Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Sr jun 13, 2007 7:12 pm

Dejch je napisal/-a:Naj bi imela v8 kar pomeni najlazji v8 motor ima 183kg (primerjava bmwjevega ki ima 202kg), ima tudi veliko navora (npr 30nm vec kokr audijev v8) in seveda q4 pogon. Naj bi pa bila omejena serija circa 2000 vozil. Zgleda da bo koncno nemska konkurenca dobila dostojno konkurenco. Lexus je tud izdal konkurenco, tako da v kratkem obeta trd boj v tem razredu, medtem ko vec k desetletje je bilo zatisje.


Počakajmo, da beseda "konjenica" postane oz bomo o tem govorili, ko bodo napovedi "postavili na cesto"

Sicer pa je skrajni čas, da ALFE dobijo tisto "konjenico", ki jo (glede na zgodovino) upravičeno pogrešamo.

Upam, da ne bodo "spackali" kakšno traparijo (beri : "porihtali" kašen GM agregat)podobno 3,2 l "mešancu" (GM + AR) - ki ni vreden imena AR - glede na tisto, kar se je "vrtelo" v 156 GTA

LP
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Sr jun 13, 2007 7:55 pm

To so zdej najnovejse informacije, pa še neke slike so zunaj, kok je pa res, bo pa treba verjetno pocakat na Ženevo. Jaz tudi upam, da ne bo neki turbo GM. :)
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr jun 13, 2007 9:08 pm

Ne, "GM-ov" 3.2 pa verjetno tudi 2.2 JTS in 1.9 JTS grejo ven iz proizvodnje takoj ko poteče pogodba med GM-om in Fiatom. Torej leta 2009.

V Frankfurtu bo predstavljena Alfa 159 MY2008, ki bo imela karoserijo iz lažjega jekla, ki ga bo za Alfo ideloval Tyssen Krupp. Tako, da bojo vse nove Alfe, torej Brera, Spider in 159ka lažje za 90 kg. Pravtako bo lažji štirikolesni pogon Q4, in sicer za 40 kg, tako da bo zdaj tehtal vsega 60 kg. To pomeni, da bodo vse nove Alfe s Q4 pogonom lažje za kar 130 kg. Sicer je tale lažji Q4 bil vgrajen že v Alfo 2.4 Jtdm z 210 konji, zdaj pa prihaja še v 3.2.

Leta 2009 bo pred vstopom na Ameriški trg narejen Face Lift za Brero, Spiderja n 159ko.
Prišla bosta nova V6 motorja, ki ne bosta imela nobene povezave z GM-om. Prostornina bo 3.0 in verjetno 3.5. Pravtako bo v ponudbo vstopil motor 1.8 JTB, torej prisilno polnjeni bencinski 1.8 motor, ki bo imel 180 in 230 konjev.

Dizla 1.9 in 2.4 bosta zamenjala aluminijasta 2.0 JTDm2 in 2.5 JTDm2, verjetno bo v ponudbi tudi 2.0 JTDm2 z dvemi turbopuhali in 200 konji (pred kratkim je bil predstavljen ravno tak 1.9 z 180 in 190 konji, kot kontra zadnjemu dosežku iz Bavarske). Pravtako bo končno, vsaj upam, na trg prišel že tako dolgo pričakovani 3.0 JTDm2.

Kar se tiče te testne mule GTA...
Pozorne oči bi naj že zatrdile, da se pod pokrovom skriva V8 motor, ki je nameščen prečno (kar na boljši način reši težave, ki jih ima Audi RS4, zaradi pretežkega nosu), isto pravijo ljudje po forumih, ki so zaposleni pri Fiat Spa. Sigurno gre za Maseratijev V8, ali 4.2 ali pa tisti iz Alfe 8C, torej 4.7. Ta V8 velja za trenutno najlažji V8 motor (183 kg), saj je lažji od novega BMW-jevega (202kg), predvsem pa kot je že Dejch povedal, z 20 konji man ustvari kar 20 oz. 30 Nm (odvisno od modela) več navora ob isti prostornini kot Audijev V8 FSI.

Skratka tale GTA verzija bi znala zelo zagost nemški "superiorni" konkurenci. Sploh ker ima Alfa 159 že tako ali tako po testih najboljšo lego v klasi, zdaj ko postaja lažja in po vsej verjetnosti dobiva V8 agregat se zna zgoditi da bo vsekakor krojila sam vrh avtomobilizma v svojem razredu.

Bravo Alfa!!! :wiihuu :tomidelej: :clapclap :clapclap

LP
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Sr jun 13, 2007 9:44 pm

M3 je in bo še v naprej nedotakljiv to si upam reči, pa ni nujno da bo najboljši ampak ime ima in pika. Tko da ne računat na nek preplah v razredu ;)

Kolk konjev pa naj bi mela potem ta Alfa? 400+? Ker ta razlika 20kg men osebno ne pove veliko, lahko gre voznik ne dieto pa se v spodnjih gatah vozi pa bo
Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr jun 13, 2007 10:27 pm

Slika

:P
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
dunker
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 560
Pridružen: To apr 27, 2004 12:54 pm

Napisal/-a dunker Sr jun 13, 2007 10:37 pm

lizard je napisal/-a:Bravo Alfa!!! :wiihuu :tomidelej: :clapclap :clapclap


Ufff, če se dejansko uresniči vse, kar si napisal, potem pa ... Brez besed. Alfa, mi smo s tabo. :lol: 8)
 
8AK
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To jun 13, 2006 7:12 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a 8AK Sr jun 13, 2007 10:54 pm

hahaha dobra ! :D
Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če jun 14, 2007 9:48 am

Tomcatter je napisal/-a:M3 je in bo še v naprej nedotakljiv to si upam reči, pa ni nujno da bo najboljši ampak ime ima in pika. Tko da ne računat na nek preplah v razredu ;)

Kolk konjev pa naj bi mela potem ta Alfa? 400+? Ker ta razlika 20kg men osebno ne pove veliko, lahko gre voznik ne dieto pa se v spodnjih gatah vozi pa bo


M3 je res zelo nedtakljivo ime, ampak meni je za to prav vseeno.

Ja imela bo vsekakor 400 ali pa nad 400 konjev, če ima Maseratijev V8 že v osnovi 400. Če bo v njej 4.7 pa bo imela 450 konjev. Če bo pa slučajno ta motor kdaj uporabljal Multiair tehnologijo pa itak adijo pamet. Takrat bi imel 4.2 450 konjev in 500 Nm navora. Ampak vsi vemo kako so pri Fiatu, izumijo neko revolucionarno tehnologijo, potem pa traja desetletje da to končno dajo v serijsko proizvodnjo :(

Rekel sem pač da je to najlažji V8 motor na svetu. Tale testna GTA pa bi naj imela kar 200 kg manj kot trenutna Alfa 159 V6, to je kot sem razložil v prejšnjem postu, zaradi lažjega jekla, nekih modifikacij na podvozju, najpomembnejše pa zaradi karbonske strehe, pravtako bi naj z nje zmetali ven še ostale neesencialne stvari v avtu.

V kolikor je vse to res, ne vem. Če pa je, pa smo na obzorju novega rojstva imena GTA v pravem pomenu kratice, ki si najmanj zasluži en konkreten V8.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Če jun 14, 2007 10:23 am

Vse lepo in prav, a mislim da se bodo pojavili enaki problemi kot pri RS4 ki ima zelo podobno zasnovo. 4x4 in težek nos zaradi velikega V8 motorja, kar pomeni podkrmarjenje.

Tej zasnovi se žal ne da pomagat, razen na način kot ga ima M3, kar pa privede do tega, da se ne da uporabiti 4x4 pogona.

Upam reči, da bo M3 še vedno imel primat, ko je že rekel Tomcatter.

Bass, tista slika je res malo neprimerna. Sprijazni se da avto z v osnovi sprednjim pogonom ne boš prepričal da se bo peljal tako, kot avto ki ima že v osnovi zadnji pogon.
Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če jun 14, 2007 11:26 am

Meni so bmwji in audiji všeč, saj vidim dlje od svojega nosa in priznavam še kakšno drugo znamko razen tiste, ki jo fovoriziram, za vas hardcore audi fane pa nebi mogel reči kaj takega.

Ti in Tomcatter še posebej izstopata.
Audi to audi uno. Drugo je crap, če ni bmw ali mečka.
Navsezadnje to ni tema o audiju in bmw, ne razumem zakaj vam je krivo, da bo alfa huda in močna in kvalitetna in lahka?
Ker je italijanska? Ker nima "imena"? Zakaj se jih potem zadnje čase toliko vozi po sloveniji? Sigurno imajo neumne lastnike, ki jih ne moti, da vedno nekaj crkuje, ane.

Aja, saj audi pa bmw imata ime, ozr. imata ZNAČKO.
Značke mi pa niso tako všeč, da bi za njih plačeval bajne denarce.
Aja, ne, ne - plačaš kvaliteto, aneda.
:roll:

Dejte ga sračkat fantje, saj ni treba bit v depresiji, če kdo naredi kaj boljšega od audija ali bmw, obstaja še cel svet vozil, ki niso vsa iz Deutchlanda.

Če citam z enim stavkom, kaj sem hotel povedati:
"Največ problemov z alfami imajo tisti, ki jih ne vozijo."
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Če jun 14, 2007 11:37 am

Hah bass zdele si pa ustrelil kozla :D

Meni so alfe zelo ušeč, 156ka GTA še posebej, 159 prav tako. No da ne govorimo o starejših iz 70. let.
V temi o 8C sem napisal da mi je to eden izmed lepših kupejev po 250 GTO oz zadnjih 30 let.

Ti pa mi pribiješ da sem nevem kak hardcore ljubitelj Audija in da ne vidim dlje od svojega nosu. Še enkrat preberi moj prejšni post: videl boš da sm izpostavil veliko napako RS4ke, ki se po mojem mnenju zna pojavit tudi na 159 GTA, če bo imela V8.

Meni je zelo všeč če bo 159 taka kot si napisal. In v takem primeru bi jo imel RAJE kot RS4 ali M3. Upam pa da se zavedaš da odrazirati 200 kil z avta ki naj bi bil hiter in imel zraven še udobje, ni lahka naloga. Recimo da to pomeni da je treba zamenjati vsaj 30% jeklenih delov s takšnimi iz aluminija, ob temu da je motor precej težji. V8 pač ni majhna zadeva, obrni kakor hočeš.

No, da se vse, ampak vprašanje denarja v strojništvu je prva in zadnja zadeva.
Slika
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če jun 14, 2007 12:28 pm

Bass res si ustrelu in si kdaj preber vec postov od dolocenih osebkov. Ce ma clovk v podpisu Audija se ne pomen to in uno... Clovek je povedu cist objektivno in podkrepljeno z dejstvi iz preteklosti. Kot prvo, ne glede kaksna bo GTA bo M3 imel primat, ze zaradi imena (pa tud tehnicno mislim, da bo to generacijo se zmer najbolsi), BMW tudi vztraja pri RWD, ki je za take konje pac se ZMER najbol primeren. Lep primer tega je npr Lamborghini Gallardo ali pa F430, saj sta si podobna, konkurencna, ampak za tapravo voznjo ga enostavno F430 poje. GTA v tem trenutku in tudi k izzide bo pac dobrodosla konkurenca. Mors se zavedat, da pac tudi BMW rabil dosti dosti casa, da je dobil primat. Se kdo spomne kdaj je lahko npr BMW konkuriral Guiliji GTA? Z modelom 2000 turbo, ki pa je prsu kar nekaj let pozneje.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če jun 14, 2007 2:26 pm

Mick Jerry, 200 kg ni tak problem če prebereš vse kar sem napisal. Dejansko če so le z posodobljenim Q4 in novim jeklom zmanjšali težo za 130 kg, mislim da če je cela streha s karbona to ni tako stežka doseči. Ta V8 tehta enako kot 1.9 JTDm in ker je po vsej verjetnosti postavljen prečno bo imel kar lažji nos kot Audi RS4. Zanima me če si sploh prebral vse kar sem napisal... :)

Avtomobilski entuziasti, ki so zaposleni na Nűrburgringu so povedali da se iz testnega primerka vsekakor sliši V8 motor in da nikakor ne more it za kakšen V6 Bi-Turbo.
Nekateri so celo podrobneje analizirali slike testne Alfe in ugotovili da ni intercoolerja, torej le še en dokaz da ni Turbo motor. Pri Alfi so baje bili z razvojem V6TT motorjem kar daleč, ampak so ga zaradi prevelikega navora opustili in se končno odločili za V8.

Če se stvari, ki jih pišem en bodo uresničile me prosim ne obtoževat, ker vse kar pišem ni 100% ;)

LP
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jun 14, 2007 2:30 pm

lizard je napisal/-a:... ampak so ga zaradi prevelikega navora opustili ...


porca eva
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Če jun 14, 2007 2:48 pm

No tut če je prečno se čudežev ne da delat, ker razporeditev mase ni preveč lepa, kakorkoli že. Tudi recimo pri A5 so se zelo trudili, ampak če je motor pred prednjo osjo, pol je ''težak'' nos neizogiben.

Je kdo kdaj videl test od Volva S80 ki ima V8 postavljen prečno? Me zanima kaj so tam napisali.

No o V6 twin turbo in preveč navora se mi zdi malce mimo, navsezadnje ga ima tudi RS4 iz mojega podpisa in nikoli ni bilo kakih težav. Težava ki jo vidim tu je, da se pregreva zaradi prečne postavitve.

No, bomo vidl je reku slep...
Slika
 
Uporabniški avatar
yigy
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Če maj 17, 2007 6:36 pm
Kraj: Šentjur

Napisal/-a yigy Če jun 14, 2007 2:49 pm

Ne vem zakaj nobeden ne verjame (ne mislim samo ta formu ampak se par drugih) da ta Alfa ne bi imela V8 motorja. V bistvu sploh nimajo izbire ker ta omenjeni V6TT je bil osnovan na 3.2 V6 od Holdena katerega bo Alfa cez leto tako ali tako zamenjala poleg tega pa Fiat group hoce prekiniti vse veze z GM. Ze prva testiranja so pokazala da Alfa nima nobenega primernega menjalnika ki bi prenesel navor iz V6TT motorja. Tako da ce bodo hotli biti primerljivi oz. boljsi od BMWja in Audija nimajo izbire kot da potisnejo v nos V8 iz GrandTurisma ali 8C Competizione.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Če jun 14, 2007 3:04 pm

No pač Volvo je bil prvi ki sem se ga spomnil da ima V8 prečno in sicer pod kotom 60 stopinj, tisti iz Maseratija pa ima kot 90, kar je precej za prečno postavitev.

Ne rečem pa da ni mogoče.

Kot sm rekel, zelo vesel bi bil, če bi videl rjoveti V8 v 159ki.
Slika
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Če jun 14, 2007 6:28 pm

Mislim, da je dobro kljub silnem navdušenju ALFISTOV ostalih privržencev znamke ostati na realnih tleh. Da bo A.R. »pomedla« z Nemško konkurenco je utopija, realno je pričakovat, da se jim bodo približali, za njih pa bi bil uspeh že – če se slikovito izrazim - pobrat kakšno drobtinico z bogatinove mize.

Slednje se da potrdit s prodajnimi številkami in dejstvi s tržišča – prodaja A.R. je napram BMW ali recimo AUDI-ju smešno majhna. Prodaja MINI-jev je namreč večja kot prodaja vseh modelov A.R. skupaj, kljub temu, da je najcenejši MINI dražji od najcenejše A.R. Prodajne številke A.R. sicer znašajo slabih 200.000 »kosov« med tem ko omenjena konkurenta prodata prek milijon »kosov«. Pri BMW-ju, ki proda približno 1,4 milijona vozil je slednje toliko bolj zastrašujoče – če vemo koliko je potrebno odšteti za serijo 1 – da o višjih razredih niti ne zgubljamo besed in časa.

Dokler A.R. ne bo dosegla takega standarda je vsakršna misel na to, da bodo »pomedli« z Nemško konkurenco kratko malo smešna. Razvoj najprej ni mogoč brez dobre prodaje in posledično zaslužka, ljudi, ki bi vlagali sredstva zgolj na račun nekih zelo optimističnih napovedi ni ravno na pretek, pa tudi »preskočit« razvoj, ki ga je nemška konukurenca gradila v času, ko je A.R. kratko malo »spala na lovorikah« ni mogoče »čez noč«. Lahko pišejo in obljubljajo vse mogoče – Italijani so mojstri v »napihovanju« in narediti »iz muhe slona« je njihova stara tradicija. Če ne bi živel ob meji od »malih nog«, se družil z Italijani, posloval z njimi … bi mogoče še verjel – tako pa …

Lahko namreč obljubljajo vse mogoče variante in izvedenke T-jet, Multijet, Multiair ... pa ne vem še kaj - stvar je potrebno izdelat, potem pa še ("svinjsko") dobro prodat - če govorimo o napovedanih modelih KAMAL, JUNIOR, 169, JUNIOR ...

Edina svetla luč, ki jo vidim je ALFA 8 C – »svinjsko« draga »zadeva«, ki ima za povrh še veliko zanimanje kupcev. Slednja je naredila tudi več v prid dvigu ugleda znamke kot marsikateri aktualni modeli ALFE – roko na srce oz po mojem prepričanju – več kot vse aktualne ALFE skupaj.

In tako nekako oz v takšnem slogu bi morala A.R. nizat uspehe nekje desetletje dolgo oz vsaj eno krepko generacijo – če gremo recimo v nov - vstopni model - napovedana JUNIOR, ki bo »preoblečen« + v slogu A.R. dodelan GRANDE PUNTO – JUNIOR bi tako moral imeti prodajno ceno primerljivo z MINI-jem, hkrati pa bi se moral prodajat tako dobro. Realno povedano to pomeni - da bi A.R. s tem modelom prehitela sama sebe.

LP
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če jun 14, 2007 6:47 pm

Briga mene za prodajne številke, tudi maseratijev pa ferarijev se proda manj kot bmw-jew, so what maaan!
Sicer imajo italijani čudno politiko na nekih področjih, a stvari se premikajo (sicer počasneje kot bi si želeli) in predvsem se alfe izboljšujejo.
Za nisana 350z nihče ne joka, da je pretežek pa takav i onakav, pa ga naščijejo skoraj vsi starejši modeli po vrsti. Varnost pridoda kilograme, želeli ali ne.
Lahko ima bmw 3ca 300kil manj, pa je še vedno dolgočasen avto, audijeva 4ka je sicer zelo lepa, a ji manjka prepoznavnosti med modelno linijo. Ni pa to avto, ki ga kupiš izključno zato, ker si ga želiš, ker bi se veselil vsakega kilometra z njim. Kupiš ga, ker je dober pa ma to pa ono pa je uporaben, pa sosed ma zdaj nov avto, pa še ne zgleda slabo.

Alfa je pač vedno bla j**c, alfe so krš, pijejo olje v hektolitrih in nonstop se kvarijo (tistemu, ki je nima). Vsakemu modelu do zdaj je bilo res treba kakšno malenkost odpustiti, ozr. ne kupovati alfe le izključno z razumom. V realnosti pa je pri 159 zgodba drugačna in je dejansko eden najboljših paketov na tržišču, kot je trenutno npr. tudi fiestaST in še par drugih biserov.
Mar avto ne more biti hkrati lep in dober, ali je to že "prelepo, da bi bio resnično"?

P.S.: testna mula GTA
http://www.youtube.com/watch?v=qMqTsRTiQNc
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če jun 14, 2007 7:07 pm

@bass. ta posnetek je kar star in se točno ne ve kateri motor je bil avtu, baje nek V6 ki je zgledal isto kot Maserjev V8 :)

@Mick Jerry: Ko so testirali Alfo 3.2V6TT jim je baje razpadel menjalnik zaradi navora :)
Dejstvo je da Alfa nima trenutno menjalnika, ki bi bil zmožen upravljati z tako velikim navorom, zato so bojda šli na V8.

@Mojster Miha
Ne gre se za prodajne številke če hočeš s kom pomest. Glej recimo Alfa ima bistveno manj denarja in bistveno manj zaposlenih ljudi od BMWja in je s takim kadrom dosegla tak tehnološki dosežek kot je to Alfa 159, ki je na Master Testu bila absolutni zmagovalec.
Torej le ni vse v denarju. Tudi Lancia nima oz. predvsem ni imela leta 2000 kaj dosti denarja pa je naredila nekaj kar je bilo takrat v klasi eno izmed najbolj dovršenih vozil, Lancio Thesis.
Resda razvoj terja ogromno ogromno denarja, ampak na srečo imajo pri Fiatu Ferrarija in tudi Maseratija, ki sta lahko v veliki pomoč pri varčevanju z razvojem najnaprednejših tehnologij, pa tudi Fiat blesti s prodajo zadnje leto in pol.
Alfa 159 GTA, tudi če bo najboljši avtomobil v klasi se niti približno ne bo prodajal kot M3 ali pa RS4. In prav je tako, Alfa bo tako le bolj ekskluzivna, kar je meni dosti bolj všeč.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov