nevermind je napisal/-a:Zakaj ima kolf 6-ka karavan drugačna vrata znotraj oz. vratne obloge (stikala za šipe,...) kot 5 & 3 vratni?
nevermind je napisal/-a:nevermind je napisal/-a:Zakaj ima kolf 6-ka karavan drugačna vrata znotraj oz. vratne obloge (stikala za šipe,...) kot 5 & 3 vratni?
Tattoo- je napisal/-a:nevermind je napisal/-a:nevermind je napisal/-a:Zakaj ima kolf 6-ka karavan drugačna vrata znotraj oz. vratne obloge (stikala za šipe,...) kot 5 & 3 vratni?
Čisto na kratko zato, ker je Golf Variant dejansko samo facelift Golfa V in so vsi sestavni deli vrat (vrata, vodila, kljuke, ogledala,...) ostali enaki kot pri Golfu V, medtem ko je bil 3/5-vratni Golf deležen veliko bolj konkretnih sprememb in so vrata (vključno z vsemi sestavnimi deli) novi!
nevermind je napisal/-a:Aha, se pravi razen naštetih stvari je drugo od 6-ke (luči, pokrov motorja, armaturna...). Baje da ga izdelujejo v mehiki in je slabše kvalitete. Je to res?
LeQuack je napisal/-a:"The Golf 7’s engine range will include downsized, turbocharged petrol and diesel units, with the novelties including a 1.4-liter TSI petrol that will use Volkswagen’s ACT (active cylinder management) that will allow the engine to use just cylinders 1 and 4 when power is not needed in order to boost fuel efficiency. The seventh Generation of the Golf will also see VW introduce a hybrid, as well as an all-electric model."
Me zanima koliko so kaj stestirali ta njihov ACT in kakšne težave znajo biti s tem.
LeQuack je napisal/-a:A pa ne gre velik del energije že za to, da se bat pomika dol in gor, tudi če mu izklopiš dovod goriva?
IcEm4n je napisal/-a:Da ne bo kej preveč temu podobno:
http://www.carsu.org/wp-content/uploads ... 2012-6.jpg
![]()
![]()
drugmirko je napisal/-a:ne glede na to kako dolgočasno bo zgledal, bo prihajajoči Golf s to svojo novo platformo, prvič spoštovanja vreden tudi pri "ultimativnih hejterjih"...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov