Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po jun 29, 2009 8:49 am

martin_krpan je napisal/-a:A vseeno me posamezni oblikovni elementi spomnejo na desetine drugih avtov. In bočna linija preveč spominja na aktualni C3, kar pa je verjetno zavestna odločitev.


kteri? ...in če izvzamemo neposredno citroen žlahto, na ktere avtomobile? :?
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Switch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Pe feb 29, 2008 6:46 pm

Napisal/-a Switch Po jun 29, 2009 10:10 am

Čez streho podaljšano vetrobransko steklo je absolutno zakon - že na Astri GTC izgleda super, tukaj pa še boljše 8)
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Po jun 29, 2009 10:42 am

Switch je napisal/-a:Čez streho podaljšano vetrobransko steklo je absolutno zakon - že na Astri GTC izgleda super, tukaj pa še boljše 8)


ze tam je bilo problemov, preden je sploh v serijo prisla...pa se takrat niso mogli vseh narocil izpolnit... :?
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po jun 29, 2009 12:43 pm

drugmirko je napisal/-a:kteri? ...in če izvzamemo neposredno citroen žlahto, na ktere avtomobile? :?


Forde. Sprednji del kar kriči Fiesta oz. Ka. Vem, da je v bistvu Citroen izumil takšen nos in so jih Fordovci malo kopirali. So si pa sedaj njihovi avtomobil spredaj kar podobni. A nismo to ugotavljali že za prenovljena C4 in Focusa?
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jun 29, 2009 12:55 pm

Prejšnji C3 je bil veliko lepši. Se mi zdi, da Citroën po ustvarjalnem desetletju spet pada v oblikovalsko depresijo.
 
Uporabniški avatar
davorz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 604
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:43 am
Kraj: Velenje

Napisal/-a davorz Po jun 29, 2009 3:55 pm

Men se zdi zanimiv avto.

Kam bi nalepili vinjeto pri svetlo modrem C3? na zgornji levi rob vetrobranskega stekla (čeprav ni več tega pravila) :P
zakaj imamo moški radi ženske v usnju?? ker dišijo po novem avtu :):)
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po jun 29, 2009 9:15 pm

martin_krpan je napisal/-a:Forde. Sprednji del kar kriči Fiesta oz. Ka. Vem, da je v bistvu Citroen izumil takšen nos in so jih Fordovci malo kopirali. So si pa sedaj njihovi avtomobil spredaj kar podobni. A nismo to ugotavljali že za prenovljena C4 in Focusa?


eh, čakaj malo... sej ne da bi Citroen izumu nos s tako masko... v takšni in drugačni obliki je takšna maska na nosu avtomobilov že desetletja! ampak takšne s Fordom me pa res zjezijo!
najprej... kot smo glihkar konstatirali takšen nos vozila ni ne Fordov ne Citroenov ne od koga drugega! motro pač rabi zrak za hlajenje in vsak avto ma takšno ali drugačno lukno na nosu!
drugo, s Fiestinim nosom si niti nista tako podobna! vse je drugače... druga oblika, drugačna razmerja, Fiesta ma "masko z znakom" in pod njo še to nesrečno odprtino o kateri se zdej "prelklava", C3 ma samo njo...
in tretje... celoten sprednji del novih Citroenovih C3 in DS3 je takorekoč VZET z nosu koncepta C-Sportlounge! vse bistvene stvari so takšne kot tam, spremenile so se samo dimenzije in par detaljev! enake pa so ostale sprednje luči, oblika in pozicija odprtine za hlajenje motorja, odprtine za hlajenje zavor C-Sportloungea pa so ostale oblikovno nakazane na odbijaču C3/DS3 sam, da so "v njih" namontirali meglenke! spremenile so se dimenzije, odprtina za zrak je "pojedla" tablco in odpadle so kromirane lajštice z dodatnimi luknjami, na spodnjem robu odbijača!
vsekakor je OČITNO, kje je vzet dizajn sprednjega dela novih malih Citroenov!

zdej pa še o "Fordovstvu"... ko so pri Citroenu pokazali nos, ki zdaj velja za "Fordov" se je pisalo leto 2005! takrat je Ford še veselo tičal v "New Edge" dizajnu sekajočih se krivulj, Fiesta pa je bla ena -sicer simpatično- kockasta "škatla za čevlje"! sicer priznanam, da imajo vsake oči "svojega malarja", bi pa od ljudi, ki binglajo na avtomobilističnih forumih in debatirajo o avtomobilih pričakoval kej več spomina in širine horizonta.... to mislim generalno, ne direktno na tebe Martin... ;)

zdej pa še grafični prikaz:

"originalni" nos na C-Sportloungeu leta 2005:

Slika

nos novega C3:
Slika

nos Fieste:
Slika

podobnost v odprtinah za zrak sicer je, ampak bolj zaradi trenutne "mode", kot pa zaradi česa drugega...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 To jun 30, 2009 1:20 am

Se strinjam drugmirko.
Sedaj pa glede samega C3: zadeva mi izgleda seveda boljše kot na zadnjih slikcah. :twisted: Super se mi zdi tista sprednja šipa, celo nekaj kroma, kar doda k prestižnosti. :lol: Materiali v notranjosti so na pogled 1A, sedeži s solidno, če ne kar dobro bočno oporo,.... I love it!

xandrej je napisal:
[quote]NOVI CITROËN C3 – VISIODRIVE

Je lep. Je mladosten. Je inteligenten. Znamka Citroën predstavlja novi C3.

Novi CITROËN C3, ki bo v prodaji od novembra 2009 dalje, ima ambiciozen cilj: nadomestiti želi uspešnega predhodnika, ki je bil prodan v več kot 2 milijonih primerkih. "Ta prenova je za znamko zelo pomembna, saj predstavlja sredstvo za izpolnjevanje naše ambicije: povečanje prodaje tako fizičnim osebam kot profesionalnim uporabnikom." Jean-Marc Gales, Generalni direktor CITROËN.

Izbrana formula: od vozila C3 prevzeti najboljše in iti še dlje. Tako ima novi C3 vse, s čimer lahko zapelje: bolj eleganten stil, zelo kakovostno končno obdelavo, inteligentno zgradbo, ki omogoča nadstandardno prostornost in dobro počutje v vozilu, hkrati pa ostaja eno izmed najbolj kompaktnih vozil na tržišču, pa tudi izjemno lego na cesti tako v mestu kot na odprti cesti. S temi lastnostmi, ki so med najboljšimi v tem razredu vozil, lahko novi Citroën C3 prevzame vlogo prvega avtomobila v družini in osrednjega avtomobila znotraj voznega parka.

Toda novi C3 ponuja še več. Po zaslugi vetrobranskega stekla Zénith je edinstven. Poleg svetlobe in vidljivosti, ki jo prinaša, ponuja potnikom vozila Visiodrive nepozabno doživetje. "Z Novim C3 znamka CITROËN odpira pot v nov svet avtomobilizma. Svet, kjer razsodnost in odgovornost prepuščata mesto novim avtomobilskim užitkom. Novim emocijam." Vincent Besson, direktor za proizvode in trg znamke CITROËN

Vse te kakovostne funkcije se krepijo od zasnove do industrijske izdelave novega vozila CITROËN C3. Proizvodnja poteka v Franciji v industrijskih središčih Aulnay in Poissy in ustreza strogim ciljem glede kakovosti, tako novega vozila kot pri uporabi. Za zagotavljanje optimalne zanesljivosti in odpravo zadnjih pomanjkljivosti bo do začetka prodaje prevoženih več kot 2 milijona kilometrov.
Edinstven in ugleden značaj

Novi C3 se uveljavlja. Po svojem predhodniku je podedoval zaobljen in zaščitniški videz in ga s pomočjo bolj napetih in tekočih linij navdahnil z dinamičnejšim videzom. Dinamičnost, toda z mehkimi linijami. Gre za dejansko zapeljevanje.

Novi C3 je pravi zapeljivec. Zapeljuje s svojim stilom. Zapeljuje s svojo prefinjenostjo. Obloge so iz visokokakovostnih materialov: armaturna plošča s toplotno obdelano prevleko, ki jo poudarja siva bleščeča prečna letev ali aluminijasta bleščeča letev in različni kromirani okrasni elementi. Ponuja tudi za ta razred neobičajno stopnjo opremljenosti in doseženo kakovost. Vse to je razvidno v mojstrsko izdelanih režah in naleganjih, v skrbno načrtovanih podrobnostih, pa tudi v robustni obliki.


Inteligentna zgradba

Novi C3 je eno izmed najbolj kompaktnih vozil v svojem razredu. S svojimi dimenzijami: dolžino 3,94 m, širino 1,71 m in obračalnim krogom, ki znaša 10,2 m, je zelo primeren za vožnjo po mestu.

Kljub temu zaradi kompaktne zunanjosti ne trpi potniški prostor. Novi C3 razpolaga s prostorno notranjostjo, ki mu omogoča, da zadosti potrebam svojega novega statusa prvega avtomobila v družini in osrednjega vozila znotraj voznega parka. To dokazuje prostoren 300 litrski prtljažnik, številna odlagalna mesta (konzola, predal za drobnarije, osrednji naslon za roke …), srednje visoka sedišča, ki omogočajo lažji dostop in boljšo vidljivost ter optimalen notranji prostor, tako da je veliko prostora tudi za kolena. Novi Citroën C3 ponuja več prostora in hkrati ostaja kompakten. "Pravi" avtomobil s funkcijami, ki se jih ne bi sramovala niti vozila višjega razreda.


Novo izkustvo avtomobilizma

Novo izkustvo nadaljuje oziroma jo pospešuje vetrobransko steklo Zenith. Pravi tehnološki podvig. S svojo izjemno dolžino povečuje vidljivost navzgor: potnika na sprednjih sedežih uživata v kotu 80°. Skupaj s tanjšimi stebrički daje vsem potnikom občutek izredno dobre vidljivosti brez omejitev. Popolno vživetje. Kot prvi primerek na svetu se po zaslugi postopnega zatemnjevanja lahko pohvali z blagim prehodom med močnejšo zaščito pred soncem nad potniki na sprednjih sedežih in običajno prozornostjo stekla za gledanje naprej. Limuzina z največjim vetrobranskim steklom in najmanjšo streho na tržišču prinaša nove avtomobilistične občutke. Zagotavlja boljšo vidljivost in več svetlobe za večjo varnost in več užitkov hkrati.

Poleg skrbi za užitek v vozilu Visiodrive je znamka Citroën uporabila svoje strokovno znanje tudi na področju udobja. Novi Citroën C3 dejansko ponuja resnično dobro počutje vsem potnikom v vozilu: udobje z vidika zvočne izolacije in blaženja tresljajev, pa tudi vizualno udobje in udobje z vidika vonjav, zlasti po zaslugi številnih zastekljenih delov in integriranega osvežilca zraka. Sproščujoča krogla. Užitek v vožnji v vseh okoliščinah.

Novi C3 je tudi dejansko "priklopljen" avtomobil. Novi C3 poleg avdio sistema RD4 z MP3-predvajalnikom, priključka USB Box (USB + jack priključek, podpora za full iPod, pribor za prostoročno telefoniranje Bluetooth®) in navigacijskega sistema MyWay, ponuja poplnoma nov Hi-Fi sistem, ki poskrbi, da se potniki počutijo tako kot v pravi koncertni dvorani: Hi-Fi System®. Ta sistem ne ponuja samo izjemnih akustičnih zmogljivosti, ampak je privlačen tudi zaradi svoje konkurenčne cene.


Izjemne in razumne dinamične lastnosti

Novi Citroën C3 bo zbujal zavist … po zaslugi bolj dinamičnega obnašanja se dobro počuti tako v mestu kot na odprti cesti, in je hkrati znal ohraniti vitko linijo in ni pridobil na teži! Izjemna uspešnica, ki jo omogoča zelo prepričljivo izboljšanje funkcij na področju udobja in prostornosti. Z obvladovanjem mase in optimizirano aerodinamiko (Cx 0,30) novi C3 pametno bdi nad porabo goriva in emisijo CO2. Poleg tega bo že ob začetku prodaje na voljo tudi izvedenka z motorjem HDi 90 FAP z emisijsko vrednostjo 99 g CO2 na km.

Zmanjševanje porabe goriva se bo nadaljevalo v letu 2011 s prihodom novih pogonskih sklopov, ki bodo vključevali sistem Stop & Start druge generacije. V povezavi s 5 in 6-stopenjskim robotiziranim mehanskim menjalnikom bodo na voljo še dizelske izvedenke z emisijsko vrednostjo 95 in 90 g CO2 na km. Nova generacija 3-valjnih bencinskih motorjev bo botrovala izvedenkam z emisijsko vrednostjo 100 g CO2 na km.


8. julij: simboličen datum za znamko Citroën …
Točno pred 90 leti je Citroën predal svoje prvo serijsko izdelano vozilo A … [/quote]

[url]http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=70536[/url]

in še ena slikca:
[url]http://www.citroen-pla.net/portal/modules/PNphpBB2/files/09d7.jpg[/url]
[img]http://www.citroen-pla.net/portal/modules/PNphpBB2/files/09d7.jpg[/img]

Zanimivo, da je novi C3 še vedno pod štirimi metri, Novinec v dolžino meri 3,94 metra, v širino 1,71 metra ter v višino 1,51 metra,
stari pa 3,860m v dolžino, 1,667m v širino in enaka višina kot novi.
Peugeot 207 je če se prav spomnim 4,03m v dolžino z medosno razdaljo enako stari Xsari in novemu C3 Picassu. Zanimivo, kajti mislil sem, da bosta novi C3 in DS3 celo malce večja kot 207. Ampak nič hudega. ;)
Se ga veselim videti na naših cestah.

Še vedno me zelo zanima, kaj bo imel DS3 več in boljše kot C3, ker že ta C3 mi deluje kar prestižno za ta razred tako da... ;) :?:

Lp
Zadnjič spremenil CITROENAR ŠT 1, dne Pe jul 03, 2009 2:25 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor To jun 30, 2009 8:51 am

Lignage je napisal/-a:NOVI C3: Uradno!


Slika

Vir: auto-motor-und-sport.de


Te novosti bodo najbolj veseli tovornjakarji - sedaj bo pogled na ženska kolena + ostale dele telesa še lepši !

Grenak priokus, sodeč po dosedanji tradiciji, pusti dejstvo, da bo ta dodatek na voljo v dražjih različicah/opremah ...

... in dejstvo, da bo različica na (predstavitvenih) slikah, s konkretnim agregatom veljala cca 20.000 EUR oz od nekje 15.000 EUR dalje ... kar pa je konec koncev že nekaj povsem običajnega v razredu "malčkov".

Sicer pa : na prvi pogled všečno, kako pa zgleda "v živo" (predvsem z vidika lastnosti, napredka ... )bomo lahko rekli po testu.

LP
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To jun 30, 2009 9:45 am

CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a: Zanimivo, kajti mislil sem, da bosta novi C3 in DS3 celo malce večja kot 207. Ampak nič hudega. ;)
Se ga veselim videti na naših cestah.

Še vedno me zelo zanima, kaj bo imel DS3 več in boljše kot C3, ker že ta C3 mi deluje kar prestižno za ta razred tako da... ;) :?:


DS3 je po tistih slikah, kjer po njem štefna novinar auto plusa al autojournala presneto majhen avto... naslonjalo sprednjega sedeža mu je prišlo do "pol" hrbta, vzglavnik pa do vratu :P
kaj bo pa drugače pa tudi mene zanima... ker če bo C3 v notranjosti, pa četudi samo v top varianti, tak kot bo DS3, pol ne razumem smisla nove oznake! v tem primeru bi bla taka "prestižna" oznaka smiselna samo, če bi se DSe lahko dobilo v top opremi in z motorji, ki niso na voljo v C3... za kar pa mislim, da so enake šanse, kot da upam, da se bo meni vrnila izgubljena maldost :P
Doktor je napisal/-a:Te novosti bodo najbolj veseli tovornjakarji - sedaj bo pogled na ženska kolena + ostale dele telesa še lepši !

Grenak priokus, sodeč po dosedanji tradiciji, pusti dejstvo, da bo ta dodatek na voljo v dražjih različicah/opremah ...

... in dejstvo, da bo različica na (predstavitvenih) slikah, s konkretnim agregatom veljala cca 20.000 EUR oz od nekje 15.000 EUR dalje ... kar pa je konec koncev že nekaj povsem običajnega v razredu "malčkov".
LP


hja... glede na internetna natolcevanja se bo "ultra šajba" dala dobit tudi pri nižjih paketih opreme, v ceni pa naj nebi bistveno odstopal od cene sedanjega. seveda, najbrž so mislili "redno" ceno, brez "hiper akcija" popustov... ampak, ker vsaj že zadnja tri leta po teh cenah niso prodali nobenega C3, pomeni, da bo novi ene 30% dražji :P

...aja... pa na konkreten agregat po moje tudi lahko pozabimo! si dam kej odrezat, če bo avto dobavljiv s kakim drugim motorjem, kot s standardnim Citroen naborom 1.4 in 1.6 litrskih bencinarjev in dizlov! :( :cry:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 To jun 30, 2009 4:31 pm

[quote="drugmirko"][quote="CITROENAR ŠT 1"] Zanimivo, kajti mislil sem, da bosta novi C3 in DS3 celo malce večja kot 207. Ampak nič hudega. ;)
Se ga veselim videti na naših cestah.

Še vedno me zelo zanima, kaj bo imel DS3 več in boljše kot C3, ker že ta C3 mi deluje kar prestižno za ta razred tako da... ;) :?: [/quote]

DS3 je po tistih slikah, kjer po njem štefna novinar auto plusa al autojournala presneto majhen avto... naslonjalo sprednjega sedeža mu je prišlo do "pol" hrbta, vzglavnik pa do vratu :P
kaj bo pa drugače pa tudi mene zanima... ker če bo C3 v notranjosti, pa četudi samo v top varianti, tak kot bo DS3, pol ne razumem smisla nove oznake! V tem primeru bi bla taka "prestižna" oznaka smiselna samo, če bi se DSe lahko dobilo v top opremi in z motorji, ki niso na voljo v C3... za kar pa mislim, da so enake šanse, kot da upam, da se bo meni vrnila izgubljena mladost :P
[quote]

Ugibam oz. smiselno bi bilo, da bi imel močnejše motorje in več opreme,... in menim, da so le toliko pametni, da bodo to uresničili drugače bo pa :jao:

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To jun 30, 2009 8:30 pm

CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a: [
Ugibam oz. smiselno bi bilo, da bi imel močnejše motorje in več opreme,... in menim, da so le toliko pametni, da bodo to uresničili drugače bo pa :jao:

Lp


ma niso, kaj ti je... sej so že v tistem dotičnem članku v okvirčku navedli, da gredo not 1.4l VTi95, 1.6l VTi120, 1.4l HDi90 in 1,6l HDi110!

j*bal jih premium z max 120 konji v tono 300 težkem avtu! :evil:
sem se že takrat na lokalnem eht citroen forumu na mrtvo skregal, mislim da z našim Xandrejem okrog tega... DS3 brez vsaj 150 konjskega motorja nima kaj delat v štacuni! še posebej pa ne ob enako motoriziranem in enako opremljenem C3!
itak, bi moral met pa tudi 175 konjskega turbaka! take in močnejše motorje majo in Alfice in Miniji in bolj našpičene verzije plebejcev, kot so Clio, Corsa, Fiesta.... kdo ga bo pa kupu, 120 konjskega siroteja, za premiumsko ceno?!

seveda ne mislim, da je kej narobe ali, da DS3 nebi smel met tudi najšvohnejšega 1.4l motorja... valjda, da ga ma lahko! point pa je, da mora met tudi na drugi strani pondbe konkurenci enako zmogljive motorje, če bi se rad s to konkurenco enakovredno kosal!
še posebej pa mora met zmogljivejše motorje od svojega širokim masam namenjenega (in zato drugače poimenovanega) brata! ker če je ta "plebejski bratec" enako motoriziran in enako opremljen, potem res nima nobenega smisla za DS3 zahtevat več denarja!
sam, globoko dvomim, da jim bo to potegnlo... sodeč po VTS in by Loeb epizodah že ne...

:(
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To jun 30, 2009 11:11 pm

drugmirko je napisal/-a:
martin_krpan je napisal/-a:Forde. Sprednji del kar kriči Fiesta oz. Ka. Vem, da je v bistvu Citroen izumil takšen nos in so jih Fordovci malo kopirali. So si pa sedaj njihovi avtomobil spredaj kar podobni. A nismo to ugotavljali že za prenovljena C4 in Focusa?


eh, čakaj malo... sej ne da bi Citroen izumu nos s tako masko... v takšni in drugačni obliki je takšna maska na nosu avtomobilov že desetletja! ampak takšne s Fordom me pa res zjezijo!
najprej... kot smo glihkar konstatirali takšen nos vozila ni ne Fordov ne Citroenov ne od koga drugega! motro pač rabi zrak za hlajenje in vsak avto ma takšno ali drugačno lukno na nosu!
drugo, s Fiestinim nosom si niti nista tako podobna! vse je drugače... druga oblika, drugačna razmerja, Fiesta ma "masko z znakom" in pod njo še to nesrečno odprtino o kateri se zdej "prelklava", C3 ma samo njo...
in tretje... celoten sprednji del novih Citroenovih C3 in DS3 je takorekoč VZET z nosu koncepta C-Sportlounge! vse bistvene stvari so takšne kot tam, spremenile so se samo dimenzije in par detaljev! enake pa so ostale sprednje luči, oblika in pozicija odprtine za hlajenje motorja, odprtine za hlajenje zavor C-Sportloungea pa so ostale oblikovno nakazane na odbijaču C3/DS3 sam, da so "v njih" namontirali meglenke! spremenile so se dimenzije, odprtina za zrak je "pojedla" tablco in odpadle so kromirane lajštice z dodatnimi luknjami, na spodnjem robu odbijača!
vsekakor je OČITNO, kje je vzet dizajn sprednjega dela novih malih Citroenov!

zdej pa še o "Fordovstvu"... ko so pri Citroenu pokazali nos, ki zdaj velja za "Fordov" se je pisalo leto 2005! takrat je Ford še veselo tičal v "New Edge" dizajnu sekajočih se krivulj, Fiesta pa je bla ena -sicer simpatično- kockasta "škatla za čevlje"! sicer priznanam, da imajo vsake oči "svojega malarja", bi pa od ljudi, ki binglajo na avtomobilističnih forumih in debatirajo o avtomobilih pričakoval kej več spomina in širine horizonta.... to mislim generalno, ne direktno na tebe Martin... ;)

zdej pa še grafični prikaz:

"originalni" nos na C-Sportloungeu leta 2005:

http://www.desktopcar.net/wallpaper/23576-2/Citroen_C-SportLounge_69.jpg

nos novega C3:
http://www.autoscoops.eu/files/nieuws/2009/06/citroen-c3-3.jpg

nos Fieste:
http://www.autobild.de/ir_img/58554242_4936c16d66.jpg

podobnost v odprtinah za zrak sicer je, ampak bolj zaradi trenutne "mode", kot pa zaradi česa drugega...


Krpan se po mojem mnenju ne moti. Že res da je Sportlounge imel tisti nos, vendar pa je zdaj na novem C3 tista odprtina čisto iste oblike in obrobljena s kromom enako kot pri Fiesti; Pri Sportloungu je vseeno zgledalo drugače. Nevem kako jim to uspeva, da je tako podobno. Poleg tega tudi ni nikjer nobene letve, že spet isto kot pri Fiesti. Ali Fiesta zdaj postavlja merila kaj je moda in kaj ne?? Poleg tega mi ta novi C3 deluje na nekaterih slikah okorn kot Honda FRV, upam da v resnici ne bo, ker aktualni C3 je tudi okrogel pa ni nič štorast.

Drugače pa mi je ta novi C3 vseeno kar nekaj boljši od tistega DS3, ki je res "kr neki" oz. obujen "AMC Pacer" s citroenovim logotipom. Ampak sam bi res vseeno rad videl kaj bolj preprostega in oblikovno bolj zanimivega... tako da sam še vedno čakam na kaktusa... upam da ne zaje*ajo z njim!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Sr jul 01, 2009 1:22 am

ja... ok... sej ne trdim, da se ne sme met asociacije na Fiesto... valjda, da bo gomile ljudi melo avtomatske asociacije na Fiesto, predvsem zato, ker je bla s takim žnabeljnom pač prej na trgu! pravim sam, da so razlogi za to, da nos od C3/DS3 zgleda tako kot pač zgleda veliko globji! torej jih nekdo, ki so mu avtomobili tolko pomembni, da zarad njih bingla in debatira po forumih, nebi smel kar tako odpikat s "Fordovskim" nosom. ;). kej takega bi pričakoval od recimo...moje mame, ki ne loči Citroena od Alfe (ali česarkoli drugega...).
recimo, meni je oblikovna zasnova nosa Fieste strukturno bolj podobna.... eee... dejmo najt najbolj absurden primer... Hyundajevemu i10, kot pa C3/DS3 :P!

Slika

zato, ker mata obadva enake vse bistvene elemente na nosu! ti si sledijo od zgoraj proti dol:
-hauba in "špičaste" luči
-maska s hladilnimi rebri, znakom in letvicami
-gromozanski odbijač na katerem so reža za zrak, nosilec tablice in velika odprtina za zrak pod njo (vse troje oblikovno povezano v celoto)
- "spojler" oz. zaključek odbijača!

in i10 ma za na povrh še v pravo smer obrnjen trapez odprtin za zrak :P :mrgreen: !!

C3/DS3 nimata "maske".... mata samo na haubo, oziroma celo na odbijač, naliman znak citroena! štekaš... v igrici "spot the difference" bi C3 izpadel prvi! :P
in to -poleg tega, da vem kdaj in od kod so dobili ta nesrečni nos- je zame zadosti velika razlika! kromasti obrobi in podobnosti lukenj navkljub! hudič ni vedno v podrobnostih... včasih je v totalu :P

okoren pa po moje nebi smel bit. oziroma, nebi smel zgledat okorno! že zdajšnja "bunka" ne zgleda, tale je pa ob enaki višini daljši in širši! pri enako visokih avtih je to dvoje zmerom zdravilo proti okornemu izgledu!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr jul 01, 2009 2:09 pm

Razlika med C3 in DS3? Da je C3 gay, DS3 pa gay².
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Sr jul 01, 2009 4:34 pm

drugmirko je napisal/-a:
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a: [
Ugibam oz. smiselno bi bilo, da bi imel močnejše motorje in več opreme,... in menim, da so le toliko pametni, da bodo to uresničili drugače bo pa :jao:

Lp


ma niso, kaj ti je... sej so že v tistem dotičnem članku v okvirčku navedli, da gredo not 1.4l VTi95, 1.6l VTi120, 1.4l HDi90 in 1,6l HDi110!

j*bal jih premium z max 120 konji v tono 300 težkem avtu! :evil:
sem se že takrat na lokalnem eht citroen forumu na mrtvo skregal, mislim da z našim Xandrejem okrog tega... DS3 brez vsaj 150 konjskega motorja nima kaj delat v štacuni! še posebej pa ne ob enako motoriziranem in enako opremljenem C3!
itak, bi moral met pa tudi 175 konjskega turbaka! take in močnejše motorje majo in Alfice in Miniji in bolj našpičene verzije plebejcev, kot so Clio, Corsa, Fiesta.... kdo ga bo pa kupu, 120 konjskega siroteja, za premiumsko ceno?!

seveda ne mislim, da je kej narobe ali, da DS3 nebi smel met tudi najšvohnejšega 1.4l motorja... valjda, da ga ma lahko! point pa je, da mora met tudi na drugi strani pondbe konkurenci enako zmogljive motorje, če bi se rad s to konkurenco enakovredno kosal!
še posebej pa mora met zmogljivejše motorje od svojega širokim masam namenjenega (in zato drugače poimenovanega) brata! ker če je ta "plebejski bratec" enako motoriziran in enako opremljen, potem res nima nobenega smisla za DS3 zahtevat več denarja!
sam, globoko dvomim, da jim bo to potegnlo... sodeč po VTS in by Loeb epizodah že ne...

:(


Se povsem strinjam s tem kar si napisal.
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr jul 01, 2009 10:02 pm

drugmirko je napisal/-a:
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a: [
Ugibam oz. smiselno bi bilo, da bi imel močnejše motorje in več opreme,... in menim, da so le toliko pametni, da bodo to uresničili drugače bo pa :jao:

Lp


ma niso, kaj ti je... sej so že v tistem dotičnem članku v okvirčku navedli, da gredo not 1.4l VTi95, 1.6l VTi120, 1.4l HDi90 in 1,6l HDi110!


vse za cimmanjse povprecja izpusta co2, a ne


Joie de vivre! je napisal/-a:Razlika med C3 in DS3? Da je C3 gay, DS3 pa gay².


:o
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor Če jul 02, 2009 11:50 am

drugmirko je napisal/-a:
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:
Doktor je napisal/-a:Te novosti bodo najbolj veseli tovornjakarji - sedaj bo pogled na ženska kolena + ostale dele telesa še lepši !

Grenak priokus, sodeč po dosedanji tradiciji, pusti dejstvo, da bo ta dodatek na voljo v dražjih različicah/opremah ...

... in dejstvo, da bo različica na (predstavitvenih) slikah, s konkretnim agregatom veljala cca 20.000 EUR oz od nekje 15.000 EUR dalje ... kar pa je konec koncev že nekaj povsem običajnega v razredu "malčkov".
LP


hja... glede na internetna natolcevanja se bo "ultra šajba" dala dobit tudi pri nižjih paketih opreme, v ceni pa naj nebi bistveno odstopal od cene sedanjega. seveda, najbrž so mislili "redno" ceno, brez "hiper akcija" popustov... ampak, ker vsaj že zadnja tri leta po teh cenah niso prodali nobenega C3, pomeni, da bo novi ene 30% dražji :P

...aja... pa na konkreten agregat po moje tudi lahko pozabimo! si dam kej odrezat, če bo avto dobavljiv s kakim drugim motorjem, kot s standardnim Citroen naborom 1.4 in 1.6 litrskih bencinarjev in dizlov! :( :cry:


Manevrskega prostora pri cenah je (zelo) malo - POLO, FIESTA, CLIO ... za nekje + 12.000 EUR se dobi že veliko (za povprečnega/tipičnega kupca) avtomobila.

Sicer pa : 1,4 l - 75 agregat + "šajba" ... za nekje 13.000 EUR, bi bila za tega istega kupca zelo privlačna ponudba. Verjetno pa nisem edini, ki dvomim, da bo takšna ponudba (cena) možna.

LP
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Pe jul 03, 2009 2:04 am

[SlasH] je napisal/-a:
drugmirko je napisal/-a:
CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a: [
Ugibam oz. smiselno bi bilo, da bi imel močnejše motorje in več opreme,... in menim, da so le toliko pametni, da bodo to uresničili drugače bo pa :jao:

Lp


ma niso, kaj ti je... sej so že v tistem dotičnem članku v okvirčku navedli, da gredo not 1.4l VTi95, 1.6l VTi120, 1.4l HDi90 in 1,6l HDi110!

j*bal jih premium z max 120 konji v tono 300 težkem avtu! :evil:
sem se že takrat na lokalnem eht citroen forumu na mrtvo skregal, mislim da z našim Xandrejem okrog tega... DS3 brez vsaj 150 konjskega motorja nima kaj delat v štacuni! še posebej pa ne ob enako motoriziranem in enako opremljenem C3!
itak, bi moral met pa tudi 175 konjskega turbaka! take in močnejše motorje majo in Alfice in Miniji in bolj našpičene verzije plebejcev, kot so Clio, Corsa, Fiesta.... kdo ga bo pa kupu, 120 konjskega siroteja, za premiumsko ceno?!

seveda ne mislim, da je kej narobe ali, da DS3 nebi smel met tudi najšvohnejšega 1.4l motorja... valjda, da ga ma lahko! point pa je, da mora met tudi na drugi strani pondbe konkurenci enako zmogljive motorje, če bi se rad s to konkurenco enakovredno kosal!
še posebej pa mora met zmogljivejše motorje od svojega širokim masam namenjenega (in zato drugače poimenovanega) brata! ker če je ta "plebejski bratec" enako motoriziran in enako opremljen, potem res nima nobenega smisla za DS3 zahtevat več denarja!
sam, globoko dvomim, da jim bo to potegnlo... sodeč po VTS in by Loeb epizodah že ne...

:(


Se povsem strinjam s tem kar si napisal.


Jaz se tudi goreče strinjam z napisanim. Ja VTS in by Loeb epizode ne nakazujejo da bi bili pametni oz. jim mogoče Peugeot ne dovoli, kaj jaz vem.
Kar se tiče motorjev, ja če pogledamo slikco:
http://i62.servimg.com/u/f62/12/52/48/18/12410.jpg
je moč sklepat o taki motorizaciji kot si napisal, s tem da si "pozabil" 150KM verzijo.

Če bi bilo po moje, bi dal že v navadnega C3 1.6 THP ne samo 150 KM in 175 KM, pač pa tudi 218 KM verzije, dizle pa tudi še 2.0 Hdi 140KM in pa "navitega" iz 3008ke 163KM verzije.
DS3: :twisted: : bi pa dal še noter ne samo te motorje, Stop & Start 2,... pač pa še to kar imata C5 in C6 3.0 Hdi motorja (KERS - kinematic energy recovery system, ko bremzaš ;) ) bi dal v vse DS3-ke SERIJSKO s tem da bi še dal še motorizacijo: še tista 2 turbobencinca, ki ju baje PSA razvija (1.5 l MCE-5 VCRi turbo bencinska motorja, 220 KM, 420 Nm; 270KM, 460Nm,...) in ju dal še s hibridno opcijo. :twisted: :wink: :wink: , s tem, da bi še uporabil pri DS3 tisto lahko konstrukcijo, katero bodo uporabili za serijskega 308 RC-Z (če bo sploh taka oznaka).
O tem sem malo pisal že na 8. strani,...
Skratka se strinjam s tabo drugmirko.
Sedaj pa k temu zakaj sem napisal, da mislim, oz. bolje rečeno upam, da jih bo (mogoče jih je že :?: ) pamet srečala:
tista slikca, ki naj bi bila resen vir informacij in verjetno tudi je (vsaj do neke mere):
http://i62.servimg.com/u/f62/12/52/48/18/12410.jpg

ne znam francosko ampak tam piše pri motorjih: "Moteurs: ESSENCE de 90 ch a 150 ch,.... in to mi pove da bo glavnina motorizacije taka. Ja, res je tudi, da avtorevije rade povejo čim več začinjenih podatkov, da je zadeva bolj privlačna,... OK. mogoče oni pač ne. Ne vem, ampak ni nikjer govora o kakšnih top varjantah DS3-ke in zaboga no, počakajmo na premiero v Frankfurtu in da sploh razkrijejo še serijski DS3 in spregovorijo o motorizaciji, s tem da ponavadi pri vseh znamkah pridejo top varjante oz. informacije o top varjantah še kasneje,...
Poleg tega je DS (Different Spirit) linija zamišljena kot povečanje ugleda Citroena kot znamke po celem svetu in upam in zaupam vanje in v vse vodstvo PSA-ja da je to resna stvar in da je obuditev znaka DS (in zavedajoč se njegove zapuščine) IZREDNO RESNA STVAR IN DA THEY MEAN BUISNESS. :evil:
In jaz pravim: bodimo potrpežljivi in jim dajmo čas. In če se pa še po premieri DS3 (predvidevno v Frankfurtu ne izjasnijo oz. da rečejo, da bo top verzija 150km bencinc potem sram jih bodi in s tem se zakoljejo sami v srce in bom GLOBOKO razočaran. Vendar, pa mislim, da ne bo prišlo do tega. ;)
Počakajmo in jim prisluhnimo. ;)

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe jul 03, 2009 4:58 am

DS3 z 3.0 HDI-jem. Kaj naj ga spravijo?
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov