Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Quiksilver
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: Ne dec 11, 2005 8:43 pm

Napisal/-a Quiksilver So dec 13, 2008 10:30 am

pinjas je napisal/-a:HMM, audi je izbral enako taktiko kot BMW ki je za x5 naredil x3 ki je prava polomija. Cena je za kakih 15-20% manjša od x5 podoba pa obupna. Enako bo sedaj naredil Audi z Q7 in Q5. Praktično je to avto za reveže, tisti ki si ne upa privoščiti Q7 bo vzel Q5 in potem se delal frajerja kot da ima Q7.


Primer: Porsche boxster- edini razlog zakaj si človek kupi ta avto je zato ker nima denarja da bi si kupil 911, cayman, carera..itd . Enako je z X3 in X5.


In ti to veš ker? Pač ljudje imajo različne potrebe, če mene vprašaš je prej Q7 za frajerja špilat, Q5 pa pravi avto za aktivne ljudi in njihove potrebe.
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench So dec 13, 2008 1:41 pm

pinjas je napisal/-a:HMM, audi je izbral enako taktiko kot BMW ki je za x5 naredil x3 ki je prava polomija. Cena je za kakih 15-20% manjša od x5 podoba pa obupna. Enako bo sedaj naredil Audi z Q7 in Q5. Praktično je to avto za reveže, tisti ki si ne upa privoščiti Q7 bo vzel Q5 in potem se delal frajerja kot da ima Q7.


Primer: Porsche boxster- edini razlog zakaj si človek kupi ta avto je zato ker nima denarja da bi si kupil 911, cayman, carera..itd . Enako je z X3 in X5.


X3 polomija? Nebi rekel, pojdi v Nemčijo boš videl koliko se jih vozi, pa v Avstriji tudi.
X3 in Q5 sta za ljudi ki hočejo SUV, nočejo pa tako velikih avtov kot sta X5 ali Q7, ki jih je v povprečen boks že težko parkirat (sploh Q7).

Sem videl samo na hitro Q5, zgleda simpatičen.
Slika
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz So dec 13, 2008 1:50 pm

pinjas je napisal/-a:HMM, audi je izbral enako taktiko kot BMW ki je za x5 naredil x3 ki je prava polomija. Cena je za kakih 15-20% manjša od x5 podoba pa obupna. Enako bo sedaj naredil Audi z Q7 in Q5. Praktično je to avto za reveže, tisti ki si ne upa privoščiti Q7 bo vzel Q5 in potem se delal frajerja kot da ima Q7.


Primer: Porsche boxster- edini razlog zakaj si človek kupi ta avto je zato ker nima denarja da bi si kupil 911, cayman, carera..itd . Enako je z X3 in X5.
Ja sej ti tudi najbrs nimas za q7 ali pa 911, pa kaj? Zakaj je treba takoj ocenjevat kolk ma kdo denarja?
 
Uporabniški avatar
solidx
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: So apr 21, 2007 9:42 am

Napisal/-a solidx So dec 13, 2008 2:23 pm

pinjas je napisal/-a:HMM, audi je izbral enako taktiko kot BMW ki je za x5 naredil x3 ki je prava polomija. Cena je za kakih 15-20% manjša od x5 podoba pa obupna. Enako bo sedaj naredil Audi z Q7 in Q5. Praktično je to avto za reveže, tisti ki si ne upa privoščiti Q7 bo vzel Q5 in potem se delal frajerja kot da ima Q7.


Primer: Porsche boxster- edini razlog zakaj si človek kupi ta avto je zato ker nima denarja da bi si kupil 911, cayman, carera..itd . Enako je z X3 in X5.


prosim nehaj kvarit temo z tvojimi pripombami. Mislim da ti bodo slej kot prej višji na a.com tud to povedali.

Jas osebno mislim da so dovolj dobri strokovnjaki tisti v IN in vedo kaj delajo, tako kot je nekdo omenil da je veliko X3 serij...in res je...celo več jih vidiš na cesti kot X5.
Evo IX MR In Working Progress
 
S--LINE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Po jul 07, 2008 11:16 am

Napisal/-a S--LINE So dec 13, 2008 10:31 pm

S temi govoricami na blef se pa niti malo ne strinjam da je q5 za tiste ki si ne morejo privoščit q7 ker če pogledamo realno stanje je trenutno q5 dražji z isto opremo in motorjem kot q7 če še upoštevamo da dobiš na q7 večji popust. In tudi vsak si kupi tisto kar potrebuje če se nekje največ 2 vozita v avtomobilu potem je q5 sigurno bolši nakup :ma bolši avtomacki menjalnik, je manši, bol okreten, bol zmogliv ,manjša poraba, bolše vozne lasnosti in nenazadnje tudi tehnološko bol ispopovnjen to pa tudi prinese svojo ceno Zaradi tega če je malo manjši ne pomeni da mora biti cenejši. Za tiste ki pa kopujete avte za bahanje se pa s tem verjetno ne strinjate. Oblika je pa individualna osebno menim da je osnovni q5 malo preveč preprost medtem ko je z s-line opremo eden lepših.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne dec 14, 2008 1:42 pm

Q7 je v vseh primerih dražji od Q5 - seveda s primerljivo opremo in motorizacijo.
Trenutno pa se čaka na bolj primeren motor za Q5 in sicer 2.0 TDI CR 170KM.

Je pa Q5 dosti bolj skladen od Q7.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- Ne dec 14, 2008 1:46 pm

simply je napisal/-a:Trenutno pa se čaka na bolj primeren motor za Q5 in sicer 2.0 TDI CR 170KM.

Saj je že na voljo! ;)
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne dec 14, 2008 1:55 pm

Nisem vedel. :oops:
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a LaMike Ne dec 14, 2008 3:23 pm

@pinjas; Tvoj post je pa res... :lol: q5 je avto za reveže. Si pa pameten ni kaj!Verjetno imajo tudi brezdomci v sloveniji 50k € v žepu, tako mimogrede za kakšno paštetko!

Drugače pa sem si šel avto pogledat v Mb. V primerjavi z q7 je veliko bolj primeren za naše ceste in parkirišča. Vozil ga sicer nisem ampak glede na težo, ki je navedena v podatkih pa mora tudi biti kar užitek voziti to zadevo.
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
S--LINE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: Po jul 07, 2008 11:16 am

Napisal/-a S--LINE Ne dec 14, 2008 3:27 pm

simply je napisal/-a:Q7 je v vseh primerih dražji od Q5 - seveda s primerljivo opremo in motorizacijo.
Trenutno pa se čaka na bolj primeren motor za Q5 in sicer 2.0 TDI CR 170KM.

Je pa Q5 dosti bolj skladen od Q7.


Če vzameš 3.0 tdi oba je med njima razlike 5000 evrov če greš podrobneje pogledat ima trenutno q7 zelo ugodne pakete naprimer športni paker ki je namesto 18000e 50% cenejši enako velja za confort paket teh stvari pri q5 ni na voljo in moraš plačat povno ceno in še nakoncu dobiš trenutno na q5 okol 6-8% popusta na q7 pa lahko tudi do 13% kar tistih 5000 evrov osnovne razlike uniči. Razlika je pa tudi v osnovni opremi q5 nima park senzorjev nima 3conske klime nima senzorja za dež, nima poklopna in ogrevana ogledala...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne dec 14, 2008 6:48 pm

V nobenem primeru ne boš dobil Q7 ceneje kot Q5. :oops:

No mogoče z več opreme si imel res prav.

Pustimo zdaj tu pakete in razna opcijska doplačila.

Q5 3.0 TDI stane 51.800 EUR, Q7 57.100 EUR.

Tudi popust lahko dobiš takšen kot se izpogajaš, prav pa imaš, da je za Q7 popust večji - čeprav lahko za Q5 dobiš tudi malček več popusta kot 8%.

Torej z popustom 8 in 13% : Q5 te pride 47.600 eur, Q7 pa 49.600 eur - oba 3.0 TDI

Glede opreme : Q5 ima S tronic menjalnik, Q7 običajni - stari tiptronic, res pa je, da ima Q5 nekaj manj opreme ( kot si opisal ).

Vendar pa ker se bodo kupci večinoma odločali za 2.0 TDI, kjer je cena 10.000 EUR nižja teh dilem ne bo, čez čas - kmalu, se bo popust med avtomobiloma poenotil.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11164
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan To maj 19, 2009 5:24 pm

Audi Q5 custom concept za Wörthersee

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

http://www.auto-news.de/auto/news/anzei ... e_id_24438
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11164
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po jul 19, 2010 4:49 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Sr avg 04, 2010 9:58 pm

Zadaj pa Franci Matoz ;)


Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11164
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: Audi Q5

Napisal/-a martin_krpan To apr 05, 2011 3:42 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11164
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2008 Audi Q5

Napisal/-a martin_krpan Ne apr 22, 2012 6:31 am

2012 Q5 facelift. Spremembe so pričakovane in predvidljive - luči, maska, nove barve..., s čimer je približan Q3.

Slika
Slika
Slika

http://es.autoblog.com/2012/04/21/el-re ... sentacion/
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11164
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2008 Audi Q5

Napisal/-a martin_krpan So jun 16, 2012 1:41 pm

SQ5 s 313 konjskim dizlom.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

The new Audi SQ5 TDI: Twin-turbo V6 diesel with 313 hp

The SQ5 TDI is the brand's first S model with a diesel engine Zero to 100 km/h (62.14 mph) in 5.1 seconds, average fuel consumption of just 7.2 liters per 100 km (32.67 US mpg)

In conjunction with the 24 Hours of Le Mans, Audi is presenting the new top model of its recently revised Q5 model series – the Audi SQ5 TDI. Boosted by two turbochargers, its 3.0 TDI produces a brawny 230 kW (313 hp) and 650 Nm (479.42 lb-ft) of torque between 1,450 and 2,800 rpm. The Audi SQ5 TDI will roll into dealerships in the first quarter of 2013 and is the first S model in the history of Audi with a diesel engine.

The powerful TDI, which displaces 2,967 cc, uses a twin-turbo design in which the two turbochargers are connected in series via a flap. Cylinder head cooling, the timing and lift of the intake cam shafts, the pistons, their oil-jet cooling and the piston pins have been specially designed for the high-performance concept. The common rail system develops as much as 2,000 bar of pressure and injects as many as eight shots of fuel into the cylinders per cycle. The 3.0 TDI biturbo has a great sound. This sound is further modulated by a sound actuator in the exhaust system – a loudspeaker in short side channel.

The Audi SQ5 TDI sprints from zero to 100 km/h (62.14 mph) in 5.1 seconds; top speed is 250 km/h (155.34 mph). Fuel consumption is on average just 7.2 liters per 100 km (32.67 US mpg). Innovative thermal management, the start-stop system and the regulated oil pump all contribute to this top figure. A fast and smooth-shifting eight-speed tiptronic and quattro permanent all-wheel drive with torque vectoring transfer the power of the brawny V6 diesel to the road.

The electromechanical power steering in the Audi SQ5 TDI is sensitive and highly efficient. The sport suspension lowers the vehicle body by 30 millimeters (1.18 in). The standard 20-inch wheels feature a five parallel-spoke design and are fitted with 255/45 tires. Audi offers optional wheels measuring 21 inches in diameter. The black brake calipers on the front axle sport S badges. The optional Audi drive select system can be expanded upon request to include the dynamic steering system with its steplessly variable steering ratio.

The most eye-catching design cues are the platinum gray single-frame grille with its galvanized double bars in an aluminum-look finish, the roof spoiler and the modified bumpers. The high-gloss package and the aluminum-look exterior mirrors accentuate the area around the windows. Audi offers the new top model in the crystal effect paint finishes Estoril Blue or Panther Black. The body includes a high proportion of ultra-high-strength steels, making it very light, safe and rigid.

As is typical for an S model, the interior has black trim and exudes a sporty elegance. The headlining is optionally available in lunar silver. The power-adjustable sport seats come standard in Pearl Nappa leather/Alcantara. Leather upholstery in a choice of four colors is available as an option. Brushed aluminum inlays are standard. Options include Carbon Atlas, Piano finish and the new Aluminum/Beaufort wood black trim panels.

The instrument dials are gray and include a 3D-design S badge, the needles are white and the pedals and shift paddles have an aluminum-look finish. Additional visual highlights in the interior are the S gear lever knob, the S badges on the door sill trims, the start button and the specially-shaped steering wheel, the S welcome screen and the lighting package. Luggage capacity is as much as 1,560 liters (55.09 cu ft), making the SQ5 TDI the ideal car for sporty and active customers. It is also an unusually powerful towing vehicle, with a rated towing capacity of up to 2.4 metric tons (5,291.09 lb).

The Audi SQ5 TDI will roll into dealerships the first quarter of 2013, with prices starting at €58,500. Customers can also choose to have it equipped with Audi's state-of-the-art assistance and infotainment systems as well as Audi connect services.


http://www.autoblog.com/2012/06/15/audi ... bo-diesel/
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11164
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2008 Audi Q5

Napisal/-a martin_krpan Pe mar 15, 2013 5:56 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11164
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2008 Audi Q5

Napisal/-a martin_krpan Pe jul 26, 2013 4:07 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
maxipin
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Ne okt 24, 2010 11:36 pm

Re: 2008 Audi Q5

Napisal/-a maxipin Ne jul 28, 2013 6:42 am

Po kakšni ceni pa bo dosegljiv klasični sq5 z vsemi popusti v sloveniji?
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov