Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Gnusmas7
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Če maj 05, 2005 8:55 pm

Napisal/-a Gnusmas7 Če jun 12, 2008 2:20 pm

meni je limuzina tudi bolj vsec....

mitsubishi je za razliko od drugih proizvajalcev prvotno oblikoval limuzino ter nato spremenil zadek za hatchbacka

trenutni potencialni kupci lancerja sprasujejo kdaj bo hatchback na voljo...

tko pravjo v salonih, mitsubishi je ze ob zacetku prodaje limuzine pravil da bo predstavljala samo 1/3 lancerjev, 2/3 vseh bo hatchback

tole mi je pa se bolj vsec

prva voznja lancer ralliarta (limuzina)

http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... eId=127026

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11164
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe jun 13, 2008 8:52 pm

Ralliart je lep a žal je njegov problem, da ostaja limuzina.
S Sportbackom je Mitsubishi zamudil lepo priložnost, da si izboljša prodajne številke v Evropi (ki so zadnja leta zaradi neustreznega programa precej slabi). Saj zato so ga sploh razvili, prejšnja generacija ni imela kombilimuzine. Če pa bo večina potencialnih kupcev o obliki Sportbacka delila okus z bralci A.com, potem ne bodo dosegli načrtovanih rezultatov in Lancer bo še naprej redek gost na naših cestah (mislim relativno, v primerjavi s konkurenco).

Drugače pa bi jaz tudi v Evropo pripeljal tajvanski Lancer IO:
Slika
Slika

Za začetek kot kakšno special edition verzijo. Če pa bi naletela na dober odziv, bi čez leto vsi modeli dobili takšno obliko.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Gnusmas7
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Če maj 05, 2005 8:55 pm

Napisal/-a Gnusmas7 So jun 14, 2008 9:11 am

tole je lancer sportback ralliart

Slika

sej pise v zgornjem press releasu da bo na voljo tudi 5vratni ralliart

trenutni lancer limuzina se obupno prodaja pri nas, 5vratna karoserija je nujna na slo trgu....

pa kupci so alergicni na stare VW pump jet dizle
pomlad 2009 mitsubishijevi dizli

2/3 kupcev c in d segmenta noce niti pogledati avto ce ni hatchback

priznam pa da je bil concept za 5vratnega veliko boljsi od te serijske razlicice, ki sploh ni podoben conceptu
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11164
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr jul 30, 2008 4:31 pm

Se pripravlja Mitsubishi Lancer Sportback?

Slika

According to Japanese sources, Mitsubishi is readying a crossover version of its new Lancer Sportback model that’s expected to hit international markets by early 2010. As you can see in this computer generated image that was scanned from an unnamed Japanese car magazine by one of our readers, the Lancer Sportback X features a slightly raised suspension for better ground clearance and a protective body cladding combined with new alloy wheels and a different front grille.

In terms of mechanical upgrades, though details are scarce, it is rumored that the 5door Lancer Sportback will get the EVO X / Ralliart’s full-time 4WD driveline. If that’s the case then we wouldn’t be surprised if Mitsubishi also offers a Ralliart version of the Lancer Sportback X equipped with the 240 Hp turbocharged 2.0-liter engine.


http://carscoop.blogspot.com/2008/07/mi ... ng-in.html
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
dBAss
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne jan 21, 2007 8:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dBAss Po avg 11, 2008 1:36 pm

Požeg naročil Mitsubishi EVO X

Slika

Najhitrejša slovenska mešana posadka v reliju je zaključila s prvim delom letošnje tekmovalne sezone, ki so jo zaznamovale predvsem dobre uvrstitve na posameznih hitrostnih preizkušnjah in drobne težavice z avtomobilom, ki je bil pred sezono popolnoma revidiran v Nemčiji. V letošnji sezoni sta odpeljala vse štiri relije državnega prvenstva, vendar v nadaljevanju sezone želita nastopati tudi na relijih v tujini. To pa predvsem zaradi nabiranja izkušenj, ki jih bosta potrebovala v naslednji sezoni, ko želita poseči po najvišjih mestih v državnem prvenstvu. Zato so v ekipi Acapulco naročili popolnoma nov dirkalnik Mitsubishi Lancer desete evolucije, ki velja za zadnji hit dirkaške tehnike. Tekmovalno vozilo bo pripravljeno v priznani delavnici Gassner motorsport. Boris Požeg bo z novim vozilom nastopal v naslednji sezoni. Sovoznica ekipe Acapulco Asja Zupanc zelo uspešno nastopa na gorsko-hitrostnih dirkah državnega prvenstva, kjer svojega Mitsubishija priganja do maksimuma. Boris Požeg protagonist ekipe nudi na dirkah Asji vso potrebno podporo in dragocene nasvete, ki jih Asja s pridom izkorišča. Rezultat odličnega dela in usklajenosti ekipe so vidni pri Asjinih odličnih dosežkih na posameznih preizkušnjah. Mlada Ljubljančanka je bila tudi na zadnji gorski dirki v Ilirski Bistrici zelo hitra. Še posebej se je izkazala na mokri progi v nedeljo, ko je dosegla zavidljiv rezultat in za seboj pustila mnogo močnejših avtomobilov in tako ponovno opozorila na izjemen talent. Do konca državnega prvenstva v reliju sta ostala še dva relija; in sicer reli v Ajdovščini in v Postojni. Najhitrejša slovenska mešana posadka si od njih obeta veliko, saj je voznik Boris letos dokazal da je hiter tekmovalec in tudi avtomobil je izredno pripravljen; potrebujeta le še športno srečo. Člana ekipe DD Acapulco bomo videli v akciji že na prihajajočem reliju sezone, ki bo potekal konec meseca avgusta v Ajdovščini in okolici.

Vir: Acapulco racing
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar To okt 07, 2008 5:16 pm

Danes sem v živo videl sportbacka in morem rečt da v živo izgleda fenomenalno! Nova impreza z 5 vrati lahko še samo v jok in na drevo.
Ena opazka mogoče edino, avto je tako kot večina v tem razredu zadaj katastrofalno pregleden dokler se ga ne navadiš.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11164
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če mar 12, 2009 6:47 pm

Lancer od sedaj na voljo z novim dizelskim motorjem - 1.8 DI-D (136 km)

http://www.autoweek.nl/autonieuws/11189 ... shi-Lancer
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11164
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr maj 27, 2009 6:33 pm

Mitsubishi Lancer Evolution X FQ-400. Trenutno najmočnejši Lancer Evo X. Dvolitrski motor je ojačan na 403 konjev. Samo za angleški trg.

The fastest and most powerful production version of the Lancer Evolution X to date, the FQ-400, has been officially introduced by Mitsubishi's British arm. Set to on sale in the UK in June, the new FQ-400 comes with a retuned 2.0-liter turbocharged engine producing 403bhp at 6,500 rpm and 525Nm or 387lb/ft of torque at 3,500 rpm sending the sports sedan from standstill to 62mph (100km/h) in a mere 3.8 seconds before reaching an electronically limited top speed of 155mph or 250km/h.

Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 - CarscoopThe power increase from the standard 2.0-liter turbocharged MIVEC engine's 293bhp was achieved through a series of upgrades that include among other things, high-flow fuel injectors, a new turbocharger featuring low-friction bearings, a high temperature turbine and strengthened thrust, an enhanced intercooler, a new exhaust system and the remapping of the Engine Control Unit (ECU).

To ensure that all that power finds its way on the road, Mitsubishi tweaked the EVO X's chassis. Changes include a wider track and lowered suspension featuring Eibach springs and Bilstein shock absorbers plus new lightweight 18-inch, nine spoke alloy wheels fitted with Toyo Proxes R1R tires. Furthermore, the FQ-400 is equipped with a revised braking system that uses aerospace grade aluminum alloys and floating sealed discs grabbed by high performance pads.

Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 - CarscoopThe standard EVO X's advanced Super-All Wheel Control (S-AWC) four-wheel-drive system with Active Stability Control and Active Centre Differential, Active Yaw Control and Sport ABS, remains of course unchanged.

The mechanical upgrades are accompanied by a more aggressive styling kit that comprises of a heavily vented bonnet, a new lightweight composite front bumper featuring carbon-fibre elements on its leading edges, a rear wing incorporating a gurney strip and a roof-mounted 'Vortex Generator', composite side skirts, a re-styled rear bumper with a carbon fibre diffuser plus additional lighting and High Intensity Discharge (HID) lights.

Mitsubishi Lancer EVO X FQ-400 - CarscoopInside, aside from the Recaro bucket sports seats, the range-topping Lancer Evolution X also gains an FQ-400 liveried handbrake handle and carbon fibre gearknob.


Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

http://carscoop.blogspot.com/2009/05/mi ... -with.html
http://response.jp/issue/2009/0527/article125154_1.html
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Sr maj 27, 2009 6:35 pm

evotu IIX in IX ne seže niti do gležnjev po mojem mnenju.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Napisal/-a Vikking Sr maj 27, 2009 6:44 pm

S|icKeR je napisal/-a:evotu IIX.


:?:
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky Sr maj 27, 2009 6:49 pm

zatipkal se je :)
mislm da je mislu rečt XI in XII
al pa pač VIII in IX
 
Uporabniški avatar
gecco
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1726
Pridružen: To nov 13, 2007 2:20 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a gecco Sr maj 27, 2009 6:50 pm

jst pa mislm da je hotu rečt VIII in IX ;)
''you cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa''
''Four wheels move the body. Two wheels move the soul.''
Slika
 
Uporabniški avatar
tomson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1386
Pridružen: Po sep 19, 2005 9:21 pm
Kraj: LJ / MB

Napisal/-a tomson Sr maj 27, 2009 6:50 pm

Po moje je mislil VIII in IX. :D

In zakaj si takšnega mnenja slicker?
AUDI A6 c5 3.0 220hp Quattro Benzin/LPG
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Sr maj 27, 2009 7:11 pm

mislim sem 8 in 9. malo sm zajebal.ne vem zakaj. sem ga že dostikrat videl v živo in se mi zdi precej manj brutalen kot devetka ali osmica.preveč okrogle linije ima. v glavnem če bi imel na izbiro 10ko ali pa 9ko bi ziher se odločil za 9ko.
 
Uporabniški avatar
tomson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1386
Pridružen: Po sep 19, 2005 9:21 pm
Kraj: LJ / MB

Napisal/-a tomson Sr maj 27, 2009 7:22 pm

Sem mislim, da misliš zmogljivost. Vizualno mi pa bolj potegne kot pa 9, se mi zdi da je manj "škatlast", bolj robustne linije, sploh sprednji odbijač je :twisted: . Se mi pa te reže ob straneh odbijačev zdijo vizualno nedovršene.
AUDI A6 c5 3.0 220hp Quattro Benzin/LPG
 
Uporabniški avatar
shaggx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Ne nov 30, 2008 8:27 pm

Napisal/-a shaggx Sr maj 27, 2009 7:45 pm

za moje pojme pa še zmeraj zmaga evo VI
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky Sr maj 27, 2009 7:56 pm

EVO VI TME ja 8)
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo Sr maj 27, 2009 9:10 pm

wuky je napisal/-a:EVO VI TME ja 8)

V EVO magazinu so ga označili kot najboljšega izmed evo-tov.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr maj 27, 2009 10:38 pm

Itak če je kej brutale sta to V in VI 8) IX še nekak, VII in sploh VIII (pussy) sta bolj tko
 
Uporabniški avatar
the_red
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Ne mar 23, 2008 1:03 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a the_red Če maj 28, 2009 12:09 am

Serija evotov 4-6 s "pica" zadnjimi lučmi bo zmeraj najbolj brutalna, bila pa je tudi daleč najbolj uspešna med Evolutioni v reliju. Skrivnost njihovega uspeha je bila predvsem v zelo nizki teži. Z napredovanjem WRC pravil se je tudi evo zredil (predvsem v širino), moč pa je morala ostati dokaj enaka. VII (in kasneje 8 in 9) je bil razvit na osnovi Lancer Cedie,

Slika

ki se pri nas (zaradi Carisme) ni prodajal. Pri nas je bil na voljo šele leta 2004, ko je dobil te trikotne luči. Evo je obdržal podobne Cedii. Čeprav izgledata Lancer in evo okrog letnika 2005 različna, sta si zelo podobna. Predelavo Lancerja v evota se da narediti in je tudi že bila narejena. Vrata (pašejo direkt na pante :D, prednja so celo identična) in notranjost so istih dimenzij, švasarija je samo zadaj, ker ima evo veliko širši zadnji "quarterpanel". Seveda so druge luči, odbijači, širši blatniki, pragovi, pa še kaj; a sta avtomobila veliko bližje drug drugemu, kot se zdi na prvi pogled ;)

Govorim o teh dveh:
Slika
Slika

Evo je vedno bil narejen na osnovi Lancerja, čeprav nekateri trdijo drugače ko jamrajo, da je evo X preveč podoben navadnemu Lancerju :) Evo IV je tudi podoben mojemu hehe :P Do zdaj se je oblika menjala na 3 evolucije. Torej lahko pričakujemo 11ko in 12ko zelo podobno desetki s spremenjenimi odbijači, lučmi in mogoče še platišči + kak dodaten žrebiček :)
Briši, ide Micubiši !!!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov