Spectre je napisal/-a:Ne vem kdo se je sploh spomnil primerjat škodo in mercedes, to je velika žalitev za mercedes in njihovo ekipo. Da so pa škode precenjene pa čivkajo že vrabci. Superb do 25.000€ je še smotrn nakup nad to ceno nikakor ne.
Sonderklasse je napisal/-a:Spectre je napisal/-a:Ne vem kdo se je sploh spomnil primerjat škodo in mercedes, to je velika žalitev za mercedes in njihovo ekipo. Da so pa škode precenjene pa čivkajo že vrabci. Superb do 25.000€ je še smotrn nakup nad to ceno nikakor ne.
Jaz, a samo zato da pokazal kako precenjen je Superb.
Se pa 100 % strinjam s tabo, iz tega zornega kota je to res zalitev za Mercedes&njihovo ekipo.
Locher je napisal/-a:Meni se Superb ne zdi precenjen in bi ga kupil.
Spectre je napisal/-a:Ti bi kupil še multikultivator z vw znakom gor pa bi rekel super je.
Spectre je napisal/-a:Kako se ti lub, sicer pa dost revij preberem pa še nisem naletel da bi se modeli škode in mercedesa primerjal med seboj.
Spectre je napisal/-a:Locher je napisal/-a:Meni se Superb ne zdi precenjen in bi ga kupil.
Ti bi kupil še multikultivator z vw znakom gor pa bi rekel super je.
Spectre je napisal/-a:Take primerjave škodi pihajo na dušo, mercedes pa ponižujejo. Primerjave dacie in volkswagna še tut nism zasledil, tko da mercedes:škoda je neumna razprava.Tist ki ne ve lahko zaradi mene da za škodo tut 60.000€, jaz ko pa vem na kak način so narejene škode in kje je njihova realna vrednost glede na ponujeno, pa njemu ne bom oporekal.
Sicer pa Sonderklasse saj veš tist pregovor pametnejši prej odneha, in če je nekdo v oblakih ni pričakovati da bo mnenje spremenil. Ko sem jaz kupoval vw in sem vodji rekel kje so moji finančni okvirji me je zabil da so moja pričakovanja za ceno nerealna. Sedaj po aferi, ko se pa cene vw postavljajo na dejansko tržno vrednost in ko par mesecev starega golfa 7 1.6 TDI prodajajo za 15.000€ so pa moja nerealna pričakovanja kar naenkrat postala realna.![]()
Marsikdo niti ne ve da je skupina Daimler tretja najmočnejša avtomobilska družba na svetu(brez upoštevanja Renault Nissana), ampak pustimo plašnice gor in nadaljujmo teorije o zaroti General Motorsa, ker je tako lepše marsikomu.
ST 13 je napisal/-a:Spectre je napisal/-a:Kako se ti lub, sicer pa dost revij preberem pa še nisem naletel da bi se modeli škode in mercedesa primerjal med seboj.
Potem pa očtno bolj malo bereš revije, najbrž tudi interneta ne uporabljaš kaj dosti:
https://www.youtube.com/watch?v=bIYs7oBUO3w
http://www.carwale.com/mercedesbenz-car ... iews-8274/
http://www.autobild.de/artikel/skoda-su ... 55174.html
http://www.autozeitung.de/auto-vergleic ... 20-bluetec
http://www.autocar.co.uk/car-news/new-c ... comparison
itd, ...
in večina teh testov je tudi v njihovih revijah.
hippo je napisal/-a:Tisti, ki veste po koliko se je prodajala prva generacija Octavie (predvsem cena v letih od 96-98) veste, kako so vsako leto dvigovali ceno do te mere, kjer je danes. Prvotna cena je bila tam okoli 9k eur (res da je bila 1.4 in totalno oskubljena, ampak bila je cca 40% cenejša od G4).
Vse ostalo je naredil marketing in seveda prefinjena projekcija kolikšno ceno lahko požre trg. Zato je Škoda tam kjer je....
xxl je napisal/-a:hippo je napisal/-a:Tisti, ki veste po koliko se je prodajala prva generacija Octavie (predvsem cena v letih od 96-98) veste, kako so vsako leto dvigovali ceno do te mere, kjer je danes. Prvotna cena je bila tam okoli 9k eur (res da je bila 1.4 in totalno oskubljena, ampak bila je cca 40% cenejša od G4).
Vse ostalo je naredil marketing in seveda prefinjena projekcija kolikšno ceno lahko požre trg. Zato je Škoda tam kjer je....
Enako je pri KIA/Hyundai,oni si tudi privoščijo "konkurenčne" cene.Ko sem prodajalcu povedal,da je novi Tucson kar zanimiv,ampak,nisem pripravljen plačat skoraj enako kot za Kugo,Kaškaja ali Kadjara,je bil kar užaljen.
xxl je napisal/-a:hippo je napisal/-a:Tisti, ki veste po koliko se je prodajala prva generacija Octavie (predvsem cena v letih od 96-98) veste, kako so vsako leto dvigovali ceno do te mere, kjer je danes. Prvotna cena je bila tam okoli 9k eur (res da je bila 1.4 in totalno oskubljena, ampak bila je cca 40% cenejša od G4).
Vse ostalo je naredil marketing in seveda prefinjena projekcija kolikšno ceno lahko požre trg. Zato je Škoda tam kjer je....
Enako je pri KIA/Hyundai,oni si tudi privoščijo "konkurenčne" cene.Ko sem prodajalcu povedal,da je novi Tucson kar zanimiv,ampak,nisem pripravljen plačat skoraj enako kot za Kugo,Kaškaja ali Kadjara,je bil kar užaljen.
Renault VG je napisal/-a:Glede Superba pa tako, če se avto prodaja je cena že prava ampak ali je na konkurenco upravičena pa ne vem... Jaz vem da bi raje kaj drugega izbral, tudi iz istega koncerna
MatejW je napisal/-a:Renault VG je napisal/-a:Glede Superba pa tako, če se avto prodaja je cena že prava ampak ali je na konkurenco upravičena pa ne vem... Jaz vem da bi raje kaj drugega izbral, tudi iz istega koncerna
Kaj bi pa izbral, ce bi potreboval dosti prostora na zadnji klopi, velik prtljaznik in dosti opreme?
Sonderklasse je napisal/-a:
Jaz Mondeo 5 vrat. Oblika 10x bolj strupena (sploh sprednji "AstonMartin" look), notranjost bolj moderna, cena bistveno bolj ljudska.
MatejW je napisal/-a:Sonderklasse je napisal/-a:
Jaz Mondeo 5 vrat. Oblika 10x bolj strupena (sploh sprednji "AstonMartin" look), notranjost bolj moderna, cena bistveno bolj ljudska.
Prtljazni prostor pri mondeu je manjsi, da o prostoru na zadnji klopi niti ne zgubljam besed, ker se ne moreta primerjati...
Pri isti opremi, je mondeo drazji.
Sonderklasse je napisal/-a:
Tisto malenkostno manjsi prostor, bi mi oblika in nizja cena vzeli v zakup.
Mondeo je konkretno cenejsi, lahko narediva primerjavo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov