvojčki Pug 106/7 in Ax/Saxo. struktura je ista, sam pleh je malo drugače zvit...

poglejte zice... vam je kej zanano?:

Slika
Slika
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Sr jun 03, 2009 4:44 am

meni se pa kot eden redkih peugeotov celo dopade in kr solidno izgleda.
lp
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr jun 03, 2009 7:39 am

drugmirko je napisal/-a:eh, dejte ga no lomit fantje... kak zavržen prototip Picassa... to JE Picasso! Grand Picasso... dvojčka sta! ne tako identična, kot sta Berlingo in Partner ampak tako, kot so bli dvojčki Pug 106/7 in Ax/Saxo. struktura je ista, sam pleh je malo drugače zvit...


Ja, seveda je Picasso, saj je njegova oblika nastala sočasno z grand Picassojem, sedaj pa so jo realizirali pri Peugeotu, ...čisto tako izgleda. Je pa vseeno več razlike kot med Saxojem in 106.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr jun 03, 2009 8:49 am

eh, kje pa... :P ;)

una dva sta bla tudi enojajčna dvojčka... razlika je bla v malo drugače zvitem plehu, armaturi in prestavnem razmerju. drugo je pa, tako kot tukej, praktično enako...

Slika
Slika

se mi ne da kopat ponetu za dve slikice takih navadnih, brez "osebnostno kičastega pečata" njihovih lastnikov :D ... ampak, mislim, da se vseeno jasno vidi na kaj mislim :) . identična osnova, blago drugače zvit in rezan pleh....

jaz avte znotraj koncerna klasificiram tako:

klon: npr. Berlingo-Partner
dvojček: npr. Saxo-106
brat: npr. C4-307

tole zgorej spada pod "dvojček". meni osebno bolj pod "posiljevanje Grand Picassa s tisto klobaso od Puga 3008" ampak to bi spadalo že bolj pod estetsko kategorijo... v tehnično-mehanskem pogledu pa mislim da popolnoma ustreza klasifikacija "dvojček".

in tak, čist mimogrede... kot ste iz mojih komentarjev že opazli, mi je avto grd :P . bi pa glede večini všečnega nosa pripomnu, da zgleda zanič! ozirma, zgleda brez veze...
pa ne zato, ker bi mu manjkala tista gromozanska lukna "za usisavanje male djece" dozdejšnjih pežojev ampak zato, ker ni "ne tič, ne miš"... nima več Jokerjevega nasmeška, njegov ksiht ma pa še! radikalna spremeba sprednjega konca običajno zahteva tudi generalno spremembo preostanka vozila! za kej takega je treba avto delat iz nule! zato vsi "novi vmesni" modeli takih obdobij običajno zgledajo kot tista avstralska žverca z imenom Kljunač!

...ma pa carsko armaturo! respect!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Sr jun 03, 2009 9:37 pm

lep družinski avto, tud tista ideja z HUD prikazovalniku na steklu ni slaba
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jun 03, 2009 9:46 pm

drugmirko je napisal/-a:eh, kje pa... :P ;)

una dva sta bla tudi enojajčna dvojčka... razlika je bla v malo drugače zvitem plehu, armaturi in prestavnem razmerju. drugo je pa, tako kot tukej, praktično enako...

Slika
Slika

se mi ne da kopat ponetu za dve slikice takih navadnih, brez "osebnostno kičastega pečata" njihovih lastnikov :D ... ampak, mislim, da se vseeno jasno vidi na kaj mislim :) . identična osnova, blago drugače zvit in rezan pleh....

jaz avte znotraj koncerna klasificiram tako:

klon: npr. Berlingo-Partner
dvojček: npr. Saxo-106
brat: npr. C4-307

tole zgorej spada pod "dvojček". meni osebno bolj pod "posiljevanje Grand Picassa s tisto klobaso od Puga 3008" ampak to bi spadalo že bolj pod estetsko kategorijo... v tehnično-mehanskem pogledu pa mislim da popolnoma ustreza klasifikacija "dvojček".

in tak, čist mimogrede... kot ste iz mojih komentarjev že opazli, mi je avto grd :P . bi pa glede večini všečnega nosa pripomnu, da zgleda zanič! ozirma, zgleda brez veze...
pa ne zato, ker bi mu manjkala tista gromozanska lukna "za usisavanje male djece" dozdejšnjih pežojev ampak zato, ker ni "ne tič, ne miš"... nima več Jokerjevega nasmeška, njegov ksiht ma pa še! radikalna spremeba sprednjega konca običajno zahteva tudi generalno spremembo preostanka vozila! za kej takega je treba avto delat iz nule! zato vsi "novi vmesni" modeli takih obdobij običajno zgledajo kot tista avstralska žverca z imenom Kljunač!

...ma pa carsko armaturo! respect!


Se ne strinjam niti malo, da bi bila dvojčka. Karoserija je povsem druga, a še vedno zelo C4-picassovska oz. citroënovska. Ostajam pri domnevi, da gre za zavrženega in recikliranega C4.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr jun 03, 2009 10:51 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
Se ne strinjam niti malo, da bi bila dvojčka. Karoserija je povsem druga, a še vedno zelo C4-picassovska oz. citroënovska. Ostajam pri domnevi, da gre za zavrženega in recikliranega C4.


ok, tudi v redu.... bi te v tem primeru vprašal dve stvari...

prva... če te prav razumem, so pogledali zavržene prototipe za C4 Pikasota in izmed njih izbrali enega iz katerga so naredili tega Puga 5008... resno misliš, da bi šli razvijat in zato zabijat stotine miljonov za testiranja, orodja, vspostavo proizvodne linije za popolnoma nov monovolumen, baziran na osnovi zavržene verzije dizajna C4 Picassa? ...ker "prototipe" bodočih vozil selektirajo na nivoju "glinastih" modelov dizajnerskih predlogov (v zadnji fazi v velikosti 1:1) in šele pol, ko zberejo zmagovanega, sledi razvoj mehaničnih komponent za testne prototipe. ker delat popolnoma vozne, plehnato/steklene verzije predlogov med katerimi bodo zbrali zmagovalnega je hudo draga in nepotrebna zadevščina...

in drugo... kako pol razlagaš sledečo podrobnost:
Citroen Grand C4 Picasso - Wheelbase = 2728mm
Peugeot 5008 - Wheelbase = 2728mm

jaz pač še zmeraj mislim, da je 5008 predelan Grand Pikaso oziroma, njegov dvojček...

aja... pa še ena stvar... če gre za popolnoma drugo karoserijo, zakaj zanj praktično ni blo maskiranih spy shotov. avto je takorekoč padel z neba! tistih nekaj špijunov, ki smo jih vidli, pa je blo na hitro odpravljenih kot 7 sedežna različica 3008ce. po moje jih ni blo zato, ker so vse kar je blo treba stestirat opravli že s testiranji C4 Pikasota.
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Če jun 04, 2009 4:03 am

Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
fiatpowered
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Pe mar 09, 2007 6:10 pm

Napisal/-a fiatpowered Če jun 04, 2009 7:55 am

Tale položna sredinska konzola je pa nekaj novega za enoprostorca, tale notranjost(itak je najvišji rang opreme) deluje kot v kakem audiju a6, kar je enostavno ipresivno. Za družinski avto bo tole bombastično, samo kaj ko bo takle kot je na slikah z enim močnim dizlom stal vsaj 30k€.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če jun 04, 2009 11:07 am

drugmirko je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:
Se ne strinjam niti malo, da bi bila dvojčka. Karoserija je povsem druga, a še vedno zelo C4-picassovska oz. citroënovska. Ostajam pri domnevi, da gre za zavrženega in recikliranega C4.


ok, tudi v redu.... bi te v tem primeru vprašal dve stvari...

prva... če te prav razumem, so pogledali zavržene prototipe za C4 Pikasota in izmed njih izbrali enega iz katerga so naredili tega Puga 5008... resno misliš, da bi šli razvijat in zato zabijat stotine miljonov za testiranja, orodja, vspostavo proizvodne linije za popolnoma nov monovolumen, baziran na osnovi zavržene verzije dizajna C4 Picassa? ...ker "prototipe" bodočih vozil selektirajo na nivoju "glinastih" modelov dizajnerskih predlogov (v zadnji fazi v velikosti 1:1) in šele pol, ko zberejo zmagovanega, sledi razvoj mehaničnih komponent za testne prototipe. ker delat popolnoma vozne, plehnato/steklene verzije predlogov med katerimi bodo zbrali zmagovalnega je hudo draga in nepotrebna zadevščina...

in drugo... kako pol razlagaš sledečo podrobnost:
Citroen Grand C4 Picasso - Wheelbase = 2728mm
Peugeot 5008 - Wheelbase = 2728mm

jaz pač še zmeraj mislim, da je 5008 predelan Grand Pikaso oziroma, njegov dvojček...

aja... pa še ena stvar... če gre za popolnoma drugo karoserijo, zakaj zanj praktično ni blo maskiranih spy shotov. avto je takorekoč padel z neba! tistih nekaj špijunov, ki smo jih vidli, pa je blo na hitro odpravljenih kot 7 sedežna različica 3008ce. po moje jih ni blo zato, ker so vse kar je blo treba stestirat opravli že s testiranji C4 Pikasota.


Seveda je predelan Picasso, ni pa oblikovno njegov dvojček, tako kot par Saxo-106. Niti en karoserijski del ni enak, je pa vse podobno. Čeprav je torej vse podobno, so imeli orodjarji ravno toliko dela s prešami za C4 kot za 5008. Tako kot ZX in 306, ki sta pod blatniki identična. Zadeva me spominja na Panhard Dyane, ki je potem postala Citroën Dyane. Spominja me tudi na tole zgodbo, čeprav tukaj res gre za dvojčka - zavrženi prototip za Saab 9-6X...:
Slika
Slika

...ki so ga pragmatično uporabili za facelift Subaru Tribece in pri tem fajn prišparali:
Slika
Slika

Subaru Tribeca II je v bistvu Saabaru Tribeca.

Izražam zgolj domneve, Mirč, videli ali ne videli bomo morda čez par let, ko nam bo Lignage morda postregel s fotografijami zavrženega glinastega P5008 s ševroni ;)
 
Uporabniški avatar
alesdrolec
Uporabnik
 
Prispevkov: 841
Pridružen: Pe maj 18, 2007 6:17 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a alesdrolec Če jun 04, 2009 11:17 am

od treh zgorej se mi najbolj dopade peugeot zaradi samih števcev in menjalnika...oz. sredinske konzole
eden zeeeeeeeeeeeelo redkih enoprostorcev kateri mi je vsaj od znotraj zelo všeč...
tudi zunanjost ni tako napačna....če primerjan s citroenom in renojem
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11164
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So sep 05, 2009 8:35 am

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus So sep 05, 2009 9:53 am

Jebeš tak HUD...naj naredijo ali pravega, ali pa naj bojo brez...še eno dodatno šipo imet pred sabo ni treba imet že mnoooogo let.

"Pravi" HUD je takle:
Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Ne sep 06, 2009 1:38 am

phoebus je napisal/-a:j**eš tak HUD...naj naredijo ali pravega, ali pa naj bojo brez...še eno dodatno šipo imet pred sabo ni treba imet že mnoooogo let.


No no, saj ni tako hudo. Moram pa reči, da mi ta 5008 ni tako slab. Bi ga kar imel in zagotovo je eden najboljših v tem razredu (tudi zahvaljujoč genom in platformi,.. :P ).

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Po sep 21, 2009 1:11 am

Zadevo je sicer prvi komentiral cayzi, primerjava med 5008-ko in Grand Senicom:

http://www.youtube.com/watch?v=LCw6bZvG5bE

Edino kar pogrešam je zraven v test vključitev Grand C4 Picassoja, pa da bi govoril angleško, francosko žal ne razumem.

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne sep 27, 2009 11:47 pm

video 5008
http://www.youtube.com/watch?v=XMPCFc5c ... r_embedded

cene v Franciji od 21.850 eurov za 1.6 VTi Comfort Pack s 120 KM in od 24.400 eurov za 1.6 HDi FAP Comfort Pack s 109 KM
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Napisal/-a zany So okt 31, 2009 12:31 am

Meni do sedaj najlepši enoprostorec.
Priponke
633924232447998073_5008_hotel-a.jpg
633924268224549757_5008-4a.jpg
633924228799670125_5008-3.jpg
633924228301695001_5008_625.jpg
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So okt 31, 2009 12:39 am

Notranjost naravnost fantastična..........razne xsare, senici se lahko samo skrijejo....
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov