Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11164
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a martin_krpan Če maj 24, 2012 5:34 pm

Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a ejsim Če maj 24, 2012 5:59 pm

Prejšnji dan sem si ga ogledal v živo. J.ti, kaj je ta avto hud :)
 
Uporabniški avatar
DragonForce
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Po jun 22, 2009 1:02 pm

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a DragonForce Če maj 24, 2012 6:10 pm

Tega bi morali ponudit s starim 3.0 V6, to bi bil avto. Že res, da bi prodali 2 vse skupaj, ampak vseeno :)

Je pa res, da rata zanimiv šele, ko ga od blizu vidiš in vse te detalje. Ko sem ga od daleč videl, ga naprej sploh nisem opazil kot novega DS5, ampak starega C4 pikasota.
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a gasolinedream Če maj 24, 2012 6:11 pm

Pomoje edini KUUUUL enoprostorec naokoli. Še S-max izgleda preveč "družinski."
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2225
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a tomzzi Če maj 24, 2012 6:42 pm

Sem tudi jaz podrobno ogledal DS5. Hud! Edino malce preveč raznoraznih detajlov je na avtu... Recimo ta krom letvica od luči do stebrička... To je že prvi detajl, ki je vsaj meni popolnoma odveč.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a ~toMmy~ Če maj 24, 2012 7:24 pm

drugmirko je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
Objektivnosti jim definitivno ne manjka, po moje ti pogrešaš subjektivnost v določeno smer! :D

Moje mnenje in na nek način utemeljitev njihovega: Dizajn je nekaj posebnega, ni pa na tem nivoju, da bi lomil vratove oz. da bi me res prevzel (kot recimo C6 spredaj), je pač evolucija že videnega (C5, DS3, C4 ipd.) in se dokaj hitro izgubi v "povprečju". Avto je relativno velik in visok, ni pa ne SUV (odmik od tal), ne enoprostorec (uporabnost). Notranjost je po izgledu fenomenalna, materiali vrhunski, ampak jo od tega, da bi resnično razvajala, ločijo določene banalnosti. Podvozje ni med najbolj udobnimi, ni pa niti športno...

Do neke mere si delim navdušenje nad njim, po drugi strani me pa prav zanima, koliko bi se vas odločilo zanj, če bi namenili toliko denarja za (edini) avto.


bedastoča!

vse to je preprosto posledica dejstva, da so avtu na rit nataknili številko 5 in zdej jejo govno zarad tega!
če bi, tako kot bi moral, na riti nosil cifro 4, ga nihče na svetu ne bi primerjal z VW CC, Mondeom, A4/5 in podobnimi, temveč bi ga primerjali z A3 SB, kakšno Astro ali Fokusom karavan, morda z Jetto... in nihče ne bi jamral, da je "utesnjen"! bi pa v primerjavi z njimi najbrž preveč štrlel iz povprečja in bi verjetno brali, da bi se ta avto "moral" primerjat s čim iz višjega razreda...
ampak, pol bi moral met tudi za par jurjev nižjo ceno in bi Citroenu v "tošl" kapnil kak "milijonček ali dva" manj... kolko so s tem poimenovanjem in ceno "sami sebi pljunli v skledo" pa bo pokazal čas...

ta avto ma dejansko samo ENO resno napako.... in to je njegova 100-150 kil prevelika teža! vse ostalo je na na nivoju ali boljše od česarkoli drugega iz C-segmenta, v katerega dejansko sodi! omenjane "zoprnije" pa spadajo v približno isto kategorijo, kot "velikost prtlažnika" pri plehnatostrešnih CC modelih... pač, "trade off" zaradi izgleda... in nisem še slišal, da bi recimo Astri kdo kej resno očital 1.5+ tone teže ali v testih Eosa sikal čez majhen prtljažnik in neuporabnost zadnjih zicev.

za razliko od tebe v njegovih oblikah ne vidim "evolucije že videnega" (kar recimo vidim v dizajnu C6) razen, če s tem ne misliš "bogatega kromo-luknastega okrancljanja... nedvomno ima na sebi jasne "sorodstvene poteze" Citroena vendar, zame je "evolucija" tisto kar s svojimi modeli počne Audi, kjer rabiš najmanj tri generacije, da na isti "matrici" dejansko opaziš "estetsko" razliko (recimo med B5 in B8)! in če se kaj ta avto NE BO, se ziher ne bo izgubil v povprečju! to je generična lastnost kakšne Jette, tega pa ziher ne! lahko rečeš, da bo, ko se bo "zamenjala moda", ves ta kičasti lišp rahlo "passe", kej več pa ne!

tudi za marsikateri drug avto (ne glede ali se pogovarjamo o velikostnem ali cenovnem razredu) lahko rečeš, da "ne razvaja" zaradi "določenih banalnosti"... meni je taka recimo tista v tazadnjem Passatu, ki ga mam priliko vozit te dni... fenomenalno narejena, iz vrhunskih materialov za svoj segment ampak na žalost tako "banalno dolgočasna", da mam rajši svoj C2! enako bi lahko rekli tudi za podvozje poljubnega modela, razen C5&C6, ki sta prvenstveno in kljub čisto spodobnim ostalim voznim lastostim, skorajda izključno udobna!
zato so mi tudi brezveze tudi takšna "vihanja nosa" al'la linkani "test"... avto sem vozil dvakrat in kot je zgoraj videt, nisem opazil kakšnega hudo "wallowy handlinga", prej nasprotno! če primerjam z vozili, ki so trenutno "pri hiši" je po tej plati precej bližji A4 kot pa Passatu, ki se v primerjavi z njim guga in ziblje, kot kak hidravlični Citroen! res pa je njegov električni servo približno tako sranje, kot tisti v Passatu in daleč od serva v A4!

seveda lahko cepidlačiš o veliko stvareh na in v DS5... še posebej, če hočeš cepidlačit! vendar je pred tem vseeno dobro vedet kam ta avto dejansko spada in -tako kot pri plehnatostrešnih CC modelih- zakaj je tak, kot je! se potem marsikateri občutek in zamera pokaže v drugačni luči! vem... sem izkusil na lastni koži in točno pri tem avtomobilu! če ne verjameš, še enkrat poglej moje poste na zadnjih par straneh... dokler nisem "opravil" s svojo "napačno percepcijo", je blo na njem vse narobe in v napoto!


in btw... dvomim, da so čez "konceprnost" izvedbe kej posebej sikali pri taprvem A2 in njegovem spojlerju čez zadnjo šajbo, kot tudi ne sikajo čez "headroom" v CC verziji Passata, čeprav je tudi v njem mizerna. še posebej glede na njegovo velikost... ;)


Strinjam se s prvo besedo tvojega odgovora, bedastoča! :D Meni se zdi največja napaka tega avta, da ni "citroenovsko" udoben, v tem primeru bi ga "razumel". Za ta denar imaš že pestro izbiro raznolikih avtomobilov, zanima me, zakaj bi se človek odločil ravno za tega in nekako ne dobim pravega odgovora. Ni (preveč) udoben, ni športen, ni uporaben, ni najbolj "user friendly" in je drag... se pravi nekaj podobnega kot X6, le da z njim ne kupiš "imidža" (kakršnega si roko na srce osebno niti ne želim). :D Sama oblika pa tudi ne izstopa do te mere, da bi čez recimo 5 let, ko pride ven še nekaj novih C-jev, bistveno izstopal. Vsaj po mojem mnenju ta oblika ni "trajna" in je našminkana mešanica že obstoječih modelov, tako da je njegova izvirnost bolj omejene sorte.

Kar bi rad povedal, je to, da gre za avto, ki bi ga (na prvi pogled) brez razmisleka kupil... z razmislekom pa težko najdem razlog za nakup! :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a drugmirko Če maj 24, 2012 8:34 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Strinjam se s prvo besedo tvojega odgovora, bedastoča! :D Meni se zdi največja napaka tega avta, da ni "citroenovsko" udoben, v tem primeru bi ga "razumel". Za ta denar imaš že pestro izbiro raznolikih avtomobilov, zanima me, zakaj bi se človek odločil ravno za tega in nekako ne dobim pravega odgovora. Ni (preveč) udoben, ni športen, ni uporaben, ni najbolj "user friendly" in je drag... se pravi nekaj podobnega kot X6, le da z njim ne kupiš "imidža" (kakršnega si roko na srce osebno niti ne želim). :D Sama oblika pa tudi ne izstopa do te mere, da bi čez recimo 5 let, ko pride ven še nekaj novih C-jev, bistveno izstopal. Vsaj po mojem mnenju ta oblika ni "trajna" in je našminkana mešanica že obstoječih modelov, tako da je njegova izvirnost bolj omejene sorte.

Kar bi rad povedal, je to, da gre za avto, ki bi ga (na prvi pogled) brez razmisleka kupil... z razmislekom pa težko najdem razlog za nakup! :D


čakaj malo... to kar si opisal je naravnost IDEALEN opis Minija! še tisti "preveč" v oklepaju lahko mirno ispustiš in si malček "prizanesljiv" pri "ni športen", pa si dead on! ...in vendar je Minijev na cestah ko "listja" (da ne napišem glih "dreka" =P)! zdej se pa dejva vprašat zakaj?! zakaj si ljudje ko blesavi kupujejo "majhen, neudoben, ne preveč uporaben in drag" avto?! s poudarkom na "majhen", "neudoben", predvsem pa na "drag"! ...malo bolj spodoben&nafrfulen Mini, je zelo hitro debelo v cenovnem razponu DS5-ke, kakšen še manj "user friendly" cabrio Cooper S al pa JCW, pa s ceno najbrž veselo posekata tudi top opremljen DS5 Sport Chic!

odgovor je pa banalno enostaven, oziroma so.... zato, ker si to lahko privoščijo ali, ker si to želijo privoščit ali, ker večjega/udobnejšega/praktičnejšega avta nočejo/ne marajo/ne potrebujejo!

...sem že nekje na tem forumu napisal, da sam spadam v nekaj od teh kategorij... ne čutim potrebe po večjem avtu od 4.5m! modeli današnjega D sementa so mi, vključno s C5 ljubljenega mi Citroena, ene debele, glomazne in prevelike krave! veliko bolj zabavno se mi je vozit v manjšem/lažjem avtomobilu in 4.5m je zame meja, kjer se pri "main stream" avtih "veselje" počasi neha! moja tričlanska familija lahko mirno "preživi" s tako velikim avtom! če ma ta še 460l prtljažnika, če je zversko dobro opremljen in narejen ter ob tem še zgleda kot vesoljska ladja, je meni "polna kapa"! torej.... DS5 bi očitno lahko prodali meni! in jaz sem v primerjavi z drugimi kapriciozna in težko zadovoljiva stranka, kateri težko prodajo svetleča se "muda za bubrege", ker običajno o izbranem modelu in njegovem "izvoru" vem več, kot prodajalec =P!

kar se ostalih "očitkov", o katerih govoriš, tiče... so "legitimni" ampak popolnoma subjektivni... njegov dizajn ti pač ne sede oziroma, je tak, da te avto ne "potegne". jaz se s tem sicer ne strinjam -danes zjutraj sem videl dva... enega sivega na Resljevi in enega srebrnega pri Levu... oba sta "štrlela" iz množice kot "k****a na zabavi nun" =P :mrgreen: , vendar maš popolnoma vso pravico, da misliš tako, kot misliš...

tisto o imidžu "ki ga niti ne želiš", pa je kvečjemu "komparativna prednost... avto nedvomno JE prestižen... v materiale in izdelavo definitivno! če pa ga "generalna javnost" ne percipira kot "prestižnega" je to za tvojo pozicijo samo dobro... in kljub vsem mapakicam in trade-offom, ki jih avto nedvomno ima, nudi tudi čisto dovolj racionalnih razlogov za nakup. le vedet moraš kaj gledaš! če si prišel po "Astro karavan, Tourana ali Picassota" boš rahlo razočaran! ;)

aja... pa glede na to, da sem ga vozil že dvakrat, lahko popolnoma kompetentno zatrdim, da je avto sicer "čvrsto nasajen", venda DALEČ od neudobnega!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a ~toMmy~ Če maj 24, 2012 9:00 pm

Glede imidža sem govoril o X6! :D Mini ima "fun factor", je športen in zelo zabaven za vozit, poleg tega, da je "modni dodatek". Kot sem že povedal, je X6 en tak meni osebno podobno zgrešen primer avtomobila kot DS5. Ne razumem te, da govoriš za C5 ipd., da se ti zdijo debele krave, hkrati ti se pa ta (pre)težek in (pre)napihnjen predstavnik C segmenta (glede na prostor, ki ga ponuja) zdi dobra izbira? =P
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a drugmirko Pe maj 25, 2012 12:43 am

ja, vem da si govoril o X6 in tudi razumem zakaj... tudi meni je tak, kot tudi kompletna veja "mestnih terencev"... oksimoron že v imenu, da o dejanski terenski uporabnosti niti ne govorimo! ...mimogrede, gospa je zamenjala Passata za ravno tak "SUV primerek". sedaj se prevaža v Fordu Kugi. sicer avtu do hitrosti 130 nimam kej dost očitat (nad njo zelo hitro rata ena gromzanska, neprijetno nestabilna škatla), do tam se pa za SUV-ja vozi presenetljivo dobro. sicer mi grejo na jetra naprej viseči sedeži, ki se jih ne da zadosti znižat, duhamorna in plastična notranjost in take stvari ampak, to je že stvar subjektivnega okusa... vendar, nikoli nisem videl smisla tega tipa vozil in sedaj, ko mam priliko enega dejansko uporabljat, ga vidim še manj! zato te tudi razumem, čeprav se ne strinjava...

na Minija sem "prešaltal" zato, ker je pri DS5 eden glavnih "odklonilnih argumentov" ravno ta... "za ta denar dobiš že spodobno opremljen avto D segmenta"! res je! ampak, če je to absurd pri 4.5m velikem "karavanu" s petimi vrati in 460l prtljažnika, kako absurden je ta argument šele pri Miniju? in če si omenjal "user frendlynes"... Mini je popolno nasprotje natanko tega! ima neuporabno zadnjo klop, nima prtljažnika, poleg tega je za vsakdanjo rabo (čitaj: it v trgovino, razvažat pamže v šolo/vtec, ter vozit se v službo in nazaj) ultimativno neudoben, košta pa "orenk dnar",...
ok., neizpodbitno JE gokart! ampak, če gledaš "racionalno", je to zadnji argument zaradi katerega ta avto kupi 97% njegovih kupcev! če jim to sploh je kakšen argument oziroma, če tiste fufe, ki ga v večini vozijo, sploh vejo kaj "vozne lastnosti" sploh pomenijo.

jaz ne govorim o C5... avtomobile tega segmenta (predvsem zaradi boljšega razmerja velikost/cena) v glavnem omenjajo drugi. tudi iz konteksta tvojih besed: "Za ta denar imaš že pestro izbiro raznolikih avtomobilov", se da razbrat isto! moj point je bil preprosto v tem, da so meni te "raznoliki avtomobili", ki se jih da dobit za enak denar ali prevelike in preglomazne 4.8+ metrske krave ali res absurdno predragi "premiumski malčki" tipa Mini ali A1...
sedaj bi ti seveda lahko "potegnu" na plano A3 Sportback ali novega Volva V40... ali pa "železni repertoar" C-segmentnih karavanov, s Focusom in Astro na čelu... tudi v redu! vendar se boš verjetno strinjal, da je Astra "težja" in "glomaznejša", Focus približno enak, nobeden od njiju pa (razen v glavo) ni pretirano "prostornejši"... je pa DS5 debelo "prestižnejši" od obeh! in če pogledamo prihajajočp "premiumsko sekcijo"... glede na mere (pri A3SB sicer pričakovane, ker jih še niso povedali), lahko zaključimo, da sta preprosto manjša in posledično nič "prostornejša" in najbrž ne kej bistveno "uporabnejša".
in da... ker nimam absolutno nobene potrebe po avtu velikosti C5&Co., bi rad kej bolj "dinamičnega" od Picassota&Co., vseeno pa bi rad, da ma otrok svoja vrata, da mam prtljažnik v katerega gre kej več kot "dva kufra" ter, da avto "nudi" kej več in zgleda malo bolj "posebno", kot... kaj pa vem... "Golf Vriant", se mi zdi DS5 dobra izbira!

no, roko na srce, ne bi mel nič proti, če bi bil par jurjev cenejši in niti najmanj ne bi mel nič proti, če bi bil malo bolj "šlank" (v kile in izgled)... ampak, če se zavedaš, da je to en "fensi C4 karavan" oziroma, še bolje... malo bolj "šmekerski Pug 5008", je hitro jasno od kod kile in napihnjenost.
avto definitivno v marsičem je "trade-off"... vendar sem mnenja, da stvari, ki jih "trejda", v marsičem bogato nagradi s čim drugim!
v mnogočem je "izven okvirjev", zato ga je tudi težko "okvirčkat" in si ob prvem stiku z njim zelo hitro razočaran. ker nekako "ne sede" med tvoja "okvirčkasta pričakovanja"... vem, sem (kot je videt iz opisa mojega prvega stika in prve vožnje) izkusil na lastni koži :mrgreen:. vendar... ko enkrat pustiš svoje predsodke in ga poskušaš pogledat drugače, v marsičem tudi "zablesti"... kar lahko prebereš v mojem opisu druge testne vožnje ;)

kupovali ga bodo pa tako, kot Minija... predvsem tisti, ki si ga bodo želeli... tisti, ki bodo iskali "več avta za svoj denar" ali "bolj praktično" in kar je še teh, hladnih, racionalnih stvari, bodo šli kupit p "Rapida karavan"... al pa Octavijo, al pa tistega novega Puga 301, Golfa, al pa ogulenega Passata al pa C5... pač po svojih željah in preferencah! jaz pravim samo, da avto ni nujno slab, tudi če se ti (mi) ne dopade... ali, če v njem ne vidiš smisla (vključno z X6 =P )... ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a Daedalus Pe maj 25, 2012 3:17 am

Zame je ta avto epitom Citroena (ciljam seveda na dizajn). :)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a simply Pe maj 25, 2012 11:19 pm

Kakšna se vam zdi primerjava tega vozila z Lancio Delto?

Pustimo da je 2 generaciji naprej - ampak ali ima enako filozofijo - ciljne kupce?
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a esem Pe maj 25, 2012 11:32 pm

LD eleganten prestiž
DS5 odštekan vesoljski prestiž (tudi eleganten)

Oba iščeta "drugačnost", izstopanje, nekonvencionalnost, nekakšno "doda(t)no osebnostno vrednost", a na različen način.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a ~toMmy~ So maj 26, 2012 12:17 am

@drugmirko: Zdaj vem, kaj je mogoče celo največji problem najinega razhajanja pri dojemanju tega avtomobila. Ti smatraš njegovo zadnjo klop kot uporabno (za otroke), meni pa zaradi nizkega stropa pomeni bolj zasilno rešitev in za občasno prevažanje nekoga (odraslega) zadaj na kratke proge mi je praktično vseeno, če imam dodaten par vrat. ;) Če bi ta njegov rahlo enoprostorski dizajn pomenil spodobno prostornost na zadnji klopi, bi čisto drugače gledal nanj, tako se mi pa v vsakdanje uporabnem smislu to zdi "dvosed". Sem pa alergičen na "napihnjene" avtomobile s slabim izkoristkom prostora. :)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a drugmirko So maj 26, 2012 8:08 am

točno toMmy! 8)
in jaz sem mel -kot fan vseh "odpizdkov", ki jih je ta fabrika sposobna dat od sebe- zaradi svojih pričakovanj in "okvirčkov", kar "dvojni problem" pri njegovem dojemanju... :D . potem, ko sem po njegovi predstavitvi, "pregriznil" ves tisti novodobni kičeraj, s katerim "ozaljšajo" današnje avte, sem bil nad avtom navdušen... končno en tak, "Citroenovsko" drugačen "gran-tourisimo", z veliko prezence, "j*bačkih" in nabildanih linij, a še zmeraj uporaben, sem si mislil... :mrgreen:
no, pol sem ga videl v živo in dobil rahlo dolg nos, ker mi je avto, sicer bil "prezenten" in "je*ačkih"linij ampak, na žalost je kot celota tudi meni malo preveč debelušna pujsa... :cry: . in v notranjosti mi res ni deloval kej posebej prostorno... pravi šok pa je sledil ko sem ga prvič zapeljal :D ! sem, ljubezni navkljub, vse zelo direktno napisal tako, da ne bi še enkrat :mrgreen: , lahko pa rečem, da je šok deloval tudi "katarzično"... ker ga nikakor nisem mogel "stlačit" v svoja pričakovanja, sem jih bil takorekoč prisiljen opustiti... k*rc, avto pač ni to, kar sem pričakoval,da bo! priznam, da če ne bi šlo za Citroena, tega najvrjetneje ne bi naredil ampak bi, tako kot ti reku FAIL, zamahnil z roko in odšel... ampak ker je Citroen, sem ga hodil še malo gledat in še enkrat (bolj orenk) vozit... tudi o tem sem zelo izčrpno obvestil člane tega Foruma... :mrgreen:

trik je pa preprost... pozabit moraš "kaj naj bi ta avto bil" in pogledat "od kod v bistvu prihaja"... :). ko enkrat dojameš, da sta to Picasso in Pug 5008 vidiš, da je v bistvu carski! in v bistvu sploh ne tako daleč od tega, kar naj bi bil... pravi, "Citroenovski" Gran-Tourisimo.... se pravi, v primerjavi s svojimi "bližnjimi sorodniki", ravno prav "ekstravaganten", ravno prav "športen" in še zmeraj glih zadosti "komot"...

kar se pa njegove prostornosti tiče.... če ga primerjaš s Pugom ali Picassom je seveda utesnjen! vendar ne moreš reč, da nima placa... jaz pa sploh ne... nisem kej posebej velik in familija je tričlanska... za nas je placa "polna kapa"!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a simply Ne maj 27, 2012 1:13 pm

Sam sem belega - full optional videl od blizu in si ga z zanimanjem ogledal.

Motilo me je sledeče :
-kromirani zadnji obrobi izpušnih cevi bi lahko bile izdelane kvalitetneje - zelo očitno je viden okrogel izpuh
-avto kot celota - od spredaj ne deluje široko - kar je zame velik minus.


Notranjost pa 1A.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4475
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a Firediver Sr jan 14, 2015 7:56 am

Nos mi deluje bolj pežojevski..pa znakec na mrežici bi namesto DS lahko bile citroenove strešice (mi deluje, kot da želi biti DS linija luksuzna znamka ob Citroenu in ne pod Citroenom.
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
benf1
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Po jun 18, 2007 1:47 pm
Kraj: Šentjernej

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a benf1 Sr jan 14, 2015 9:14 am

Firediver je napisal/-a:Nos mi deluje bolj pežojevski..pa znakec na mrežici bi namesto DS lahko bile citroenove strešice (mi deluje, kot da želi biti DS linija luksuzna znamka ob Citroenu in ne pod Citroenom.

DS je postala samostojna znamka znotraj koncerna PSA:
http://avto.info/Obvestila/Francoska_tr ... em_salonu/
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a drugmirko Če jan 15, 2015 12:04 am

ja... že lani oziroma, ne odlgo po tem, ko je za šefa prišu Tavares... sicer pa bi to, zaradi kitajcev, naredil itudi brez njega, ker ma Citroen tam zaradi taxijev in starih modelov, ki so jih dolga desetletja izdelovali tam, bolj slab sloves. recimo... verzijo prastarega ZX-a si lahko kupil še nedavno nazaj, če je slučajno še zmeraj ne prodajajo. mislim, da jo je "ubila" proizvodnja C-Elysseja (ki pa je spet postal množično taxi vozilo), nisem pa čist ziher...
zato premijski "citroen DS-i" pač ne pritegnejo želenih količin primerne klientele, samostojni pa bi jo lahko... saj povprečen kupec avtomobila ne "bingla" tako, kot mi "cele dneve" na avto portalih in ne "poveže", da so si Citroeni in DS-i še bližja "žlahta" kot so si Citroeni in Peugeoti. še sploh pa ne, če z DS-ov poberejo Citroenove oznake in jih, tako kot na kitajskem, začnejo prodajat v ločenih salonih...

@lignage

tole je pa en star render, ki se je pojavu nedolgo za predstavitvijo blago fejsliftanega DS3... od tod avtorju tudi ideja za izgled luči. sodeč po spy shotih bo maska dokaj podobna, za luči pa nisem glih ziher....
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: 2012 Citroën DS5

Napisal/-a Lignage Po feb 16, 2015 1:55 pm

Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov