Serija evotov 4-6 s "pica" zadnjimi lučmi bo zmeraj najbolj brutalna, bila pa je tudi daleč najbolj uspešna med Evolutioni v reliju. Skrivnost njihovega uspeha je bila predvsem v zelo nizki teži. Z napredovanjem WRC pravil se je tudi evo zredil (predvsem v širino), moč pa je morala ostati dokaj enaka. VII (in kasneje 8 in 9) je bil razvit na osnovi Lancer Cedie,
ki se pri nas (zaradi Carisme) ni prodajal. Pri nas je bil na voljo šele leta 2004, ko je dobil te trikotne luči. Evo je obdržal podobne Cedii. Čeprav izgledata Lancer in evo okrog letnika 2005 različna, sta si zelo podobna. Predelavo Lancerja v evota se da narediti in je tudi že bila narejena. Vrata (pašejo direkt na pante

, prednja so celo identična) in notranjost so istih dimenzij, švasarija je samo zadaj, ker ima evo veliko širši zadnji "quarterpanel". Seveda so druge luči, odbijači, širši blatniki, pragovi, pa še kaj; a sta avtomobila veliko bližje drug drugemu, kot se zdi na prvi pogled
Govorim o teh dveh:
Evo je vedno bil narejen na osnovi Lancerja, čeprav nekateri trdijo drugače ko jamrajo, da je evo X preveč podoben navadnemu Lancerju

Evo IV je tudi podoben mojemu hehe :P Do zdaj se je oblika menjala na 3 evolucije. Torej lahko pričakujemo 11ko in 12ko zelo podobno desetki s spremenjenimi odbijači, lučmi in mogoče še platišči + kak dodaten žrebiček
