Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So sep 11, 2010 11:24 am

carloabarth je napisal/-a: Tako pač je, zakaj bi spreminjali revolucionarno obliko, ko pa je večini še vedno všeč klasika, najlepši primer za to je zgoraj omenjena thesiska. Če bo zgledala tako, potem bo še lepša od insignie. 8)

Slika


Tole je samo nekdo (za moj okus grdo) sploščil masko na Lancii Delti in jo poimenoval Lybra. In to ni Thesis, kar dober poglej.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So sep 11, 2010 11:26 am

Pomojem ni hotel napisat da je to nov Thesis, ampak je malo nerodno sestavil stavke :).
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage So sep 11, 2010 11:36 am

lizard je napisal/-a:Pomojem ni hotel napisat da je to nov Thesis, ampak je malo nerodno sestavil stavke :).


V splošnem je napisal da bi bilo boljše če bi imele Lancie takšne bolj običajne obraze in ne takšnih kot jih imela recimo Appia...

Slika
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth Ne sep 12, 2010 10:30 am

Hotel sem povedati, da je ljudem še vedno všeč klasično oblikovanje, kot pa avantgardno, katerega so se šli pri thesiski, ki je za moje pojme avto, ki bo oblikovno vedno svež, čez tri, pet ali pa še celo deset let (lep primer tega je tudi citroen C6). To da pa si Lancia deli platforme Fiata ali pa tudi Chryslerja, je pa popolnoma normalno in ni slabo npr. če sta si grande punto in pa ypsilonka brat in sestra, saj tudi audi sloni na škodi ali pa če hočete obratno škoda na audiju. Kar se tiče pa PS-ja pa takoj podpišem, če bo nova Lancia take oblike, pa naj se imenuje lybra, flavia ali pa prisma. 8)
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Ne sep 12, 2010 11:17 am

Da ne bo vse propalo tako kot Chrysler TC... http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_TC_by_Maserati
Slika
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth Ne sep 12, 2010 1:44 pm

lenivec je napisal/-a:GP in ypsilon nista brat in sestra. ypsilon je na mk2 puntotu narejena


Se opravičujem. Ypsilonka in punto. 8)
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth Po sep 13, 2010 4:15 pm

lenivec je napisal/-a:
Eazy-O je napisal/-a:Da ne bo vse propalo tako kot Chrysler TC... http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_TC_by_Maserati

sam tole ni blo fiatovo maslo. ampak citroenovo al pa od detomasota. nevem točno kdo je bil lastnik maseratija takrat


Tudi sam mislim, da se takšna skrpucala ne morejo več zgoditi. 8)
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po sep 13, 2010 4:53 pm

Eazy-O je napisal/-a:Da ne bo vse propalo tako kot Chrysler TC... http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_TC_by_Maserati


Dobro, to je vseeno povsem druga zgodba. Chrysler in Lancia kotirata vendar v isti kasti, "near luxury". medtem ko je Fiat vedno bil avto za množice. Meni se Lancie na osnovi Chryslerja zdijo napredek, lahko me italijanoljubci križate. Kaj vendar bolj Lancia, lancia na osnovi starega Punta ali pa lancia na osnovi 300C? Meni vsekakor slednje.
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth Po sep 13, 2010 6:30 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
Eazy-O je napisal/-a:Da ne bo vse propalo tako kot Chrysler TC... http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_TC_by_Maserati


Dobro, to je vseeno povsem druga zgodba. Chrysler in Lancia kotirata vendar v isti kasti, "near luxury". medtem ko je Fiat vedno bil avto za množice. Meni se Lancie na osnovi Chryslerja zdijo napredek, lahko me italijanoljubci križate. Kaj vendar bolj Lancia, lancia na osnovi starega Punta ali pa lancia na osnovi 300C? Meni vsekakor slednje.


Tudi sam mislim podobno, ne morem pa se strinjati, da so platforme Fiata tako slabe, da ne bi mogla, npr. ypsilonka sloneti na platformi puntota, saj tudi mito sloni na platformi grande puntota, pa do sedaj nisem slišal še nobene pripombe glede vozne dinamike. 8)
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR To sep 14, 2010 7:42 am

lizard je napisal/-a:domen preberi pri stavek mojega posta.


Kako je samostojna če si določene stvari deli z AR 166.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard To sep 14, 2010 8:15 am

Joie de vivre! je napisal/-a:
Eazy-O je napisal/-a:Da ne bo vse propalo tako kot Chrysler TC... http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_TC_by_Maserati


Dobro, to je vseeno povsem druga zgodba. Chrysler in Lancia kotirata vendar v isti kasti, "near luxury". medtem ko je Fiat vedno bil avto za množice. Meni se Lancie na osnovi Chryslerja zdijo napredek, lahko me italijanoljubci križate. Kaj vendar bolj Lancia, lancia na osnovi starega Punta ali pa lancia na osnovi 300C? Meni vsekakor slednje.


Saj ravno to je problem, ne govorimo o tem, da bodo Lancie delane na osnovi Chryslerjev, ker s tem bi bilo vse vredu, govorimo o tem, da bodo Chryslerjev gril vzeli dol in dali Lanciinega gor ter zamenjali še preostale Chryslerjeve logotipite za Lanciine, zame je to popolnoma nesprejemljivo, preobrazba bo enaka kot Opel-Vauxhall.

Chrylser je sicer lahko near luxury, ampak Thesis je stal več oz. skoraj isto kot 300C, pa je po merah sodeč klaso niže...


AgitatoR je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:domen preberi pri stavek mojega posta.


Kako je samostojna če si določene stvari deli z AR 166.


Ne bereš kaj pišem, Thesis nima enake platforme kot Alfa 166 (verjetno so začeli osnovat platformo iz alfine, ampak je na koncu ven prišla čisto druga platforma), skupnih delov je res nekaj, ampak še teh ni dosti, enaka sta dizel in V6, pa še med samimi motorji je nekaj razlik, Thesis ima nekaj delov enakih tudi Quattroporteju. In tudi če Thesis bi bil konstruiran na platformi Alfe 166 - to nima nobene veze s tem kar smo govorili, torej o Fiatovih derivatih, med katere spada Y, Musa, Delta,... Pri Y je to še najbolj prikrito, medtem ko je Musa čista Fiat Idea, pri Delti pa po bočni liniji in obliki interierja takoj opaziš iz kje izhaja.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To sep 14, 2010 8:22 pm

Dvomim, da bodo lanciin znak limali na obstoječe modele. Šlo bo za povsem nove modele. V Ameriki bo Chrysler, v Evropi Lancia. Glede na situacijo najboljša možna rešitev. Marchione ni butast.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To sep 14, 2010 9:43 pm

Po mojem mnenju bi bilo vseeno boljše če nekako ne bi združili teh dveh znamk in bi trud vlagali v boljšo prodajo chryslerjev v evropi, tudi s tem da bi izboljšali kakovost izdelkov. Tako pa bo Chrysler izgubil na identiteti, Lancina bo pa tako ali tako verjetno kar pokopana. Bom pa vseeno se pustil presenetit ker ne gre za GM in bodo mogoče stvar znali boljše izpeljat.

Ampak dejstvo ostaja, da ljudje, ki so kupovali sedaj v Evropi Chryslerje, Lancij ne bodo. Se s tem dejstvom kdo ne strinja? :)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ To sep 14, 2010 10:29 pm

Lignage je napisal/-a:Po mojem mnenju bi bilo vseeno boljše če nekako ne bi združili teh dveh znamk in bi trud vlagali v boljšo prodajo chryslerjev v evropi, tudi s tem da bi izboljšali kakovost izdelkov. Tako pa bo Chrysler izgubil na identiteti, Lancina bo pa tako ali tako verjetno kar pokopana. Bom pa vseeno se pustil presenetit ker ne gre za GM in bodo mogoče stvar znali boljše izpeljat.

Ampak dejstvo ostaja, da ljudje, ki so kupovali sedaj v Evropi Chryslerje, Lancij ne bodo. Se s tem dejstvom kdo ne strinja? :)


Vprašanje koliko kupcev (novih) Lancij bo sploh še želelo rebadge-ane Chryslere, ne vidim ravno svetle prihodnosti za takšne izdelke v Evropi.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Napisal/-a domen_ To sep 14, 2010 11:13 pm

Morda ciljajo na kakšne nove kupce, saj znamki Chrysler in Lancia se ne križata ampak prej dopolnjujeta.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard To sep 14, 2010 11:20 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Dvomim, da bodo lanciin znak limali na obstoječe modele. Šlo bo za povsem nove modele. V Ameriki bo Chrysler, v Evropi Lancia. Glede na situacijo najboljša možna rešitev. Marchione ni butast.


Jaz sem samo napisal kakšen je uraden plan Lancie oz. kako ga je pred kratkim predstavil Fiat. Na Chrylserja 300C in Voyagera bo pripopan Lancia znak (vse bo delano v ZDA), na Delto pa mogoče še na kaj pa Chryslerjev. In ja, Marchione je butast :), ker ne razume znamk, z denarjem mu sicer gre bolje. Če ne bi kupili Chyrslerja bi Lancio v par letih ukinili, zdaj so se pa pač odločili, da naredijo iz dveh znamk eno, le znak bo drugačen, razen v VB, kjer Chrysler ostaja.

Sicer upanje umre zadnje, ampak dvomim, da bo kaj drugače, ker kao ni denarja.

Lignage, jaz se povsem strinjam, in tudi obratno bo veljajo, vsaj pri meni nov 300C z Lancia značko ne pride v poštev.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov