Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr jun 23, 2004 5:54 pm

od spredaj dost podoben P 206

Drugace pa un k naj bi bil se najblizji serijskemu je pa totaln prevec F Focusu podobn s strani in od zadaj.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Rok`
Novinec
 
Prispevkov: 232
Pridružen: Če feb 19, 2004 9:47 pm
Kraj: bl.dobrava

Napisal/-a Rok` Sr jun 23, 2004 8:10 pm

A nej bi bil to golfov razred? Deluje mi nekam mejhn, drgač pa tako kot vsi novi citroeni, zelo lep.
 
Uporabniški avatar
febo
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So feb 28, 2004 6:48 pm
Kraj: bled

Napisal/-a febo Sr jun 23, 2004 8:17 pm

res neka extra oblika sprednje maske->NI mi všeč sploh
cuore sportivo
Slika
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Re: CITROEN C4

Napisal/-a xandrej Sr jun 23, 2004 10:13 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:
xandrej je napisal/-a:
Drugi dve sliki sta od definitivne verzije v tekmovalni obliki. To je nov način predstavitve novih vozil pri PSA 8)

LP,
don CONSIGLIO


To je način predstavitve novih vozil CITROENA ne PSA... PSA je Peugeot in Citroen in samo pri Citroenu se to dela. Predstavljen je bil tako C2 pa C4 sedaj pa ZX (sahara)... Pa Xsara...


Ne vem, če si opazil novi Peugeot 407 Coupe', ki je bil prvič predstavljen v dirkalni preobleki. :wink:

Se pa strinjam, da so prav pri Citroenu začeli s tem načinom, če si to mislil. Sicer pa se že tudi drugi proizvajalci poslužujejo tega načina premier. Primer je bila recimo predstavitev Lupota, če se spomniš.

LP,
don CONSIGLIO



Ne pozabi na ZX, ki je prišel na tržišče 1993 in pred tem je bil predstavljen kot ZX-sahara in potem dolgo let nepremagljiv v Pariz dakar... Toliko o lupotu....
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim Sr jun 23, 2004 10:46 pm

men tko dost ql zgleda. zanimiv. francosk (s tem je mišlen pač ekstravagantna oz. zelo zanimiva oblika renaulta, peug. in zdj mogoč citroena) če gledam fotko k je kao iz časopisa k je slikan od zadej, me pa ful spomina na volvota v50 :?
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: CITROEN C4

Napisal/-a don CONSIGLIO Če jun 24, 2004 2:55 pm

xandrej je napisal/-a:
don CONSIGLIO je napisal/-a:
xandrej je napisal/-a:
Drugi dve sliki sta od definitivne verzije v tekmovalni obliki. To je nov način predstavitve novih vozil pri PSA 8)

LP,
don CONSIGLIO


To je način predstavitve novih vozil CITROENA ne PSA... PSA je Peugeot in Citroen in samo pri Citroenu se to dela. Predstavljen je bil tako C2 pa C4 sedaj pa ZX (sahara)... Pa Xsara...


Ne vem, če si opazil novi Peugeot 407 Coupe', ki je bil prvič predstavljen v dirkalni preobleki. :wink:

Se pa strinjam, da so prav pri Citroenu začeli s tem načinom, če si to mislil. Sicer pa se že tudi drugi proizvajalci poslužujejo tega načina premier. Primer je bila recimo predstavitev Lupota, če se spomniš.

LP,
don CONSIGLIO



Ne pozabi na ZX, ki je prišel na tržišče 1993 in pred tem je bil predstavljen kot ZX-sahara in potem dolgo let nepremagljiv v Pariz dakar... Toliko o lupotu....


Lej. Ti si zatrdil, da to počne samo Citroen in jaz sem ti pokazal, da ni tako. Priznal pa sem ti, da je prav Citroen začel s tem.

Ne vem, kaj si hotel povedat s tem ZXom in kaj sploh pomeni "toliko o lupotu" :?: :?: :?: In poleg tega ni ZX prišel na trg leta 1993, takrat je prišla Xantia. ZX je prišel leto ali dve pred tem :wink:

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Če jun 24, 2004 11:46 pm

No, če se vrnemo na temo.

Spet nekaj novih photoshopov, ki se mi osebno zdijo zelo verjetni:

Slika

Slika

Plus ena slikca od CCja, ki baje tudi pride:

Slika

LP,
don CONSIGLIO
Zadnjič spremenil don CONSIGLIO, dne Če jun 24, 2004 11:52 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
benko
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: Po sep 22, 2003 10:45 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a benko Če jun 24, 2004 11:50 pm

dobr dobr :lol: :lol:
lp

blaz
 
Uporabniški avatar
perimund
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 633
Pridružen: Po sep 08, 2003 3:23 pm
Kraj: Monaco

Napisal/-a perimund Pe jun 25, 2004 4:16 pm

zelo zelo dobr!
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Sr jul 14, 2004 2:54 pm

Jebenti grdo zeleno svetlobo. Tko čip deluje. :?
Slika
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim Sr jul 14, 2004 4:05 pm

wiu..men kjut zgleda :roll:
 
Uporabniški avatar
ThARippA
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:44 pm

Napisal/-a ThARippA Sr jul 14, 2004 6:17 pm

wow!
petvratni je sicer malo preveč očitna kopija focusa, a ker bodo naslednika slednjega po prvih slikah sodeč zajebali naj jim bo.

coupe je pa :shock:
Res lep pa izviren za svoj razred, sploh ker postajajo avti vedno bolj enaki. Je pa res, da je zadek podoben 323C :)

Notranjost mi je pa über lepa, tudi volan, edino števci na sredi me motijo. Kaj češ, citroen je pač citroen.

Aja, pa a je res da volanska baza med sukanjem ostane na mestu in se premika samo volan pa tisti dve prečki?
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr jul 14, 2004 9:13 pm

SAFRANE je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Jebenti grdo zeleno svetlobo. Tko čip deluje. :?


pa to me še ne moti, sam j*** tistmu k se je tale volan spomnu :evil:

LP
JOHNY 8)


zgleda, da so drzali obljubo o fiksnem centralnem delu volana 8) vrti se torej samo obroc s preskami :o
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Če jul 15, 2004 1:25 am

prav da bo hupa oz. AB prmer in se bo dejansko samo obroc vrtel ?
Hudo.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
NOSdoza
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: To mar 23, 2004 1:47 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a NOSdoza Če jul 15, 2004 2:27 am

men je vsec... bol je k prej... :wink:
Vedno za dozo NOS-a,pa magari u žilo!!!štekaš!!!
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Pe jul 16, 2004 9:26 am

Samotar je napisal/-a:prav da bo hupa oz. AB prmer in se bo dejansko samo obroc vrtel ?
Hudo.


Kak bojo te to naredli ?!?!

Aja pa tisti ko je reko da mu je spredaj podobn Peugeot 206 WTF ???
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe jul 16, 2004 9:39 am

SAFRANE je napisal/-a:Slika
Slika


Hmmm, ne vem kaj nej si mislm, WRC verzija mi ej všeč, tukaj pa: BMW E60 meets Renault Megane, meets Honca CRX tastara, meets Honda Civic tanova (linija avta). Bom raje počakal da vidim v živo.
Slika
 
Uporabniški avatar
Haderach
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 88
Pridružen: Če maj 29, 2003 8:34 am

Napisal/-a Haderach Pe jul 16, 2004 10:41 am

Bravo, zanimiv avto so naredili, ni kej!

Slika Slika Slika
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Pe jul 16, 2004 10:59 am

meni gre edino na jetra, ki pisejo casopisi o neki revolucionarnosti coupeja oz. njegovi zunanji obliki...sej ni nic novega..vse ze videno, prezveceno...

ne recem da je grd, ker ni, ampak ne mi sanjat o novi obliki....
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe jul 16, 2004 11:22 am

Tehnično C4 ni ravno svež: podvozje in motorje si je sposodil od starejšega brata v koncernu, Peugeota 307. Obe karoseriji odlikuje odličen količnik zračnega upora (0,28). Zunanjost je sveža in prepoznavna. Prvi vtis o C4 smo dobili že z rally-različico letos pomladi v Ženevi. Serijski C4 ima velike proti prednjišipi potegnjene luči in novo Citroenovo masko, kjer se dve kromirani letvici na sredini prelomita v obliki strešic, podoben dizajn prinaša tudi prenovljeni C5.
Notranjost je v primerjavi s Xsaro pravi balzam za oči. Merilniki so se preselili na sredinsko konzolo v že znano digitalno obliko, le da se tokrat zaslon sam prilagaja svetlobi zunanjosti in ostaja jasen in čitljiv. Digitalna doba se nadaljuje tudi za volanom - merilnik vrtljajev je digitalen, barva zaslončka pa se spreminja v odvisnosti od vrtljajev motorja. Čudo tehnike je tudi volan, ki je iz dveh delov, sredinski del, kjer so nameščene tudi vse komande za funkcije, ostaja praktično v isti višini, medtem, ko volanski obroč spreminja lego po višini ni globini - po Citroenovih besedah tako ostaja lega airbaga v optimalnem območju. Na sredinski konzoli je velik informacijski monitor z računalnikom, navigacijo in avdiosistemom.
Citroen ima na zalogi še kar nekaj bonbončkov. Tako je vgrajen tudi osveževalec zraka, kamor vlagamo kartuše z vonjavami, vse skupaj pa upokojuje slavno dišečo smrečico. C4 bo serijsko opremljen z ESP-jem, drugi veliki hec pa je, da bo za doplačilo mogoče dobiti Valeov sistem, ki preko infrardečih senzorjev spremlja črte na cestišču. Ko sistem pri hitrostih nad 80 km/h zazna prečkanjel črte, se v voznikovem sedežu zatrese vibracijski alarm, pri nižjih hitrostih in uporabi smernikov pa pusti voznika pri miru.
(Bilo bi genijalno, če bi lahko sistem pretresel slovenskega voznika tudi vsakič, ko pri menjavi pasu ne vklopi smernika, dodaja avtor)
Tehničnih rešitev pa še ni konec: biksenonski žarometi, ki gledajo okoli ovinka, tempomat z omejevalnikom hitrosti in senzorji tlaka v pnevmatikah.
Bencinska paleta ostaja klasika: pet bencinarjev od 1,4-litrskega štirivaljnika z 90 KM naprej do 2-litrskega VTR s 177 KM, tu pa so tudi trije HDI-ji od 90 do 136 KM.
Naslednjo jesen bo prišel še novi Picasso, v pet in sedemsedežni različici. O kabrioletu zaenkrat še ne razmišljajo.

Citroen in njegove inovacije.... Zgodovina gre naprej. Čakamo C6
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost