Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Če jun 25, 2009 6:44 am

No, priznat moraš da se trudijo vsaj z bencinci - 3.2 FSI.
 
Uporabniški avatar
ESTEMP
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: To dec 30, 2008 7:24 pm
Kraj: gorenjska

Napisal/-a ESTEMP Če jun 25, 2009 10:06 am

mićko je napisal/-a:Nov Fiat 500 prihaja.
Slika
Slika


Kaj ima fiat veze s to temo? ;)
 
Uporabniški avatar
Tomas666
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 768
Pridružen: Po jun 04, 2007 8:53 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Tomas666 Pe jul 24, 2009 11:06 am

http://www.avto.info/news.php?id=66833

men je pa ta Seat Exeo ST čist hud :twisted:
Slika
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Pe jul 24, 2009 11:33 am

Tomas666 je napisal/-a:http://www.avto.info/news.php?id=66833

men je pa ta Seat Exeo ST čist hud :twisted:

To je čist u redu avto, tisti, ki so obremenjeni z značko naj si pa preplačanega audija kupjo.
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Pe jul 24, 2009 11:49 am

Po bližnjem srečanju "Izhodnika" (ki je cinično, povsem primerno ime za naftalinskega, prežvečenega Audija, ki je že zdavnaj odšel s scene) ter ogledu le tega sem dobil občutek neverjetnega podcenjevanja Špancev s strani matičnega VW koncerna.

S tehniko starega Audija ni nič narobe, da se razume, vendar tako podcenjevalnega odnosa ne kaže niti Renault do Dacije. Seat, znamka ki velja (je veljala) v zadnjem desetletju za lepotico v designu, ga sramoti mati VW s staro obliko ter mu ne prepušča nobene oblikovalske svobode (razen skropucala od sprednje maske, kamor pač mora vmestiti Seatov znak). Kot rečeno Renault pušča Daciji vsaj obliko, če je že notranjost dokaj francoska.

Podcenjevalnost bi človek pričakoval znotraj koncerna do plebejske Škode, pa je bil že prvi skupni projekt Felicia oblikovno "češki" - ok, v dobrem in slabem pomenu. Ostali produkti pa so bili vseeno dovolj samosvoji, še najbliže se je približala 1. generacija Superba, ki pa je bila dovolj samosvoja ter različna od Passata (vsaj notranjost!), še največja razlika pa je bila v tem, da se je Superb obračal na OBSTOJEČI model znotraj koncerna in ne kot Exeo, ki je vezan na star model.
VW se obnaša do Seata in Špancev, kot da so Kitajci ali Brazilci na drugi strani sveta ter jim prepušča drobtinice v obliki skropucal, namenjenih tretjemu svetu, nezavedajoč se kako močan trg je tudi španski znotraj evropskih krogov.

Seatov trud zadnjih let po prepoznavnosti je kar naenkrat razvodenel preko "njihovega" najprestižnejšega modela. Kupci pa ne verjamem, da se bodo tepli pred Seatovimi saloni za star model, ki je cenovno postavljen višje, kot vsi dosedanji dražji Seatovi modeli (beri - Toledo).
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Pe jul 24, 2009 10:19 pm

Podcenjevalnost bi človek pričakoval znotraj koncerna do plebejske Škode
Zakaj? Ker so Čehi 'vzhodnjaki'? Ker so Slovani manjvredni?

Meni se zdi pa Škoda vseeno bolj kvalitetna znamka (in z bogato zgodovino) kot tam nek Seat. Moti me tudi uporabljanje izraza 'češki' kot slabšalni pridevek.

Seat je pa znamka, ki proizvaja poceni avtomobile. Tako jo vidijo tudi kupci v njeni domovini Španiji, kjer od Seata pričakujejo predvsem čim nižjo ceno.

Pa še to - a je res, da VAG ne dovoli Seatu lastnega razvoja - ali pa morda Seat nima dovolj sredstev za lastni razvoj? ne vem, sprašujem.
Ker če Seat ne more sam financirati razvoja, mora pač sprejeti kar dobi.
Tako je to v lajfu, fantje moji. Ponos je privilegij sposobnih, ki so si ga prislužili - ne nekaj, kar bi lahko izsilil ali izprosil.
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe jul 24, 2009 10:31 pm

CHAN je napisal/-a:Podcenjevalnost bi človek pričakoval znotraj koncerna do plebejske Škode...


.....vendar le ta prinaša koncernu dobiček, naspram Seata, ki bi se ga VW najraje rešil(je že parkrat omenil nekaj v tej smeri, vendar....) dejansko pa prinaša le zgubo in to vsa leta, sedaj je pa to še bolj očitno in neko metanje denarja oz. razvijanje nečega negotovega, bi bila samomorilska poteza, tako pa_vse gotovo, vse narisano, vse sprobano, ampak meni osebno se ne dopade le cena....

sonic je napisal/-a:Ker če Seat ne more sam financirati razvoja.....

....ma ne more financirat nič, če ne bi bil VW tako "dober" bi Seata že zdavnaj čakala usoda Roverja.....
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So jul 25, 2009 5:49 am

Seat mi deluje kot znamka absolutno predrag, torej njihovi avtomobili imajo previsoke cene.

Pa tudi oblikovno zame gredo v napačno smer.
 
Uporabniški avatar
valle-leon
Novinec
 
Prispevkov: 345
Pridružen: To mar 25, 2008 8:14 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a valle-leon So jul 25, 2009 6:51 am

Se strinjam da gredo v napačno smer z obliko, prejšnje generacije seatov , so mi veliko lepše. Novi leon še nekako, ( če ni glih standart oprema - vsaj nitro paket ) , kar se tiče nove ibize , polom, exeo je isto kot bi gledal audija, za naprej pa ne vidim neke svetle prihodnosti, kar se tiče dizajna avtomobilov.

lp
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So jul 25, 2009 12:30 pm

v novicah danes je v zadnjem stavku napisano; osnovni za 20.000 nudi največ od vsega, kar je možno danes dobit na trgu v tej klasi... :D :lol: - skratka oni mislijo_najugodnejši nakup seat exeo 1.6..... :roll:
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan So jul 25, 2009 6:59 pm

sonic je napisal/-a:
Podcenjevalnost bi človek pričakoval znotraj koncerna do plebejske Škode
Zakaj? Ker so Čehi 'vzhodnjaki'? Ker so Slovani manjvredni?

Meni se zdi pa Škoda vseeno bolj kvalitetna znamka (in z bogato zgodovino) kot tam nek Seat. Moti me tudi uporabljanje izraza 'češki' kot slabšalni pridevek.

Seat je pa znamka, ki proizvaja poceni avtomobile. Tako jo vidijo tudi kupci v njeni domovini Španiji, kjer od Seata pričakujejo predvsem čim nižjo ceno.

Pa še to - a je res, da VAG ne dovoli Seatu lastnega razvoja - ali pa morda Seat nima dovolj sredstev za lastni razvoj? ne vem, sprašujem.
Ker če Seat ne more sam financirati razvoja, mora pač sprejeti kar dobi.
Tako je to v lajfu, fantje moji. Ponos je privilegij sposobnih, ki so si ga prislužili - ne nekaj, kar bi lahko izsilil ali izprosil.


Za razumevanje odnosov se je potrebno prestaviti v čas povezovanja VW ter postsocialistične, tedaj nekonkurenčne Škode. Upoštevajoč zgodovinski spomin ter nemško češke odnose tekom zgodovine (Sudeti,...) bi bilo podcenjevanje pričakovano v momentu povezovanja obeh podjetij. Čehi so se morali v koncernu presneto intenzivno dokazovati matičnemu koncernu, da so jim zaupali večje projekte. Svež je še spomin na predstavitev prve Octavie leta 1996, ko je VW "zamenjal" armaturno ploščo, ki je bila v prototipu enostavno predobra napram VW (kanibalizem).
Ampak jim je matični VW še vedno puščal design - češkost je bila omenjena v tem kontekstu, čeravno si je image "češkosti" prisvojila po 2. svetovni vojni, že davno pozabljajoč predvojno razvito Škodo - tovarna razvita še za časa AO monarhije (konec 19. st.) v arealu, tedaj 5. gospodarsko najmočnejšem (avtomobili so prišli, seveda, kasneje).
Kot omenjeno (@Sašo5) pa danes Škoda prinaša odličen zaslužek matičnemu koncernu, Seat pa je postal bolnik - kar pa še vedno ne opravičuje podcenjevalnosti.

Kar pa se tiče samih mednacionalnih odnosov znotraj Evrope (kljub ekonomskim koristim), se je izkazalo že ob pobudi Fiata po "prevzemu" Opla, nemška podzavestna superiornost pa še vedno ostaja do ostalih. Kljub zgodovinski "pozabi" v njihovi sodobni zgodovini - vendar to ni več tema tega foruma.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne jul 26, 2009 6:28 am

Saj je Fiat hotel prevzeti tudi Chrysler - in to s pogodbo pri kateri ne bi plačal niti centa v denarju!

Škoda je potrebovala VW, brez njega ne bi bila tam kjer danes je! To je dejstvo.
 
Uporabniški avatar
adooo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne jan 11, 2009 12:52 pm

Napisal/-a adooo Ne jul 26, 2009 9:50 am

jaz pa misloim da je ta seat čista kopija audi a4 :x :x
A-U-D-I FOR EVER
 
Uporabniški avatar
mihaing
Uporabnik
 
Prispevkov: 2874
Pridružen: To okt 21, 2008 9:24 am
Kraj: Slovenc

Napisal/-a mihaing Ne jul 26, 2009 10:00 am

No in uradno se trgovci že hvalijo da je 60% audijevih delov. :roll:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=2869123&show=1
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Ne jul 26, 2009 10:32 am

Ali se samo meni zdi, ali je res nova Ibiza enako pozicionirana kot novi Polo. Vse ki gledam na avtonet-u se mi zdijo grozno drage - cenovno primerljive z novim Bravom?
 
Uporabniški avatar
Tomas666
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 768
Pridružen: Po jun 04, 2007 8:53 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Tomas666 Ne jul 26, 2009 10:47 am

kaj te dosadni s tem :roll: in če je kopija audija??? rajš kupm exeota kod pa preplačam tiste krogce!!! matr ste začel pljuvat po seatu kr naenkrat.

hladni s tabo se pa ne bi strinjal. Sem že tud dost starejših vidu v leonu ali ibizi.
uglavnem men je seat zakon avto in ga ne bi menjal nikol ( vsaj tega k ga mam! :twisted:
Zadnjič spremenil Tomas666, dne Ne jul 26, 2009 11:25 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
Uporabniški avatar
adooo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Ne jan 11, 2009 12:52 pm

Napisal/-a adooo Ne jul 26, 2009 10:55 am

noben ne pljuva po seatu vsak ima pač svojo znamko, je pa res da je audi višjega ranga in ga tudi malo več plačeš je** ga tak je
A-U-D-I FOR EVER
 
fiatpowered
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Pe mar 09, 2007 6:10 pm

Napisal/-a fiatpowered Ne jul 26, 2009 4:15 pm

Samo eni pa ste pizduni. Moti vas armaturka od A4. Slišite, od prejšnjega A4.:shock: Še vsak test ki sem ga prebral od prejšnjega A4, ko je nanesel na armaturko, je pravil, da je ta armaturka in uporabljeni materiali na njej in njena izdelava najbolša v razredu, najbolša na svetu za ta denar, če hočete. Ja najbolša, bmw3 in mercedes c, sta mu ga lahko kar se tiče tega takrat in kot pišejo še danes pri novem a4 samo po*****a. In zdaj, ko pa jo premaknejo v novega seata, pa zgražanje, a je kdo mogoče pomislil da je zdaj v seatu audijeva armaturka, ki je najverjetneje če ne kar verjetno enako doterana kot ta nova v novem audiju a4, samo pač v novem je malo spremenjena, ker je pač NOVI A4. Ergonomija pa ne more biti v novem audiju spremenjena na bolje od starega, ker je že stari imel popolno ergonomijo, celo pravijo, da imajo 20 let stari audiji boljšo ergonomijo kot nekateri današnjni peugeoti in fiati. Toliko o tem. Ta novi seat, je sploh v karavanski različici in pa v tisti svetlo modri barvi enostavno lep, in spomninja na prejšnega s4 v tej modri barvi.
Še bolj me pogrejejo izjave od nekaterih otrokov, ki govorijo da bo to pa zdaj slabo za audi, a res, torej eni kar naenkrat vedo več kot nekateri zaposleni v VAGu, ki se že desetletja po osem ur na dan ukvarjajo s tem, kaj bi bilo za še večji dobiček dobro narediti. Oprostite, ampak po petminutnem razmišljanju in s tega delanja zaključkov kaj je dobro in kaj slabo, niti slučajno ne morete konkurirati vodilnim v koncernu, kateri v to razmišljanje vlagajo šihtovske čase. :roll:
Pa še eno vprašanje za vse brihtneže, ali se vam armaturke(slog in kvaliteta) novodobnih seatov zdijo lepše kvalitetnejše, kot ta audijevska v tem seatu ? Se mi je zdelo ja. :roll:
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1612
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Po jul 27, 2009 1:52 pm

fiatpowered je napisal/-a:Samo eni pa ste pizduni. Moti vas armaturka od A4. Slišite, od prejšnjega A4.:shock: Še vsak test ki sem ga prebral od prejšnjega A4, ko je nanesel na armaturko, je pravil, da je ta armaturka in uporabljeni materiali na njej in njena izdelava najbolša v razredu, najbolša na svetu za ta denar, če hočete. Ja najbolša, bmw3 in mercedes c, sta mu ga lahko kar se tiče tega takrat in kot pišejo še danes pri novem a4 samo po*****a. In zdaj, ko pa jo premaknejo v novega seata, pa zgražanje, a je kdo mogoče pomislil da je zdaj v seatu audijeva armaturka, ki je najverjetneje če ne kar verjetno enako doterana kot ta nova v novem audiju a4, samo pač v novem je malo spremenjena, ker je pač NOVI A4. Ergonomija pa ne more biti v novem audiju spremenjena na bolje od starega, ker je že stari imel popolno ergonomijo, celo pravijo, da imajo 20 let stari audiji boljšo ergonomijo kot nekateri današnjni peugeoti in fiati. Toliko o tem. Ta novi seat, je sploh v karavanski različici in pa v tisti svetlo modri barvi enostavno lep, in spomninja na prejšnega s4 v tej modri barvi.
Še bolj me pogrejejo izjave od nekaterih otrokov, ki govorijo da bo to pa zdaj slabo za audi, a res, torej eni kar naenkrat vedo več kot nekateri zaposleni v VAGu, ki se že desetletja po osem ur na dan ukvarjajo s tem, kaj bi bilo za še večji dobiček dobro narediti. Oprostite, ampak po petminutnem razmišljanju in s tega delanja zaključkov kaj je dobro in kaj slabo, niti slučajno ne morete konkurirati vodilnim v koncernu, kateri v to razmišljanje vlagajo šihtovske čase. :roll:
Pa še eno vprašanje za vse brihtneže, ali se vam armaturke(slog in kvaliteta) novodobnih seatov zdijo lepše kvalitetnejše, kot ta audijevska v tem seatu ? Se mi je zdelo ja. :roll:


Tako je! Strokovnjaki oziroma polbogovi, ki so zaposleni cele dneve seveda vedo, vedo več od okusa potrošnika, okusa potencialnega kupca. Njihove dogme so svete, spisane v svetih knjigah, imenovanih prodajni katalog. Kupci smo pač majhne ovčice, ki potrebujejo božje razsvetljenje ali v obliki štirih krogcev, propelerja, stilizirane črke T ali pa romba – gajbice.

Najbrž potrebuje človek za dosego nirvane, brezmejne sreče ter občutka božjega občestva, da se čim prej poda v hram 4 krogov, založi celotno premoženje za nekaj pravljičnih trenutkov, vidnih v svetih knjigah, kjer je orisana srečna družina z novo hišo, lepo ženo, pridnimi otroci in zlatim prinašalcem (ter fenomenalno armaturko) ter se počuti gospodarja štirih prstanov – dokler ga ne poljubi žaba (pa magari Citroenova na parkirišču). Bogovi, pardon, strokovnjaki pa menda že vedo!

Vendar mi satan v meni ne da, da ne bi v to religijo ter dogme včasih malce podvomil, misleč da so bogovu nemalokrat padli na glavo ter upal, da me ne sežgo na grmadi, kot Ivano Orleansko:
• Niso bili strokovnjaki tisti, ki so izumili aluminijastega A2, misleč da se bo brezpogojno prodajal, kakor njegov starejši brat A8?
• Ni v takistem koncernu nastal tudi predčasni trilitrski Lupo, strokovnjaki misleč, kako ekološko zavesten je že kupec?
• Mar niso strokovnjaki poslušali svojega boga, personificiranega v obliki Ferdinanda Piecha, naj naredijo ognjeno kočijo, kjer se ne čuti najmanjšega piša klime? Resda najbrž najboljša limuzina na svetu, vendar z »manjšo« pomanjkljivostjo – image.
• Nenazadnje tudi pri Seatu, ko so želeli biti bolj francoski od Francozov ter velsatovsko kopirali Toleda?
• Premijskemu Porscheju želeli natakniti plebejske roge v obliki številk 914 ter 924.
• Ter nenazadnje, ko želi najbolj plačani manager lanskega leta v Nemčji, z največjim krompirjem premagati Goljata ter ga spraviti v svoje naročje, neupoštevajoč politiko ter dolgotrajni boj med družinama Piech ter Porsche.

• V tej smeri si upam trditi, da so strokovnjaki s podcenjevanjem znamke nadaljevali tudi z Exeom ter »naredili« avtomobilsko znamko tretjega sveta – VW to dobro zna, južnoameričani poznajo, ne samo nogometni temveč tudi volkswagnov GOL. Varčevanje za vsako ceno je lahko zelo kontraproduktivno!

Izven VW logov je takšnih dvomljivih pravljic še ogromno v obliki Avantimov, Rodiusov, Thesisov,…

Kaj poreči – tudi ljudje so / smo zmotljivi, zato imamo kupci (oziroma za nekatere zaprisežene vernike - otroci) to moč in pravico, da svoje mnenje tudi povemo.
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat Po jul 27, 2009 2:50 pm

No jst vsekakor pozdravljam tegale novega SEAT-a in sploh njegovo armaturko,ker očitno so spoznali,da se je bolje vrnit k že uveljavljenim zadevam kot izumljat neke nove prijeme kot smo lahko to vidli pri novem Leon-u in Altei,ki imata za moje pojme obupno armaturno ploščo in v veliki večini me je ravno to odvrnilo od nakupa novega Leon-a a pustmo zj to Leon mk1 je imel armaturno ploščo identično Audijevi A3 in je požel uspeh kakršnega pa novi Leon nebo nikoli videl.Ok nekdo bo reku,da v koncernu šparajo....a če varčujejo pri tem,da pač uporabijo enake dele kot pri drugih avtomobilih to ni nič narobe še vedno bolje kot,da varčujejo pri materialih.Jst bi se raje kot na armaturno ploščo kritiko spustil na zunanjost in nevem zakaj za vraga in po kateri filozofiji si morajo bit zj pa vsi avtomobili podobni.Tale ima sprednje linije enake kot ibiza pa čeprav je drugi razred in cilja na druge potoršnike.Praw tako je pri AUDI-ju in VW-ju.Nevem zakaj ne vnesejo malo sprememb pri dizajnu sej tale sprednji del ni nevem kako aerodinamičen,da ga zj pa nebi smeli malo spremenit in v ta razred vnest malo ekskluzivnosti.orodja za brizganje teh odbijačev itaq niso enaka in ima vsak model svoja orodja tko,da..... najbolj me moti ta podobnost med avtomobili oz. med modeli.
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov