













http://www.auto.cz/test-citroen-ds5-2-0 ... ujes-67107
drugmirko je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:
Objektivnosti jim definitivno ne manjka, po moje ti pogrešaš subjektivnost v določeno smer!![]()
Moje mnenje in na nek način utemeljitev njihovega: Dizajn je nekaj posebnega, ni pa na tem nivoju, da bi lomil vratove oz. da bi me res prevzel (kot recimo C6 spredaj), je pač evolucija že videnega (C5, DS3, C4 ipd.) in se dokaj hitro izgubi v "povprečju". Avto je relativno velik in visok, ni pa ne SUV (odmik od tal), ne enoprostorec (uporabnost). Notranjost je po izgledu fenomenalna, materiali vrhunski, ampak jo od tega, da bi resnično razvajala, ločijo določene banalnosti. Podvozje ni med najbolj udobnimi, ni pa niti športno...
Do neke mere si delim navdušenje nad njim, po drugi strani me pa prav zanima, koliko bi se vas odločilo zanj, če bi namenili toliko denarja za (edini) avto.
bedastoča!
vse to je preprosto posledica dejstva, da so avtu na rit nataknili številko 5 in zdej jejo govno zarad tega!
če bi, tako kot bi moral, na riti nosil cifro 4, ga nihče na svetu ne bi primerjal z VW CC, Mondeom, A4/5 in podobnimi, temveč bi ga primerjali z A3 SB, kakšno Astro ali Fokusom karavan, morda z Jetto... in nihče ne bi jamral, da je "utesnjen"! bi pa v primerjavi z njimi najbrž preveč štrlel iz povprečja in bi verjetno brali, da bi se ta avto "moral" primerjat s čim iz višjega razreda...
ampak, pol bi moral met tudi za par jurjev nižjo ceno in bi Citroenu v "tošl" kapnil kak "milijonček ali dva" manj... kolko so s tem poimenovanjem in ceno "sami sebi pljunli v skledo" pa bo pokazal čas...
ta avto ma dejansko samo ENO resno napako.... in to je njegova 100-150 kil prevelika teža! vse ostalo je na na nivoju ali boljše od česarkoli drugega iz C-segmenta, v katerega dejansko sodi! omenjane "zoprnije" pa spadajo v približno isto kategorijo, kot "velikost prtlažnika" pri plehnatostrešnih CC modelih... pač, "trade off" zaradi izgleda... in nisem še slišal, da bi recimo Astri kdo kej resno očital 1.5+ tone teže ali v testih Eosa sikal čez majhen prtljažnik in neuporabnost zadnjih zicev.
za razliko od tebe v njegovih oblikah ne vidim "evolucije že videnega" (kar recimo vidim v dizajnu C6) razen, če s tem ne misliš "bogatega kromo-luknastega okrancljanja... nedvomno ima na sebi jasne "sorodstvene poteze" Citroena vendar, zame je "evolucija" tisto kar s svojimi modeli počne Audi, kjer rabiš najmanj tri generacije, da na isti "matrici" dejansko opaziš "estetsko" razliko (recimo med B5 in B8)! in če se kaj ta avto NE BO, se ziher ne bo izgubil v povprečju! to je generična lastnost kakšne Jette, tega pa ziher ne! lahko rečeš, da bo, ko se bo "zamenjala moda", ves ta kičasti lišp rahlo "passe", kej več pa ne!
tudi za marsikateri drug avto (ne glede ali se pogovarjamo o velikostnem ali cenovnem razredu) lahko rečeš, da "ne razvaja" zaradi "določenih banalnosti"... meni je taka recimo tista v tazadnjem Passatu, ki ga mam priliko vozit te dni... fenomenalno narejena, iz vrhunskih materialov za svoj segment ampak na žalost tako "banalno dolgočasna", da mam rajši svoj C2! enako bi lahko rekli tudi za podvozje poljubnega modela, razen C5&C6, ki sta prvenstveno in kljub čisto spodobnim ostalim voznim lastostim, skorajda izključno udobna!
zato so mi tudi brezveze tudi takšna "vihanja nosa" al'la linkani "test"... avto sem vozil dvakrat in kot je zgoraj videt, nisem opazil kakšnega hudo "wallowy handlinga", prej nasprotno! če primerjam z vozili, ki so trenutno "pri hiši" je po tej plati precej bližji A4 kot pa Passatu, ki se v primerjavi z njim guga in ziblje, kot kak hidravlični Citroen! res pa je njegov električni servo približno tako sranje, kot tisti v Passatu in daleč od serva v A4!
seveda lahko cepidlačiš o veliko stvareh na in v DS5... še posebej, če hočeš cepidlačit! vendar je pred tem vseeno dobro vedet kam ta avto dejansko spada in -tako kot pri plehnatostrešnih CC modelih- zakaj je tak, kot je! se potem marsikateri občutek in zamera pokaže v drugačni luči! vem... sem izkusil na lastni koži in točno pri tem avtomobilu! če ne verjameš, še enkrat poglej moje poste na zadnjih par straneh... dokler nisem "opravil" s svojo "napačno percepcijo", je blo na njem vse narobe in v napoto!
in btw... dvomim, da so čez "konceprnost" izvedbe kej posebej sikali pri taprvem A2 in njegovem spojlerju čez zadnjo šajbo, kot tudi ne sikajo čez "headroom" v CC verziji Passata, čeprav je tudi v njem mizerna. še posebej glede na njegovo velikost...
~toMmy~ je napisal/-a:Strinjam se s prvo besedo tvojega odgovora, bedastoča!Meni se zdi največja napaka tega avta, da ni "citroenovsko" udoben, v tem primeru bi ga "razumel". Za ta denar imaš že pestro izbiro raznolikih avtomobilov, zanima me, zakaj bi se človek odločil ravno za tega in nekako ne dobim pravega odgovora. Ni (preveč) udoben, ni športen, ni uporaben, ni najbolj "user friendly" in je drag... se pravi nekaj podobnega kot X6, le da z njim ne kupiš "imidža" (kakršnega si roko na srce osebno niti ne želim).
Sama oblika pa tudi ne izstopa do te mere, da bi čez recimo 5 let, ko pride ven še nekaj novih C-jev, bistveno izstopal. Vsaj po mojem mnenju ta oblika ni "trajna" in je našminkana mešanica že obstoječih modelov, tako da je njegova izvirnost bolj omejene sorte.
Kar bi rad povedal, je to, da gre za avto, ki bi ga (na prvi pogled) brez razmisleka kupil... z razmislekom pa težko najdem razlog za nakup!
Firediver je napisal/-a:Nos mi deluje bolj pežojevski..pa znakec na mrežici bi namesto DS lahko bile citroenove strešice (mi deluje, kot da želi biti DS linija luksuzna znamka ob Citroenu in ne pod Citroenom.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov